Jump to content

+/- Octavia Tour


savarina
 Share

Postare recomandată

offtopic: si eu am O1 si imi place foarte mult masina, cu toate +urile si -urile ei; insa mi-a placut postul lui pmi :icon_thumright: asa e, dupa cum ai zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna masina este cea pe care o ai in momentul prezent. Cand ne vom putea cumpara Mercedes, atunci ea va fi cea mai buna masina, pana atunci...sa ne bucuram fiecare de ce avem si sa lasam strugurii acri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta-i buna! lasa tu strugurii acri si pe noi sa ne spunem parerea!

si sa stii ca MB nu e cea mai buna masina :blah:.

tour-ul are suspensiile mai moi si face destul balans de asta unii au senzatia de instabilitate.

dar tine traiectoria destul de bine in media clasei sale.

dar cauciucurile matador cu care vin o mare parte din ele sunt ff proaste si inrautatesc tinuta de drum a masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne Fereste,nici nu am vrut eu sa compar acum MB,BMW sau Audi cu Skoda,este clar ca sunt net superioare,insa eu am vrut sa arat cat de mult conteaza piesa dintre volan si scaun.Cum spune si msn2,un minus sunt aceste suspensii moi.Daca totusi sti cum sa profiti de ele,si ai invatat cum se comporta masina poti trece peste acest minus.

Sunt un fan al acestei masini pentru ca o detin si pentru ca imi place in mare parte,insa as minti daca as spune ca nu mi-as dori ceva mai bun.

Si inca nu mi-am spus parerea mea despre masina:

- pozitia scaunului prea inalta

- locul pentru pasagerii din spate este foarte mic

- sistemul audio cu 8 boxe mi se pare foarte slab,eu le-am inlocuit

- mie personal nu imi place designul bordului de la Octavia Tour,imi place mult mai mult cel de la Octavia I(modelel produse inainte de aparitia Octavia 2)

+ un motor excelent

+ portbagaj foarte mare

+ dotarile cu care a venit masina(masina este din 2004,varianta Elegance,fara nimic optional,doar dotari standard):Climatronic,jante aliaj,xenon cu spalatoare faruri etc.

+ intretinerea este destul de ieftina

+ ofera multe posibilitati de retrofit:cruise control,senzori parcare,ASR

In general masina mi se pare una foarte reusita.Un motiv in plus sa cred asta este faptul ca in momentul de fata au scos din productie Octavia 2 pe care au inlocuit-o cu Octavia 3,insa au lasat Tour inca pe piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare absolut deloc instabila(O1 cu pachet de drumuri grele).

Am 2 exemple:

1.Am intrat intr-o curba foarta "urata" cu 100km/h,iar apoi cineva a incercat acelasi lucru,cu un A4 2006,si pot sa spun ca era cat pe ce sa o pateasca daca nu era ESP'ul,masina s-a scuturat din toate incheieturile.

2.Foarte recent,un prieten a luat o curba cu un Passat la 90km/h,insa a facut o mica greseala,curba pe stanga,iar el a miscat foarte putin volanul,aprox 1-2 cm spre dreapta,ca sa nu intre in scuar si din nou,masina s-a scuturat toata.A 2'a zi eu am intrat in aceeasi curba cu 120km/h,iar masina nu a avut nici cea mai mica intentie de derapare.

Eu nu am nici o modificare pe masina in legatura cu stabilitatea.Bineinteles,nu putem sa o comparat cu un SuperCar,insa "pmi",crede-ma,conteaza mai mult decat crezi stilul de condus.Pacat ca esti din Bucureti pentru ca mi-ar fi facut placere sa iti arat si partea sportiva a masinii.Ca sa iti dau si un argument,iti pot spune ca in ultimele 6 luni am facut peste 30 de drumuri Dr.Tr.Severin-Timisoara,si doar 2 masini au fost in stare sa se tina dupa mine,un seria 5 si un seria 7.De obicei fac acest drum de 215km fara ca o singura masina sa ma depaseasca.Intradevar,sunt eu mai nebun,insa vreau sa scot in evidenta ca masina aceasta chiar poate.

