Jump to content

+/- Octavia Tour


savarina
 Share

Postare recomandată

Daca distanta Bucuresti-Paris-Bucuresti este mica atunci nu mai avem ce discuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fotografie apar 1080 km, e simplu rezervorul masinii are 55 l plus rezervorul suplimentar 7 l (nu 5l cum am vazut pe aici)=62 l.Daca ultimii 50 Km au fost parcursi in mediu extraurban sa zicem cu un consum de 5 l/100 Km se pot parcurge si peste 1200 Km fara realimentare daca se mentine acest consum pe toata durata deplasarii (daca nu calculatorul reface calculele si afiseaza alta distanta pe care o putem parcurge pana la realimentarea masinii).

Nu pot sa nu ma amuz cand vad explicatii precum cea de mai sus. Rezerva poate sa fie de 7,8,9 sau chiar 10 litri daca montam rezervorul suplimentar :) .In total avem maxim 65 de litri de combustibil. Calculul e simplu: 1080 km cu consum mediu de 6,9 inseamna 74.52 litri consumati. Cum poti sa-i faci fara realimentare din moment ce dispui de maxim 65 litri? Cred ca e o magietehnica. :P

Iar pentru cei care considera ca o crestere cu 40cp in urma resoftarii este doar un vis, atasez rezultatul obtinut la tester.

post-10630-1241550413_thumb.jpg

A se privi cu atentie de catre suspiciosi ;) .

Tot pentru a inlatura orice dubiu in ceea ce priveste consumul realizat de OT 1.9tdi 101cp resoftat la 140 atasez urmatoarele imagini, cu precizarea ca media este realizata pe o distanta de 3454 de km, cu V medie de 52km/h, avand in final un consum mediu de 6,7% (stil de condus- sportiv) in conditiile in care climatronicul merge incontinuu, distanta fiind parcursa in proportie de 70% in oras(Cluj), cu dese porniri rapide la semafor, iar in afara orasului circulandu-se cu accelerari frecvente avand pedala aproape de podea. Nu s-a mers la consum niciodata, iar pozele le-am facut de cateva minute, fara sa fi fost planificate dinainte pentru a avea date "lustruite". Mentionez ca nu este un stil de condus agresiv sau impulsiv, ci unul prin care ma bucur de resursele "dopate" ale motorului, dupa ce acesta se incalzeste la temperatura optima de functionare.

post-10630-1241549408_thumb.jpg post-10630-1241550488_thumb.jpg post-10630-1241550517_thumb.jpg post-10630-1241550580_thumb.jpg

A se retine faptul ca sunt consumuri obtinute cu 1.9tdi @140cp nu 101 sau 90.

Dupa cum am mentionat cu cateva posturi mai sus, unul dintre + urile tdi-ului de 101cp de la OT (si nu numai) este acela ca ofera posibilitatea unor consumuri REALE foarte bune fiind in acelasi timp un motor rezistent, durabil cat si upgradabil cu rezultate foarte bune si costuri minime. As dori sa spun acelasi lucru si despre motoarele pe benzina de la OT(1.8 T chiar are rezultate foarte bune la upgrade insa consumuri pe masura) dar din pacate experientele traite ma impiedica sa fac asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt dispus să-l conving personal pe artist.

Am să fiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca suntem offtopic !!! fiecare cu parerile lui , chiar daca sunt sau nu bune !!! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+ - Dupa cum s-a mai discutat consum mic (eu am ALH)

+ - portbagaj imens (se pot incarca si obiecte voluminoase)

- - prea putin spatiu au pasagerii din spate

- usile din spate pentru a facilita coborarea pasagerilor trebuie deschise prea mult (risti sa zgarii portiera si sau masina de alaturi)

- cei care au PDG masina este instabila si culmea pare ridicata dar de fapt ggarda la sol e cam de vreo 5 cm si ceva (nu poti urca o bordura ca la coborarea de pe ea spoilerul o atinge )

- vizibilitatea la mersul cu spatele destul de mica (cred ca e utila o camera pentru marsarier)

Mai sunt +uri si - uri , dar nu-mi trec acum prin cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

artistultehnic

+ Octavia Tour

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Numai avantaje nu pot fi asa ca ..........nu-mi place volanul ca e in 4 spite preferam in 3 (am avut un renault inainte si astia si la cea mai ieftina masina pun in 3 spite).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O1 este o masina onesta care te duce din punctul a in punctul b in conditii de siguranta si relativ confort . despre fiabiliatate nu cred ca mai sunt multe de spus . Raportul pret /calitate / costuri de exploatare este excelent . Dca vrei masina de fite , atunci ia altceva ! Parerea mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Numai avantaje nu pot fi asa ca ..........nu-mi place volanul ca e in 4 spite preferam in 3 (am avut un renault inainte si astia si la cea mai ieftina masina pun in 3 spite).

