Jump to content

Motoristica Seat Ibiza


PanzerProblem
 Share

Postare recomandată

In primul rand iti recomand niste cauciucuri foarte bune, se va imbunatati simtitor franarea. Apoi, trebuie sa schimbi lichidul de frana, daca n-ai facut-o deja, avand in vedere ca se schimba la 2 ani. Ultimul lucru care iti va imbunatati franarea este curatarea tamburilor si reglarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    14

  • SORAN

    11

  • X-Ecutor

    9

  • PanzerProblem

    8

Multumesc de raspuns CristN.Urmeaza sa ma duc in cateva saptamani cu masina pentru revizia de 30k km,deci probabil ca o sa imi schimbe baietii lichidul de frana,dupa ce o sa si curat tamburii si ii reglez revin cu impresii,oare e posibil ca acest sistem de franre sa prinda aer?sau aeriseste automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de aer, decat daca ai vreo conducta sparta. Problema e ca dupa 2 ani, lichidul de frana isi pierde proprietatile si trebuie inlocuit. Asa cum ti-am spus mai sus, cauciucurile sunt foarte importante pentru modul in care franeaza masina, indiferent daca ai Abs sau nu. In cazul tau, fara abs, conteaza si mai mult aderenta cauciucurilor. Iti recomand sa schimbi si cauciucuile, daca nu esti multumit de franare, asta in cazul in care nu ai facut deja asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza si tamburii sa fie in stare buna, dar la masinile cu tractiune fata franarea se face cu rotile din fata in proportie de 80 % cand masina este goala, cand e incarcat autovehiculul forta de franare se distribuie mai mult si pe puntea spate, dar ponderea dominanta ramane tot pe rotile motoare. Astfel trebuie verificat lichidul de frana ce vechime are, starea tehnica a discurilor de frana, a garniturilor de frecare (placute de frana), si cum a zis si CristiN trebuie verificat circuitul de frana sa fie etans si in ultimul rand verificarea starii tehnice a tamburilor.

Numai bine si pastrati distanta fata de cel din fata.

Modificat de drw99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte important: schimbarea lichidului de frana nu este inclusa in manopera nici unei revizii, trebuie sa soliciti tu acest lucru.

Lichidul de frana propriu zis nu este scump dar manopera este :( Eu am schimbat sapt trecuta in reprezentanta: in jur de 200 de ron cu tot cu manopera/masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce reprezentanta ai fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din surse sigure stiu ca schimbul de lichid de frana s-a facut la Metrotehnica ( www.metrotehnica.ro )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de informatie CristiN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la cati zeci de mii de Km ar trebui schimbat lichidul de frana? pt ca unii fac mai multi iar altii mai putini intr-un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi are dreptate la metrotehnica am facut schimbul :icon_thumright:

In cartea masinii nu am citit nimic despre numarul de kilometrii, spune ca se face la 2 ani. Chiar pe aria noastra este topic: Cat de important este schimbul lichidului de frana?

Unul din mecanicii de acolo (se ocupa si de ibiza din CNR, a facut adevarate minuni :D ) mi-a zis ca orice specificatie data de producator este data cu valoare minima. Totul e creat/fabricat sa tina mult mai mult. Eu unul mai ales cand vine vorba de frane nu vreau sa ma risc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cum franeaza Ibiza ta acum. Cand am fost impreuna sa o ducem la service frana foarte prost, cred ca din cauza lichidului de frana si a placutelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am apucat sa ma duc sa imi schimb lichidul , insa am demontat rotile fata si am curatat discurile cu un spray pentru curatat discuri,frana ce-i drept, s-a imbunatatit putin , insa de atunci cand ridic picioru de pe pedala se aude un zgomot , sa zic ca un fluierat , se aude cum se ridica placutele de pe disc , sa fie din cauza ca sunt "prea curate" ca sa zic asa?ms anticipat.P.S:stie cineva un service la care ma pot duce s-a imi schimbe lichidul?si la ce bani ar ajunge cu tot cu lichid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai insistat cu spray-ul si a ajuns si prin culisele de la etrieri si a inlaturat unsoarea, de acolo e zgomotul. de asemenea mai poate fi de la sina pe care gliseaza placutele.

