Jump to content

Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 03-00 - No Signal


Valentin
 Share

Postare recomandată

De obicei la astea se duce aprinderea electronica(care este incorporata in bobina de inductie aceea cu 3 pini) ,eu asa as face :as da la automat sa vad daca in timpul acela vine benzina (se aude pompa de benzina),daca vine benzina atunci este sigur dusa aprinderea electronica (deoarece senzor hal transmite la ecu si ecu da in pin 2 semnal la b.i. si in acelasi timp semnal la releul de alimentare a pompei) ,daca nu vine benzina atunci este cum a zis S_C posibil senzor hall defect (respectiv plin cu pilitura de fier) sau ecu defect dar ecu poate sa nu fie alimentat si nu neaparat ars(este un releu in tabloul de sigurante cu o dioda in el ala gestioneaza alimentarea ecu)

Si da in autodata este o procedura simpla si eficienta si nu exista sa nu mearga leedul decat daca este ars ecu (sau nealimentat) sau defect senzor hall.

p.s. se poate masura cu un aparat de masura intre pinul 2 si 3 dar nu voltii ci frecventa .

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A spus ca atunci cand a umblat la senzor (mufa) a revenit scanteia si benzina. De aici am dedus cu totii ca de la Hall este baiul.

Procedura din autodata nu este infailibila, crede-ma. Anul trecut, chiar inainte de Craciun, m-a lasat senzorul (colegii din Bistrita cunosc). Am umblat cu ledurile dupa mine cateva saptamani. Cand nu voia sa porneasca, nu pornea. Ledurile se aprindeau normal ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Cumnatul meu, inginer electronist de meserie, mi-a sugerat sa masor tensiunea pe pinul de semnal si masa. Stupoare, in loc sa varieze intre 0-12 V varia intre 5-12V. Ledul se aprindea normal dar nu era asigurat pragul de tensiune cerut de ECU. Daca in acel moment puneam semnalul la masa, primeam scanteie instantaneu. Cumnatul mi-a explicat ca aceste "probleme" sunt comune la senzorii hall, oricare ar fi ei...

Ceea ce scrie el imi aminteste din nou de intamplarea mea. Tot la fel, uneori, imi pornea si mie cand aveam ledul pus. De ce? Simplu. Deoarece la conecatarea ledului scadea dif de potential dintre 2 si 3 (semnal si masa) si se intampla ca aceasta diferenta sa treaca de prag si sa fie interpretata corect de ECU.

Avand in vedere ca mie nu mi-a mers testul cu ledul, ba chiar m-a incurcat deoarece am considerat senzorul bun (test paseed), coraborat cu faptul ca acest test nu este de gasit si in ELSA eu trag concluzia ca acest test este IRELEVANT

P.S. Daca cumva vei scote senzorul din locas, ai grija ca trebuie sa demontezi distribuitorul. Acesta are o rondea de ebonita care se sparge foarte usor. Ai grija, nu o poti comanda separat...

Eu as face un test foarte simplu (il repet tocmai pentru ca este f. usor de facut). Uita de orice led. In situatiile in care nu porneste, decupleaza mufa si pune firul central al mufei la masa. Daca ai scanteie/benzina nu mai sta pe ganduri si schimba senzorul. Daca nu ai scanteie poate fi de la modulul de aprindere (intr-adevar, foarte comun la Golf III) sau ECU

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este buna metoda care ai descriso si eu am facut asa de multe ori si merge intradevar sigur pt a genera scanteie dar la alea care au echipare separat cu aprindere electronica (aia prinsa pe bratul stergatorului) si nu se arde nimic la procedeul asta dar la modele ca cel amintit sus sa nu uitam ca: senzor hall comanda mai intai ecu si ecu da comanda la releul pompei de benzina si la ansamblul ala bobina + aprindere electronica(acolo daca ajunge tensiune sa aprinda ledul intre pinii 2 si 3 sigur va fi scanteie doar in afara de faptul ca sa dus acea electronica din b. i.),deci daca la astea o sa dai semnal in mufa (pinul din mijloc din mufa sensor hall) poate ai noroc si se genereaza scanteie de proba dar eu din cate cazuri am testat cum spui tu sa stii ca sa ars ecu :(

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice sa verifice cu un aparat de masura daca (cu contactul pus)are in mufa senzorului hall aprox 10 volti intre pinul 1 si 3 respectiv culorile firelor rosu cu negru si maro (nu cel de semnal cu alb si verde) dar eu cred ca nu are ...ceea ce inseamna ca nu se alimenteaza ecu cauze cum am zis mai sus acel releu din tablou, parte electrica contact ,sigurante s.a. .Senzor hall se duce foarte rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc

dupa autodata am masurat senzoru hal si cu contact pus fara mufa tre sa aiba 9v si nu are-pin1si3

am pus mufa la loc si intre pini 3si2 am pus un led ,cind dau la automat tre sa clipeasca dar nu clipeste

cind am inversat polaritatea la led pe aceiasi pini 3si 2 a inceput sa dea benzina in carburator

