Jump to content

Variatie turatie la relanti


florinSLX
 Share

Postare recomandată

Si eu am o problema cu relantiul. Variaza destul de mult 300 RPM.

Tot umbland eu pe sub capota am scos din greseala un furtunas (pe care eu il banuiesc a fi de la vacuum). Dupa ce l-am scos motorul merge perfect. Cand il pun la loc iar incepe sa varieze relantiul.

Banuiesc ca e de la vacuum pt ca am observat ca prin el trage aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai este o chestie care vad ca se uita... avansul... reglati-l, acolo unde se poate...

La motorul meu delco-ul se afla in stanga masinii, asezat chiar langa capacul de la supape.. Eu l-am reglat dupa ureche si apoi am verificat la service cu stroboscopul si era ok. Inainte de reglajul asta turatia varia foarte mult, daca aveam prea multi consumatori murea motorul chiar... :banghead:... Si in turatie mare dadea rateuri la greu.

Acum mai am o usoara variatie a turatiei... asa se explica interesul meu in acest topic :P

Saptamana asta sper sa curatz injectorul cu ultrasunete, eventual sa verific admisia de aer si vacuumul...

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acum 2 saptamini am mers in service pt. schimbat distributie si am facut si o diagnoza deoarece motorul se tura singur pana la 1200 dupa care cadea brusc la 800, de vreo 2-3 ori dupa care se linistea pt o vreme si avea un tremurat care pe turometru se manifesta prin jocul acului foarte putin sub 800, sa zicem 780,la ochi.

Solutie service: - curatat clapeta imbacsita.

Se reia diagnoza si se recomanda inlocuire sonda lambda.

Ieri 27.09.2005 am inlocuit sonda(BOSCH- 5mil.), dar tremuratul tot a ramas.

Vreau sa incerc cu aditivi in benzina pt. curatare injectoare.

Credeti ca e o solutie?

Alimentez numai de la Petrom.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc aditivi (cam la 2-3 plinuri), dar numai cand am un drum mai lung de facut(minim50km nonstop) si e OK. Un usor tremurat al motorului la relanti se simte cand e Climatronicul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-as sugera sa incerci si o alta benzina. Eu folosesc MOL si sunt foarte multumit. Din cate stiu, ei aduc benzina direct din Ungaria. Incearca MOL Tempo Plus 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

<{POST_SNAPBACK}>

Dute la Opel Radacini, este un service nou nout pe bulevardul Timisoara dupa Lukoil si inainte de Mall. Au o instalatie nou nouta de verificat si curatat injectoarele. Partea misto este ca atunci cand le verifica se pun in niste cilindrii de sticla un de se vede efectiv cum scuipa. Le verifica la turatii diferite si la debite diferite. Si poti sta acolo sa te uiti efectiv! Daca vrei o persoana de contact da-mi un PM!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu pun de la Mol tempo plus de 98si masina fuge de rupe pamantul in comparatie cu orice alt fel de benzina.

Daca ai inlocuit sonda lambda si face acelasi lucru asta nu inseamna ca ai inlocuit-o degeaba? Ca tocmai ai aruncat pe geam 5 mil?

Injectoarele cred ca erau mai ieftine decat sonda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsurile primite.

Pt X-Ecutor: nu cred ca am aruncat banii deoarece am eliminat problema cu motorul cand se tura singur (motorul se tura singur pana la 1200 dupa care cadea brusc la 800, de vreo 2-3 ori dupa care se linistea pt o vreme ).

Benzina de la MOL nu am cum sa pun deoarece nu avem in oras(Slobozia).

Mai ramine sa incerc aditivi sau sa ma duc cu injectoarele la curatat.

Tremuratul il am si cand nu am climatronicul pornit.

Inca o data multumesc si va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu aveam aceeasi problema la Golful meu cand puneam benzina de 95. Aveam fluctuatii la relanti mari, ajungea si pana la 500 rpm relantiul, aproape ca se oprea daca nu o acceleram. Am citit in cartea tehnica ca masinile cu EURO 4 (deci si masina mea) trebuie sa fie alimentata cu benzina minim CO 98 deoarece o benzina mai slaba octanic detelioreaza catalizatorul. De atunci am pus numai OMV Super 100 iar masina nu mai are fluctuatii de relanti deloc. Bine-inteles ca masina trage si mai bine iar motorul parca merge mai rotund. Acum nu stiu daca este in Slobozia OMV, dar macar incearca o benzina de 98, de la Petrom, Rompetrol, LukOil, etc si vezi rezultatele. Asteapta cel putin un plin pentru a vedea rezultatele cu noua benzina, deoarece ECU isi adapteaza valorile in functie de tipul de benzina si trebuie sa treaca ceva timp sa "invete" noua benzina si sa isi rescrie valorile. Fii consecvent in tipul de benzina pt a avea rezultate optime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsurile primite.

