Jump to content

daca nu Seat, atunci ce?


cristi_
 Share

Postare recomandată

salutare!

sunt curios sa stiu cam care au fost optiunile voastre in momentul in care ati decis sa cumparati o masinuta noua.

intre ce marci (modele) ati avut de ales si care au fost motivele principale pentru care ati facut alegerea.

astept cu interes raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care doream sa-mi achizitionez o masina....m-am gandit la un Reanult Megane II Bicorp(look,dotari,pret)...dar cand am citit despre problemele pe care le are....m-am intors la marea ma dragoste Seat Leon :study: ..pe care l-am gasit la oferta :D....si imediat l-am luat fara sa ma mai gandesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma invarteam in jurul sumei de 10500 euro (plus,minus...pe acolo). Si optiunile erau urmatoarele: Clio symbol diesel, Fiesta pe benzina, Opel Corsa, VW Polo, Chevy Kalos, Pejo 206 (cautam o masina de oras)

Prima chestie care am facut-o a fost sa ma interesez de service-uri de la noi din Tm. Evident ca nu am auzit de bine la marea majoritate din marcile enumerate mai sus.

Apoi m-am dus in test drive. Cei de la VW m-au dus cu zaharelul si nu prea m-au bagat in seama (problema lor, pe mine nu ma vor avea ca si client niciodata la ce atitudine or avut).Am fost la opel/chevy.... parca nici macar nu as fi fost la ei, pur si simplu ii intrebam eu ceva si raspundeau a lehamite.

Dupa ce m-am enervat un pic pe acesti minunati "vanzatori de masini" am trecut din intamplare pe la Skoda. Dupa cum vezi, nu era pe lista mea de optiuni. Am facut test drive in afara programului (tipa a zis ca daca vreau putem sa facem oricand) si masina mi-a placut cum sta pe drum, performante etc. A doua zi m-am interesat pe la colegi cum e treaba cu service-ul de la Skoda si toti mi-au confirmat ca sunt oka.... asa ca concluzia e ca mi-am luat o masina care este oka pt mine din toate punctele de vedere (inclusiv cel financiar).

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Visul meu inainte de a-mi lua Leon a fost Peugeot 407. Nu aveam atatea bani, dar speram ca intr-o zi o sa-i am. Numai ca aceea zi a intarziat sa vina, drept pt care s-a umplut Bucurestiul de asemenea masini. La 2 minute cred poti sa vezi un Peugeot 407. si uite asa m-am saturat sa tot economisesc bani pt 407 si m-am hotarat sa cheltui banii disponibili pt o masina noua. Suma initiala a fost in jur de 17000.

Optiunile au fost:

Nissan Primera - interior original, dar exterior sobru si parca prea barca, asa mi-am dat seama de ce nu mi se potriveste 407-ul

Toyota Corolla Hatchback - frumos finisata, dar model prea vechi

Renault Laguna - Mmm, m-au speriat costurile la piese si intretinerea

Renault Bicorp - Deja o masina comuna

Seat Leon - Dragoste la prima vedere. Fantastic exteriorul, frumos si interiorul - nu dai pe spate, model 2005, putine ca numar la vremea accea, dar s-au inmultit acum, stabilitate f buna in curbe si daca aveam si mai multi bani luam motorul TDI de 140 CP nu cel de 105. NU spun ca cel 105 nu e un motor bun, departe de mine gandul asta dar parca as fi vrut ceva mai multa putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu initial vroiam Noul megan dar cand am fost sa fac test drive cu el nu mi-a placut deloc foarte mult platic si frana era fff sensibila,eram f dezamagit pt ca nu stiam ce masina sa iau,mai ales ca dispuneam de maxin 15.000 E Printr-o intamplare am nimerit pe site la seat si am vazut ca au si oferte am luat nr de tel de la ALTO am sunat,au fost ff amabili m-au program la test drive a 2 zi si mi-a placut super mult cum merge cordoba si in 10 zile am si luato ca au avut-o in curtici. Am facut cea mai buna alegere :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, si eu pusesem ochii pe megane, eu vroiam bicorp. dar cred ca mi-ar fi parut foarte rau daca imi luam renault.

