Jump to content

Help ! scoate fum alb la pornire


vios70
 Share

Postare recomandată

salutare,la masina mea am schimbat uleiu recent cu alta marca castrol 10w40 magnatec si de atunci scoate un fum alb de te innebuneste si face spuma alba pe busonu de la ulei de deasupra dar uleiu e curat curat si antigelu e la fel si nici lipsa nu e,poate e de la frigu de afara?? am pornit si a inceput fumu si pana am stat la povesti cu unu altu s-a facut 90 grade apa si fumu e la fel,am pus mana i dreptul tobei si mi s-a umplut mana cu apa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    11

  • ALEKS

    7

  • arabel

    6

  • ByZ

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

e de vina vremea firguroasa care formeaza condens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista pe tema asta o intrega dezbatere. Pana i-mi fac timp sa compun un diy cautati pe net PCV filter. este un decantor folosit de motocilisti exact pentru acest fenomen, gazele reziduale se filtreaza sa nu arunce stropi de ulei in blocul injector. Atrag atentia ca blocul motor este prevazut cun o protectie dar insuficienta pentru a limita acest fenomen (capacul de plastic care se vede cand scoti busonul de umplere ulei). Alt aspect important pentru care eu recomand montarea unui astfel de filtru suplimentar este urm. ... cel putin la motorul de 1.8 senzorul temp aer este plasat langa injector in corpul injectorului. Daca se umple de ulei nu mai citeste corect temp aerului aspirat. Am avut supriza sa desfac capacul de plastic de pe injector la 2-3 golfuri si sa gasesc acolo "marmelada". O curatare se poate face cu spray carburator. Acest ulei intrat in motor distruge si catalizatorul definitiv, si ne miram ca avem noxe la itp. Revin cu linkuri si cu poze.

Salut.

Azi am fost la un mecanic sa se uite putin la motorul meu si sa-mi dea un sfat in legatura cu pornire grea la rece.

Dupa ce s-a uitat cat de cat la delcou , a vazut urme de ulei pe marginea la capacul negru de la injectie.Am pornit motorul si a scos busonul la ulei si a vazut ca baga aer de ii fluturau degetele.A zis ca imi sunt dusi segmentii si de aia imi arunca ulei la injectie si din cauza asta imi face probleme la pornire.Mentionez ca nu am nici o picatura de ulei in filtru de aer,fum nu scoate deloc nici turata la 4-5000 doar dimineata la prima pornire si din cate stiu e condens,imi mananca cam 1 litru de ulei la 10.000 km (10w40).De tras trage nu pot sa ma plang,atinge 140-150 km/h lejer.

Mecanicul mi-a zis ca motorul meu mai are o chemare si tre sa`l segmentez urgent :(.

Motorul este 1.8 ABS dar din pacate nu stiu cati km are pentru ca a avut ceasurile schimbate

Voi ce parere aveti?

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul tau cam are dreptate..probabil ca si al tau e la limita uzurii, ca si al meu de altfel...un test de cpompresie nu ar strica.

in manualul de reparatii o sa gasesti valorile pentru motorul tau; unde nou trebuie sa fie intre 10-13 bar si limita de uzura se afla la 7,5 bar..parerea mea e ca sub 10 deja incep grijile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Al meu (1.8 90 cp ABS) scoate fum alb dupa ce se incalzeste putin motorul. Am fost la un mecanic si mi-a zis ca nu am inca de ce sa imi fac probleme,garnitura nu e dusa ca s-a uitat in vasul de expansiune daca bolboroseste cand accelereaza si nimic...a zis ca mai e o posibilitate si aceea ar fi sa bage benzina in baia de ulei :| si mai mi-a zis de catalizator,chestia cu aburul bla bla.

Oricum pe mine nu prea ma incanta deloc fumul asta alb,mai ales ca inainte(acum vreo luna) nu facea asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...colegi am si eu o nedumerire...de cand am schimbat distributia..am probleme intruna...dimineata cand vreau sa o pornesc nu vrea decat la a3a cheie...si evident pana porneste scoate fumalau de numa numa si si dupa ce pleaca...am schimbat pana acuma tachetii...oare ce ma asteapta la simtomele pe care le am acum.Dupa ce e motorul e cald nu mai am probleme nici cu pornirea nici cu fumul. Precizez ca decand am schimbat uleiul cca.400km nu a papat deloc.

Am sa pun un filmulet cu fumul pe care il scoate dupa ce o pornesc.

