Jump to content

Mici problemute Golf 3 CL


DCOZ
 Share

Postare recomandată

La masinuta cumparata luni din Targoviste nu par sa fie probleme. Decat cateva becuri arse. Am schimbat becul principal de iluminare interioara si un bec de pozitie din fata. La spate, la iluminarea numarului, unul din ele nu mergea, am desfacut acolo dar am ramas cu sticla becului ars in mana (era cam intepenit pare-se de 12 ani) si nu stiu ce sa-i fac.

3 alte mici probleme:

a. Ceasurile de bord nu se ilumineaza. Doar afisajele electronice (ceasul ceva mai prost decat kilometrii parcursi)

b. Desi masina e dotata cu proiectoare, se pare ca nu sunt conectate (asa mi se pare ca se vede cel putin la unul din ele, la celalalt nu pot sa vad), oricum ideea e ca nu se aprind deloc.

c. La butonul de directionare ventilatie, cand dau pe oricare din cele doua combinatii ce includ ventilatia de picioare, aerul e directionat in mod respectiv catre parbriz (picioare = parbriz). Pozitia spre parbriz o da normal, spre parbriz.

As dori daca se poate sa-mi raspundeti si mie la fiecare din astea, nu sunt chestii urgente sau neaparat suparatoare, insa imi place sa mearga totul ca la carte, asta e.

Multumesc anticipat.

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.am ramas cu sticla becului ars in mana (era cam intepenit pare-se de 12 ani) si nu stiu ce sa-i fac - il desfaci prin rasucire cu un cleste cu varful lung.

2. Ceasurile de bord nu se ilumineaza. Doar afisajele electronice (ceasul ceva mai prost decat kilometrii parcursi) - verifici butonul pentru reglarea intensitatii iluminarii bordului, este posibil ca becurile din bord sa fie arse. desfaci ceasurile de bord, este simplu. daca nu reusesti dai PM.

3. Desi masina e dotata cu proiectoare, se pare ca nu sunt conectate - verifici sigurantele din bord care sunt amplasate in partea stanga sub bord. Sunt 2 butoane verzi, apasi pe ele, scoti capacul si pe acesta gasesti numarul sigurantelor respective. Daca sunt OK verifica daca sunt becuri in proiectoare.Proiectoarele se aprind prin tragerea de butonul de la blocul de lumini

4. Pentru reglarea ventilatiei este cam greu de explicat, trebuie sa o fac direct pe masina ca sa intelegi. Iti recomand un manual auto. cauta www.manualeauto.ro sau intri pe okazii.ro si gasesti acolo inclusiv in format electronic.

Pentru alte probleme oricand, cu placere.

Paul, VW Vento 1,8i

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.am ramas cu sticla becului ars in mana (era cam intepenit pare-se de 12 ani) si nu stiu ce sa-i fac - il desfaci prin rasucire cu un cleste cu varful lung.
Chestia e ca nu se vede nici un filet acolo ramas, e doar un suport de plastic. E posibil ca becul sa aiba doar lamele. O sa caut ceva asemanator.

2. Ceasurile de bord nu se ilumineaza. Doar afisajele electronice (ceasul ceva mai prost decat kilometrii parcursi) - verifici butonul pentru reglarea intensitatii iluminarii bordului, este posibil ca becurile din bord sa fie arse. desfaci ceasurile de bord, este simplu. daca nu reusesti dai PM.

Pe cuvant daca am stiut ca acel buton de reglaj era pt ceasuri, am vazut si eu acum (credeam ca e pt reglarea intensitatii farurilor). Din pacate tot nu se vede lumina la bord (intradevar, lumina de la kilometrii parcursi si ceasul electronic inclusiv de la radiocas variaza daca umblu la respectivul buton). Am banuit eu ca trebuie scos bordul, dar nu stiu cum si mi-e tare teama sa nu fac prostii. Daca e foarte simplu precum spui si nersicant, ai putea sa-mi spui cum se face?
3. Desi masina e dotata cu proiectoare, se pare ca nu sunt conectate - verifici sigurantele din bord care sunt amplasate in partea stanga sub bord. Sunt 2 butoane verzi, apasi pe ele, scoti capacul si pe acesta gasesti numarul sigurantelor respective. Daca sunt OK verifica daca sunt becuri in proiectoare.Proiectoarele se aprind prin tragerea de butonul de la blocul de lumini
Stiam cu ce buton se aprind, se aprinde si ledul de langa, dar in fata la proiectoare nimic. Intr-unul pare sa nu ajunga nici un fir, iar celalalt m-am uitat mai bine si se pare ca nici bec nu are. Cred ca le las asa deocamdata.

