Jump to content

Probleme acceleratie Fabia 1.4 16v AUB


Adrian Crisan
 Share

Postare recomandată

Problema e discutata si rasdiscutata in topicul despre servodirectie. Patesc exact acelasi lucru si eu. 99% este vorba despre senzorul servodirectiei G250. Gasesti acolo toate datele care te intereseaza.

Sa auzim de bine.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=17949

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate mereu ajungem la aceeasi problema din ciclul "asa face toate", atat referitor la fluctuatia de acceleratie cat si la acel minunat senzor care ba face figuri, ba nu face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la tine face fa fel acceleratia ?

Modificat de BLiTZ
Am sters quote-ul inutil. Mai multa grija in redactarea posturilor pe viitor. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, da... insa m-am obisnuit si nu ma mai strezez... daca nimeni nu poate oferi o solutie, iar ceea ce s-a scris aici referitor la compensarea de putere pare plauzibil... prefer sa stau linistit pentru moment

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa gasim rezolvarea pentru ca nu e normal sa faca asa . O sa o duc cat mai curand la un service specializat , sa vad exact care e buba . Am condus masini pe benzina , de la 0.8 litri si vreo 40 de cai pana la 2-3 litri si peste 200 de cai si nici una nu facea asa .

Scuze, Blitz , habar n`am ce s`a intamplat ; de obicei dau fast reply :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam o veste atunci... poate ii da cineva de cap in final...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
mariusache_is

Salutare.Sunt relativ nou pe acest forum .Din cate vad se discuta lucruri destul de interesante si utile. Referitor la problema de mai sus din cate stiu e absolut normal comportamentul motorului la schimbarea brusca a treptelor de viteza. Tinand cont ca motorul se elibereaza brusc de o sarcina majora pana la cuplarea ulterioara a ambreiajului cred ca e ok sa urce ptr putin timp cu 100-300 ture. Numai bine si bafta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

se pare ca ar fi o problema destul de intalnita! si mie mi se intampla la fel! si nici nu se poate pune problema ca as accelera dupa ce am apasat ambreiajul! astept si eu o rezolvare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Sunt nou pe acest forum si am intrat intamplator cand am cautat informatii in legatura cu problema de la masinuta mea(cea din semnatura) Se comporta exact cum am citit si aici, adica se tureaza singura la schimbarea vitezelor dupa ce eliberez pedala de acceleratie. Mi-am dat seama ca nu poate fi ceva normal deoarece masina nu facea asa de la inceput(mentionez ca nu mai este in garantie). Bineinteles ca am fost prin service-uri autorizate skoda, 2 la numar(nu dau nume) si cei de acolo lasa de dorit la experienta. Mi-au spus ca nu stiu eu sa conduc, ca asa fac toate, ca e motorul in 3 cilindrii, ca e de la benzina, etc. Cum am spus, oameni lipsiti de experienta. Pana la urma am zis sa ii inteleg, mai ales ca am mai citit de aceasta problema la motoarele vw pe benzina si nu ii da nimeni de cap. Totusi nu am putut sa ma obisnuiesc cu ideea si am plecat din nou la service. De data asta mi-au trimis seful, comandantul suprem de service care stia el sigur ca e de la soft. I-am spus in felul urmator: daca e de la soft platesc, daca nu e de la soft, nu platesc resoftarea. Omul nu mai parea asa sigur si nu a fost de acord. Bineinteles ca nu am vrut sa dau 900 de ron pentru o resoftare la service autorizat skoda si m-am gandit ca pot gasi mai ieftin. Un prieten care detine si el o skoda, mi-a recomandat un mecanic foarte bun din oras, care s-ar pricepe foarte bine la motoarele vw. Am ajuns la acel mecanic si dupa ce a dat o tura cu masina, a sesizat problema, a spus ca nu e normal sa faca asa si ca stie ce are si o rezolva in 2 minute. M-a cam surprins si mi-era greu sa cred. S-a dus mecanicul pana in atelier si il vad ca vine cu o piesa in mana, imi scoate capacul de sub bord(de la sofer) si dupa nici 20 de secunde il pune la loc, imi arata piesa inlocuita dupa care ma roaga sa fac o tura cu masina. Nu mi-a venit sa cred cand am schimbat vitezele si masina mergea perfect normal, fara sa se mai tureze. Mecanicul mi-a spus ca ma costa 50 de ron si mi-a urat drum bun. Piesa din cate mi-a spus el, este un senzor de la ambreiaj, care nu il gasesti decat la reprezentanta VW(piesa este de marimea unei brichete si am vazut ca are urechiuse ca o siguranta). El a luat piesa de la alta masina. Am pus si o poza cu acest senzor de ambreiaj si sper ca toti cei care aveti aceasta problema, sa o rezolvati.

Multa bafta!

post-64522-1267179056_thumb.jpg

Modificat de babi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva vreun cod pentru piesa respectiva ? Sau vinde cineva pe forum ? Mersi :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La problema asta cu acceleratul... sigur nu aveti Toyota? Sau macar motorizare Toyota...

(stiu ca e :) dar nu m-am putut abtine :)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Bineinteles ca nu am vrut sa dau 900 de ron pentru o resoftare la service autorizat skoda si m-am gandit ca pot gasi mai ieftin.

Nici nu stiu daca sunt contrariat sau revoltat. Cum sa iti ceara 900RON (adica 9 milioane de lei vechi!!!!) pentru o resoftare?? Sau e o greseala de redactare?