asa, ibiza e chiar pe sufletul meu. e o masina cinstita, nu pretinde ca ar fi altceva decat ofera. si unde mai pui ca e si frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, acum 4 ani, cautam ceva tineresc, sportiv, usor de manevrat si de clasa mica. Am ales, pe atunci, "noua" Ibiza 1.4 100cp in 3 usi. In general, buna masina, am mai avut si cateva mici probleme, dar nimic grav. Foarte multumit de comportamentul ei rutier, mai ales ca am un mers sportiv, un pic nemultumit de consumul ei destul de mare pentru cilindree, dar fara sa ma deranjeze prea mult. Am vandut-o doar cu gandul de a-mi lua ceva mult mai puternic, dar in aceeasi nota (care nu are legatura cu VAG si nici macar cu Europa, asa ca n-o bag in discutie). In paralel cu ea, mai dispun de o Octavia 2 1.9 TDI de familie, cu care plecam la drum intins si ne rezolvam treaba bine. Nu prea are strict legatura cu preferintele mele, insa am gasit-o ca fiind alegerea corecta din punct de vedere al spiritului practic si al pretului foarte bun, tinand cont totodata si de traditia Skoda de 100 ani si experienta ei vasta in in domeniul auto, un aspect cam neglijat de multi oameni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu fizz atunci cine :(

Ca sa te hotarasti, alege cateva modele si pune-le intr-un topic la sectiunea Versus. Acolo vei primi cam toate parerile avizate si neavizate despre modelele pe care le ai in vizor. Bafta si nu uita : Daca nu Seat, atunci cine :D ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Godoroja glumet ca intotdeauna :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am oscilat intre C4 si Leon. Pana la urma tot vechea dragoste a invins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu fizz atunci cine :angry:

Ca sa te hotarasti, alege cateva modele si pune-le intr-un topic la sectiunea Versus. Acolo vei primi cam toate parerile avizate si neavizate despre modelele pe care le ai in vizor. Bafta si nu uita : Daca nu Seat, atunci cine :( :( :D

mi se pare ca discutia e mult mai libera aici pentru ca nu sunt restrictii. pur si simplu oamenii pot spune de ce au ales o masina si nu altele.

mie de exemplu mi-a placut foarte mult cum arata ibiza, mai ales dupa facelift. mi se pare ca in privinta asta e mult peste concurenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ajuns in "runda finala" sa aleg intre Ibiza din semnatura la 12.700 DDP si Citroen C4 coupe de 110 CP (urban jungle) la 14.000 E DDP. Pana acum nu regret absolut deloc ca am ales masina mai mica si motorul mai mic. C4 arata foarte bine dar interiorul ma lasa rece - prea multe display-uri, turometru care doar la o S2000 se justifica :angry: si a fost de ajuns... - Ibiza mi-a placut pe loc atat la exterior (gratie face-lift-ului) cat si la interior unde simti cat de cat ca esti intr-o masina si nu barca spatiala :(

C4 are directia moarta (ca si C5ul...) si cutia de viteze este mai putin sportiva decat la Seat...

Puteam sa iau si G5 GTI sau Ibiza Cupra sau... dar am zis sa mai astept 1 - 2 ani.

Acum parca imi pare un pic rau ca nu am luat Polo GTI (o diferenta de doar 4-5k E fata de Ibiza mea) dar zarurile au fost deja aruncate :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial am plecat spre un C3 dar nu eram convins asa ca am vizitat VW pt Polo (care era la oferta) si 206!

Eram total nehotarat....am facut cateva "driveteste" si nu eram impacat cu nimic...inclinam spre Polo! Sugestia pentru Seat a venit din partea unei prietene care isi cauta in aceeasi perioada masina....am mers la SEAT....tin minte si acum....am ajuns la showroom dupa program-ul lor....insa au fost amabili, mi-au prezentat masina, am aranjat un drivetest; am stiut inainte sa merg efectiv cu masina ca "SHE'S THE ONE"; sunt super incantat de alegerea facuta, mi se potriveste ca o manusa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de Megane Break, vroiam Megane 2 Grandtour. Insa pe un site unguresc - www.totalcar.hu - am citit prezentarea de Altea. Baietii sunt foarte pretentiosi, au facut varza multe masini, insa Altea a primit numai laude. Am facut un test drive cu doua versiuni de motoare diesel (cel de 2L pe un Toledo) si mi-a placut. Cei de la Renault nu au reusit sa imi furnizeze o masina de teste cu motor diesel de 120 CP. Oricum, directia si vigoarea motorului de 2L si 140 de CP m-au convins. Dupa aceea am descoperit si restul calitatilor masinii. Si sunt foarte multumit. :D

Ca o incheiere, dupa comandarea masinii, am avut ocazia sa merg cu un Megane la un drum mai lung. In gandul meu ma felicitam pentru alegere. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am oscilat intre octavia tour sport, leon vechi si golf 5.