Modificat de SORAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cum franeaza Ibiza ta acum. Cand am fost impreuna sa o ducem la service frana foarte prost, cred ca din cauza lichidului de frana si a placutelor.

Am fost mai devreme la Metrotehnica sa ridic masina, este o schimbare mare de tot fara nici un fel de exagerare. Tin mai sus si mai bine. Cand ne vedem trebuie sa mergi un pic cu ea ca sa vezi si tu diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut baieti si fete sunt nou pe forum si am si eu o nelamurire. Am cumparat un ibita din 2005 1.4 16v 75cp si am posibilitatea sa fac un cip la motor din calculator si nu stiu daca merita sinu stiu care e faza cu, consumul (creste sau scade) pls pls help care are ideea lamuriti-ma si pe mine ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Welcome!

Dupa chiptuning o sa castigi undeva pe la 7 CP... iar consumul ar trebui sa scada putin, la acelasi stil de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius_ibiza- uite aici, http://vwforum.ro/index.php?showtopic=27506 ia legatura cu Dragos, depinde de foarte multi factori, oricum citeste cu atentie topicul din link-ul de mai sus, s-ar putea sa gasesti ce te intereseaza, daca cu cum am mai zis dicuta cu Dragos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult baieti pentru raspunsuri cred ca am sa imi maresc putin herghelia :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare destul de stupida: unde se gaseste filtrul de aer la ibiza 1.4? Mai am un golf diesel la care filtrul este la vedere intr-o capsula de plastic.. l-am schimbat de nu stiu cate ori. Dar la ibiza nu il gasesc. Am dat si capacul motorului jos si tot nu mi-am dat seama unde este localizat ca vreau sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor ai? La mine este in capacul motorului, se da jos capacul, se desfac niste suruburi si se scoate un capac care are integrat filtrul de aer. E foarte probabil si la tine sa fie la fel. Din cate stiu, la motoarele diesel si la cele 1.4 MPI dupa august 2006, filtrul de aer este intr-o cutie in partea dreapta a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate este incapsulat in partea de sus a capacului motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut !

Am aceeasi problema .Porneste greu daca nu e pornita cateva zile ,la fel cu trepidatii si zgomote ciudate timp de 20-30 de secunde si acelasi miros puternic de benzina.Daca e pornita zilnic aceste probleme nu exista ,la fel si daca dupa mai multe zile in care nu a functionat inainte sa-i dau la automat ii pun contactul si las martorii din bord sa se stinga de minim 2 ori consecutiv(asta e un "truc"pe care mi l-a spus un mecanic de la Midocar).Si in cazul meu cei de la service nu au gasit nimic in neregula toate sunt bune si frumoase,probabil pana iese din garantie dupa care vor sti ce sa-i faca sa ne ia banii.

Mai nou acum ca a venit frigul a "murit" definitiv si irevocabil bateria dupa numai un an si 2 luni.Alternatorul incarca 13,7 V si mi se pare cam putin.Voi ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate nu postez chiar unde trebuie , dar am zis sa nu mai deschid alt topic. Problema ar fi ca mi s-a stricat sirena de la alarma. sa fie oare de la frig?si cine imi spune pe unde o gasesc?ca la vedere nu prea e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius_ibiza daca ai de gand sa-ti faci sa ne dai de veste cum e? :D ce tunner ai ales si ce putere ti-a promis? eu am acelasi motor si din ce m-am doc se poate face stage 1 (chip, admisie, evacuare) la motorul acesta, dar nu cunosc rezultatele, iar stage 2 cred ca ar fi posibil dar prea costisitor si mai bine schimbi masina. Un chip-tunnig bun ar trebui sa-ti reduca nesemnificativ consumul in conditii normale de condus iar la turatii il creste putin. Chip-tuning la SKN iti duce ibiza la 90 cai :D

Modificat de nph
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai ieftina modificare raportata la performante este un motor 1,8T SH care se omologheaza fara probleme la RAR.

Modificat de SORAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!