Jump to content

Motoristica Seat Ibiza


PanzerProblem
 Share

Postare recomandată

PanzerProblem

Deschid acest topic in urma citirii unui pasaj in Manualul de utilizare.

Citez "Este normal ca motorul sa consume ulei.Consumul normal de ulei este de [ATENTIE] 1,0l / 1000 km. De accea nivelul uleiului trebuie verificat ...bla bla bla..

In primul rand consumul de ulei este exagerat de mare nici dacia 1310 pe care am duso la casat acum 3 saptamani si care avea motorul de fabrica si 150 000 km nu consuma atat la 1000 km.

In cazul in care este necesar acest lucru ce spuneti....ce uleiuri bagam in motoare

La mine de exemplu cica are bagat Repsol scrie si in compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    14

  • SORAN

    11

  • X-Ecutor

    9

  • PanzerProblem

    8

Mie nu mi-a consumat nici un gram. Eu nu cred ca e normal deloc sa consume ulei. Am auzit in schimb de foarte multe TDI-uri care consumau ulei si cand s-au dus la service, au primit raspunsul ca "e normal". Caz concret, o Octavia 2 motor 1.9 TDI a unei colege a consumat in 7000 de km "numai" 2l de ulei!!! Si aia la service i-au zis ca "nu e nimic grav".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leon ul meu TDI PD a consumat in 6000 km 800 ml ulei. :)

Si nu am pus eu ca nu aveam ce face s-a aprins becul in bord. Si era cam cu 2 mm sub limita admisa.

Ma pregatisem psihic sa verific uleiul la 8.000 km dar nu am apucat. Stiu un singur caz in care un motor a ajuns la 15.000 fara completare (la PD). Dar stilul de condus este batranesc si iesirile din oras tind spre 0.

In rest toti (printre care ma numar si eu) au completat.

La benzinare se pare ca motoarele nu consuma ulei nici macar la inceput. Isi potolesc setea doar cu mai multa benzina... :(

Singura problema pe care o are masina (probabil se va rezolva in garantie) este consumul mare la ralanty. CB indica 1.3 cu AC pornit si 0.9 cu toti consumatorii opriti. Consumul real in oras este 7.4% dar mentionez ca acelasi traseu il faceam cu TDI ALH cu 6.7%. Practica ne omoara - teoretic PD-ul ar trebui sa consume mai putin combustibil %.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa consume ulei! Sa vedeti motoarele Diesel de pe Touareg cat consuma... Panzer poti face te rog o poza mai de ansamblu cu motorul si sa o postezi te rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PanzerProblem

Asta este motorul de 1,4 / 85 Cp IBIZA 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul Renault 1.4 de pe Supernova nu observ o diferenta vizibila pe joja, intre revizii (10.000 km). Cum are 3l de ulei, probabil as fi observat un consum >100 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deja 4050 km facuti cu Ibiza din semnatura (in mai putin de 4 saptamani :blink: ). Cand am luat masina, avea ulei pana la limita superioara a jojei... acum a scazut cu 5-7 mm. E drept ca dupa ce a implinit 2500 km nu am mai menajat-o si in oras ii dau de 3-10 ori pe zi "forje" de pana la 5500 rpm :lol: In extraurban merg de obicei cu 90-100 sau 100-130 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Panzer. Vad ca au tras in sfarsit o priza de aer directa din fata, dar totusi pare motor mai vechi asa fara capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PanzerProblem

Ce spuneti o avea vreo influentza negativa montarea unor site [plase] in spatele grilelor de aeresire.

Vreau sa montez asha ceva pentru a preveni imbacsirea radiatorului cu insecte si alte gunoaie.

Asha am mai avut la o alta masina si cand se umplea de mizerie o curatzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e prea fina sita intra mai putin aer si nu se mai raceste radiatorul cum trebuie....radiatorul se curata usor cu jet cu presiune daca intra insecte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aproape 10.000 de km cu Ibiza mea (benzina - 5 luni) si nivelul uleiului este in limite normale... sincer nu imi dau seama daca a consumat ulei sau nu in toata perioada asta...

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura a trebuit sa adaug cam 400 Ml ulei dupa ce am facut 13 000 de Km ( masina avea 43000 Km, la revizia de 30 000 au bagat ulei exact cat trebuia, am verificat :cheers: ).