Asta totusi nu e un dezavantaj general recunoscut, tinand cred, mai mult de preferintele fiecaruia. Ca usile din spate, spre exemplu, sunt prea mari este un adevar general acceptat, dar ca volanul este in 4 spite si ar trebui sa fie in 3 nu cred ca tine de capitolul avantaje/dezavantaje. Personal prefer volanul in 4 spite, si spun asta pentru ca am condus destul de mult un passat B5.5 cu volan in 3 spite care nu-mi placea. Dar repet...chestiunea asta tine de preferinte. In rest Octavia Tour este o masina excelenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(-)

- design 1996;

- stabilitate scazuta pe drumuri ondulate;

- motor zgomotos(TDI PD);

- sistem franare perfectibil;

(+)

- in 40 000 km, parcursi majoritatea in oras, am schimbat ( in afara de ulei + filtre) bec pozitie fata, bec stop;

- portbagaj care acopere toate nevoile;

- o masina care se produce de aproape 15 ani!!! asta spune totul!

opinia mea generala:

- o masina de incredere, recomandata pentru un parteneriat pe termen lung si cu costuri de exploatare suportabile pentru un salariu de bugetar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(-)

- design 1996;

Designul 1996 a fost pana in 2000. Dupa 2000 fosta Octavia SLX a 'suferit' un facelift si este vaalbil pana in prezent. :))

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gasit topic,dar poate ma ajutati si pe mine cu un sfat,ce sa pun la masina pe spate ca sa nu se mai lase atat de mult?arcuri sport sau si arcuri si amortizoare?exista arcuri fabricate de skoda care sa fie mai tari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand se lasa masina? Eu am avut-o incarcata la maxim si cu banchetele rabatate si nu s-a lasat decat vreo 5 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate se refera la faptul ca face balans din cauza arcurilor/telescoapelor mai moi. Solutia pe care o vad eu este sa le schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor.

Am citit acest topic si sunt cam dezamagit acum de alegerea pe care am facut-o (in 5 saptamini trebuie sa imi ajunga masina OT 1.9TDI ).

Pentru cei ce au afirmat ca masina nu este stabila in curbe, as dori sa stiu si eu la ce viteza apare aceasta instabilitate ?

Pe masina nu am pus pachetul drumuri grele , este vreo problema ? (conduc destul de calm ) pot urca o amarata de bordura cu fata fara pachetul drumuri grele ?

Daca totusi trebuie acest pachet se mai poate pune pe undeva ulterior ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te pripi...

Poti urca bordurile linistit.

Instabilitatea la viteze mari apare din cauza Pachetului Drumuri Grele. Masina e destul de stabila pe curbe.

Sunt sigur ca vei fi multumit. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un minus la octavia tour este ca are toata lumea. Un plus la Octavia 1 RS e ca are putina lume ;)

Parerea mea e ca e la nivel cu vw si seat, in unele chestii chiar e peste si chiar daca are o tehnologie mai veche pe ea s-a vandut cel mai bine dintre toate suratele cum ar fi bora, passat, leon si toledo

Octy e printre cele mai fiabile masini de pe piata. SI nu prea cunosc oameni nemultumiti, dar cunosc f multi nemultumiti de audi sau BMW :) Asa ca OCTY RULES

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAchetul de drumuri grele se poate monta si elterior si pentru motorul diesel este necesr pentru drumurile noastre. LA o bordura normala adica de vreo 15-cm o sa dai cu scutul de plastic de bordura. Instabilitatea se manifesta doar in curbe luate cu viteza mare. Asta o spun dupa 115000km de condus aceasta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al Bundy

Am intrebat la dealer si a zis ca daca imi iau pachetul drumuri grele imi va schimba scutul tot cu unul din plastic dar mai gros + inaltatoare pe fata. Deci ce sa mai cred ?

Nu trebuia sa fie scutul metalic ?

@bn64and , @Al Bundy

Instabilititatea se manifesta la viteza mare . Cat de mare ? daca e 60km/h e cam aiurea .