Iar in legatura cu incalzitul motorului,trebuie totusi avut in vedere din nou stilul de condus,din cauza prezentei EGR'ului,care recircula o parte din gazele evacuate.Arderile nu vor mai fi asa de puternice,iar automat caldura degajata va fi mai mica=>incalzirea mai grea a motorului.EGR'ul intra si iese din functiune in functie de stilul de mers.Ma refer la faptul ca atunci cand masina este accelerata mai puternic,acesta mai introduce doar o foarte mica cantitate de gazele evacuate inapoi in cilindrii.

Infoschumi.... hai sa fim seriosi. Eu am si passat si octavia tour.... nici nu se compara la stabilitate o octavia tour cu un passat.

In rest masina e foarte ok.... poate e putin prea zgomotoasa la viteze de peste 120...130 km/h si poate interiorul e cam slab lucrat... dar per ansamblu e buna.

Cineva mentiona franele... intr-adevar sunt foarte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta-i buna! lasa tu strugurii acri si pe noi sa ne spunem parerea!

si sa stii ca MB nu e cea mai buna masina :Driver:.

tour-ul are suspensiile mai moi si face destul balans de asta unii au senzatia de instabilitate.

dar tine traiectoria destul de bine in media clasei sale.

dar cauciucurile matador cu care vin o mare parte din ele sunt ff proaste si inrautatesc tinuta de drum a masinii

:lol: Afirmatiile acestea sunt de la tine citire, sa inteleg, nu? Te iert de data asta pentru faptul ca nu stii sa citesti printre randuri. Comentarii ca Mercedes nu ar fi cea mai buna masina.? catinel, catinel.. Cat despre sa ne spunem parerea....sezi bland ca nu ti-am luat tastatura din fata :beerchug:

-----------

Sa revin la Octavia pe care o consider o masina foarte buna la un pret decent, adevarat nu pentru intregul spectru al populatiei. Are si minusuri dar nici nu are un pret de catalog foarte ridicat precum alte marci. Consider ca este un raport calitate pret bun. Este parerea mea.

Modificat de Adrian Florea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Infoschumi.... hai sa fim seriosi. Eu am si passat si octavia tour.... nici nu se compara la stabilitate o octavia tour cu un passat.

In rest masina e foarte ok.... poate e putin prea zgomotoasa la viteze de peste 120...130 km/h si poate interiorul e cam slab lucrat... dar per ansamblu e buna.

Cineva mentiona franele... intr-adevar sunt foarte bune.

Daca citeai toate posturile vedeai ca eu nu bat la faptul ca una este mai buna ca alta,ci la faptul ca soferul conteaza,insa probabil ai citit doar ce ai vrut.

Zgomotoasa da,sunt total de acord.Daca esti pe autostrada,pui tempomatul la 150km/h,deja nu prea te mai intelegi cu pasagerii.

Interiorul normal ca este mai bine lucrat(am spus si eu acest lucru,incepand de la scaune pana la spatiul interior),doar este dintr-o clasa mai mare,iar VW este peste Skoda,insa pentru mine este si o exceptie,bordul,nu imi place,mi se pare de prost gust.De exemplu acel spatiu unde este amplasat airbagul frontal de la pasager(este total inestetic),design'ul butoanelor,amplasarea lor etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mare plus al Skodei mele este ca-i a mea. Restul sunt mofturi. Asta este si cu ea defilez, iar cand nu voi mai fi multumit o sa caut altceva.

Singurul minus la care ma pot gandi este legat de faruri. Sunt foarte slabe, asta daca nu-s cu xenon (din fabrica evident).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat intr-o curba foarta "urata" cu 100km/h,iar apoi cineva a incercat acelasi lucru,cu un A4 2006,si pot sa spun ca era cat pe ce sa o pateasca daca nu era ESP'ul,masina s-a scuturat din toate incheieturile.

2.Foarte recent,un prieten a luat o curba cu un Passat la 90km/h,insa a facut o mica greseala,curba pe stanga,iar el a miscat foarte putin volanul,aprox 1-2 cm spre dreapta,ca sa nu intre in scuar si din nou,masina s-a scuturat toata.A 2'a zi eu am intrat in aceeasi curba cu 120km/h,iar masina nu a avut nici cea mai mica intentie de derapare.