Pt X-Ecutor: nu cred ca am aruncat banii deoarece am eliminat problema cu motorul cand se tura singur (motorul se tura singur pana la 1200 dupa care cadea brusc la 800, de vreo 2-3 ori dupa care se linistea pt o vreme ).

Benzina de la MOL nu am cum sa pun deoarece nu avem in oras(Slobozia).

Mai ramine sa incerc aditivi sau sa ma duc cu injectoarele la curatat.

Tremuratul il am si cand nu am climatronicul pornit.

Inca o data multumesc si va tin la curent.

<{POST_SNAPBACK}>

Eu zic ca intai sa schimbi benzina si pe urma sa te duci cu injectoarele la curatat, daca nu rezolvi problema. Aditivii in benzina sunt o solutie low cost. Daca vrei intr-adevar sa cureti injectoarele, trebuie date jos si curatate cu ultra sunete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine se poate regla avansul? din delco... Daca da, fa-o... a mers pentru mine ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca intai sa schimbi benzina si pe urma sa te duci cu injectoarele la curatat, daca nu rezolvi problema. Aditivii in benzina sunt o solutie low cost. Daca vrei intr-adevar sa cureti injectoarele, trebuie date jos si curatate cu ultra sunete.

<{POST_SNAPBACK}>

:D ;) am descoperit si OMV-ul din Slobozia, care era de fapt fostul SHELL. Dar de cand s-a dat drumu' la autostrada am uitat cum arata partea cealalta de iesire din oras. ;) ;) ;) ;)

O sa incep sa alimentez cu 98.

Va tin la curent .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am observat azi dupa vreo 2 ore de circulat prin oras .. ca relantiul meu sta cam la 1000 rpm. m-am gandit ca poate e normal sa se intample asta deoarece azi a plouat toata ziua si fiind o temperatura mica poate isi calculeaza el cam unde trebuie sa stea. In mod normal imi sta la 650-750rpm. Am oprit motorul .. si l-am pornit imediat si imi statea la 650-700rpm. dupa ce am mai circulat vreo 10-15 minute iar imi statea in jur de 1000rpm. Vreau sa precizez ca in alte zile in care nu a fost asa frig si nu a plouat statea normal ! Vreau sa va intreb daca e normal sau nu ceea ce se intampla deoarece nu prea le am in domeniu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac asta.. dar vroiam intai sa stiu de la voi daca e normal .. poate chiar e normal si o sa rada aia la reprezentanta .. si o sa mai imi ia si banii :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai este o chestie care vad ca se uita... avansul... reglati-l, acolo unde se poate...

La motorul meu delco-ul se afla in stanga masinii, asezat chiar langa capacul de la supape.. Eu l-am reglat dupa ureche si apoi am verificat la service cu stroboscopul si era ok. Inainte de reglajul asta turatia varia foarte mult, daca aveam prea multi consumatori murea motorul chiar... :lol:... Si in turatie mare dadea rateuri la greu.

Acum mai am o usoara variatie a turatiei... asa se explica interesul meu in acest topic :D

Saptamana asta sper sa curatz injectorul cu ultrasunete, eventual sa verific admisia de aer si vacuumul...