masina e monopunct injectie ,si senzoru hal face aprinderea si injectia

:P da am recitit... daca este corect cum ai facut aici si eu sunt de parere ca este dus senzorul hall... si este bine ca ai facut asa pt ca prin leed primeste o tensiune de comanda mica (ecu) si nu exista pericolul arderii ecu ca si in cazul cand ai pune pinul din mijloc la massa (ecu suporta frecventa fata de masa pana la o tensiune de 4-5 volti )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
La unele ECU-uri monomotronic eroarea 00515 Camshaft Position Sensor (G40) No Signal apare cu motorul oprit ori de cate ori contactul este pus mai mult de 6 secunde fara actionarea demarorului. Daca eroarea nu apare cu motorul pornit atunci nu ai de ce sa-ti faci probleme.

Probleme ar trbui sa-ti faci pentru a doua eroare daca mai apare.

Eroarea a aparut si la Golful meu III, GL 1.4 din '93 ... Nu imi amintesc insa daca mecanicul a facut testul si cu motorul pornit ... parca da, totusi. Insa ... plangerea mea se referea la faptul ca masina cam vibreaza la relanti ... de asemenea, la relanti, pare ca "motorul nu merge rotund", iar schimbatorul de viteze vibreaza destul de serios as spune. Concluzia la care a ajuns mecanicul (intre noi fie vorba, traiesc si lucrez in Turcia, deci m-am inteles cu el in turco-englezo-semne!) e ca masina mea e monoinjectie si ca singurul injector ar trebui probabil schimbat. Ceea ce as dori sa stiu este daca intr-adevar masina poate avea aceste vibratii de la injector si cam care ar fi un pret corect pentru un injector.

Multumesc anticipat forumistilor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stranguleaza furtunu de retur la benzina. Daca motoru merge mai bine ineamana ca ii injectoru. Vezi sa nu fie uzat senzoru de la clapeta de acceleratie (ii un derptunghi prins in 4 suruburi in dreapta corpului de injectie) daca nu ii uzat pune-l la loc da nu strange la maxim suruburile si maisca de el (asa se regleaza relantiu) gaseshte-i o pozitie buna si strangel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisele, bujiile, delcoul, avansul etc le-ai verificat?

Eu nu te-as sfatui sa umbli la senzorul clapetei (ma rog, sa nu incerci sa-l demontezi). Oricum, nu prea ai ce sa rezolvi de acolo si in mod sigur NU de acolo se regleaza ralantiul

Cauta pe forum, a mai fost discutata problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SuperMario, sa stii ca si ABD-ul meu tot asa face. Am verificat tot: bujii, avans, perdeaua de benzina care curge pe clapeta, clapeta, senzor de temperatura, etc. Intr-adevar, nu suna perfect rotund, la relanti se vede cum vibreaza schimbatorul, iar cind calc acceleratia, parca "agata" o fractiune de secunda la revenire, vizibil pe turometru. In final am ajuns la concluzia ca e vorba de reglajul fin al tuturor factorilor implicati, plus uzura fireasca a tuturor componentelor, si m-am consolat cu ideea ca asa merge motorasul asta, si il folosesc zilnic prin oras de cativa ani, in loc sa ma dau de ceasul mortii sa obtin un 5-10% "mai bine". Nu se justifica inlocuirea injectorului, zic eu, mai ales tinand cont si de valoarea masinii. Numai daca tremuratul devine insuportabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

pentru masina din semnatura dupa scanarea cu Vag Com (motor oprit) a aparut eroarea

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor G40 - Signal Outside Specifications.

Din pacate nu am notat tot ceea ce mai scria fiind prima data cand am facut o astfel de scanare cu Vag Com-ul. Cat de curand voi incerca si o scanare cu motorul pornit.

In posturile citite aparea doar eroarea cu NO SIGNAL si nu si cea cu SIGNAL OUTSIDE SPECIFICATIONS. De aceea intreb daca este vreo diferenta, ce tip de eroare este si ce ar trebui verificat.

Multumesc anticipat pentru pareri, sugestii, linkuri :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimeni nu s-a mai confruntat cu o asemenea problema ? Stiu ca sunt in sectiunea de Golf 3 si Vento dar ma gandeam ca poate ati avut careva o problema similara. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ta este diferita si nu are nici o legatura cu cele discutate pe aici

Ma gandesc ca mai ai un senzor (engine speed, sau cam asa ceva) dispus pe volant?! Mie imi pare ca semnalul primit de la senzorul Hall nu este asa cum il asteapta ECU (comparativ cu cel receptionat de la volant). In acest caz ar putea fi cureaua de distributie montata gresit sau chiar senzorul Hall.

E doar o speculatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Nu doream sa deschid un nou topic legat de Camshaft. Oricum informatiile furnizate imi sunt utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

nici mie nu imi m-ai porneste G3 1600 abu . am verificat tensiunea in mufa de la senzor pin 1-3 tensiune de 11 V .nu am schinteie si nici benzina in injector . dar am scos returul si la amorsarea pompei vine benzina cear trbui sa m-ai fac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!