Asta in conditiile in care vede linia rosie de cel putin 3 ori pe saptamana.

Se pare ca a consumat ceva ulei si intre celelalte revizii da' n-am verificat ci doar mi-au zis baietii de la service ca avea putin ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb la Ibiza asta fara capac mare pe motor nu mai e nevoie sa traga iarna aer cald pe langa galerii sau e alt sistem? Ca nu mai vad pe unde ar face acest lucru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cand am luat Ibiza din semnatura am alimentat doar cu OMV 95. (am 5200 km acum) Pana acum nu am avut nici o problema cu exceptia faptului ca dimineata, la pornire, oscileaza intre 1000-1250 rpm pret de 1 minut (dupa ce o pornesc, plec imediat de pe loc...).

Azi dimineata insa, SURPRIZA : a dat 5-6 RATEURI :banghead: nu s-a auzit chiar ca o impuscatura dar s-a auzit...

Nu s-a aprins nici un martor pe bord si dupa ce am turat-o pana pe la 3000 rpm s-a cumintit.

Sa schimb benzina sau sa merg la service ? Sa bag OMV 100 (100% import Austria) la 41.000 ROL / L?? :vaidecapulmeu:

Modificat de LiviuLoto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesti motorul dimineata si turatia este un pic ridicata e un lucru normal. Intra 'socul' automat. Asa fac toate masinile din grupul vag.

Faza cu rateurile e cam ciudata. Daca era de la benzina proasta se aprindea epc pe bord (eroare la clapeta de acceleratie). Avand in vedere ca masina e in garantie un control de rutina nu strica. Mergi si fa o diagnoza la ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este sa bagi benzina buna daca nu cea mai buna.Daca mergi mult prin oras, mult insemnand cam 100 km pe zi poate chiar mai mult, o sa observi ca ai un consum mai mare cu o benzina mai proasta si unul mai mic cu una buna.Diferenta de consum amortizeaza diferenta de pret zic eu si mai ales motorul se simte mai bine iar la acceleratie se simte.

Modificat de ciobi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mmmmmda cred ca incep sa ma enervez.

Au venit si noptile racoroase....azi dimineatza jaful care are acum [1000 km] nu a vrut sa o ia la prima cheie. La a doua incercare a pornit dar cu trepidatii mari si cu oscilatii de turatie si parca ceva zgomote ciudate.

Ce ma deranjeaza in mod deosebit este zgomotul ca de diesel pe care il face motorul ...vedealashi pe folie :)

Am mai observat ca in garaj la pornirea IBIZEI miroase mai tare a noxe decat atunci cand locuiau alte masini prin el....de exemplu Loganul care zici ca emana miros de trandafiri in comparatie cu IBIZA.

Lotto trebuie neaparat sa ne vedem..sa aud cum suna motorul tau.

Si inca ceva... ce se poate face cu eshapamentul ala idiot cu tzevile in jos care imprastie tot praful de sub masina.????????....sa te fereasca Sfantu sa te duci la porbagaj cu motoru' pornit unde e ceva praf......

Cred ca incep sa devin critic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm, jaful... sper ca nu crezi asta despre masina. ;)

problema cu pornirea.... eu n-am observat-o. sigur ai lasat putin dupa ce ai pus contactul si nu ai dat cheie imediat?

ce zici tu cu esapamentul cu tevile in jos o fi adevarat, dar nu e singura masina care are teava in jos, stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cristi tu ai motorul de 75 cai iar panzer si liviu il au pe cel de 85... hmm cred ca sunt mai pretentioase la benzina aceste motoare..sau au o alta problema... :hainoroc:

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PanzerProblem: Si mie mi s-a intamplat chestia asta... Sa nu porneasca la prima cheie!

Odata dupa ce am lasat masina nepornita vreo 4 zile (si atunci a pornit dupa vreo trei patru chei) si odata peste weekend(atunci a pornit la a doua cheie)....

Dar de pe o zi pe alta nu am patit-o!

La tine cum s-a intamplat? De pe o zi pe alta?

O sa vad daca se mai intampla si cand e mai frig... pentru ca macar odata la doua luni sunt plecat fara masina vreo saptamana si nu are cine sa o porneasca zilnic.

