Jump to content

+/- Octavia Tour


savarina
 Share

Postare recomandată

Chestia cu "Octavia Tour este adresata Romaniei" este o consecinta....Masina e adresata celor care o cumpara. Daca din Romania vin mai multe cereri asta e......inseamna ca se vand in Romania.

La nivelul de trai al tarilor din vest e normal ca Tour-ul sa nu fie la fel de cerut ca la noi.

Discutam de o masina de cca 15000euro ddp. La banii astia Tour-ul e din ce in ce mai accesibila veniturilor noastre. Cand o sa avem venituri mai mari o sa majoram si valoarea masinii pe care o s-o dorim....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca multi vor sa compare octavia tour cu alte masini si vad ce se spun de minusuri si plusuri.Oameni buni la 15000 € ddp atat se poate oferi daca vrei tour de calitate superioara se poate ajunge 23000 ddp (full option vezi configurator skoda tout) adica aprope cat pasat 2.

Eu am octavia tour de 6 luni si sunt multumit de ea am stiut de la inceput ca la acest pret sa nu ma astept la fiisaje de prima mana,

Cei care vad atat de multe minusuri la ea de ce nu au cumparat la aceiasi bani poate chiar mai putini cu vestitul discount Megan Sedan (made in turcia) si era client fidel in perioda garantiei la service renault in romania.

Da este adevarat octavia tour este o masina pentru romania ,am fost in concediu in vest si este foarte adevarat singura tara unde am vazut octavia tour a fost in spania si erau pe post de taxi, nu am vazut octavia tour in italia,austria,franta.cei de acolo au o conceptie bine stabilita fata de marca de masina (decat 15000€ pe skoda tour mai bine 20000 pe un sh dar firma de renume) si nu in ultimul rand cei de acolo nu vor cumpara asa masina de mare ca sunt mancati la locurile de parcare. unde nu incapeam eu cu vaporul asta de masina venea unul cu o masina mai mica si parca fara grija.

Cat despre octavia 2 este cu totul alta masina o alta gindire la un pret superior fata de tour si sa stiti ca am avut ocazia sa vad un care a fost cumparata de noua in italia in anul 2005 in septembrie si deja am dubii destule despre ea insa asta e o alta poveste ,insa am vazut ceva de care sunt madru pe multe furtune de cauciu am vazut MADE IN ROMANIA cine are octavia 2 sa se uite la furtunul de cauciu de sub capac chiar in dreptul tubuli portocaliu unde intra joja de ulei .

Si astazi politica de vanzare a unei masini este clara pret cat mai mic de unde rezulta si caliatea produselor sau minusul pe care fiecare il apreciaza asa cum il vede .

Mai bine sa faca finisajele de interia de calitatea 2 si optionale in standard mai putine insa la motor sa fie de cliatate buna .Cine are bani si vrea sa investeasca in ea peste cei 15000€ va pute face o masina care va da clasa si poate sa o faca OZN in interior insa eu intreb merita pana la urma e masina si mai mult de 2 ore pe zi nu petreci in ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care spun ca Octavia 2 are mai multe probleme decat Octavia 1 se inseala amarnic. In afara de celebra problema cu radiourile , nu am auzit de pilda bucse de bara stabilizatoare schimbate ca pe banda rulanta cum se face la O1 . de asemenea nu am mai auzit scartait de usi sau hayon ,debitmetre , N75-uri ,turbine gripate la 1.9 , bielete antiruliu si inca multe altele de la O1 . In 2 ani de cand s-a lansat O2 am schimbat 2 (doua) perechi de discuri de frana pentru ca aveau bataie la franare. Cei care au O1 cunosc problema...

Nu mai luati in considerare, va rog eu frumos, ce spune unul sau altul asa zis sefi de service cum ca O2 este mai putin fiabile , Sunt ei niste incompetenti si habar nu au sa diagnosticheze daramite sa repare vreo defectiune electronica pe O2 .Si credeti-ma pe cuvant , nu este lucru usor .

Opinii din astea de la coltul strazii sunt multe . Multe vin din frustarile unora sau a altora , altele din motivele descrise mai sus . Daca vreti opinii pertinente creativi-le singuri . Mergeti si faceti drive test cu O2 - orice model ,si formati-va singuri opiniile .

