Jump to content

Martor ABS


Valentin
 Share

Postare recomandată

Salut,

Stie careva cum se ajunge la mufa senzorului ABS de pe spate?

 

 

>Ai doua mufe la fiecate senzor,una este sub banchete spate iar cealalta in spatele tamburului,este chiar pe senzor. 

  Senzorii de pe spate nu au mufa la roata au cablul direct din ei, mufa au numai sub bancheta. Din vag vad ca ai eroare pe fata dreapta, nu pe spate.

 

Pe ala de pe fata l-am schimbat de mult, daca te uiti la data a trecut ceva timp de atunci insa acum imi da intermitenta pe spate dreapta si intradevar ai dreptate nu au mufa decat sub bancheta spate chiar azi cautam mufa de la roata ma gandeam ca poate o fi mufa rau pusa, nu-mi ramane decat sa schimb senzorul si sper sa rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai15mai

    14

  • Valentin

    13

  • s_c

    8

  • Tracto

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie careva care sunt pasii exacti la schimbarea senzorului pe spate, trebuie dat jos si tamburul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic nu, dar practic e mai bine sa-l dai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un service unde am schimbat acel senzor cand am vazut ca acel surub este intepenit de nu pot sa-l desfac, insa la service s-a rupt, mi-a schimbat senzorul a pus niste picatura pe el ca sa-l blocheze pe pozitie si cam atat...

Acum sper sa nu se deregleze de pe pozitie... ABS-ul functioneaza acum :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, bucuria mea n-a tinut decat o zi, azi cand am pus contactul iar a ramas aprins ABS-ul :grrrrrr: , sa fie cablajul distrus pe undeva?

Cred ca ma las, ma dispera sa cheltui bani si sa nu rezolv problema :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia un aparat de masura da-l pe ohmi si masoara rezistenta la senzori si vezi daca sunt toti buni,masuratoarea o faci direct la mufele din compartimentul motor si cele de sub bancheta,valoarea parca era in jur 1 ohmi si ceva si eu am avut probleme cu un senzor si asa l-am depistat,mai poate fi si din cauza firelor care duc din compartomentul motor la rorile din fata am citit tot aici pe forum  ca acele  fire se pot intrerupe.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns,

Am masurat rezistenta la toti senzorii, cei de pe spate aveau 1,11-1,12 iar cei de pe fata 1,13-1,14. Am masurat rezistenta lor si la panoul de mufe ce intra in calculatorul de ABS si tot acealeasi valori am obtinut deci cablajele nu sunt intrerupte. Am logat senzorii pe diagnoza sa vad daca citesc viteza, desi ABS-ul era aprins toti senzorii citeau viteza la fel. Eroarea pe diagnoza o da pe senzorul dreapta spate "intermitenta" desi el citeste viteza foarte bine, o fi luat-o razna calculatorul? Daca era sa am un contact imperfect undeva ar fi trebuit sa nu-mi citeasca toti senzorii diagnoza.

Ma depaseste problema chiar nu pot sa-mi dau seama ce ar putea fi :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie dus magnetul din roata polara de pe tambur? Daca ar fi dus magnetul ar mai putea citi viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aceeasi intrebare ca Mihai as pune-o si eu. Diferenta la mine e ca roata polara de pe care citeste senzorul ABS e in anumite locuri corodata realizandu-se o diferenta prea mare (sa zic 1-1,5 mm) intre aceasta si capul senzorului ABS - contactul dintre senzor si roata polara nu este egal pe toata circumferinta rotii polare in functie de gradul de coroziune. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu le schimbati? E 20 lei bucata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Seth. Dar pana sa le schimb am alta bataie de cap. Am fost pana acum la 2 meseriasi in diagnoza si nici unul nu a reusit sa intre la optiunea ABS in Vagcom sa vada care este buba. Unul dintre ei a verificat si sigurantele si tensiunea la mufa de la pompa ABS si toate sunt ok. A pretins ca ar fi defecta pompa ABS si de aceea nu poate "citi" Vagcom ul ABS ul. Mai departe m a trimis la un electrician (cu care lucreaza el, normal!) sa verifice si releele care au legatura cu pompa ABS, ca sa mi zica daca sigur e pompa defecta sau nu. Intrebarea mea catre voi este: E adevarat ca, daca e defecta pompa ABS, Vagcom ul nu poate diagnostica modulul ABS? Va multumesc!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu este adevarat, seteaza delay-ul mai mic sau mai mare in vag-com la usb. Altfel nu iti vede controllerul deloc. Nu stiu sigur procedura, dar am auzit la un prieten care face diagnoza de chestia asta.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Seth. O sa incerc sa gasesc un posesor de vag com competent si o sa i mentionez ceea ce mi ai scris tu. Mersi!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema. am schimbat volanul cu unul fara airbag si s-a aprins becul de la airbag(logic). acum nu imi mai functioneaza abs-ul. mentionez ca a mers o perioada de timp fara airbag si abs-ul nu a avut nimic. ce imi recomandati?

volanul cu airbag il am dar nu lam montat din cauza ca trebuie retapitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza care sa iti indice daca sunt probleme pe partea de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac zilele astea ca am vagcom dar nu stiu unde e mufa la golfuletz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva programul vagcom care sa fie functional pe windows7? ce am eu nu merge pe windows 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca pana la urma am rezolvat. asta este eroarea pe care mio da. din ce am citit pe net ar fi modulul de abs. cineva a zis ca a scos borna de la baterie si si-a revenit. o sa fac si eu incercarea asta ca sa vad ce se intampla.

post-139628-0-02086900-1409839561_thumb.

Modificat de low_low
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele de alimentare ale ABS-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub capota am o singura siguranta si e buna. in panoul electric tot una si la fel este buna. mai are altundeva?

am citit pe net ca la eroarea asta ar fi problema cu partea electrica a abs-ului, ca s-ar intrerupe circuitul pe placa de baza a abs-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!