Jump to content

Probleme incalzire motor


geotd
 Share

Postare recomandată

Nici nu stiu cum sa incep, durerile de cap au inceput odata cu achizitionarea acestei masini.Nu am reusit nici sa ajung acasa cu ea intreaga, deoarece pe autostrada in apropriere de Fundulea a inceput sa ridice temperatura la bord si becurile sa se aprinda, de am crezut ca am ajuns in discoteca.Am tras pe dreapta, am ridicat capota si tot antigelul era pe motor, capota etc. Sun sa vina sa ma tracteze,ajung in final cu ea acasa,o bag in service ziua urmatoare, unde mecanicul spune dupa ce da chiulasa jos ca aceasta e de vina.Alerg dupa alta chiulasa, o schimb, merge o perioada dupa care incep din nou problemele.Simtomele se manifestau in felul urmator:-se creea o persiune in instalatie ; se incingea motorul( temperatura ajungea la 110 apoi pornea ventilatorul);disparea antigel,toate aceste probleme se repetau in timp.Ma hotaresc si dau chiulasa din nou jos, ii fac planeitatea schmb ulei,garnitura,antigel,manopera, o gemada de cheltuieli, rezultatul acelasi.Mentionez ca am gasit apa la pistonul 1.Dau termostatul jos,verific pompa de apa, radiatorul, toate in regula. Intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.Propritarul mi-a spus ca motorul este reparat la cota 1 fare bucsare, lucru constatat oadata cu desfacerea motorului.Cine ma poate ajuta cu ceva rog sa ma contacteze.Zilele acestea un alt mecanic mi-a spus ca e de vina tot chiulasa. Am fost si am facut de 3 ori testul la chiulasa si nu sufla, nu baga antigel in ulei, nici ulei in antigel, si mai nou nici nu mai pierde antigel dupa ce am facut planeitatea. :D Sper ca pina o sa primesc un ajutor sa pot rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi termocupla de pe radiator. Ar trebui sa cupleze pornirea ventilatorului in prima treapta sub 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi termocupla de pe radiator. Ar trebui sa cupleze pornirea ventilatorului in prima treapta sub 90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i crapat blocul motor cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fiecare data cand ai umblat la chiulasa , garnitura nu era impuscata ?

verifica traseul de evacuare (toba de la un capat la altul) sa nu fie infundat si sa iti sparga garnitura si sa iti dea afara antigelul

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fiecare data cand ai umblat la chiulasa , garnitura nu era impuscata ?

verifica traseul de evacuare (toba de la un capat la altul) sa nu fie infundat si sa iti sparga garnitura si sa iti dea afara antigelul

O data am gasit un mic semn pe garnitura,atunci imi disparea si antigelul, am gasit la un piston putin antigel, dar am rectificat chiulasa si nu mai pierde.Traseul de evacuare nu este infundat si nici blocul motor nu este fisurat.Eu banuiesc ca traseul antigelului este infundat pe undeva, dar unde ca am verificat peste tot sau cel putin aproape tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca termostatul este bun?! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca termostatul este bun?! :rolleyes:

l-am schimbat, acum este dat jos si aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa inteleg; termostatul este dat jos si temperatura ajunge tot la 110 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa inteleg; termostatul este dat jos si temperatura ajunge tot la 110 ?

Da, asa se intimpla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai povestit nimic de ventilator si cele doua viteze ale lui.Te cred ca ai pus termocupla noua, dar verifica daca isi face treaba.Nu poti sa verifici cu vag-com-ul ce temperatura are lichidul? si daca pleaca cele doua faze ale ventilatorului corect ? racirea nu se mai face daca ventilatorul nu merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui un vag com pe masina cum zic colegii si vezi temperatura la cat urca, si urmareste ventilatoarele daca pornesc!

Daca nu schimba busonul de la vasul de expansiune si vezi daca mai face!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai povestit nimic de ventilator si cele doua viteze ale lui.Te cred ca ai pus termocupla noua, dar verifica daca isi face treaba.Nu poti sa verifici cu vag-com-ul ce temperatura are lichidul? si daca pleaca cele doua faze ale ventilatorului corect ? racirea nu se mai face daca ventilatorul nu merge...

ventilatorul merge pe prima treapta si pe a treia, a doua banuiesc ca ventilatorul o are arsa. De verificat temperatura nu am posibilitate de verificare

Incearca sa pui un vag com pe masina cum zic colegii si vezi temperatura la cat urca, si urmareste ventilatoarele daca pornesc!

Daca nu schimba busonul de la vasul de expansiune si vezi daca mai face!!

Am schimbat vasul cu buson cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ventilatorul tau are 3vit. cum spui iar, a2a lipseste, s-ar putea ca asta sa fie buba. Prima treapta nu face fata si pana intra a 3a, se supraincalzeste. Dar, esti sigur ca asa este ventilatorul, cu 3 vit.?

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ventilatorul tau are 3vit. cum spui iar, a2a lipseste, s-ar putea ca asta sa fie buba. Prima treapta nu face fata si pana intra a 3a, se supraincalzeste. Dar, esti sigur ca asa este ventilatorul, cu 3 vit.?

Problema e ca prima treapta cupleaza la 110

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca prima treapta cupleaza la 110

chiar nu ma poate ajuta nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu ma poate ajuta nimeni?

Cred ca am remediat problema,am gasit acel stut pe care vine furtunul subtire de retur care merge la vasul de expansiune obturat cu silicon, banuiesc ca mecanicul care i-a reparat masina fostului proprietar a obturat acel orificiu cind a schimbat acele doua sonde care sunt pe aceea piesa(cot,mufa).Am scapat de aceasta problema dar acum am nevoie de o noua chiulasa deoarece aceasta cred ca din cauza incalzirii repetate a cedat.Problema pe care o manifesta acum e ca dispare lichidul de racire din vas.Am dat chiulasa jos si am gasit apa la pistonul 1, garnitura nu avea nimic.Bizar mi se pare ca nici nu mai incalzeste,nici nu da apa afara doar ca dispare c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!