Jump to content

+/- Octavia Tour


savarina
 Share

Postare recomandată

Su sunt unul din ei :banghead: Si mai stiu pe cineva care si-a luat O2 prin acelasi program. Insa e drept sunt putini pentru ca si numarul de masini in acest program alocate dealerilor Skoda a fost infim in comparatie cu Dacia si Reno.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am facut un testdrive cu Tour Sport - nu va zic ce motor :D si am fost surprins ca nu are incuietoare la torpedou si nici la portbagaj. Parca e ciudat torpedoul cu un plastic acolo .......... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti poti comanda after-market incuietori pt ce vrei tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii pe care ii dai pe Octavia Tour , eu cred ca este cea mai buna alegere pentru Romania . Nu zic ca alte marci de masini ar fi asa si pe dincolo . Insa , daca ne gandim ca Octavia si-a castigat adepti in Romania pe baza unor reale calitati cred ca ar fi cea mai buna alegere .

Cateva puncte plus :

- fiabilitate

- intretinere usora

- valoare mare la revanzare

- disponibilitate service

- motoare diesel foarte economice

Cateva puncte minus :

- spatiu interior mic

- motoare zgomotoase

- design putin cam depasit

- design interior cam sobru

Daca voi gasiti si altele va rog sa le adaugati ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Daca alea sunt puncte in minus... :huh: Mie unul nu mi se pare a avea spatiu interior mic. Am venit de la mare 4 oameni, eu am stat in spate cu prietena si in fata conducea un prieten care are peste 1.90 si mai era prietena lui. Nu am avut nici un fel de problema de confort tot drumul (am 1.80), am putut sa stau cum am vrut eu si nu am amortit si nici prietena mea nu a avut nici un fel de problema. In ceea ce priveste designul interior mie mi se pare un punct in plus sobritatea lui, daca voiam o sorcova imi luam citroen sau mai stiu eu ce alta futurista la design interior.

Un punct care mi se pare mie cam naspa e legat de amplasarea stalpului B (cred ca ala e, cel dintre usi) in care, daca nu ai airbaguri laterale, cam dai cu capul in caz de accident, si dai cu capul destul de serios cam in orice pozitie ar fi scaunul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am facut un testdrive cu Tour Sport - nu va zic ce motor :D

Lasa Godo ca ii luminez eu... ALH adica TDI 90. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Daca alea sunt puncte in minus... ;) Mie unul nu mi se pare a avea spatiu interior mic. Am venit de la mare 4 oameni, eu am stat in spate cu prietena si in fata conducea un prieten care are peste 1.90 si mai era prietena lui. Nu am avut nici un fel de problema de confort tot drumul (am 1.80), am putut sa stau cum am vrut eu si nu am amortit si nici prietena mea nu a avut nici un fel de problema. In ceea ce priveste designul interior mie mi se pare un punct in plus sobritatea lui, daca voiam o sorcova imi luam citroen sau mai stiu eu ce alta futurista la design interior.

crede-ma este mica. Daca vii de la ceva si mai mic e normal sa ti se para incapatoare. Dar, iti spun eu, nu e asa. Pune un scaun de copil in spate si vezi cum sta copilu` acolo, si cat de mult trebuie sa tragi scaunul din fata ca sa incapa si scaunul copilului si sa-i lasi si loc sa-si miste nitel picioarele...... Spatiul e mic , clar ... M-am dat cu superbul ala..... aia e sufragerie pe roti....., a mea e garsoniera iar fabia e camara ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ma scuzati... tocmai ce m-am decis si eu sa postez numai de bine despre Octavia mea cea mandra posesoare de ALH... inclusiv cum am calatorit pana la Salzburg si inapoi cu scoica de bebe model Recaro in spate... si cu bebe in ea... si am avut cu totii loc in ea fara probleme... si il vaz pe nenea godoroja cum da cu pietre pt. ca Octavia Tour nu este limuzina si dansul este nemultumit ca o masina de 11.000 eur nu are spatiu in spate cum are una care incepe de la 25.000 eur... dar il iertam, pentru ca e un post de acum doi ani si era si dansu' tanar si nestiutor :D