Si ma gandesc ca totusi nu e tractor sa trebuiasca sa o pornesc zilnic!!!

Sau :hainoroc: ... s-o fi suparat ca am neglijat-o?

:D

PS: lasand gluma deoparte.... nu mi se pare normal sa se intample asa! Daca mai patesc ma duc cu ea in service! Numai ca acolo o sa porneasca sigur si nu prea au baietii ce sa ii faca... :D

Masina e benzinara, cam in 90% din cazuri alimentarea o fac la MOL, cu benzina de 95.

Am mai bagat prin Germania benzina de 91 si de 98 in Romania(LUKOIL)... de 91 am vazut ca e voie, nu stiu daca de 98 ar avea de ce sa nu ii convina.

Plus ca am bagat odata la un plin ceva solutie din aia de curatat injectoarelesi circuitul de benzina(...am inteles ca e bine sa bagi macar odata l a 5000 km), cand m-am intors din concediu, tocmai pentru ca m-am gandit ca am bagat de 91 si ca poate nu e asa de buna benzina aia!

Modificat de Chera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am avut nici o problema la pornire cu Ibiza, pana acum (masina are 19.000 km). Doar de doua ori nu a pornit la prima cheie, dar asta pt. ca nu am rotit eu cheia pana la capat.... :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal sa nu porneasca la prima cheie. Me mi-a pornit la prima cheie si la -19 grade.

Mergeti la service imediat, aveti amandoi masinile in garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand mi-a facut figura cu rateurile i-am bagat doar OMV 100 si s-a cunoscut diferenta imediat:

- cand alimentam cu OMV 95, turometrul OSCILA intre 1100-1250 rpm pana sa plec de pe loc (~5-10 sec) si facea si un zgomot pe masura

- cu OMV 100 sta FIX la ~1100 rpm si toarce bland :D

Din 28 iulie si pana astazi am facut 6100 km si nu am avut nici o problema cu motorul (cu exceptia rateurilor).

Dimineata doar "ciupesc" un pic contactul pret de 0,5 sec si porneste imediat.

La relanti se aude aproape ca un diesel si chiar se simt "bataile motorului" in ambreiaj... Cam aiurea - doar e motor in 4 pistoane :hainoroc:

LE: Mi-am amintit inca 2 mici probleme (?) : 1. scartaie amberiajul - nu scartaie de la pedala ci de la cablu pentru ca se aude mai tare afara decat inauntru... Se pare ca este o prblema Seat in general - si la New Leon am auzit lumea plangandu-se. 2. daca iau volan maxim stanga si intorc, cand pun frana, incepe sa intre ABSul cu toate ca franez cu intensitate moderata...

A... si inca o intrebare: Revizia este OBLIGATORIE la 10.000 km sau doar se recomanda? Se poate face la 14-15k fara sa iesi din garantie?

Modificat de LiviuLoto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@'X-Ecutor': Si daca acolo imi porneste din prima nu se uita aia ciudat la mine???

Ce sa le zic... ca odata nu a pornit? Pe bord nu se aprinde nici un martor...

Si mie mi se pare ca nu e normal sa nu porneasca...initial am considera ca deh... is patru zile... benzina e foarte volatila....bla bla!

Dar acum mi-am adus aminte ca si in concediu am tinut-o cinci zile in parcare si a pornit fara nici o problema.

Ce e mai ciudat e ca s-a intamplat dupa ce am alimentat de la un OMV (nu vreau sa fac anti-reclama... poate in ziua aia o fi avut ceva benzina) :hainoroc:... benzina e aceeasi in ambele cazuri...adica s-a intamplat vineri (dupa ce masina nu a mai fost pornita de luni de la pranz - luni am si alimentat la OMV...:D si am si facut plinul!!! ) si luni (sambata pe zi am umblat cu masina, dar duminica nu am pornit-o).

Eu ma gandesc ca are sigur legatura cu benzina. Din moment ca asa ceva nu s-a mai intamplat pana acum si acum s-a intamplat de doua ori... cu aceeasi benzina in rezervor.

Voi ce credeti ca ar putea fi altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu orice eroare se stocheaza si se poate citi cu vag-com sau vas, ce au ei la service. deci asta ca porneste la prima cheie la service nu e relevanta, pentru ca defectul ala apare sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!