La octavia sport nu mi-a placut interiorul; La golful 5 pretul si faptul ca se livreaza greu; Diferenta majora dintre leon 1 si octavia 1 este interiorul. In plus echiparea este mult mai buna in standard. Nu as vinde leonul decit pt. octavia scout. seat am avut, apoi vw, din nou Seat - skoda este urmatoarea pe lista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, acum 4 ani, cautam ceva tineresc, sportiv, usor de manevrat si de clasa mica. Am ales, pe atunci, "noua" Ibiza 1.4 100cp in 3 usi. In general, buna masina, am mai avut si cateva mici probleme, dar nimic grav. Foarte multumit de comportamentul ei rutier, mai ales ca am un mers sportiv, un pic nemultumit de consumul ei destul de mare pentru cilindree, dar fara sa ma deranjeze prea mult. Am vandut-o doar cu gandul de a-mi lua ceva mult mai puternic, dar in aceeasi nota (care nu are legatura cu VAG si nici macar cu Europa, asa ca n-o bag in discutie). In paralel cu ea, mai dispun de o Octavia 2 1.9 TDI de familie, cu care plecam la drum intins si ne rezolvam treaba bine. Nu prea are strict legatura cu preferintele mele, insa am gasit-o ca fiind alegerea corecta din punct de vedere al spiritului practic si al pretului foarte bun, tinand cont totodata si de traditia Skoda de 100 ani si experienta ei vasta in in domeniul auto, un aspect cam neglijat de multi oameni.

Cand zici umpic cam mare te referi la faptul ca-ti lua cam 10-11L/100km. Asa e, stiu ca am mers si eu cu masina ta :). Dar ai uitat sa mentionezi un amanunt: turatia minima era de 4000rpm la tine, si acul de la turometru cocheta la fiecare minut cu 6000rpm :)

La masina de familie sicer as fi ales SEAT-ul Altea, considerentul fiind pur si simplu ca imi place mai mult SEAT decat Skoda, masinilie fiind la fel de bune (desi SEAT nu are traditia de 100 de ani in spate, traditie care sincer nu cred ca mai conteaza avand in vedere ca ambele marci sunt fabricate pe spatele VW, folosind platforme si piese in comun). Plusul pe care-l vad la Altea sta in nonconformismul afisat si alura sportiva. Eu unul m-am saturat de cate Skode, VW si Renault vad pe strazi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am inceput sa planuiesc sa imi iau masina am avut in vedere foarte multe modele, punctul principal la care ma uitam fiind pretul. Vroiam o masina decenta la un pret cat mai mic. Sincer, la Seat nici nu m-am gandit initial, aveam tot timpul impresia ca fiind divizia mai sport a VW este mai scumpa decat celelalte brand-uri din VAG.

Asa ca m-am uitat la Opel Corsa (am facut si test drive), VW Polo, Skoda Fabia, Citroen C4, Renault Clio (nou), Peugeot 206/7. Tot informandu-ma pe net, am dat si peste forum-ul asta care m-a convins sa ma uit la ofertele de Ibiza All Inclusive. Cand am vazut ca era mai ieftina decat un Polo si arata de 10 ori mai bine, m-am decis instantaneu. Cand m-am dus sa fac test drive-ul stiam deja ca o voi cumpara... (Daca ar fi aparut Peugeot-ul 207 in perioada aia - primavara - nu bag mana in foc ca as fi luat Ibiza :cheers: ar fi fost o alegere destul de greu de facut).

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga Makeru, sa stii ca exagerezi "un pic cam mult", turatia minima nu era la 4000rpm chiar tot timpul, ci numai in momentele in care efectuam depasiri sau doream sa mentin masina la viteze mari. Dupa cum stii, respectivul motor nu excela prin cuplu la turatii joase, ci prin putere la turatie mare. Si, totusi, chiar si in conditiile astea, un consum de 15 in oras si 11-12 in afara orasului e totusi cam mult, avand in vedere si consumul masinii care i-a urmat, un pic mai mic in conditiile in care este exploatata exact la fel, insa la putere dubla.

In alta ordine de idei, bine te-am gasit, in sfarsit, pe sectiunea SEAT a forumului vwforum.ro, felicitari pentru achizitie, dar sa stii ca Ibiza mi se pare, inca, ceva mai reusita ca look decat Leon-ul nou.

