Jump to content

Nu merge claxonul


stefison
 Share

Postare recomandată

Deci pana la urma cum e? Sunt 2 unu pe o parte si altu pe alta parte sau sunt 2 unu langa altul pe partea dreapta. Poate difera de la b5 la b5.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un claxon nou e in jur de 250 lei (bucata). Second sunt cam la 200 lei perechea.

Oricum pentru a cumpara altul trebuie sa desfaci sa vezi care din ele ti s-a ars (inalte sau joase).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Deci la b5.5 sunt 2 separate (in stanga si dreapta) iat la b5 sunt 2 unul peste altul (deci in acelasi loc). Dar oricum va trebui sa dai bara jos pentru a ajunge la ele,oriunde ar fi ele. Si atunci te vei convinge sigur.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent...tot demontezi bara. La B5, cel inferior il poti demonta dupa ce scoti grila din partea dreapta jos a spoilerului.

La un B5,5 din 2003, era dispus cate un claxon in fiecare parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la B5 cele 2 claxoane sunt montate in dreapta, unukl langa celalalt, se schimba separat.

La B5.5 cele 2 claxoane sunt montate unul in stanga si unul in dreapta, se schimba separat.

In general VAG au 2 calxoane, unul de joase si unul de inalte.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos grila din drepta si proiectorul l-am demontat. Se vede clar claxonul, e ruginit, in spatele lui e un radiator, nu stiu ce fel de radiator. L-am tot ciocanit dar degeaba, o sa demontez jos bara cand o sa am timp si o sa il curat sau schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e radiatorul din spatele claxonului.

Cel mai probabil a intrat apa in claxon si au ruginit contactele.

In acest caz iti trebuie altul. Si eu am schimbat unul imediat ce am cumparat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e, doar ca am un singur claxon si are trompeta in interior (spre numaru de inmatriculate), ale tale sunt indreptate in fatza, asa e la amandoua la mine.

M-am uitat si in cealalta parte acolo cand am dat gjila proiectorului jos si am un fel de cauciuc protector care acopera ce e pe acolo, e ca o membrana cauciucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

cauciucul ala ce l-ai vazut e fanta de aer care dirijeaza aerul spre radiatorul intercoolerului.Eu ti-am spus de la inceput ca cel mai bine e sa dai bara jos si vezi care e situatia. Asa mergi la sigur. Cu ciocanitul poate ai noroc,poate nu.Acum pentru 15 min cat dureaza sa dai bara jos te complici cu improvizatii,ciocanituri,lovituri...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il poti schimba dand jos doar grila diun dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am dat jos claxonul din dreapta, a durat 5 min, demontezi grila proiector, proiectorul si claxonul e prins cu un surub, il desfaci scoti mufa si gata. Pentru toata lumea, claxonul din dreapta la passat b5.5 e LOW adica bass, si cel din stanga e HIGH adica inalte.

Cam asa arata claxonul meu.

post-8363-0-24966300-1303829473_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara, nu pot deschide un topic si nici altul pe aceasta tema nu am gasit.

Este in cadrul claxonului si sper sa fie ok.

Nu mereu, dar aproape in fiecare zi cand rotesc cheia pt pornire( cand apar toti martorii in bord) se aude claxonul.

Initial am crezut ca asa face cand e in viteza, dar si numai cu frana de mana trasa a facut,

Care ar putea fi problema? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

dupa cum stiti la b5.5 claxonu functioneaza decat cu contactu pus sau motor pornit. ma poate ajuta/ spune cineva cum sa il fac sa mearga pe direct fara sa mai fiu nevoit sa pun contactul. se poate sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar sa ii modifici cablajul, la releul claxonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica trebuie sa leg un fir de plus, dar unde? pe pinul 30 de la releu sau celalalt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sa adaugi... ci sa ii schimbi plusul contact cu un plus permanent, prin siguranta.

 

la 75x (pin 4 releu) trebuie scos plus contact si ii bagi permanent

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara. Am citit toate discuțiile in speranta ca vad un caz asemănător cu al meu dar nu am vazut. Claxonul meu nu este stricat dar nu vrea sa pornească de pe volan. Am verificat siguranta care de fapt nu era,asa ca am pus eu una.Cand am pus siguranta a început si claxonul meu sa sune.Prima impresie a fost bingo dar na fost asa pentru ca el nu se mai oprea din sunat.Nu am reusit sa rezolv problema si asa a ramas si in ziua de azi obisnuinduma fara el si cu siguranță scoasa bineînțeles. Este cineva acolo care sa ma ajute?

Modificat de romeo4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce volan ai? Cu comenzi pe el sau simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca nu este din volan, verifica-i releul, poate a ramas blocat - chiar daca nu am intalnit pana acum.....

 

altfel, trebuie verificat cum pleaca comanda din volan, daca s-a intamplat ceva si e umblat/reparat spira, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat ce tip de volan e pentru ca alea cu comenzi au releu electronic ce preia comanda pentru claxon iar cele simple au doar firul ce ajunge la releu claxon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu..am banuit ca de asta ai intrebat. Oricum, in ambele cazuri, la releu ajunge aceeasi comanda, pe aceelasi fir... diferenta este ca la cele cu volan multifunctional, comanda pleaca digital din volan, ajunge la 452/451 - care o transmite analogic la releul claxonului.

 

caz in care si acesta (452/451) poate sa fie vinovat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca tu stiai. Eu ii explicam omului, sa stim cu ce avem de-a face. Pentru ca pana la releu problema se pune diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volan fara comenzi.Deci ar putea fi releele 452/451?cum dau de ele,sant cumva sub volan stanga? voi incerca cand ajung in tara.

Modificat de romeo4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu .... 451/452 este modulul de comanda de la volanul multifunctional - deci nu are imp la tine.

 

releul - scrie 53 pe el, este pe randul de jos, in stanga - vezi ca are un fir in soclu - maro/galben - foloseste multimetrul si vezi daca ai masa permanent pe el sau numai cand apesi claxonul

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!