Pai a venit timpul sa va spun si parerea mea atunci: dpdv al aspectului, finisajului si spatiului, regret si in ziua de azi ca nu mi-am vandut tot ce aveam sa-mi iau o Superb noua nouta... dpdv al omului care a vrut o masina de familie achizitionata de noua, fiabila, (destul de) spatioasa si care sa nu il coste o palarie de bani nici cand o cumpara si nici dupa garantie, sunt extrem de multumit... si ar mai fi ceva... sunt printre ultimii norocosi care au avut posibilitatea sa achizitioneze o masina noua cu motorul ALH pt. ca din cate am inteles, din cauza ca era Euro 3 a fost scoasa din oferta din Romania (vezi vestita taxa de mediu)... :angry:

Masinica mea, care are 35000km si doi anisori, desi nu este o limuzina, este, exact cum zicea o reclama, "perfecta pt. familia mea!" si nu m-a costat UN LEU in afara reviziilor si combustibilului... :unsure:

...just my 2 cents... ;)

Modificat de RaduVoicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezamagit_de_mobel

Octavia Tour o sa se produca pana in 2011, iar atunci o sa primesca un facelift

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa doresti tu?

Daca faci o afirmatie, te rog sa vii cu detalii iar daca faci doar supozitii te rog sa specifici...

Daca doar aduni posturi, te rog sa citesti regulamentul.

End :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia Tour o sa se produca pana in 2011, iar atunci o sa primesca un facelift

...ca se produce pana in 2011, stiam si eu.

De FaceLift nu am auzit nimic. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezamagit_de_mobel

m-am inscris pe 10 iulie 2008 si am 12 posturi, daca vroiam sa scriu aberatii nu crezi ca aveam mai multe posturi?

ce am zis eu ca skoda tour se produce pana in 2011 am aflat-o de la cei care lucreaza la skoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut prin 2002 o Octavia Elegance 1.9 ASV, si acum de 2 saptamani o Octavia Tour. Ce mi s-a parut diferit din prima este calitatea materialelor si a inbinarilor/finisajelor. La Tour in nici 2000 de km am deja 2 greierasi. Unul dintre ei este la geamul soferului ce pare a juca in locasul sau. Stiu ca asta e o problema la ele deoarece mai multi colegi au acest zgomot la masina (in scurt timp or sa inceapa sa joace toate). Un alt aspect - este faptul ca masina "lanseaza" foarte tare, lucru care din cate imi aduc aminte cealalta nu il facea. Ambele masini echipate cu pachet de drumuri grele.

Cam atat la capitolul -, per total este o masina acceptabila din punct de vedere al raportului calitate/pret, ideala ca si masina de companie, si o alternativa serioasa in fata second-urilor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de toate parerile citite am sa incerc sa fiu punctual incercand sa exprim un punct de vedere din experienta:

-Un plus la Tour fata de alte O1 sunt franele cu discuri pe spate,

-Spatiul interior la Tour e mic fata de dimensiunile exterioare,

-Interiorul la Tour nu este de calitatea exteriorului si al trenului de rulare,

-O2 este superioara in comparatie cu O1 la confort (incluzand spatiu interior), echipari, calitatea materialelor interioare, dar acest lucru are un pret (totusi nu foare mare),

-ca dimensiuni exterioare O1 pare un compromis mai bun fata de O2 pentru o masina de familie utilizata si in oras si in afara,

-Inainte sa cumpar Tour-ul am avut 2 ani un Golf 4, 1.4 16v si: stabilitatea (in general comportamentul dinamic) la Golf 4 este net superior fata de Tour, calitatea interiorului, echiparilor la Golf 4 este mult peste Tour, motorul de 1.4 pe Golf 4 este o gluma proasta (cu 4 persoane, ceva bagaje si AC pornit nu poti depasi nimic in tara, nu poti urca decent pante, nu poti atinge intr-un timp decent viteza pe autostrazi afara...) si mai consuma si mult (medie 7 afara, 10-11 oras)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am vrut sa deschid alt topic dar nu ma lasa..nu stiu de ce, asa ca scriu aici. Citesc de ceva vreme pe forum, pt. ca as vrea sa achizitionez un model skoda, mai ales m-am gandit la cea cu facelift cu motor de 1.4 turbo, dar avand in vedere preturile m-am reorientat catre octavia tour motor 1.6 benzina cu cateva optionale. Am citit multe despre acest motor, are ceva mai mult cuplu si cp fata de logan-ul meu de 1.6 90 cp, dar totusi E ALTCEVA? AVAND IN VEDERE SI MASA MAI MARE A SKODEI?ce ar conta cel mai mult ar fi la reprize....