Parerea mea este ca la cei 17.000 eur - in medie - cat costa O2 merita toti banii ( in special 2.0 Tdi cu DSG )

Am vazut Octavii 2 care se apropie de 100.000 km parcursi si la care nu am schimbat decat consumabile pentru revizii + un rand de placute frana . In rest, masina e tare ca stanca .

Dar asta este numai parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asemenea nu am mai auzit ,turbine gripate la 1.9

Aici ai dreptate, mi-ai placut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care spun ca Octavia 2 are mai multe probleme decat Octavia 1 se inseala amarnic. In afara de celebra problema cu radiourile , nu am auzit de pilda bucse de bara stabilizatoare schimbate ca pe banda rulanta cum se face la O1 . De asemenea nu am mai auzit scartait de usi sau hayon ,debitmetre , N75-uri ,turbine gripate la 1.9 , bielete antiruliu si inca multe altele de la O1 . In 2 ani de cand s-a lansat O2 am schimbat 2 (doua) perechi de discuri de frana pentru ca aveau bataie la franare. Cei care au O1 cunosc problema...

Am boldit ceea ce am schimbat si eu la masina sau ce am remediat (cum e cazul zgomotelor de la usi/haion, unde cu un Inbuss de 8 te descurci si singur intr-un final...). Totusi, bieletele antiruliu le-am schimbat o singura data, la 80.000km, ceea ce nu e deloc rau :251:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Referitor la acest topic, o intrebare care ma framanta de ceva vreme. Octavia Tour are senzori de uzura la placutele de frana, asta ca plus sau minus la echiparea Tour? Ca senzor de nivel la lichiduld e spalat parbrizul nu are. Se aprinde acel senzor in bord, dar de ceva vreme parca scartaie mai rau. Ele scartaiau si inainte dar numai cand porneam, dupa 2-3 frane nu mai scartaiau de loc. Duminica dimineata, dupa o racire brusca in timpul noptii scrataiau destul de urat, chiar si la viraje (asta nu mai stiu daca era de la placute sau nu).

Modificat de manfred
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are senzor de nivel lichid spalare parbriz daca l-ai comandat. Deci nu este nici un minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc ca totusi modelul O1 tour e ceva mai bun decat O1 classic (cum are tata). ..ce vroiam sa zic e , ca se poate si mai rau :icon_thumleft:

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modelul O1 tour e ceva mai bun decat O1 classic

Cu siguranta, este ca dotari putin peste Octavia 1 Ambiente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e undeva intre Ambiente si Elegance. Oricum, plansa de bord este cea de la Elegance.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai am achizitionat o O1 din 2002 elegance si am ceva dotari in plus fata de ce a-ti scris voi aici!!!

Cum ar fi: Senzor lichid parbriz, piele, incalzire in scaune, xenon, esp decuplabil manual (yummy yummy), stergator spate, banda inchisa de culoare sus, inchidere separata portbagaj, spalator faruri etc Nu mai i-mi vin acum in minte si altele!! intrebati si va raspund!

Modificat de Maniaku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 1 si Tour sunt 2 modele echipate diferit. Topicul de fata este pt Tour...si ce-l diferentiaza de Octi 1. Tu ai Elegance cu optiuni, deci este normal sa ai dotari mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate am facut o configuratie de O1 Tour si O2 Elegance. Motoarele au fost PD101(o1) si PD105(o2). Am incercat sa ma apropii pe cat am putut la aceeasi linie de dotari (multe dintre ele au fix acelasi pretz). Desigur la O1 Tour a trebuit sa-i pun Climatronic, MP3, cotiera fata, roti aliaj 15" si cam atat in linii mari ca sa fie cam la nivelul O2 Elegance. Le-am mai pus niste brizbriz-uri care sunt echivalente la pret, covorase, alarma, aceeasi culoare. Am ramas cat de cat pe linia de baza, fara volane de piele, xenon si alte grozavii ca diferea pretul foarte mult la dotari.

Diferenta la pretul cip: 1000 eur. Ambele modele combi. Avand in vedere ca O1 Tour combi cu toate cele enumerate mai sus a iesit 15.871EUR CIP, unde este asa de mare super-oferta O1 tour?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Octavia Tour e de fapt 1.9 TDI 90CP.

Cele de 101CP (PD) care se vand le poti numara pe degete.

Nu as lua un motor PD pe Octavia1 decat poate cel de 130CP care intre timp nu mai e in oferta.