4. Pentru reglarea ventilatiei este cam greu de explicat, trebuie sa o fac direct pe masina ca sa intelegi. Iti recomand un manual auto. cauta www.manualeauto.ro sau intri pe okazii.ro si gasesti acolo inclusiv in format electronic.

Am tot cautat oriunde, si nu am gasit un manual pdf de utilizare si reparatii pt golf 3 (diesel). Daca poti face cumva rost, imi trimiti si mie te rog?
Pentru alte probleme oricand, cu placere.

Paul, VW Vento 1,8i

Multumesc mult de tot pt raspunsuri

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a desface bordul (fac precizarea ca sunt 2 tipuri de bord, unul cu capetele de ventilatie rotunjite-asa am eu, celalalt avand capetele ceva mai drepte. Si la unul si la celalalt ceasurile din bord sunt identice).Bordul meu se desface astfel:

1. demontezi cu o surubelnita dreata fara a forta capacele amplasate unul in stanga blocului de lumini iar al doilea deasupra manetei semnalizatorului.

2. scoti blocul de lumini.Cu surubelnita apesi in partea stanga sus pe o parghie de plastic(se poate si cu degetul) dupa care tragi blocul in fata.

3.Sub cele 2 capace sunt 2 suruburi cu cap stea, le scoti si cu aceasta ocazie se desface rama bordului.

4.ceasurile sunt prinse cu 2 suruburi stea amplasate in stanga/dreapta instrumentelor, le desfaci, tragi catre tine,pane ce poti scoate cu mana mufa din spatele ceasurilor.

5.cu ceasurile scoase verifici becurile din bord(le scoti prin rasucire cu o surubelnita dreapta potrivita). sunt 2 becuri sus +2 la afisajele digitale, ma rog nu stiu daca ceasurile tale au 2 afisaje.Eu am inlocuit becurile de la afisaje cu led-uri albastre si lumineaza ca la golf4/bora.

Ref.la manual eu am comandat la editura ksi a costat 45 ron cu plata ramburs.Pe okazii.ro am vazut ca se vand CD-uri cu manualul in format electronic cam la 10 ron.manualul are cam 400 pagini si este greu sa-l scanez. poti cauta pe forum folosind functia "search", stiu ca am vazut pe undeva, am sa le caut si eu.

Revin cu un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In weekend am fost la Bucuresti si m-am intors pe intuneric. Am crezut ca se poate trai si fara ceasuri iluminate, insa nu, e rau de tot. Azi mi-am luat inima-n dinti, am tiparit sfaturile tale si am reusit sa desfac bordul (m-a derutat notita ta cu capacul al doilea de deasupra manetei semnalizatorului - era de fapt vorba de cel din dreapta, deasupra manetei stergatoarelor). Beculetele respective le-am pus direct la baterie si mergeau. M-am temut sa nu fie de la lamelele globale de alimentare pt cele doua becuri, poate nu se alimentau. Insa era doar faptul ca nu faceau bine contact becurile pe lamelele, asa ca le-am pozitionat bine de tot ca sa faca contactul cum trebuie, stergand pe acolo ce mai era de sters.

PS: mai am un led care nu se aprinde de la primul buton de dezaburire, nu am incercat inca dar se desface usor acolo sa verific becul? Apoi am si eu o intrebare: al doilea buton de dezaburire banuiesc ca e pt spate, primul de la ce este, de la fata? Atunci care e diferenta intre butonul de dezaburire fata si directionarea clapetei de ventilare spre parbriz?

Multumesc mult!

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la butonul pentru degivrajul lunetei - cel amplasat pe consola centrala deasupra brichetei sau la cele trei comutatoare ale instalatiei de climatizare?

Pentru primul caz se demonteaza butonul cu o surubelnita dupa ce in prealabil desfaci unul din butoanele false amplasate langa acesta. Constructiv sunt 2 tipuri: pictograma din mijloc este verde la ambele, un tip are in jurul pictogramei un cerc care se aprinde portocaliu, al doilea are o bara care se aprinde de asemenea portocaliu. pentru a demonta butonul folosesti o surubelnita dreapta subtire.