Despre intrerupatorul de la pedala la de ambreiaj ce sa zic, intr-adevar poate fi "tricky" de diagnosticat avand in vedere ca NU se stocheaza erori in calculatorul de motor atunci cand se defecteaza (asa cum se intampla la intrerupatorul pedala de frana). Dar se poate citi frumusel in blocurile de valori masurate starea senzorului: 0 sau 1 functie de pozitia pedalei si atunci stii clar daca merge sau nu.

Dar sa stii ca NU este caz general valabil. Avem un coleg pe forum cu 1.4 16V AUB parca si acelasi lucru reclama. Pe tester am vazut ca fucntiona corect senzorul. Masina si-a revedenit complet dupa ce i-am curatat clapeta de acceleratie; probabil din cauza mizeriei (si era mizerie sub ea) raspundea greu la comanda motorasului.

dl_io, inarmeaza-te cu seria de sasiu a masinii, suna la reprezentanta si cere pret la piesa (intrerupator pedala de ambreiaj, atrage-le atentia, NU de frana). Nu costa mai mult de 40-50 de ron si iti recomand sa iti iei originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
:blink:

Nici nu stiu daca sunt contrariat sau revoltat. Cum sa iti ceara 900RON (adica 9 milioane de lei vechi!!!!) pentru o resoftare?? Sau e o greseala de redactare?

Despre intrerupatorul de la pedala la de ambreiaj ce sa zic, intr-adevar poate fi "tricky" de diagnosticat avand in vedere ca NU se stocheaza erori in calculatorul de motor atunci cand se defecteaza (asa cum se intampla la intrerupatorul pedala de frana). Dar se poate citi frumusel in blocurile de valori masurate starea senzorului: 0 sau 1 functie de pozitia pedalei si atunci stii clar daca merge sau nu.

Dar sa stii ca NU este caz general valabil. Avem un coleg pe forum cu 1.4 16V AUB parca si acelasi lucru reclama. Pe tester am vazut ca fucntiona corect senzorul. Masina si-a revedenit complet dupa ce i-am curatat clapeta de acceleratie; probabil din cauza mizeriei (si era mizerie sub ea) raspundea greu la comanda motorasului.

dl_io, inarmeaza-te cu seria de sasiu a masinii, suna la reprezentanta si cere pret la piesa (intrerupator pedala de ambreiaj, atrage-le atentia, NU de frana). Nu costa mai mult de 40-50 de ron si iti recomand sa iti iei originala.

fix 870 de ron costa o resoftare. atat mi-au cerut la reprezentanta. din cate stiu la seat costa in jur de 1100 ron.

asta este seria de pe senzorul de ambreiaj care l-am schimbat: 1J0 927 189F

19322013

20.07.07*

05339

nu cred ca costa doar 40-50 de ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Aceeasi problema o am si eu la un Seat Toledo 1.6, 101CP, din 1998, cod motor AFT, dar modelul meu nu are acest senzor de ambreiaj. Daca aveti vreo idee de la ce ar mai putea fi aceasta problema cu turatia la schimbarea vitezelor va rog sa-mi spuneti si mie. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca intai de toate ce-am scris mai sus: curatare clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat clapeta de acceleratie dar nu i-am facut adaptarea cu VAG-COM, am facut o adaptare ''mecanica'', cum mi-a spus cineva, adica am deconectat bornele de la baterie, le-am unit intre ele, apoi le-am conectat la loc si am pus contactul cateva secunde si am pornit-o. Dar nu cred ca este problema de la clapeta pentru ca nu era murdara, si mai ales ca atunci cand motorul este rece nu se accelereaza mai deloc singura la schimbarea vitezelor, dupa ce se incalzeste putin incepe sa se accelereze kiar si 500 rpm. O sa skimb peste vreo 2 saptamani si ECT-ul, ma gandesc ca poate de la el o fi. O sa revin sa va spun daca am rezolvat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am si eu o problema...

Am sesizat nu demulta vreme ca motorul se tureaza greu in ture joase si doar la peste 4000 ture se tureaza normal ... ma refer in gol.

Ca sa ma conving am chemat un prieten cu acelasi motor (1.4 16v 101cp AUB) sa compar modul de accelerare....si culmea, la el e mai aspra acceleratia in ture joase...

Ce sa fie problema la a mea?

Am schimbat filtru aer, filtru benzina, curatat clapeta si adaptat-o...nu s-a schimbat nimic !

Ce sa mai fac?! :blink:

Va rog sa imi dati niste sugestii ... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo eroare ceva? legata de senzorul de ;la axa cu came ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ... nicio eroare la motor de niciun fel pana acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai ramas de verificat sonda lambda si aprinderea...

Cu care sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Totul pare sa fie in regula...

Nu stiu ce sa ii mai fac...

Am mai observat ceva...daca merg de exemplu cu a 3-a ...si o calc de la 2000 .... daca las acceleratia si o calc iarasi, e mai aspra, trage mai bine...nu stiu, parca abia atunci s-ar descide clapeta de acceleratie, cand las acceleratia si o calc iarasi.

Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am si eu o intrebare :P

pe unde este situat senzorul de acceleratie?

am inteles ca din cauza arestuia se aprinde ASR-ul si intra masina in limp mode, adica ramane turata la 1200 ture...

ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai fost ajutat, trebuie doar sa cauti unde ai mai postat aceasta durere a ta... :8:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

confirm ca asta e rezolvarea, cel putin la mine prin schimbarea senzorului a functionat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!