Jump to content

Scheme electrice Golf3/Vento


paul_ral
 Share

Postare recomandată

Acelasi manual il am si eu, descarcat de pe net.

Problema principala este ca schemele sunt valabile pentru masinile din 7/97 si par a fi incomplete(lipsesc de exemplu schemele geamurilor electrice), cat si aiurite(vezi imaginea).

Daca ai putea sa-mi dai documentatia ta la adresa din postul anterior m-as putea apuca sa schimb si eu cate ceva pe la masina.

Multumesc inca odata.

schema 36.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sun t posesor de in golf3 dieseldin 97 motor aaz. A aparut o problema ...merge motorasul de la incalzire o perioada apoi se opreste urmand apoi dupa un timp sa porneasca din nou,punand mana pe relee am observat ca unul din ele este foarte cald . Ceva pareri ?

as dori schemele pentru golf3 diesel 1.9td din 1997 motor aaz.Va rog!!!

adresa...viccotro@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul, zi-mi de ce anume scheme ai nevoie, sa o luam sistematic. Scheme pentru geamuri am separat, intr-adevar nu sunt in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prioritatile ar fi dupa cum urmeaza:

1. rezolvare pornire/ oprire radio-cd din senin.

2.remediere tacanit actuator in portiera dreapta fata dupa punerea contactului.

3.montare climatronic pe masina(optional, functie de buget).

Multumesc din nou

PS

Daca mi-ai putea trimite toate schemele odata(ce nu apare sau nu este corect in manual), nu te-as mai deranja pentru fiecare in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Contact imperfect sau fir strangulat in mufa de la CD (considerand ca acesta functioneaza ok)

2. trebuie sa desfaci fata de usa si cu portiera goala sa vezi ce este in neregula acolo.

3. schema climatronic. despre clima poti vedea si topicul de pe subaria de DIY

schema climatronic golf 3 originala.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog un coleg sa-mi trimita schemele elctrice ptr golf 3 an 95 , 1.4 benzina aex.

Va multumesc !paul_78f@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.. as dori si eu o schema pentru inchiderea centralizata .. am un Golf 3 1995 , 1800 cc , si  nu mai actioneaza inchiderea in nici un fel...nici de la cheie  . nici cand actionez manual. am masurat pe mufa din spate din portbagaj , unde se alfa pompa vacuum si nu am nici un fel de alimentare pe nici un fir.... daca ma puteti ajuta cu o schema as fi recunoscator.... stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am nevoie de urmatoarea informatie pentru configuratia:

- motor 1z cu ECU 68 pini din '94 (028 906 021 C)

- stiu ca a fost pus pe golf3 si vento

De unde vine semnalul la ledul din bord pentru bujiile incandescente? Cel care iti indica cat sa astepti pentru incalzirea bujiilor incandescente. Sub o anumita temperatura, cand pui contactul se aprinde, si dupa cateva secunde se stinge si apoi imediat pornesti motorul.

Daca are cineva diagrama pinilor pentru 028 906 021 C.

 

Cea mai apropiata diagrama ce am gasit este pentru '94 "1996_Jetta_TDI_wiring_LONG4.pdf", unde se potrivesc majoritatea pinilor si colorile firelor, insa pinul 48 nu este conectat.

1996_Jetta_TDI_wiring_LONG4.pdf

post-1559-0-43917700-1364118369_thumb.jp

 

Pozele cu ECU sunt de pe masina mea (VW T3).

post-1559-0-35868800-1364118382_thumb.jppost-1559-0-83081900-1364118394_thumb.jp

 

Am cautat deja pe internet pret de 4h si nu am gasit informatia, poate stie cineva sau are timp sa verifice pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si schema pt golf 1z incepând cu 93.

Tu pe T3 ai motor 1z?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru scheme in asa scurt timp. Este ce aveam nevoie.

Ce mi se potriveste mie este schema din '93, pe baza careia am identificat pinul Nr.26

Si cu ocazia asta am inteles logica acestui tip de diagrama. Am marcat cu sageti in poza atasata.