Despre calitate, materiale, fiabilitate nu intreb pt ca nu se poate compara cu logan-ul. Altceva as vrea sa va intreb: costul reviziilor, chiar si fiabilitatea, probleme importante care pot aparea, daca trebuie sa tin cont de ceva anume

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti deschide topic deoarece esti doar inscris.

Daca tot ai deschis discutia, hai ca-ti raspund eu ca posesor de 5 ani de octavia 1:

- motorul de 1,6 e mic pentru masa octaviei, daca tot vrei octavia ia motorul de 1,9 TDI de 101 cp, care e f bun (eu il am pe cel de 90cp ALH care a fost cel mai adevarat motor scos de vw)

-Costul reviziilor: mai mici ca ai prietenilor cu Logane, adica 340 ron aia mica (15000km) si vreo 700 aia mare (30000km) la reprezentante. Dupa ca masina iese din garantie poti sa le faci in alte parti, cum fac eu cu costuri mai mici 150ulei+30filtru aer+30 filtru polen+30 filtru ulei+ manopera+60 filtru motorina cand e cazul

-cat despre fiabilitate: am schimbat contact pedala frana, ventilator mare, bucse bara stabilizatoare, bucse fixare radiator.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai la Logan... nu merita diferenta pana la Octavia Tour...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da merita diferenta!

fata de logan care este facut pt. oameni cu venituri reduse, skoda ofera o masina cu tehnologie volkswagen la un pret foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezamagit_de_mobel

R&D( posesor de volvo ), care este experienta ta cu skoda de iti dai cu parerea?

laur vd, ( fata de dacia ) trebuie sa te astepti la preturi mai mari atat la intretinere ( piese, revizii ) cat si la asigurare ( casco )

din punctul meu de vedere nu poate exista comparatie intre skoda ( fie ea si fabia ) si orice model dacia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoru de 1.6 e cam mic pt masa masini DAR cutia e etajata mai bine decat a loganului si asta se simte.

eu as alege tot 1.9tdi de 101cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa continuati fara offtopic si fara sa transformati acest topic in Versus.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am la servici o octavia tour 1.6. Desi la inceput nu mi-a placut deloc pentru ca am avut impresia ca motorul nu e suficient de puterni, in timp am ajuns sa apreciez masinutza asta. Are un spatiu cel putin la portbagaj f mare, in mare e fiabila. Motorul are totusi resurse suficiente pentru un mers normal spre rapid. Fiind masina de servici in exterior se merge in general pana in 150 kmh cu reprize destul de puternice (deci un mers neeconomic dar decent...nu destructiv) masina scoate in jur de 7.5. Mai sus de 150kmh constant nu prea merge sa o tii. E destul de instabila la viteze mari si in curbe...dar oricum MULT mai stabila decit un logan din orice punct de vedere. Daca e sa comparam oricum eu as alege fara probleme octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am experienta cu 1.6 o1 personal si cu 1.9/101 de la servici. Cu toate ca 1.6 are 102 cp, fata de 1.9 cu 101 cp - benzinarul pierde la demaraj, dar nu mult. In ceea ce priveste soseaua: cu turatii peste 3000 la benzina (110-120 in a 4) mie personal mai mult i-mi place cum poti depasi cu 1.6 fata de 1.9.

1.6 (precum si 1.9/101) nu sunt motoare de curse, dar sunt absolut suficiente pentru a le folosi zi de zi. :offtopic: :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laur vd, ( fata de dacia ) trebuie sa te astepti la preturi mai mari atat la intretinere ( piese, revizii ) cat si la asigurare ( casco )

Nu neaparat, daca stii de unde sa iei piesele si la ce serviceuri sa te duci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!