Eu nu am nici o modificare pe masina in legatura cu stabilitatea.Bineinteles,nu putem sa o comparat cu un SuperCar,insa "pmi",crede-ma,conteaza mai mult decat crezi stilul de condus.Pacat ca esti din Bucureti pentru ca mi-ar fi facut placere sa iti arat si partea sportiva a masinii.Ca sa iti dau si un argument,iti pot spune ca in ultimele 6 luni am facut peste 30 de drumuri Dr.Tr.Severin-Timisoara,si doar 2 masini au fost in stare sa se tina dupa mine,un seria 5 si un seria 7.De obicei fac acest drum de 215km fara ca o singura masina sa ma depaseasca.Intradevar,sunt eu mai nebun,insa vreau sa scot in evidenta ca masina aceasta chiar poate.

Eu din ce ai scris tu aici, asta am inteles. Tu vorbeai ca ti-ai comparat masina cu un A4 si un passat... si ca a iesit mai in fata, deaorece ala cu pssatu a facut nu stiu ce greseala iar ala cu A4 nu stiu ce-a patit.

Eu inteleg ce ai vrut tu sa zici si e adevarat ca, conteaza enorm si piesa dintre scaun si volan... dar la mine e aceeasi piesa intre scaun si volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am perseverat si am descoperit si alte probleme de sezon.Practic ma chinui in continuare sa-i gasesc defecte si ii caut limitele.Se tot discuta de stabilitatea masinii si cineva care nu stie nimic despre aceasta masina ar putea crede ca se va rasturna la prima curba.Scoatem soferul din ecuatie pentru ca este o chestie subiectiva si sa comparam stabilitatea OT cu niste masini adevarate Mercedes, BMV etc.In primul rand am observat la acestea o grija pentru micsorarea greutatii masinii, repartizarea optima a greutatii fata spate si o garda mica la sol.(cred ca toata lumea a vazut reclama de la BMV X3) si nu in ultimul rand se poate observa usor la prima vedere senzatia de stabilitate a acestor masini (garda mica fata de sol la fel ca la OT).Mai degraba sunt ingrijorat sa nu sparg baia de ulei la vreo gropa decat sa se rastoarne.Singurele momente in care apare o senzatie in care fuge spatele masinii sunt acelea in care se abordeaza in viteza o curba destul de stransa in coborare accentuata, masina fara incarcatura pe spate compensata repede de viteza cu care dispar celelalte masini din campul vizual oferit de oglinda retrovizoare.In concluzie masina nu are probleme cu stabilitatea, as spune ca sta chiar bine, daca excludem masinile adevarate.Problemele cu stabilitatea apar iarna.Masina e destul de grea si este greu de controlat chiar la o mica ninsoare.In realitate sistemele alea de pe masina ASR etc inclusiv ESP nu fac multe parale, cateodata mai mult incurca.Am vazut sfaturile date de piloti experimentati privind controlul masinilor cand aderenta este redusa si filmele alea promotionale care ne demonstreaza cat de eficiente sunt sistemele tehnice ale masinii gen ASR etc si chiar ESP si cum ne ajuta ele sa controlam masina.Din practica pot sa spun ca nu valoreaza mai nimic si daca cineva se bazeaza pe ele are toate sansele sa intre in primul gard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Problemele cu stabilitatea apar iarna.Masina e destul de grea si este greu de controlat chiar la o mica ninsoare."

Singurele diferente intre masini pe timp de iarna cred ca sunt anvelopele,sistemele de securitate si tractiunea integrala.

Daca ai adus vorba de ninsori,automat poti sa iti iei gandul de la viteza,curbe stranse etc,deci directia,suspensiile,franele(orice ce frane ai avea,pe zapada daca este alunecos tot ajungi in momentul in care intra ABS'ul),consider ca nu isi mai gasesc locul aici.Eu sunt de parere ca absolut totul sta in anvelope in primul rand,apoi bruscarea volanului si sistemele de siguranta.

Off-Topic:

Sistemele de siguranta fac diferenta.Poate spui ca ESP'ul este o prostie din cauza ca odata ai incercat tu sa eviti o groapa tragand foarte brusc de volan,automat masina a fost infranata si a obtinut aderenta iar asta te-a aruncat in alta groapa,iar apoi ai injurat toata ziua acest sistem.Insa,cand te vezi pe un drum plin de gheata,iar in fata sunt masini oprite,iar tu ai o scapare daca ocolesti aceste masini pe dreapta,fara ESP este imposibil,masina pur si simplu probabil o sa invarta pe gheata,insa cu ESP,totul se schimba.