Dupa schimbarea distributiei OBLIGATORIU reglat avansul static pe VAG-COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

vreau sa va intreb ce ar putea fi cu motorul masinii mele 1,8 de 90 cp... de ex daca pornesc motorul si il las la relanti 30 min nu scoate fum deloc. dar daca il accelerez peste 3000-4000 ture incepe sa scoata un fum negruspre gri. si apoi dupa ce il las la relanti iar scoate si la relanti... am vreo 186980 mii nu cred ca reali..dar ce ar putea fii? trebuie refacut motorul? apropo consuma si ceva ulei... ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fumul e albastru inseamna uzura a motorului , adica ulei ars.

Daca fumul e negru e amestecul prea bogat. Scoate mufa de la sonda lambda si vezi daca face la fel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ulei consuma?! sonda lambda parca e sub galeria de evacuare, in spate la motor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai debitmetru de aer incearca sa scoti mufa de la el sa vezi daca iti mai scoate fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringuri supape duse ( carbonizate ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, pe langa faptul ca scoate fum alb la pornire acum , pe anotimpul rece daca pornesc masina (precizez GPL) La prima cheie porneste fara probleme.. dar daca parcurg o distanta mica (sub 1km ..in asa fel incat sa nu apuce sa se incalzeasca motorul) si apoi il opresc, in momentul in care il repornesc nu mai merge.Am patit treaba asta dupa 3-4 incercari am ridicat capota si spre surprinderea mea in "cutia" in care e filtrul de aer era plin de fum. Am aerisit acolo iam dat din nou cheie dupa care a pornit.

Inca ceva in mom in care accelerez se aude un "tacanit" ciudat.Cineva mi-a spus ca trebuie reglati/schimbati tachetii.Mentionez ca "mananca" in jur de 100ml ulei/1000km in schimb consumul a crescut substantial.

Sa fie oare tachetii?Daca da unde pot fii reglati acestia si cam cat costa?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti. Am o intrebare. Am un Golf 3 1.4 ABD 44KW 60CP, de ce gazele sunt urat mirositoare? :vaidecapulmeu: ; cand am luato erau chiar placut sa le mirosi (ma rog nu chiar sa stai cu nasul in esapament). Va rog care a mai patit asa sau care se pricepe o parere va rog...

Modificat de emilian81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pe langa faptul ca scoate fum alb la pornire acum , pe anotimpul rece daca pornesc masina (precizez GPL) La prima cheie porneste fara probleme.. dar daca parcurg o distanta mica (sub 1km ..in asa fel incat sa nu apuce sa se incalzeasca motorul) si apoi il opresc, in momentul in care il repornesc nu mai merge.Am patit treaba asta dupa 3-4 incercari am ridicat capota si spre surprinderea mea in "cutia" in care e filtrul de aer era plin de fum. Am aerisit acolo iam dat din nou cheie dupa care a pornit.

Inca ceva in mom in care accelerez se aude un "tacanit" ciudat.Cineva mi-a spus ca trebuie reglati/schimbati tachetii.Mentionez ca "mananca" in jur de 100ml ulei/1000km in schimb consumul a crescut substantial.

Sa fie oare tachetii?Daca da unde pot fii reglati acestia si cam cat costa?

Multumesc anticipat.

Tachetii sunt hidraulici si nu se regleaza, se schimba. Era totusi un thread pe undeva in care cineva spunea ca se schimba doar pastila de la tachet dar nu-l gasesc acum. Eu am scapat de zgomotul de tacheti schimband uleiul, inainte aveam Castrol si acum i-am pus Mobil, tot 10W40, vad ca nu mai fac zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pe langa faptul ca scoate fum alb la pornire acum , pe anotimpul rece daca pornesc masina (precizez GPL) La prima cheie porneste fara probleme.. dar daca parcurg o distanta mica (sub 1km ..in asa fel incat sa nu apuce sa se incalzeasca motorul) si apoi il opresc, in momentul in care il repornesc nu mai merge.Am patit treaba asta dupa 3-4 incercari am ridicat capota si spre surprinderea mea in "cutia" in care e filtrul de aer era plin de fum. Am aerisit acolo iam dat din nou cheie dupa care a pornit.

Inca ceva in mom in care accelerez se aude un "tacanit" ciudat.Cineva mi-a spus ca trebuie reglati/schimbati tachetii.Mentionez ca "mananca" in jur de 100ml ulei/1000km in schimb consumul a crescut substantial.

