Jump to content

Motoristica Seat Ibiza


PanzerProblem
 Share

Postare recomandată

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    14

  • SORAN

    11

  • X-Ecutor

    9

  • PanzerProblem

    8

si dimineatza a facut la fel....a vrut a doua cheie.....ma gandesc ca poate am dat eu cheie scurta maine voi fi foarte atent.....

Inca ceva ... cand dau drumul la clima la inceput i-mi baga un miros urat in masina si intzepator.

La voi tot la fel miroase.

Am vazut ca la mine pe blocul motor scrie POLAND VW 4......o fi motorul de pe golf 4 :scratch: ???

Modificat de PanzerProblem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miros intepator? :scratch: WTF? La 1000 km? Du-te la service om. La mine miroase a masina noua si acum, la peste 6000 km ( cel putin asa il percep eu - inca...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chera: daca nu ti-a pornit motorul calumea sau daca ti-a murit motorul dupa ce ai pornit masina o sa-i apara la scanare urmatoarea eroare:

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 16396

Shop #: WSC 06402

1 Fault Found:

01054 - Power Supply Relay: Terminal 30 (J317)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

De obicei baietii din service sterg imediat eroarea asta fara sa-i dea prea mare importanta pentru ca se intampla f des sa-ti mai moara motorul cand vrei sa pleci de pe loc. Mergi la service si spune-le sa-ti faca o scanare sa vezi ce apare. Eroarea de mai sus apare daca testeaza cu vag-comul. La service autorizat, se scaneaza cu Wass-ul si o sa le apara ceva f asemanator.

@panzer: motorul tau de 1,4 este de pe golf 4. Este unul din cele mai longevive motoare din grupul vag si se gaseste si pe fabia si octavia etc. Acum motorului tau i s-au facut ceva modificari fizice ca sa creasca puterea la 80 de cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu va inteleg cand ziceti ca nu a pornit la prima cheie. Daca invartiti scurt de tot si ii dati drumul sunt sanse sa nu porneasca. Un motor il simti cand "a luat-o" si atunci dai drumu la cheie. Sa nu-mi spuneti ca ati tinut mai lung si nu a pornit si a trebuit sa lasati si sa incercati din nou ca nu va cred. Benzina ai noroc daca gasesti mai buna deci si ea e un factor.

Zgomot cand porneste a diesel si un alt zgomot care tine cateva secunde de la pornire si se opreste de la sine...hmmm sa zicem tacheti tensionati hidrodinamic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@X-Ecutor: Uite exact cum a fost: (faza cu pornirea) dupa un repaus de 5 zile am dat prima cheie...nu stiu cat de lunga sau scurta... si nu a pornit. Stiam ca e soc electronic si ca se cupleaza automat asa ca nu am mai dat pedala ca la Dacia pe carburator :).

Am mai incercat de doua ori si tot fara raspuns si la a patra cheie (cred) a pornit. Mie mi s-a parut ca s-a comportat ca si cum nu ar fi ajuns benzina la injectoare. Dupa ce a pornit a trepidat foarte putin si apoi a mers ca de obicei, fara alte probleme.

Si cand s-a intamplat a doua oara (masina nefiind pornita peste weekend) a luat-o la a doua cheie.

Nici in primul nici in al doilea caz motorul nu s-a mai oprit dupa ce a pornit.

O sa incerc sa o las si weekend-ul asta o zi nepornita sa vad daca mai da eroare.

Oricum, merci de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand deschizi usa de la sofer , pompa de benzina(e electrica) amorseaza circuitul. Din aceasta cauza nu mai e nevoie sa astepti ca la alte masini sa se stinga becurile dupa bord. Cand pui contactul pompa porneste din nou inainte de a actiona demarorul...asa ca benzina era!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: Mi-am amintit inca 2 mici probleme (?) : 1. scartaie amberiajul - nu scartaie de la pedala ci de la cablu pentru ca se aude mai tare afara decat inauntru...

A... si inca o intrebare: Revizia este OBLIGATORIE la 10.000 km sau doar se recomanda? Se poate face la 14-15k fara sa iesi din garantie?

Ibiza nu are ambreiaj pe cablu deci cu siguranta scartie altceva!