Parerile cu Skoda vs Seat sunt impartite, fiecare isi doreste masina dupa sufletul sau, nu dupa cate masini sunt pe strada. Apoi, mai e si partea practica, care la Skoda e de neegalat, insa Seat exceleaza la designul breath-taking si imagine sportiva. In concluzie, VAG a insirat 4 marci care sa acopere toate gusturile si buzunarele. Seat mi se pare alegerea corecta pentru oamenii dinamici cu interes mai putin spre latura practica care apreciaza produsele VAG.

Modificat de BogdanC-PBV1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, bine te-am gasit, in sfarsit, pe sectiunea SEAT a forumului vwforum.ro, felicitari pentru achizitie, dar sa stii ca Ibiza mi se pare, inca, ceva mai reusita ca look decat Leon-ul nou.

OT (scuze)

:cheers: In sfarsit gasesc pe cineva care sa aiba o parere similara cu a mea - Leonul este prea Alteos, si-a pierdut din agresivitatea specifica vechiului model prin ultimul face-lift...

Ibiza inca mai are privirea incruntata de parca e gata sa manace asfaltul :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ibiza inca mai are privirea incruntata de parca e gata sa manace asfaltul" :D

Noua gama SEAT a evoulat in ultimii 2-3 ani, iar acum noul Leonul are o agresivitate.....mascata, as putea spune. Nu mai e bruta care emana prin forma senzatia de putere si sportivitate, ci s-a cizelat, s-a rafinat, dar totodata evoluand la capitole gen tinuta de drum, transmisie, spatiu interior si nu in ultimul rand sportivitate. La inceput pot spune ca am fost putin circumspect in privinta designului non-conformist, dar nu mi-a luat prea mult sa ma indragostesc de bestie. Pentru cine nu a convins la prima vedere, recomand un test-drive :D , e uimitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vorbeam strict de look si in special de partea din fata... De gustibus et coloribus non disputandum :D

PS Stiu ca Leonul asta nou e foarte reusit la toate capitolele d.p.d.v. al sofatului :D

M-am dat de myulte ori cu 20. TDI 140 CP Leon Nou pe car il poti vedea aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Draga Makeru, sa stii ca exagerezi "un pic cam mult", turatia minima nu era la 4000rpm chiar tot timpul, ci numai in momentele in care efectuam depasiri sau doream sa mentin masina la viteze mari. Dupa cum stii, respectivul motor nu excela prin cuplu la turatii joase, ci prin putere la turatie mare. Si, totusi, chiar si in conditiile astea, un consum de 15 in oras si 11-12 in afara orasului e totusi cam mult, avand in vedere si consumul masinii care i-a urmat, un pic mai mic in conditiile in care este exploatata exact la fel, insa la putere dubla."

Mai spune si cum ai invatat masina "de mica", cand acul ala de la turometru a facut febra musculara de la atata miscare! Cum iti explici ca Leon-ul Spirit de 1,6 a lui Traian ii ia 8-8,5 in oras, dar baiatu n-a depasit 3000 rpm in primii 5000Km, are un mers constant, lin, fara bruscari. Incearca sa fii putin obiectiv, sa-ti aduci aminte cum mergeai cu ea la inceput si si dupa perioada de rodaj. (nu zic ca nu mi-a placut senzatia :D don't gett me wrong). Faptul ca ti-ai luat o masina de 2ori mai puternice tradeaza inclinatia ta catre masini sportive si implicit mers sportiv, ca presupun ca nu ti-ai luat-o ca sa mergi la piata cu ea.

Caz inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa citesti mai atent primul meu post, am zis ca nu m-a deranjat neaparat consumul mare, ci faptul ca, la puterea si capacitatea ei cilindrica, consuma chiar un pic mai mult, in acelasi stil de mers, decat o masina dubla ca putere si cu 600 cmc in plus. Motorul de 1.6 are un cuplu ceva mai bun, nu necesita o turatie atat de mare pentru a avea randament si de aceea are un consum mai redus.

Si eu sunt de acord cu Liviu, agresivitatea vechiului Leon sau al actualei Ibiza e ceva mai pronuntata. Modelele actuale au o agresivitate "eleganta", cu linii mult mai fluide. Se pare ca este o tendinta generala pe piata auto, modele cu o consacrata agresivitate in design tind sa devina mai "indulcite" (vezi producatorul auto bavarez).

Pana la urma, ca un punct de vedere personal, redesenarea designului Ibizei mi s-a parut una foarte reusita. Practic, au completat liniile agresive pe de-a-ntregul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!