Sa fie oare tachetii?Daca da unde pot fii reglati acestia si cam cat costa?

Multumesc anticipat.

De aceeasi problema ma loveam si eu la vechea dacie pe gpl.Daca o porneam si nu o laseam sa se incalzeasca nu mai pornea 20 min...

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pe langa faptul ca scoate fum alb la pornire acum , pe anotimpul rece daca pornesc masina (precizez GPL) La prima cheie porneste fara probleme.. dar daca parcurg o distanta mica (sub 1km ..in asa fel incat sa nu apuce sa se incalzeasca motorul) si apoi il opresc, in momentul in care il repornesc nu mai merge.Am patit treaba asta dupa 3-4 incercari am ridicat capota si spre surprinderea mea in "cutia" in care e filtrul de aer era plin de fum. Am aerisit acolo iam dat din nou cheie dupa care a pornit.

Inca ceva in mom in care accelerez se aude un "tacanit" ciudat.Cineva mi-a spus ca trebuie reglati/schimbati tachetii.Mentionez ca "mananca" in jur de 100ml ulei/1000km in schimb consumul a crescut substantial.

Sa fie oare tachetii?Daca da unde pot fii reglati acestia si cam cat costa?

Multumesc anticipat.

fumul alb pe timpul asta este ceva normal (condens pe tubulatura de evacuare).

fumul din carcasa filtrului de aer insa poate fi de la vreo supapa de evacuare care nu mai inchide.

din cate stiu eu tachetii sunt hidraulici.Exista posibilitatea sa nu mai ai presiune de ulei(pompa ulei dusa,eventual incearca un schimb de ulei, sau cuzinetii de palier dusi)

Salut la toti. Am o intrebare. Am un Golf 3 1.4 ABD 44KW 60CP, de ce gazele sunt urat mirositoare? :vaidecapulmeu: ; cand am luato erau chiar placut sa le mirosi (ma rog nu chiar sa stai cu nasul in esapament). Va rog care a mai patit asa sau care se pricepe o parere va rog...

ai umblat cumva la avans(in sensul-)?

sau ai pus benzina puturoasa (cifra octanica mica, contrafacuta)

de regula cand nu are avans gazele ajung in atmosfera partial nearse,neavand timp sa arda complet(totusi catalizatorul ar fi trebuit sa-si faca treaba)

miros intepator, te ustura ochii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, pe langa faptul ca scoate fum alb la pornire acum , pe anotimpul rece daca pornesc masina (precizez GPL) La prima cheie porneste fara probleme.. dar daca parcurg o distanta mica (sub 1km ..in asa fel incat sa nu apuce sa se incalzeasca motorul) si apoi il opresc, in momentul in care il repornesc nu mai merge.Am patit treaba asta dupa 3-4 incercari am ridicat capota si spre surprinderea mea in "cutia" in care e filtrul de aer era plin de fum. Am aerisit acolo iam dat din nou cheie dupa care a pornit.

Inca ceva in mom in care accelerez se aude un "tacanit" ciudat.Cineva mi-a spus ca trebuie reglati/schimbati tachetii.Mentionez ca "mananca" in jur de 100ml ulei/1000km in schimb consumul a crescut substantial.

Sa fie oare tachetii?Daca da unde pot fii reglati acestia si cam cat costa?

Multumesc anticipat.

De aceeasi problema ma loveam si eu la vechea dacie pe gpl.Daca o porneam si nu o laseam sa se incalzeasca nu mai pornea 20 min...

Intr-un final am descoperit ca facea condens in delcou si ca acel carbune din interior este "consumat" ma mir cum de mai porneste.. de unde pot cumpara un asemenea carbune?

Salut, pe langa faptul ca scoate fum alb la pornire acum , pe anotimpul rece daca pornesc masina (precizez GPL) La prima cheie porneste fara probleme.. dar daca parcurg o distanta mica (sub 1km ..in asa fel incat sa nu apuce sa se incalzeasca motorul) si apoi il opresc, in momentul in care il repornesc nu mai merge.Am patit treaba asta dupa 3-4 incercari am ridicat capota si spre surprinderea mea in "cutia" in care e filtrul de aer era plin de fum. Am aerisit acolo iam dat din nou cheie dupa care a pornit.

Inca ceva in mom in care accelerez se aude un "tacanit" ciudat.Cineva mi-a spus ca trebuie reglati/schimbati tachetii.Mentionez ca "mananca" in jur de 100ml ulei/1000km in schimb consumul a crescut substantial.