Daca te referi la instalatia de climatizare si aici sunt diferente constructive in interior desi exteriorul este identic. la un model se desface butonul rotund din centru beculetul putand fi inlocuit cu usurinta iar la alt model trebuie sa desfaci panoul ce inconjoara cele 3 butoane folosind o surubelnita dreapta pe care o introduci pe margine si tragi usor spre tine. Dai afara scrumiera apasind parghia acesteia. Desfaci cu o stea suruburile de la scrumiera si de la inst.de climatizare(in total ar trebui sa fie 6).Tragi usor catre tine instalatia si in dreptul butonului din mijloc se afla becul care lumineaza panoul frontal.

In speranta ca m-am facut inteles iti urez spor la lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de cele 2 butoane de dezaburire de deasupra brichetei si scrumierei si de dedesubtul celor 3 butoane de climatizare. Am desfacut acolo si intradevar am gasit cate doua leduri. La butonul din stanga ledul din mijloc nu se aprinde. Niste intrebari: La mijloc este led mic verde. Cum se desface, ca e f mic si abia daca pot prinde de cap, mi-e sa nu-l sparg (probabil ca tot un clestisor ascutit sau o penseta ar fi solutia, nu?). Apoi, daca vad ca e ars, astfel de leduri verzi si mici se gasesc, si daca da cam ce caracteristici are ori nu conteaza? Apoi, cele doua butoane sunt ambele pt dezaburire spate, cumva 2 trepte de incalzire? Daca e asa, e vreo diferenta daca se apasa cel din stanga fata de cel din dreapta?

Multumesc mult inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de cele 2 butoane de dezaburire de deasupra brichetei si scrumierei si de dedesubtul celor 3 butoane de climatizare. Am desfacut acolo si intradevar am gasit cate doua leduri. La butonul din stanga ledul din mijloc nu se aprinde. Niste intrebari: La mijloc este led mic verde. Cum se desface, ca e f mic si abia daca pot prinde de cap, mi-e sa nu-l sparg (probabil ca tot un clestisor ascutit sau o penseta ar fi solutia, nu?). Apoi, daca vad ca e ars, astfel de leduri verzi si mici se gasesc, si daca da cam ce caracteristici are ori nu conteaza? Apoi, cele doua butoane sunt ambele pt dezaburire spate, cumva 2 trepte de incalzire? Daca e asa, e vreo diferenta daca se apasa cel din stanga fata de cel din dreapta?

Multumesc mult inca o data!

Normal trebuie sa ai doar un buton, nu vad de ce ar fi doua.Am sa desfac si eu pe al meu(mai am unul de rezerva ) si am sa-ti comunic cum se face. In general ledurile sunt montate in circuit inseriate cu o rezistenta. ar fi bine daca mi-ai pune o imagine cu cele 2 butoane.s-ar putea ca unul sa fie pus ca forma

iti trimit ceva referitor la reglarea inst.de climatizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut imagini cu masinuta ta -faina.S-o stapanesti sanatos. Faptul ca ai motor simplu te scuteste de eventuale probleme ale turbinei, in detrimentul puterii.Am vazut si cele 2 butoane, trebuie sa desfaci capacele laterale si vezi daca sunt cuplate ambele. Normal trebuie sa fie unul singur. verifica-le pe rand si vezi la care nu ai probleme cu ledurile. Este butonul pentru dezghetarea lunetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat butonul. Ai un led verde central si un bec care lumineaza fanta portocalie.Daca becul este ars il poti inlocui cu un altul, cositorindu-i piciorusele.Nu conteaza polaritatea. Daca trebuie sa schimbi ledul, verifica prima data polaritatea.Vezi unde ai plusul si lipesti ledul tinand cont de polaritate. Daca nu ma insel piciorusul mai scurt este +.Atentie cand desfaci butonul sa nu pierzi cele 2 arculete.

Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c. La butonul de directionare ventilatie, cand dau pe oricare din cele doua combinatii ce includ ventilatia de picioare, aerul e directionat in mod respectiv catre parbriz (picioare = parbriz). Pozitia spre parbriz o da normal, spre parbriz.

Am avut exact aceeasi problema si am rezolvat-o simplu dupa ce o iarna intreaga mi-au inghetat picioarele.

Comanda de la butoane la clapetele care directioneaza aerul se realizeaza prin cateva cabluri. Aceaste cabluri au un fel de camasi care uneori scapa din locasul in care au fost prinse. Desfa capacul de sub torpedo si ai sa te lamuresti de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat doua lucruri astazi: ledul de la primul buton de dezaburire - cat pe ce sa schimb ledul, insa nu acesta era ars, ci nu exista conectorul pt unul din polaritatile sale, si nici cablul nu l-am gasit. La celalalt sunt toate patru. Asa ca am tras un fir subtirel izolat de la butonul din dreapta si acum merge si se vede frumos, asa cum trebuie.