Revizia esti obligat sa o faci maxim din 15.000 in 15.000 mii km. Este recomandat ca in romania sa o faci mai devreme din cauza drumurilor, praf etc.

Daca vrei iti cumperi numai filtre noi de polen si de aer si pe urma faci revizia la 15.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Daca vrei iti cumperi numai filtre noi de polen si de aer si pe urma faci revizia la 15.000" ... adica le cumpar si ma duc cu ele la revizie sau pur si simplu le cumpar le schimb si la revizie vor fi noi si nu va trebui sa le schimbe ei?

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrele ca filtrele dar uleiul e important..asa ca ce bagam....de la ce producator ???.....eu unu ashi baga si ceva DuraLube.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duralube bagi degeaba acum..pe la 100000km... daca vrei...acum arunci banii degeaba...se foloseste la motor cu ceva uzura :somnmare: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te poti duce la ei sa-ti schimbe doar filtrele de aer si polen si atat. Daca te intreaba de revizie spui ca o faci la 15.000.

Daca faci revizia la metrotehnica iti vor pune tot timpul ulei Mobil 1 (masina mea numai asta a vazut).

Daca vii cu uleiul tau ei nu-ti ofera garantie pe el....... si avand masina in garantie trebuie sa pui tot de la ei.

Deci atat timp cat ai masina in garantie nu poti veni cu uleiul tau.

A mea a iesit din garantie acum in iunie si la revizie tot Mobil 1 i-am pus. Daca vroiam sa schimb uleiul intram in alte operatiuni mai complicate si mi-am zis: if it works why fix it?

In legatura cu duralube: NU PUNETI DURALUBE NICIODATA!

Cititi cu rabdare de la inceput topicul asta de pe aria motoate pe benzina: http://vwforum.ro/index.php?showto...ent+cu+duralube

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e prea fina sita intra mai putin aer si nu se mai raceste radiatorul cum trebuie....radiatorul se curata usor cu jet cu presiune daca intra insecte!

Tocmai ca este cel mai prost mod de a il curata: un jet mai puternic stramba celulele radiatorului,deci feriti-va!!!Am vazut cu ochii mei si nu mi-a venit a crede, daca cel care are jetul sta prea aporape si pres. de la jet e prea mare (si daca pe deasupra mai foloseste si o lanca de tip Roto,cum e la Karcher) e dezastru....Va faceti cu un raditor varza si fara celule...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu duralube: NU PUNETI DURALUBE NICIODATA!

Dar de substantele care se baga in benzina (atat de curatare cat si curatare+crestere CO)?

Sunt sau nu utile / inutile / daunatoare?

Eu am bagat odata la un plin... pe eticheta scria sa bagi odata la 5k ... eu am bagat la 7k.

Nu mai stiu exact cum se cheama, era la vreo 25 de lei in Selgros sau alte magazine in genul si prin statiile de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu nu pui decat benzina (care e deja aditivata). Aditivi suplimentari pui pe risc propriu. Sunt aditivi si aditivi. Am un prieten innebunit de viteza si de curse in general care e taticul aditiviilor. Masina lui e super drogata dar fuge de rupe. Mai nou a facut rost de kerosen si mai pune din cand in cand cate putin in benzina la un ford consul din 74! Pana si el e de acord ca, ce face dauneza grav masinii.

Decat porcarii din astea mai bine faci revizia din 10.000 in 10.000 mii de km... e mult mai sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata sa rezolvat cu rateurile la prima cheie si cu trepidatziile motorului la rece....benzina de 95 OMV [care este tot de Petrom] era cauza......

Culmea am alimentat tot cu benzina OMV si vad ca acum merge brici....vroiam sa bag super 100.. cica adusa din Austria dar nu stiu cat de indicata este mai ales pentru un motor nou...

O sa revin la benzina de LUKOIL care nu mi-a facut niciodata probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kerosen ;) Tata pe vremea lu' Ceausescu punea o benzina de avion care avea cifra octanica 100 si mi-a zis ca era extraordinara, ca astea de acum care se lauda ca sunt de 100 nu poti sa zici waw..ce bine merge; merge o idee mai bine.