<{POST_SNAPBACK}>

In afara de benzina (care poate da functionare diferita a motorului), a bujiilor care au si ele rolul de a da o scanteie cat mai buna, a fiselor,a delcoului care poate fi fisurat, a vacumurilor,a filtrelor,mai sunt si senzorii precum cel care da momentul scanteii! Demontat si curatat de pilitura poate da o rezolvare a problemelor Dv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ca tot este curatenie de primavara pe forum am facut merge la 4 topic-uri in care se vorbea despre acelasi subiect: variatia turatiei la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare ! pt. toti cei din bucuresti care vor sa curete injectoarele recomand Antupo Service ..prelungirea ghencea nr.33A... este de fapt service-ul de pe virtutii cu o alta locatie :) acolo intrebati de dl.Mircea ....tipul e chiar bun ....

cat despre variatiile ralanty mai exista o cauza ft. des intalnita de mine ,,, senzorul de presiune in instalatia hidraulica de servodirectie .....acesta trimite informatie atunci cand se ia viraj maxim (pompa se chinuie , chiar se aude ) ....cum ca se modifica sarcina deci motorul se tureaza ... asta in mod normal .....atunci cand se defecteaza trimite aceasta informatie cand vrea el deci motorul ridica si coboara turatia conform instructiunilor :) acest senzor se poate monitoriza in grupul 19 (posibil sa ma insel ) cu vag-com si nu prea suporta reparatii ... desfacut se vor gasi niste arculete rupte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot curata acolo si injectoare de k-jetronic? Am incercat in cateva locuri si toti au zis ca nu se pot curata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema asta o am de ceva timp. O perioada disparuse...

La relanti variaza turatia motorului (1,6 benzina, monopunct 55kw) cam la 2 secunde. Scade la 500 apoi urca la 900/1000. Da semne ca ar vrea sa se opreasca motorul, ca si cum i-ar taia benzina. Treaba asta variaza.... la alt semafor de ex nu mai face.

Nu m-am uitat inca la bujii si nu sunt schimbate de curand.

Ce poate fi si cum remediez?

Trebuie sa fac si ITP-ul si mi-e groaza sa nu faca vreo gafa pe acolo.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, dupa ce am postat am vazut alt topic asemanator mai jos, unde am si citit. Imi vor fi de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ai clapeta de acceleratie naclaita. In pozitia de relanti ea trebuie sa stea intredeschisa la 0.7-0.8mm. Daca tu ai depuneri pe cilindru/clapeta, aerul nu intra in motor la relanti si se sufoca, apoi se deschide mai tare si sare turatia (se auto-accelereaza).

Da un search dupa clapeta de acceleratie, vei gasi o droie de rezultate.

PS:

uitle aici si link-ul:

http://vwforum.ro/index.php?showto...=de+acceleratie

Modificat de Akebono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca pentru motorul meu se poate regla clapeta din VAG COM ? cipos a incercat dara fara succes, cica e cu cablu si nu merge. motorul e in semnatura.

Imi va trebui neaparat reglarea dupa ce curat clapeta?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde pot face test la motor in afara de Porsche si DanDon,

vreau exact pt problema cu clapeta, eventual o curatare si aliniere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema o am si eu la un motor 1.6 74 KW pe Bora din `99 . Scade relati-ul , iar socul intra aproape tot timpul cand motorul este cald la semafor .

Am pus bujii noi NGK cu 3 electrozi asa cum da cartea masinii , filtre aer , benzina noi . Banui ca fisele nu au nimic , deoarece fluctuatia de turatie este relativ mare , si trebuia sa intrerupa chiar si cand soclul este activat .

trebuie luate prin eliminare ...

Azi am facut o verificare cu Vag-ul , iar tipul zicea ca injectoarele primeau tensiuni variabile . Deci se pare ca sunt probleme de Injector-debimetru . Sau probabil debimetru da fluctuatii din cauza clapetei murdare de admisie a aerului . Se pare ca are logica treaba cu clapeta . Cand socul intra la motorul cand e rece , clapeta e deschise destul de mult sa nu obtureze . Motorul se incalzeste , clapeta se lasa , si atunci probabil se produce obturatia . La mine chiar face intreruperi de genul , socul intra de 5 ori in 5 secunde .

Voi curata clapeta ptr ca este f simplu . Apoi o sa iau un debimetru nou de la magazin , il pun pe masina , iar daca nu este de la el in voi returna fara probleme .

O intrebare importanta este urmatoarea : Injectorul este impresionat de caldura ? Daca nu are nici o treaba cu caldura , eu l -as elimina de pe lista "suspectilor"

Alta intrebare legata de vreo legatura intre relanti scazut , si puterea motorului . E normal ca pe autostrada un motor 1,6 100cp pe Bora , sa acelereze destul de lent de la 140 la 170 ? Are acest motor lipsa de vlaga in vreun interval de viteza ?

Promit sa va tin la curent cu noutatile . Chiar este enervanta problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!