Jump to content

Scheme electrice Golf3/Vento


paul_ral
 Share

Postare recomandată

Are cineva o schema cu conectorii de la stopuri pentru GOLF 3 ? Ma intereseaza ce face fiecare fir (1-8) si de ce pe partea stanga mai este inca o mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Schemele le am dar nu stiu unde sa conectez papucii ramasi de la instalatia electrica pentru geamuri pe care am luat-o din dezmembrari.

Am legat plusul si minusul.

Mai raman 7 mufe/papuci:

 

1.rosu-alb (mufa rosie)

2.maro-alb (mufa gri)

3.alb (mufa alba)

4.negru-verde (papuc negru)

5.albastru-gri (papuc gri) - banuiesc ca e iluminarea butoanelor, dar nu gasesc unde sa bag papucul;

6.negru-alb (papuc verde)- ar fi plus contact, dar iar nu gasesc mufa pereche. Am gasit un D9 in scheme, asta inseamna ca ar trebui sa infig eu in pin in mufa D?

7.galben-verde (papuc galben)

post-1353-0-26854000-1412142080_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5. iluminarea butoanelor

4. not used

 

Ar fi trebuit deasupra tabloului sa ai niste conectori (de aceiasi culoare cu mufele) in care sa poti baga mufele tale (cele 3 din dreapta). Pt. cele 3 mufe din stanga, in spatele tabloului ar trebui sa gasesti corespondenta de aceiasi culoare cu ele si de forma mufei negre.

 

In D9 trebuie sa te legi la firul care vine in d9.

Ma uit sa vad daca mai gasesc celelalte scheme- aveam vreo 3 variante.

 

din ce vad in schema, geamurile ar trebui sa functioneze daca ai conectate: - maro gros, + rosu/galben cu siguranta termica si negru/alb care vine in D9. Mai legi bineinteles si iluminarea butoanelor.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa am facut si vad ca merge.

Am legat negru/alb direct la plus contact (aveam eu un fir tras) si albastru gri tot asa la un fir care il aveam legat la blocul de lumini, D9 e gol, daca vreau sa il leg acolo trebuie sa-i caut un pin sa-l infig in mufa.

Celelalte fire sunt libere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in toate schemele vad ca trebuie sa te conectezi in mufe existente (ex. TV5 junction connector - behind fuse/relay pannel), dar nu spune unde duc exact mai departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am vazut si eu dar nu le gasesc. Cand am pus instalatia de scaune s- au potrivit toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu le ai. La mine erau deasupra releelor.

Oricum e ciudat ca nu le ai; golful meu avea doar trapa electrica, in rest nimic (deci nu e vorba ca la cele dotate cu mai multe optiuni exista conectorii respectivi).  I-am pus geamuri, oglinzi, si pt ele m-am infipt in conectorii existenti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu nu a avut nimic electric (geamuri, oglinzi)  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi trebuit deasupra tabloului sa ai niste conectori (de aceiasi culoare cu mufele) in care sa poti baga mufele tale (cele 3 din dreapta). Pt. cele 3 mufe din stanga, in spatele tabloului ar trebui sa gasesti corespondenta de aceiasi culoare cu ele si de forma mufei negre.

 

Ai avut dreptate.

Exista acele socluri dar trebuia sa dau jos si plasticele de la volan. Mi-am adus aminte de instalatia de la scaune care la fel are doua mufe care se baga acolo.

Am bagat si firul galben-verde (mufa galbena) care nu stiu ce face.

Foarte important e si firul rosu-alb (mufa rosie) fara de care nu merge inchiderea centralizata. Am vazut pe pielea mea.

Au ramas libere firele 2,3,4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firul negru/verde eu l-am lasat in aer pt. ca imediat ce opream masina (luam contactul) nu mai puteam ridica sa cobora geamurile.

 Acum ele mai functioneaza cateva minute dupa ce iau contactul.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa merg si la mine. Chiar vroiam sa intreb daca e functionare normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functioneaza cred ca aprox 30-60 de secunde sau pana deschizi si inchizi usa soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intr-o schema electrica, pinii/mufele numite A20, A58, A59, TV6 ce sunt? Stiu ca TV8 este pt lumini interioare, TV13 este speed signal dar restu nu stiu. M-am uitat si la schema pentru CE2 dar nu gasesc acei pini/mufe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

poti sa imi lasi si mie pe pm schema electrica de la bobina de inductie la golf 3 1.6 ABU 

am pus gpl pe masina si l-a montaj baetii mi-au facut un scurt pe instalatie si acum am constatat ca merge pe benzina numai de la 3000rpm in sus si am gasit firul negru pe pinul 3 la bobina topit care e rolul lui si cauza daca ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ieri am luat un Golf 3. Problema la el este simpla. S-a magat un "nea", de pe la sate, si a montat un casetofon. Montajul e ok, adica nu functioneaza, dar a gaasit el acolo in spatele casetofonului niste fire, care il cam incurcau. In concluzie, le-a taiat si lea izolat pe toate, separat, facand un manunchi de fire, pe care l-a pus deoparte.

 

Vreau si eu daca se poate o schma electrica COMPLETA pentru tot ce tine de bordul unui Golf 3, din 94. 

