Jump to content

Skoda S100


nyk23.

Postare recomandată

Va prezint masinuta mea Skoda 100S-1975.Am achizitionat-o in 1999 si am tot schimbat si modificat pe la ea.

Motor-1289cmc,60cp

Cutie 5 viteze- 3.90grup conic

Sistem franare de Skoda Rapid130 ,4 pistonase etrier-discuri brembo fata 252mm

Arcuri scurte

Toba home made

Jante 17x8,5J-M3

Cauciucuri Good Year Eagle F1GS-D2,fata-215/40;spate-235/40

Muzica

Sony cdx-s2220

Egalizator grafic-WSP 4x25W

Amplificator-Car Technic 2x250W

Subwoofer 2 diff-uri de 18''cu 300W

Sper sa va placa!

Link către comentariu

Foarte misto a iesit pana acum!

Totusi la vopsea se poate imbunatati situatia :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri!

Da chiar ai trebuie o vopsea,poate la anu ca anul asta vine bebeul.

PS:Vopseaua este originala in proportie de 95%

Link către comentariu

Cred ca numai acele jante din aliaj valoreaza cat 3-4 astfel de skode.

Link către comentariu

Munca investita si pasiunea pentru ceva, valoreaza mai mult decat niste jante... respect nyk23 !

Link către comentariu

Slider2006->Cred ca 12 skode:D

RaduI-> Intradevar prea multa munca si tot nu se termina

alexrosiu->Multumesc! Imi pare bine ca-ti place

Succese!!

Link către comentariu

daca ai putea sa-i faci negre ramele geamurilor cred ca ar schimba mult aspectul :rolleyes:

Link către comentariu

David->Tot de Skoda.De pe modelul Rapid 130 fabricat in '87.

maxx->Sincer as prefera doar o singura culoare,sa nu existe a doua culoare pe masina inafara de jante.Poate anul viitor o vopsesc dar inainte de asta trebuie sa scot manerele de pe usi si aerisirile de pe stalpii spate.Mai sunt si altele dar nu mai stau sa enumar ca umplu pagina.

Link către comentariu

Dragut proiect, destul de clean dar o curiozitate am si eu, ce rost are priza aia de aer de pe capota ? nu de alta dar din cate stiu motorul e in spate ?!

Link către comentariu

Are facuta modificare si montat radiator de 120L in fatza pt o mai buna racire. Dupa cum se stie la s100 radiatorul original e is spate in compartimentul motor si e racit fortat cu un ventilator antrenat de curea, dar motorul fiind schimbat de la 1.0 la 1.3, nu mai racea suficient.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!