In al doilea rand, am rezolvat ventilatia. Am scris mai devreme ca nu-mi ventila spre picioare deloc, ci directiona spre parbriz. Am desfacut (dar nu sub torpedo ca am desfacut degeaba, nu am gasit acolo decat ventilatorul si conectorii lui), ci masca cu cele 3 butoane de ventilatie. Intradevar, unuia din cabluri nu ii mai era prinsa camasa, dupa cate mi-am dat eu seama s-a rupt sustinatorul care era din plastic, asa ca am rigidizat camasa cablului cu pricina de un alt cablu paralel cu mai multe coliere din plastic ca sa se tina bine. Acum am si spre picioare. Si mie mi-era teama ca ma apuca iarna si imi ingheata picioarele (stiu ce inseamna...). Multumesc mult de sfaturile date celor de mai sus, m-au incurajat sa ma apuc sa le rezolv si m-au ajutat.

Acum am o alta problema:

1. becul martor de la frana de mana a inceput din cand in cand sa se aprinda din senin (contactul pe undeva), de pe la zdruncinaturile masinii, actualmente a ramas chiar aprins. Are cineva vreo idee de rezolvare, sau o sa desfac iar bordul si-l anulez.

2. De asemenea, unul din cele doua afisaje (km parcursi) lumineaza mult mai puternic decat cel de ceas. Am invartit eu becurile pe acolo si tot la fel. Cred ca-i da mai multa tensiune. Stiu ca se poate pune o rezistenta potrivita (nu stiu care ar fi aia), dar ca sa nu ma complic sa desfac si mai mult, oare cel mai simplu nu ar fi sa colorez putin cu un marker permanent becul mai intens astfel incat sa-mi lumineze cat de cat la fel? S-o decolora in timp culoarea, s-o arde etc., s-ar ivi probleme sau ar fi OK?

3. Si a treia problemioara descoperita, tasnitoarea de lichid de la stergatoarea din spate, de la luneta, nu-mi da pe parbriz ci pe capota. Mi-a zis cineva sa incerc cu un ac sa redirectionez, dar n-am reusit, pare rigid. Are cineva vreo idee de rezolvare?

Multumesc

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. becul martor de la frana de mana - in circuit este inseriat cu sonda pentru lipsa lichidului de frana, asa ca nu prea e bine sa-l scoti din circuit. Verifica sa nu ai scurt acolo. Poti desface contactul de la frana de mana si urmareste ce se intampla.Trebuie sa desfaci plasticurile de la consola. La pompa de frana verifici functionarea plutitorului.

2. De asemenea, unul din cele doua afisaje (km parcursi) lumineaza mult mai puternic - este posibil ca becul sa fie pe duca.Il desfaci(stii cum se demonteaza) si-l inlocuiesti.Lumina verde este data de o bucata de folie amplasata in fata becului pe spatele afisajului. Este destul de groasa folia, nu se topeste

3. tasnitoarea de lichid de la stergatoarea din spate - incearca cu un spray degripant sau putin lichid de frana,lasi 15-20 min, dupa care cu un ac ceva mai gros rotesti de sfera metalica de la tasnitoare. Cred ca s-a blocat de la praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica inainte de toate nivelul lichidului de frana. Daca palpaia becul si acum a ramas aprins e posibil sa fie din cauza lipsei de lichid de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Asa a si fost. Lichidul de frana era pe minim. Plutitorul dragutul de el isi facea treaba lui, si eu sa-i dau in cap... Ce sa-i faci, daca nu am manual de utilizare a autoturismului... Cand sa cumpar lichidul de frana, 2 modele (DOT 3 si DOT 4). Mi s-a spus ca astea straine folosesc DOT 4, cu atat mai mult VW-ul. Am luat DOT 4 cu convingere (Aral, 0.25l - 100 000), si intradevar si pe capacul rezervorului de lichid de la masina scria printre randurile in germana un DOT 4. Am completat pana aproape de maxim (juma de bidonas) si totul pare sa fie OK acum, martorul de frana nu se mai aprinde aiurea. Intrebare (1): e normal sa se piarda lichid de frana, e problema ceva?

