Jump to content

Probleme de pornire motor


dorulet
 Share

Postare recomandată

Am o rugamite daca ma poate ajuta cineva.Am cumparat de curind un Passat din 2000 1,9 TDI PD 115CP si de curind a aparut urmatoarea problema:la pornire dupa ce dau la demaror porneste motorul usor dupa care dupa circa 2s se opreste si trebuie sa dau destul de mult la demaror sa porneasca din nou.Fenomenul se produce rar si aleator si numai dupa cel putin 8 ore de stationare.Nu apare nici o eruare pe compiuterul de bord.Intr-o luna de cind am masina sa intimplat de 3 ori .Poate cineva a mai intilnit fenomenul si ma poate ajuta cu un sfat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-ar putea sa fie de la circuitul de alimentare cu motorina. Se poate sa pierzi presiune de motorina la stationare ... (dezamorsare a pompei).

:lol: Apropo, din B-ta ai cumparat masina?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cumparat masina din bistrita ci din mures da a fost recent adusa asa ca eu am inmatriculat-o .

La inceput nu a fost nici o problema abia dupa ce am rulat 1300 km .

Aseara am aflat de la un sofer de tir ca se poate sa am probleme din cauza unui breloc metalic pe care l-am atasat ulterior .L-am dat jos dar cum fenomenul este cum am spus aleeator o sa pot trage o concluzie abia peste o luna daca nu mai se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi de la breloc, ai avea eroare stocata pe immo, si, poate, ti-ar mai ramane aprins cateodata si martorul pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gsit ceva legat despre aceasta problema intr-o documentatie in care spunea ca daca sunt probleme in sistemul de blocare a motorului acesta functioneaza o secunda dupa care se opreste.

Astazi o sa fac si o scanare sa vad daca e stocata o eroare sau ceva de genul asta ,sper sa gasesc ceva ca e deranjant sa stai sa dai la demaror si sa se uite lumea la tine .Asta e si sincer chiar daca azi de dimineata a pornit ok nu ma linistesc pina ce nu aflu de unde vine problema asta in cazul nefericit ca o sa apara din nou.In rest nu ma pot plinge de nimic e dotata full mai putin navigatie,6 trepte ,xenon,7 air bag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa spun doar atit ,nasol :banghead: nu era brelocul mare de metal de vina.Azi cind am terminat cu munca ma sui in masin si dau o cheie chiar accelerez putin motorul porneste se tureaza o secunda dupa care moare din nou.Surpriza ca azi dimineata a pornit .Si uite asa sunt din nou trist mai ales ca cel cu consola de testare m-a aminat pe maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca intradevar problema e din circuitul de alimentare cu motorina de unde se pierde presiunea si pina se amorseaza din nou pompa trebuie sa dau la demaror.Acum problema e daca ma poate ajuta cineva cu un sfat .Multumesc mult.Fenomenul e regulat acum sa manifestat constant la fiecare pornire dupa o stationare de minim 6 ore cu exceptie ieri dimineata cind a pornit fara probleme.Sper sa fie o mizerie ceva si sa nu fie ceva mai grav.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin exact, cum este la tipul tau de motor, dar verifica tot ce este supapa unisens pe masina (pe circuitul de alimentare), chiar si pompa de inalta presiune din rezervor.

Dupa ce s-a stabilizat la relanti, la "blana", in urcare pe ceva rampa, accelereaza cosntant? Daca nu ai socuri, si accelereaza liniar pana la 4000 rot/min, pompa inca merge f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut problema ca se oprea brusc din mers indiferent de viteza cu care rulam.Am fost la toate servisurile posibile din oras si toata lumea spunea ca nu are nicio eroare si masina merge perfect.Am mers cu ea in continuare si continua sa se opreasca.M-am gandit ca este ceva de la alimentare.Intr-un final am vorbit cu un mecanic de la Scoda si mi-a spus fara sa se gandeasca prea mult ca este de la calculatorul de motor.Releul 109.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat supapa unisens de pe alimentare si e ok chiar am dublat-o cu inca una insa rezultatul a fost zero aceiasi pornire .Porneste dupa care se opreste si dau din nou la demaror pina se vine motorina cam 5-6 s dupa care porneste .Se dezamorseaza dupa 6 ore.Am pus supapa unisens pe retur si surpriza ieri dimineata a pornit ,a pornit si ieri dupa masa dupa 7 ore de pauza.Azi de dimineata am pornit din nou fara probleme.Concluzia este ca se pare ca supapa de presiune de pe retur care ar trebui sa mentina o presiune de 1 bar in pompa este defecta dar cum este localizata in cadrul pompei de motorina e dificil de ajuns la ea.O sa adaptez un manometru de presiune sa pot masura presiunea intre supapa unisens de pe alimentare si pompa unde ar trebui sa gasesc presinea de 1 bar daca supapa de retur este ok.O sa revin cu amanunte.Multumiri forumului deoarece de aiuci am gasit un fisier pdf. despre sistemul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca prin acest intermediu, ai reusit sa depistezi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

am si eu problema cu pornirea, dar nu cred ca are vreo legatura cu ce s-a scris pina acum.