Sa fie oare tachetii?Daca da unde pot fii reglati acestia si cam cat costa?

Multumesc anticipat.

fumul alb pe timpul asta este ceva normal (condens pe tubulatura de evacuare).

fumul din carcasa filtrului de aer insa poate fi de la vreo supapa de evacuare care nu mai inchide.

din cate stiu eu tachetii sunt hidraulici.Exista posibilitatea sa nu mai ai presiune de ulei(pompa ulei dusa,eventual incearca un schimb de ulei, sau cuzinetii de palier dusi)

Schimbul de ulei ll`am facut acum 1500km am bagat mobil 15w40. Maine ma voi duce la "mester" sa vad daca se pot curata tachetii sau daca trebuie inlocuiti, probabil ei sunt buba pt supapa care nu inchide complet sau deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare tuturor am si eu o problema cu un golf 3 din 97 tip motor AEE 75 cp injectie multipunct de ceva vreme 3-4 luni scoate fum albastru la pornire dimineata si cand sta 2,3 ore si pornesc cand motorul este cald nu scoate in mers nu scoate, masina are 198257 km reali am mai intrebat pe forum si mi sa spus sa segmentez si sa schimb semeringurile la supape in urma cu 3 saptamani am segmentat am schimbat semeringurile toate garniturile si semeringurie piesele fiind toate originale vw.Mecanicul este cel mai bun prieten al meu nu ma indoiesc de el ca ar fi schimbat piesele am fost doar acolo si toate bune si frumoase am terminat treaba si tot scoate fum la pornire si tot dispare ulei si nici un mecanic nu stie sa spuna de ce si ce are am facut si gazele la un amic azi la o statie ITP si gazele iasa ca la un motor nou asa imi zicea tipul.Voi ce credeti ? chiulasa am duso la un service nu a facut-o prietenul meu nu am avut nici o alta problema cumasina o am de doi ani am bagat peste 65000 km si nu ma necajit deloc dupa un drum de Germania a dat cu fumul asta si cu consum de ulei.nu este uzura la cilindri segmenti sunt originali ceilalti erau lipiti de pistoane. Va multumesc si sper sa ma ajutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semeringuri supape

am schimbat si eu la o masina si dupa 2 zile a scazut deja nivelul , iar la pornire un fum albastru imens

Am luat alte semeringuri pe original , celelalte jucau pe scaunul la supapa, astea originale leam bagat fortat si acum dupa 2 saptamani e totul super ok

Dc zici ca ai dus chiulasa la nu stiu ce service , banuiesc ca nu au pus semeringurile pe original , sau au pus ei alt tip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cat te-au costat semeringurile pe original??

al meu fuma ca o locomotiva

sper sa fie numai garnitura

Modificat de bocanila22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut ! Recent am achizitionat un golf 3 tdi, 1z/90 cp, si la rece imi cam scoate fum albicios/ albastrui la pornire ... precizez ca mirosul este intepator, iar pornirea este cam greoaie, desi o ia de la prima cheie, aceasta problema fiind doar la prima pornire din zi, cand motorul este rece. Precizez ca masina trage foarte, foarte bine. Care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Recent am achizitionat un golf 3 tdi, 1z/90 cp, si la rece imi cam scoate fum albicios/ albastrui la pornire ... precizez ca mirosul este intepator, iar pornirea este cam greoaie, desi o ia de la prima cheie, aceasta problema fiind doar la prima pornire din zi, cand motorul este rece. Precizez ca masina trage foarte, foarte bine. Care ar putea fi problema?

verifica avansul la injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca ma poate lamuri cineva, am un Golf 19 tdi cod 1z si in urma cu aprox 2 sapt am constatat ca am racordul flexibil de la esapament era rupt si imi intra fum in habitaclu. Am fost la un mecanic si i-am lasat masina pentru a-l inlocui. Dupa ce a fost gata operatiunea am avut o surpriza placuta in sensul ca motorul tragea mult mai bine (nu am masina de mult timp si pana atunci mergea cam "gatuita"), se accelera foarte frumos...Insa, intr-o dimineata am obs ca la pornire scoate fum alb pret de ~1 min apoi fumul devine gri-negricios si cu mult miros de motorina nearsa, cred eu. Dupa ce se mai incalzeste fumul nu se mai cunoaste dar mirosul puternic persista. L-am intrebat pe mecanic el zice ca doar a demontat o parte din esapament si a schimbat racordul, aveti idee de la ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!