Daca este sa luam ASR'ul separat de ESP,si el in sine isi are importanta sa.Pe gheata cu ASR'ul pornit ai mai multa aderenta la plecarea de pe loc.Te grabesti si iesi de pe o strada laturalnica si te trezesti in mijlocul strazii accelerand si masina sta pe loc si te miri de ce,iar pana sa te dumiresti,o masina de pe drumul principal a si intrat in tine.Cu ASR,poti evita aceste lucruri.

Despre ABS...nu cred ca mai incape loc de indoiala.O masina fara ABS este un pericol destul de mare pe strazi...vorba aceea : "sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie" :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca este sa perseveram mai sunt si alte chestii mai putin cool exemplu tija sustinere capota-nu e telescopica, faptul ca nu exista optiunea dubluclimatronic-nu exista diferenta de temperatura cateva grade in spate, se mai murdaresc pragurile cand mai luam pe cineva in masina, ma rog nici presurile nu sunt cele mai grozave.Nu mai insist s-au mai spus pe aici.

As spune ca nici pretul nu mai reprezinta un atu daca e sa o cumparam de noua.

Sunt insa si plusuri.Pentru echidistanta pentru tot ce am spus de rau despre aceasta masina voi enumera si cateva calitati ale acesteia.Fiabilitatea, manevrabilitatea si capacitatea de transport.Masina nu are probleme tehnice e solida si se conduce foarte usor, in plus volumul portbagajul e foarte mare si exista posibilitatea transportarii obiectelor de diferite dimensiuni prin rabatarea scaunelor.

Si inca ceva sa nu plictisesc costurile anuale totale de exploatare se pot reduce la mai putin de 5 RON/zi.Un mic exemplu:

Nu este nimic neobisnuit ca cineva sa cumpere o Skoda Octavia Tour (fabricatie 2005) motor de 1,6 l pe benzina cu o vechime de 3 ani si 35000 Km la bord cu mai putin de 10000 E, cam asta era pretul acum un an.

Cu atat este mai putin surprinzator ca toate cheltuielile legate de exploatarea acestei masini in ultimul an sa fie mai mici de 150 RON pe luna, respectiv aproape 110 RON benzina si 40 RON absolut toate costurile de orice fel care au tangenta cu masina.

In detaliu acestea ar fi in RON 35-numerele, 60-impozitul anual, 405-revizia anuala, asigurarea obligatorie RCA si intretinerea masinii-total 480 pe an impartim la 12 luni si ajungem la suma de 40 RON pe luna.Pentru ca nu am schimbat uleiul si filtrul la reprezentanta si am beneficiat de o reducere la asigurarea obligatorie iar intretinerea masinii a costat numai 12 RON pentru 5 l de apa distilata si un bidon de 5 l de solutie parbriz la -20 grade C necesari completarii in fiecare luna cu 1 litru solutie a rezervorului respectiv.Chiar si dupa un an pretul nu a crescut semnificativ, sa zicem ca platim luna asta, RCA cel mai ieftin de pe piata, pr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- mie personal nu imi place designul bordului de la Octavia Tour,imi place mult mai mult cel de la Octavia I(modelel produse inainte de aparitia Octavia 2)

Bordul de la Tour este cel de O1 Ambiente si Elegance. Sa inteleg ca iti place cel de O1 Classic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate se refera la calitatea materialelor, care este diferita........Tour are cam peste tot materiale mai ieftine si cam...inestetice.......asa e cu reducerea de costuri. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta mai mult sta in curte decat sa mearga. 6000 km pe an, un fleac. De aia ai si costuri reduse. Ia mergi matale sa zicem 20.000 km pe an, si fa apoi socoteala...ce zici..da cu virgula iti spun eu :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

artistule, daca o vinzi si pui banii la banca, nici nu-ti explic cat castigi, in afara de dobanda grasa pe care o incasezi in vremurile de criza scapi si de banii pe care ii poti cheltui eventual pe telefon sunand un prieten sa te lauzi despre masina, nu iti mai povestesc de faptul ca nici de internet nu mai ai nevoie ca sa te informezi cu privire la masina, deci pe plus tot ce aduni: rca, revizii, rovigneta, apa economisita pe apometru pentru spalatorul de parbriz, banii de combustibil ... deci o gramada de economii.

dupa ce trece criza iti iei o bicileta second de la sh si ai sa ai si bani si mijloc de transport. cu timpul o poti tuna, ii pui ce emblema vrei ... iar daca ai buget de investit poti sa-i pui si ochi de pisica si dinam.

ps: postul este un pamflet.