Motorul porneste la prima incercare, doar dupa o cheie lunga (2-3 secunde). Acest lucru se intimpla chiar daca motorul este cald sau rece sau daca opresc si repornesc motorul imeidiat. Dupa ce porneste totul este OK. Cu VAG COM-ul nu gasesc nici un cod de eroare.

Dupa multe experimente am observat ceva foart ciudat. Daca aprind luminile de pozitie si dupa aceea dau la cheie, motorul porneste la sfert.

Am fost la o gramada de service-uri dar problema nu s-a rezolvat. Toti au ridicat din umeri si au zis ca asa ceva nu au mai vazut.

Am schimbat bateria, filtrele, am verificat pompa electrica de motorina din rezervor....totul este OK.

Nu pot sa inteleg ce legatura este intre pornirea motorului si aprinderea sau nu a luminilor de pozitie!!!

Voi ce parere aveti?

P.S. Motorul este 1.9 TDI PD cod AVB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Sa-mi expun si eu problema. Dimineata la pornire, o ia la prima cheie dar o zgatie bine si se aude un zgomot destul de puternic si urat timp de max o secunda, dupa care motorul merge uniform. Martorul de bujii nu sta aprins mai mult de 1-2 sec, desi masina sta in strada.

Am incercat o solutie pe care am vazut-o undeva pe forum. Sa pun contactul de 2 ori. Si a pornit frumos (am incercat asa o singura data).

Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista 2 posibilitati: ori ai o bujie (sau mai multe) dusa, ori senzorul de temperatura motor citeste o valoare aiurea si nu da comanda sa se incalzeasca bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.) daca e o bujie dusa, nu ar trebui sa-mi palpaie martorul?

2.) daca senzorul de temperatura motor e defect, nu sunt si alte probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Martorul NU palpaie daca o bujie e dusa, bujiile se testeaza prin demontare si apoi alimentare cu curent.

2. Daca senzorul e defect motorul merge mai prost si consuma mai mult, e posibil sa raporteze in ECU o temperatura a motorului la care nu e nevoie sa se aprinda prea mult bujiile incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. O sa-mi fac un test de bujii.

2. Intr-o dimineata o sa incerc sa citesc val. acestui senzor (inainte de a porni motorul). Motorul merge la fel, nu am observat diferente. Nici la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sa-mi fac verificarea bujiilor. Concluzia toate sunt ok. Ei din ziua respectiva dimineata merge brici. Zilele astea a fost rece, martorul a stat mai mult aprins si a pornit din prima cheie foarte frumos. Acum pentru ca stiu ca astfel de lucruri nu se rezolva de la sine sunt tare curios ce a fost. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contacte proaste pe bujii? si la testare (deconectat-conectat) s-a refacut contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sa-mi fac verificarea bujiilor. Concluzia toate sunt ok.

La mine masurarea bujiilor a aratat urmatoarele valori : 1.9-2.0-2.0-2.5 ohm . Ce ziceti , e bine ?

Sonda de temperatura am schimbat-o zilele trecute ( am pus VAG -ul si a gasit-o "short ") . Dupa schimbare , dimineata la prima pornire tot 2 secunde sta aprins arculetul .Din cate am citit eu pe forum la temperaturi ext pana in +1grd nu sta mai mult de 2 sec aprins .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la valorile scrise de tine bujiile sunt valabile inca,oricum cand le mai verifici fa-o cu un bec,am intalnit un caz in care un "mester" a masurat bujiile si le-a gasit bune,dar dupa ce le-am facut o verificare cu becul am gasit 2 arse.ori aparatul sa fie valabil ori mesterul.referitor la treaba cu timpul cat sta cuplat releul de bujii,acesta cupleaza parca de la 5 grade in jos pt. cateva sec.(2-6).este un topic referitor la bujii,citeste-l. http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18984

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!