Da, pe un T3 am acest motor.

post-1559-0-02996400-1364152298_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are sa-mi trimita si mie o schema electrica de la airbaguri volan+torpedou si unde sunt pozitionati senzorii de impact (unu l-am gasit langa claxon) si unitatea centrala? ass_alexandru@yahoo.com Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta am găsit, dacă mai ai nevoie de ceva referitor la montare-demontare să zici şi dacă găsesc, cu plăcere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt putine G3 care au si senzori laterali, pentru airbaguri laterale. Daca nu ma insel, Taz21 are asa ceva. Pentru montare, te poti orienta pe topicul de prezentare a masinii mele pe 4tuning (cred ca acolo am pus imagini suficient de explicite). Totul este plug&play, este simplu. Alti senzori nu sunt pe instalație.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna

 

Ma intereseaza schema firelor de la sonda lambda. Se pare ca am probleme cu vreun fir rupt ca daca deconectez sonda lambda nu schimba nimic mersul motorului. Masina mea consuma enorm de multa benzina, e un motor de 1.4 ,44kw , ABD. Intre oras iarna 18 L / 100km si vara 14L / 100km papa din rezervor. Am schimbat absolut tot ce poate creste consumul si nimic.

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cu 4 fire cred, 2 sunt albe si 2 colorate, cele albe sunt pentru incalzire si cele colorate sunt semnalul si masa. Cu mufa scoasa nu se schimba mersul motorului, am mers si eu cu mufa scoasa aproape 2 luni de zile si nici nu consuma mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

 

Da, am exact cum ai zis, model cu 4 fire. Deci, daca scot mufa de la sonda lambda si nu se intampla nimic e normal. Sincer nu mai am idei de ce consuma de parca ar fi un VR6. Mersi pt. info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa mergi cu mufa scoasa, o luna-doua. Daca e busita si da valori aiurea o sa consume mai mult, cu ea scoasa ECU da valori predefinite si ar trebui sa iti reduca consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

 

Sonda lambda am schimbat, e nou nouta tot cu unul Bosch cu exact acelasi cod de care a avut original din fabrica. Am folosit 3 luni cu mufa scoasa, fara rezultat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat toti senzorii si filtrele si face la fel, cu alt corp injector ai incercat? cu motorul cum stai? Compresie, etc..

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kimifan1977

Am schimbat si sonda de apa, corp injector complet( cu tot ce are pe el, motoras pas cu pas etc. ) de pe o Dacia din 2001-2002 rulat 15.000 km. Compresia nu stiu, tre sa pun la masurat. Masina manifesta astfel: cu motorul rece trage de rupe dar cum ajunge pe la 70 grade incepe sa piarda din putere. Schimbarile de viteza tre sa fac la 3000 rpm ca sa nu cada inapoi sub 2000 rpm ca manisesta de marca ar vrea sa moara motorul. La pornire tre sa turez pe la 2000-2500 rpm ca altfel moare. Bujii negre de fum, sistemul de evacuare la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptare clapeta ai facut? Stergerea erorilor din ECU? 

Chestia cu 70 de grade pe mine ma duce gandul la clapeta nesincronizata cu regulatorul de ralanti, mai pe romaneste socul automat. La fel si faptul ca trebuie sa o tii accelerata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kimifan1977

Stergere erori am facut inainte sa schimb corpul de injectie si a dat o singura eroare ,, baterie descarcata ,, . Adaptare clapeta nu am facut :( . Cum se face, manual, cu VAG ? Acum mai nou, de fapt de doua zile face ceva nou. Doar cu motorul cald s-au daca o las la soare, cateodata, nu de fiecare data, cand dau la cheie porneste la prima dar motorul tremura, parca ar merge 3 pistoane. Accelerez usor, tremura si mai tare si moare. Repornesc din nou, dar nu mai porneste ca la prima cheie, doar dupa vreo 5 secunde de demaror. Accelerez usor si dupa vreo 4-5 pedale isi revine. Cateodata si in timpul mersului simt ca pierde brusc din putere. Am schimbat bujiile, dar nimic. O fi pe duse iarasi senzorul Hall? Am schimbat in decembrie 2011 cu unul de A.M. marca Facet de Italia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!