PS2: casco, pana una alta nu e antifurt....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta mai mult sta in curte decat sa mearga. 6000 km pe an, un fleac. De aia ai si costuri reduse. Ia mergi matale sa zicem 20.000 km pe an, si fa apoi socoteala...ce zici..da cu virgula iti spun eu :beerchug:

...eu m-am referit la marea fabrica Skoda care din 2005-2006 (de cand s-a facut Tour), au inceput sa reduca costurile de productie, scotand unele elemente (lampa de avertizare din portierele fata, inelul luminos de la bricheta, si altele) din masina si schimband materialele cu unele mai ieftine.

PS: nu stiu sigur daca ai facut referire la mine cu "reducerea de costuri".

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: nu stiu sigur daca ai facut referire la mine cu "reducerea de costuri".

M-am referit la habarnistul tehnic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

+/- Octaviei Tour ar trebui discutate in raport cu un model asemanator.S-ar transforma discutia intrun versus, sa zicem Octavia Tour si ultima realizare Octavia 2 FL si s-ar inchide topicul urgent in lipsa de argumente, care ar fi greu de prezentat pentru a exprima diferenta mare de pret intre cele doua modele.Am sa ma limitez sa explic, asa in general, un mare avantaj al acestei masini si anume consumul redus de combustibil.Si nu ma refer la motoarele pe motorina, mai precis am sa ma refer la acele motoare invechite pe benzina, care dupa parerea unor specialisti se remarca prin consumul mare de combustibil fata de alte modele similare.Sa consideri de exemplu ca Octavia Tour 1,6 pe benzina are un consum exagerat de combustibil in conditiile in care producatorul a stabilit un consum de numai 5,5 l la suta de km extraurban, pentru o masina cu o masa de aproximativ 1200 Kg, chiar mi se pare exagerat.Este posibil sa existe si alte masini la care costurile numai pentru carburantul necesar pentru a parcurge 100 Km sa fie mai mici dar sunt rara avis.Am aflat intre timp de pe acest forum ca se poate plati o dobanda de aproximativ 125 de euro/luna leasing pentru o Skoda, care numai amortizarea costurilor privind achizitionarea masinii nu reprezinta, impart la 10 si mai parcurg ceva km in plus pe an cu o Skoda Octavia Tour, poate ajungeam la un parcurs rezonabil de 9000-10000 Km pe an cu niste costuri de 10 ori mai mici decat au alte modele, apropo de ce spuneam mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu e posibil, chiar sunt multe masini cu aceeasi capacitate cilindrica (si aproximativ aceeasi greutate), nu rara avis (sa te citez) pe benzina care consuma mai putin. Vezi Nissan Almera, Toyota Corolla, Honda Civic. Incredibil, dar BMW-ul de 1800 cmc de 143 CP (aceeasi generatie cu O1) consuma la fel ca O1 de 1.6.

Chiar as fi curios sa imi dai cateva exemple de masini de capacitate cilindrica 1600 (si aproximativ aceeasi greutate) care consuma mai mult ca O1.

Dupa cum vezi am O1, sunt multumit de a mea dar e bine sa fim realisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

artistultehnic

Apropo de rara avis era vorba de costurile pentru cumpararea carburantului necesar deplasarii pe o distanta de 100 Km (benzina de CO 95 nu are acelasi pret ca cea de CO 98).Trec peste chestia asta si sa vedem daca cele patru masini consuma mai putina benzina decat Octavia Tour pentru a parcurge 100 Km.(informatii date de producatorii masinilor).

Prima Nissan Almera 1,5 (1497 cc), masa proprie putin peste 1000 Kg, consum minim 5,5 l/100 Km-chiar este posibil (vreau sa spun ca nu se mai fabrica si nu am mai avut rabdarea sa vad exact care e masa proprie a masinii).

A doua Toyota Corolla 1,6 VVT-i, (1598), masa proprie 1300 Kg, consum minim 5,7l/100 Km, si am descoperit si masina care consuma mai mult decat Octavia Tour.