Nu functioneaza urmatoarele:

Lumini ceasuri

Reglaj oglinzi electrice

Climatizarea baga doar cald,

 

Am gasit cam cum se demonteaza bordul, si cum se schimba/adauga lumini pe ceasurile din bord.

 

Dar vreau sa reconditionez electrucul.

 

 

A...btw, daca aveti o schema pt iluminarea pe triple, pentru ca atunci cand pun avariile, pe dreapta spate, clipeste pozitia, in loc sa ramana permanaent aprinsa.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dami adresa de mail pe PM si-ti trimit schemele electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A...btw, daca aveti o schema pt iluminarea pe triple, pentru ca atunci cand pun avariile, pe dreapta spate, clipeste pozitia, in loc sa ramana permanaent aprinsa.

 

Multumesc anticipat.

Verifica firul de masa din mufa de la stopul din stanga (firul maro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna. sunt seba din timisoara. am un golf 3 1.9 tdi .. ma poti ajuta cu  scheme pentru el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu respect la toti sper sa nu fac offtopic altfel cer scuze!

Am gasit schema asta in internet si cred ca e destul de completa... Dat fiind ca ma chinui cu turometrul si nu-i dau de cap!

Sper sa fie de folos la careva...

 

https://www.dropbox.com/s/srsnqkbm3xoy5ke/http_www.tolerancedata.com_3097_20VW_20Golf_Vento.pdf?dl=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schemele, dupa parerea mea sunt foarte ok, Daca vrei, imi lasi un PM cu adresa de mail, si iti trimit ce am primit si eu, de la un coleg de forum, sunt schemele in limba Romana. 

 

In legatura cu turometrul, tu ai incercat sa verfici ceasurile? Esti sigur ca e 100% problema electrica?

La anumite turatii, da sa se ridice, sau nu mai reactioneaza deloc? 

Te rog detaliaza putin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu respect si multumesc pentru interes. Turometrul nu se ridica la nici o turatie pentru ca nu e legat la ecu actual. Am postat aici in josul paginii problema mea: http://vwforum.ro/topic/21947-instalare-mfa-si-tempomat-pe-vento/page-25?hl=+turometru

Folosesc MS2 cablata de la zero pe masina si deci am lasat la locul lui Digifant-ul cu ceva senzori pe care MS-ul nu-i piloteaza pentru ca nu are nevoie de ei pentru a functiona... Am lasat presiune ulei indicata la bord in faza de pornire si temperatura apa la fel indicata in bord. Restul sunt legate la MS2. Nu am avut probleme cu nimic pe masina asta pana cand nu am schimbat computerul. (de la Digifant la MS2)

Cat despre problema electrica nu sunt sigur insa faptul ca in faza de pornire nu mai vad km si nici consumul, temp. ulei in bord ma face sa cred ca e o problema electrica probabil din cauza ca nu inchid ciurcuitul cumva.

Cum se invarte alternatorul imediat dispare afisajul din bord.

De recent am gasit firele pentru indicatorul de km/h (situat pe cutia de viteze) folosind link-ul T28... Indicat mai sus si am facut probe doar cu cheia la prima pozitie (bateria, uleiul si afisajele aprinse in bord) si merge adica acul se ridica in functie de ture. La fel si temp. apa indicata in bord. Am scos sonda de temp. apa putin mai jos de delco (pierzand antigel in mama masii :tuktuk: ) si i-am dat foc... Cu o bricheta, facand atentie sa n-o ard evident. Rezultat positiv am ajuns pe la 90°C. Cu motorul pornit temperatura nu se ridica si nici km/h nu indica acul. Numai bine. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna. am un golf 3 , 1.9 tdi  din 1995. am nevoie de schemele electrice la el, am probleme cu releele de pornire -cele care dau curent la bujii.  am inteles ca sunt 2 - unu in bord- in panoul de sigurante si altul in compertimentul motor  deasupra bidonasului de ulei.  ma poate ajuta cineva cu lamuriri .  la service mi s-a spus ca mi-erau arse toate bujiile si ca releul s-a ars si a ramas in pozitia cuplat. si mi-au pus alte bujii dar releu nu au gasit.

 

eu acum pornesc doar prin compresie si e foarte greu ca s-a racit tare afara.

 

va rog sa ma ajutati cu niste informatii daca puteti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o sansa......sa sari prostia aia de releu, pana gasesti sa cumperi unul.

 

Nu sunt 100% sigur de metoda, pentru ca nu am testat pe golf, dar pe T4 mergea.

Ia un fir mai gros, si uneste plusul de la baterie cu siguranta sau releul bujiilor din motor.....astfel, incalzesti bujiile fortat. 

 

Avantaj, pleci mai usor, nu mai omori motorul

DEZAVANTAJE: Lipsa de control a timpului de incalzire, duce la arderea bujiilor in timp.

 

Dute la un service, si cauta piesa originala. Daca se arde din nou....vezi sa nu ai o buba pe traseul electric.

 

Eu asa am patiti la T4.....stiu ca nu e golf, dar problema era identica. Am schimbat releul ars, cu unul original de la Bosh. A pornit la sfert, de 3 ori, dupa care a murit si la.....uite cum am aruncat pe geam 250 RON.

 

M-am dus la un electrician mai batran, care mi-a descoperit un scurt in spatele panoului de sigurante.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!