P.S. Spune-i prietenului sa incerce Metanol :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am si eu o problema de cateva zile, cand merg incet, adica cu a 2-a aproape cu 1200-1300 de rot/min imi da impresia de parca ar fi infundat ceva la alimentarea cu benzina, merg asa incet cand sunt gropi sau denivelari pe sosea.de asemenea cand plec de la servici si plec din parcare cu a 1-a si merg cu 1300-1400 de rot/min la fel imi face parca nu primeste benzina , face niste smucituri de parca ar vrea sa moara motorul si nu se aprinde absolut nici un martor pe bord daca il turez nu mai face dar nu pot sa ma deplasez in parcare cu 2-3000 de rot/min, si nu face tot timpul doar cateodata.Mentionez ca masina are toti filtri schimbati inclusiv cel de benzina.Motorul este cel de 1.4 16 valve 75 cai, iar masina este din 2005 si are 27ooo km.A mai patit cineva la fel sau are cineva idee ce poate fi ? Oricum o sa alimentez si din alta parte poate este ceva cu benzina pusa de mine, de regula alimentez la MOL benzina de 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti clapeta de acceleratie.

Exista un topic care se numeste Probleme comune Ibiza MK4, iti recomand sa scrii acolo problemele care le ai cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
@chera: daca nu ti-a pornit motorul calumea sau daca ti-a murit motorul dupa ce ai pornit masina o sa-i apara la scanare urmatoarea eroare:

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 16396

Shop #: WSC 06402

1 Fault Found:

01054 - Power Supply Relay: Terminal 30 (J317)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

De obicei baietii din service sterg imediat eroarea asta fara sa-i dea prea mare importanta pentru ca se intampla f des sa-ti mai moara motorul cand vrei sa pleci de pe loc. Mergi la service si spune-le sa-ti faca o scanare sa vezi ce apare. Eroarea de mai sus apare daca testeaza cu vag-comul. La service autorizat, se scaneaza cu Wass-ul si o sa le apara ceva f asemanator.

pls... mai da si mie niste informatii despre eroare asta... pe net cica e releul de plafoniera...... mie la o ibiza im da

18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal

P1601 - 35-00 - -

dc da semnal implauzibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am tot urmarit in ultimul timp zgomotul produs in relanti de motorul 1.4 16V 85 cp de pe Ibiza mea. Tonalitatea acestuia ma trimite cu gandul spre sound-ul de diesel aspirat, are un fel de clincanit care apare numai cand motorul se incalzeste. Imdeiat dupa pornirea la rece nu il percep, probabil si datorita turatiei ceva mai ridicate tinute de socul automat. Am vazut ca si PanzerProblem si LiviuLotto au semnalat zgomot de diesel pe acelasi motor. Masina are 21.000 km parcursi si a trecut prin cele doua revizii (la 10000 si la 20000) la Metrotehnica. Cei de acolo nu au spus nimic, s-au comportat ca si cum totul e ok, eu neridicand problema zgomotului respectiv. E o caracteristica a acestui motor, nu se poate scapa de el ? E din categoria "asa face toate" cumva ? VA rog pe cei care aveti aceeasi motorizare sa scrieti aici daca sesizati zgomotul descris de mine la motorul functionand la cald in relanti. A inceput sa ma preocupe (si sa ma deranjeze) problema in conditiile in care in noiembrie anul acesta masina paraseste perioada de garantie. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu tacanitul la o benzinara se manifesta cand este o problema la axa cu came si/sau tacheti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai discutat de acest tacanit, dar la rece nu la cald. la rece face asa din cauza tachetilor hidraulici care isi regleaza jocul termic singuri, in functie de cantitatea de ulei, dar daca face si cand motorul este cald atunci este o problema cum a zis si underground mai sus legata de arborele cu came sau de tacheti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate verifica usor daca supapele nu etanseaza, acest lucru fiind influentat de uzura pastilor de la tachetii hidraulici sau de o posibila uzura a camelor. se asculta zgomotul la capatul tevii de esapament si daca da rateuri cu frecventa regulata inseamna ca supapele de evacuare nu etanseaza corect. se demonteaza filtru de aer si daca in dreptul admisiei se aud rateuri cu frecvemta regulata atunci supapele de admisie nu etanseaza corect. verificarea se face la mers incet in gol, cu motorul cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!