A treia Honda Civic Sedan 1,8 S.I.VTEC. sau chiar 1,8 Executiv, masa proprie 1265 Kg, consum minim 5,5l/100 Km.-din nou imposibilul devine posibil.(am cautat ultimele modele si nu am gasit motoare 1,6 benzina).

Ultima BMV seria 3, 318 i, (1995 cc), ala de 143 CP, masa proprie 1435 (- sofer 69 si bagaje 7), consum minim 4,8 l/100 Km.Chiar am gasit campionul-o masina care sa consume mai putin?

Ce sa mai BMV e campion la toate !http://www.consumredus.ro/articol/Scandaluri_legate_de_consumul_oficial/40d5a408.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia Tour (1600-102CP)

Consum urban litri/100 km 9.9

Consum extraurban litri/100 km 5.5

Consum mediu litri/100 km 7.1

Toyota Corolla (1600-124CP)

Consum urban (l/100km) 9.0

Consum extraurban(l/100km) 5.8

Consum combinat (l/100km) 7.0

Honda Civic(1800-140CP)

Consum mixt: 6.60 l/100 km

Consum urban: 8.40 l/100 km

Consum in afara orasului: 5.50 l/100 km

BMW (1800-143CP)

Consum mixt: 7.20 l/100 km

Consum urban: 9.90 l/100 km

Consum in afara orasului: 5.70 l/100 km

Acestea sunt datele complete. Dupa cum se poate observa, toate sunt mai puternice si consumul mediu nu e mai mare. Te rog nu imi spune de o diferenta de 0,2l la 100km la o masina cu 40 CP mai mult. Bineinteles ca nici o masina nu consuma in realitate ca in carte. Nici Skoda ta nu ia doar 5,5 la drum lung...

Toate merg si cu benzina de 95 EURO 4.

Eu nu am sa mai continui aceasta polemica. Felicitari ca iti iubesti masina si crezi ca e cea mai buna si ieftina la parcursul a 100 km.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

artistultehnic

Nu imi iubesc masina asa de tare incat sa refuz un BMV seria 3 la schimb, din pacate nu cred ca sunt prea multi amatori sa facem targul.Sunt sigur ca nu am cea mai buna si mai ieftina masina, nici macar pentru numai 100 Km.Desi imi place in mod deosebit BMV seria 3, chiar si 318i, scuzati lipsa de modestie, si pentru ca trebuie sa revin la topic am sa incerc sa mai explic cateva plusuri si minusuri ale Octaviei Tour, ca asta se mai fabrica (O1 doar second hand).Un mare avantaj al masinii este ca poate functiona cu benzina CO91, CO95 in regim normal si la performante maxime, poate folosi si o benzina cu o cifra octanica superioara, gen CO98 etc, dar fara ai influenta performantele (scrie in cartea masinii).In schimb, de exemplu, sunt si alte masini gen BMV 318i care pot functiona cu benzina CO95 dar producatorul specifica clar, in josul paginii cu steluta, ca benzina recomandata este CO98 si in cazul folosirii carburantului cu o cifra octanica mai mica scad performantele masinii.Numai un nebun ar da o gramada de bani pe un BMV 318i si ar face economie la carburant si la calitatea acestuia.Ma gandeam sa caut un articol in ziarul cu bulina in care erau prezentate si diferentele de consum mediu fata de cele date de producator pe marci pentru motoarele pe benzina-dar pe urma trebuia sa demonstrez ca Skoda Octavia Tour 1,6 este mai puternica decat BMV seria 3 si aici chiar nu cred sunt convins ca am vreo sansa.Asa ca ma limitez la Skoda mea care chiar astazi mi-a cerut 4,7 l benzina CO 95 pentru numai 100 Km, drum drept, nu la vale de la Sinaia cu frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: artistule, noteaza-ti acolo asa: "dubluclimatronicul" (de pe O2) regleaza temperatura diferit stanga-dreapta si nu fata-spate. Atat. Drum bun :rolleyes:

faptul ca nu exista optiunea dubluclimatronic-nu exista diferenta de temperatura cateva grade in spate,
Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta, un "top" cu 100 de modele si consumurile lor reale gasesti aici: http://www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_444822.html

Inca un set cu 37 de masini mici si consumurile lor aici: http://www.autobild.de/artikel/verbrauchsw...l-2_453344.html

(informatiile sunt langa fiecare poza, e suficient sa "derulati" printre poze)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!