Multumesc tutror ce au raspusn pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa discutam de viteze in curbe deoarece depinde de viteza, lungimea curbei si cat de stransa e.

Masina e stabila si la viteze destul de mari, insa fara a exagera.

...ce pot sa spun e ca este cu mult mai stabila decat un Logan. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat pot sa scpun ca masina este foarte stabila in curbe. Nu am scut metalic dar am pus inaltatoare pe fata de 5 cm si credeam ca va fi problema cu stabilitatea dar am vazut ca nu e asa. Depinde foarte mult si de curba cat e de stransa....dar am luat frate niste curbe de si eu m-am mirat la intoarcere cum duamne nu am luat-o in porumb si era sub 50km/h. Am avut inainte skoda fabia dar aia chiar ca era instabila.

Parerea mea ca octavia e masina omului de rand raportat la pret, calitate....piese ieftine, masina ieftina si foarte buna. Nu contest faptul ca as dori un superb sau octavia 2 dar sunt extrem de multumit de a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la renault F1 show, am vazut modelul Fluence (Megane Berlina), si mi-a venit sa vars. Plastice de cea mai proasta calitate, asamblat in Turcia (in portbagaj oribil aceea placa de acoperea roata de rezerva) Per total, jeg masina, dupa aprecierea mea.

Am de 4 ani masina, sunt f multumit de ea, nu o sa iti para rau alegerea pe care ai facut-o. E stabila stai linistit. Ca sugestie, incearca sa o iei cu rotile de 16 inchi.

Te asteptam cu impresii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat-o deja cu rotile standard... Astept sa vad cum e ...

Multumesc tuturor pentru sprijinul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa nu exageram cu Octavia Tour. este o masina buna per ansamblu, la un pret OK noua. Dar atat. Nu putem spune ca are o stabilitate extraordinara. Pe langa Golful 4 al sotiei e departe. Frane cam slabute, bine eu am tambure pe spate. Golful ingheata pe langa a mea si are motor de 1.4 deci nu cine stie ce frane. si golful si octavia sunt echipate cu cauciucuri 195/65/R15, Octi cu Bridgestone Turanza ER300, Golful cu Firestone Firehawk(deci nu premium) si totusi golful sta mai bine in curbe, la octavia o impinge spatele, se simte extra greutatea pe spate, e drept ca golful variant nu sta ca cel scurt in curbe.

Eu ca plusuri vad:

- preturi bune la piese, relativ ieftina de intretinut

- pret mic de noua

- directie si suspensie excelente pt drumurile noastre - nu a cazut nimic in 90 mii de km si merg al schi mult si dau cu ea in gropi, cu bun simt totusi

- consum foarte mic si nu e pretentioasa la motorina

- gasesti service-uri multe care sa stie s-o repare

Minusuri:

- tehnologie mai veche, stabilitate mai proasta fata de modele mai noi, chiar Octi 2

- fiabilitate mai proasta decat Octavia 1, eu am schimbat mai multe care trebuiau sa tina mult si bine, distributie la 47 mii km (se lua material de pe curea, o rola avea joc, kit de ambreiaj la 86 mii, volant batea de la 30 mii, pompa de servo, maneta de semnalizare schimbate pe garantie, ventilator mare schimbat al 88 mii, avea joc de pe la 50 mii), deci cum iti e norocul. Sunt Octi Tour la sotia mea la servici folosite de agenti de vanzari si la 150 mii nu au avut atatea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai intrebat de ce in motorsport au trecut toti pe caroserii mai scurte? Inclusiv Subaru a facut chestia asta, tocmai pt o viteza superioara in curbe. Cu cat diagonala dintre roti este mai mica cu atat masina e mai stabila. Asa ca e normal sa fie mai stabil golful decat octavia, dar sunt clase diferite de masini.

EU am suspensie sport si ma declar foarte multumit de stabilitatea masinii.

Octavia este mult mai grea decat golful motiv pt o franare un pic mai lunga. fara discuri pe spate de asemenea ai un minus la capitolul franare.

Mai departe, defectele care apar la masina depind de f multi factori. Am un tovaras cu un BMW din 2007 a schimbat pana acum de 3 ori pompa de benzina, si din cate a inteles o sa o schimbe cam in fiecare an pt ca nu exista pe piata momentan o pompa mai buna care sa nu se strice asa de repede.

In concluzie indiferent de banii pe care ii dai tot vei avea probleme cu masina.

Doar sa-ti iei o japoneza sau o coreana si sa ai 7 ani garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!