Cel de 90 CP (cu pompa rotativa) e de departe cel mai fiabil si extrem de economic motor de la VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, diferenta intre ALH si PD101 este foarte mare ca si pretz, parca ~2k EUR, ceea ce aduce O1 Tour intr-un net avantaj, dar ... nu mai este acelasi lucru si comparatia devine de prisos. De asemenea sa nu uitam ca pe O1 Tour poti pune revolutionarul 1.4MPI, care cred ca spulbera orice comparatie cu orice combinatie din segmentul o2.

PS: am spus mai sus ALH, dar este chiar ALH-ul cel vestit sau este un PD? Parca si la G5 se poate monta un TDI 1.9 de 90cp care parca este Euro4, deci nu prea are cum sa fie ALH.

PS2: pt PD130cp exista Superb Ext care are un pret de 16K CIP cu di tate. Drop it like it's hot!

Modificat de Akebono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ALH-ul cel vestit...e doar ALH. :lol: Adica ultima varianta a TDI-ului clasic de 90 Cp.

Cel de pe Golf5 era un PD obtinut din de-tunarea celui de 105CP (desi nu garantez ca originea lui nu putea sa fie cel de 101CP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu uita ca si pe O2 poti pune revolutionarul 1.4 MPI......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu uita ca si pe O2 poti pune revolutionarul 1.4 MPI......

Corect partial! Nu poti pune pe Combi <= 1.6, dar poti pe sedan dar este revolutionarul model re-revolutionat cu 5CP extra numai fibra :lol:. Eu ma jucasem cu configuratorul pe variantele combi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu uita ca si pe O2 poti pune revolutionarul 1.4 MPI......

1.4 16v 55KW.

Am condus Octi 2 motorizata cu varianta aceasta. Am fost sceptic la inceput, dar motorul nu este chiar slab. Este in schimb silentios, elastic si consuma putin (media pe ~2000km de oras era 8,4%). Eu dupa ~20km de drive-test in care am incercat sa scot cat mai mult de la el mi-a iesit 7,9% (Pantelimon -DN3). Eu zic ca la ~14.000 euro primesti ceva decent, modern si spatios - Octi 2 - si un motor care poate multumi 2 pers & bagajul aferent. Nu tineri dornici de senzatii, dar pt o domnisoara/doamna este OK. Chiar si un tata trecut de 50 ani. Parerea mea. Un drive-test va poate edifica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru...intotdeauna e bine sa citesti tot topicul nu ultima pagina. Am dat raspunsul ala pentru ca el a zis ca pe O2 nu se poate lua 1.4 MPI. Iti recomand sa citesti mai bine data viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant e ca toti se plang de el montat pe Golf V iar pe Octavia 2 situatia nu e chiar identica...

E de asteptat o imbunatatire la 80 CP a 1.4 16v , la fel cum e pe Polo, GolfV ...insa cred ca la Skoda va mai dura ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru...intotdeauna e bine sa citesti tot topicul nu ultima pagina. Am dat raspunsul ala pentru ca el a zis ca pe O2 nu se poate lua 1.4 MPI. Iti recomand sa citesti mai bine data viitoare.

Intre 1.4 MPI 8v 60/68CP si 1.4 16v 75CP este o oarecare diferenta, care a cam scapat atentiei tale. Oricum, am tinut cont de recomandare si am descoperit ca pe Octavia 1 si 2 exista numai versiunea cu 16v. Am citit bine, doar ca am facut o rectificare necesara.

E de asteptat o imbunatatire la 80 CP a 1.4 16v , la fel cum e pe Polo, GolfV ...insa cred ca la Skoda va mai dura ceva.

Pe Roomster exista deja 1.4 16v la 86 CP in oferta...

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK...sa ne intoarcem la discutiile despre Octavia Tour...

In Romania vanzarile O Tour sunt cot la cot cu vanzarile O2, deci masina are reale calitati dincolo de unele minusuri care au fost deja sesizate.

Oricum, acum Skoda e marca de import nr.1 in Romania (devansand Renault) iar acest lucru se datoreaza si vanzarilor foarte mari de Octavia Tour.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh...de programul rabla s-au bucurat cei de la Dacia si Daewoo. :hainoroc: In principal.

Nu stiu cati fosti proprietari de rable si-au luat Octavia (inclusiv Tour) dar probabil e un numar infim la cate rable s-au dat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!