Am o alta intrebare (2): rezervorul ala mai mare, alb si rotunjor din imediata apropiere rezervorului de lichid pt frana ce e, ca nu-mi dau seama (cumva de apa? - mi se pare un lichid putin galbui si vascos, nu cred totusi) - e cam pe minim, daca trb umplut, cu ce-l umplu (ce anume si ce tip) etc.?

Si cu scuzele de rigoare, inca o problemioara (3) putin suparatoare: pe la turatia 2000-2100 imi vibreaza ceva destul de tare si deranjant (nu-mi dau seama ce anume, parca totul, motor, bord etc. - de parca ar intra intr-o anume rezonanta), ma obliga aproape de fiecare data sa evit marja asta de turatie. Idei?

Multam!

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Nu este normal sa pierzi lichid de frana. Trebuie sa urmaresti pe unde se pierde..Urca masina pe un elevator si urmareste circuitul conductelor de frana.Verifica in special pe la puntea spate si pe la cilindrii de frana(pistonase).In mod normal la 2 ani se inlocuieste lichidul.

2 rezervorul ala mai mare, alb si rotunjor din imediata apropiere rezervorului de lichid - este vasul de expansiune. Trebuie umplut cu lichid pana la limita max. Pt aceasta completezi nivelul, lasi masina pornita pana porneste electroventilatorul pe a doua treapta de viteza, dupa care verifici nivelul, eventual completezi.

Nu se face aerisirea ca la Dacie

3.Pe un elevator cu motorul pornit turezi pana la 2000-2100 si vezi ce vibreaza.Ma gandesc la vreu suport de motor slabit sau la vreun injector care nu lucreaza prea bine la acea turatie.Poti apela la un test motor

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt sfaturi; nu ai precizat insa cu ce anume sa completez in vasul de expansiune (cu ce lichid) - oricum ma duc la mecanic si o sa rezolve si asta - l-am sunat si el mi-a zis ca se pune antigel rosu/albastru depinde ce s-a folosit acolo, dar eu am vazut ca e cam galbui lichidul.

O ultima problema ce mi-a aparut, probabil ca nu e cine stie ce, dar am observat-o de cateva zile incoace: cand dau la cheie sa pornesc motorul, uneori (acum din ce in ce mai des) face un "g

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completezi cu lichid verde, in nici un caz rosu!!!!!

Verifica bendixul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e bendixul?

Am inteles ca problema ar fi de la carbunii electromotorului, dar ca nu ar fi asa o problema.

Cumva antigelul ar fi mai bine sa fie d-ala strainez, nu de la noi?

PS: am rezolvat cu duza tasnitoare de la stergatorul spate, n-am mai dat cu nici o solutie degripanta, am bagat ceva ascutit (un colt de surubelnita) si cu putin ciocanit am reglat-o.

De asemenea, ieri am terminat cu inscrierea si mi-am luat numerele definitive (PH 74 CZM) - preferentiale...

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si antigelul nostru este f.bun.

Demontezi electromotorul si atunci o sa vezi exact ce trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna

Am si eu o problema la golful meu ,nu se mai aprinde nici o lumina la bord,acum cateva zile se aprindeau si dupa cateva secunde se stingeau toate si asa ramaneau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta ai niste contacte imperfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am si eu o problema la golful meu ,nu se mai aprinde nici o lumina la bord,acum cateva zile se aprindeau si dupa cateva secunde se stingeau toate si asa ramaneau

vezi poate ai si ceva siguranta in scurt!!!

Modificat de mihai_urotiorc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

SCUZE CA MA BAG DAR MIAM SCHIMBAT LUMINA LA CELE TREI PUNANDU=MI LEDURI DAR INSA AM FACUT O PROSTIE AM TRAS DE UN CABLU CARE SE PUNE PE REPARTIZAREA AERULUI SI ACUM NU IMI MAI VINE AIER CALD SE AUDE VENTILATORUL DA NU BAGA CALDURA INSA CAND E PE AER RECE MERGE OK, MENTIONEZ CA DACA INDREPT REOARTIZATORU RESPECTIV DOAR SPRE PICIOARE AERUL VINE SI IN FATA SPUNETIMI VA ROG CE POT FACE SI DACA POT PRINDE CAMASA INAPOI (CAMASA SA RUP UNDE ARE PLASTIC PE EA IN PARTEA DE JOS ) SPUNETI CE TREBUIE SA DESFAC SA AJUNG ACOLO SA POT REPARA

Modificat de v@sy
Nu mai scrie cu Caps Lock si foloseste semnele de punctuatie ca sa inteleaga si altii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!