Jump to content

ardere incompleta / nu mai se accelereaza....un sfat pls!


ingerul_danutz
 Share

Postare recomandată

ingerul_danutz

Bun treaba sta` in felul urmator....mergem la drum, o fortam nitel si franam / reducem din viteza , apoi cand ma dau iar la ea, da in nas....nu pot face nici o depasire :lol:

S-au curatat injectoarele metoda ultrasunete (a disparut si eroarea cu sonda "lambada" si variatia la relanti)

Distributia schimbata

Bujii noi (NKG cu 3 electrozi)

Filtru de benzina schimbat

Clapeta de acceleratie curatata (dar nu s-a putut regla)

Pe calculator nu apare nici o eroare :hainoroc:

Da ce d111q poate sa mai fie, debitmetru?!? cica pare ok mesteru a zis k baga aer (daca scot mufa din el, se schimba si turatia ...deci nu e copt).

Masina acum este in Suceava si imi vreau parinti acasa cu ea....daca nu or sa vina cu ea, macar or sa ajunga cu o alunecare de teren!

ce poate face arderea incompleta / sau ce da peste cap tot amestecul atc cand o fortezi !?!?

in rest numai de bine ..drum bun :lol:

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

bun...dar cum dau de ala, unde e situat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"sigur" de la ala e :blink: ..... sa fim seriosi domnilor ..... fa o diagnoza in prealabil dar ca un sfat pretenesc verifica presiunea de la pompa de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

ANSWERS ...masina a fost bagata pe calculator in toate srv inre pt. neamt si sv si nu apare o eroare, poate am sa reusesc sa vin cu ea la intalnire joi......si sa-l rog pe master voinea sa faca ceva amanuntit nici nu mai stiu...

un sfat / service unde pot verifica presiunea pt pompa de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acum sa ne gandim bine .... din moment ce nu exista un senzor de presiune pe traseul de alimentare cu benzina eu gasesc normal sa nu apara nici o eroare ... tocmai de aia presiunea se va masura cu ajutorul unui manometru inseriat pe turul de la benzina .....succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact localizarea lui la vw dar cam toate masinile .de au un asemnea senzor(potentiometru) care simte pozitia in care se afla clapeta..cand se uzeaza da informatii aiurea la calculator iar rezultatul este o decelerare brusca sau o crestere neegala in accelerare.

Uite la chrysler unde este localizat(si la forduri tot asa vine):

http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?F...23d800d5af3.jsp

Modificat de g5fx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

ms pt sfat @ ANSWERS ...o sa fac o presiune

@ g5fx raman dator cu o bere pt atatea informatii

ma gandesc sa verific bujiile...am inteles k daca am avansul prea mare, ar trebui sa le gasesc negre...am sa pun o poza cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

AM masurat presiunea cu un manometru si indica aproape 3 bari ...am inteles k e putin, trebuiau macar 3,5... iar cand o acceleream scadea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 bari e ok ..... acum depinde cat scade la accelerare ... practic este si momentul in care te deranjeaza pe tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

am scons pompa din rezervor si cu accesoriile ei...furtunasul de retur, e cu improvizatie...deci s-a umblat pe acolo....

Intrebarea mea....daca pe tur si retur iese benzina...e normal!?!? pt k in lighean asa face... nu ar trebui pe tur sa dea, iar pe retur sa traga?

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

o poza cum se monteaza pompa de benzina..gasesc si eu?

ma refer la potia ei in suportul acela de plastic.....sau cum arata suportul complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

imi pare rau ca ma bag peste postului altei persoane !!

Dar nu mere sa fac un nou topic !!

Am si eu un VW Passat 2.4 Benzina / 1999 / VR5 SYNCRO

Problema este ca nu se mai acelereaza de la 1.500 turatii in sus deloc nici la automat la nimic !! cand merg cu ea si incerc sa o accelerez mai mult se ingatuie parca ceva nu o lasa sa se accelereze !!

Precizez ca problema a aparut subit !!

Astept niste sfaturi multumesc !!

Scuze inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ar fi sa-i faci o scanare/diagnoza. La 1500 rpm, motorul este in sfae-mode. De ex., poti avea probleme cu clapeta de acceleratie dar, la fel de bine, pot fi si alte cauze. Cum spuneam...o diagnoza te-ar duce mult mai aproape (sau chiar direct) la cauza. Vezi in lista din Link pe cine gasesti mai aproape de tine si sa te ajute cu o diagnoza.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema cu masina, am ales sa o descriu aici decat sa deschid alt topic. Sper sa nu fie o problema.

La masina din semnatura, Golf 3 din '95, 1.8 90 CP, cod ADZ, am urmatoarea problema: nu accelereaza mai mult de 3500 de ture si 120 km/h, asta intr-a cincea. Intr-a patra, nu vrea mai mult de 100 km/h si 4000 ture. Gradual, in trepte inferioare, daca accelerez mai tare, are acelasi efect: nu vrea mai mult, ba chiar se infraneaza puternic. Parca nu mai e alimentat motorul, desi consumul e enorm in conditiile astea.

Mentionez ca tocmai am schimbat ambreiaj complet, ulei, filtre, senzor Hall, pompa de benzina si am reglat avansul. Toate piesele montate au fost achizitionate noi. Pana la schimbarea pompei de benzina am curatat si resetat si clapeta de acceleratie. In alta ordine de idei, mai nou, folosesc benzina de 99 de la Petrom sau OMV. In 17000 km de cand merg eu cu ea, nu am schimbat filtrul de benzina. Unde e pozitionat acesta?

Pe ultima diagnoza facuta nu mi-a dat erori, dar chiar in seara asta voi face alta mai riguroasa, sper.

Va rog, mai dati-mi idei de la ce ar putea sa fie ca simt asa o nevoie sa ii dau foc, la cati bani mi-a mancat in ultimele luni si tot nu merge cum trebuie... Incep sa ma satur de ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, vad ca nu s-a inghesuit nimeni cu vreun sfat, de data asta...

La diagnoza mi-a iesit sonda lambda pe sfarsit de viata... si in rest nimic altceva. Dar nu asta ar fi problema. Am schimbat filtrul de bezina si problema s-a ameliorat putin. Adica tot da sa moara in turatii mari, dar nu asa repede. Noua pompa de benzina da presiune destula, nu asta e problema, am verificat si asta. Cica in blocul de carburatie ar fi o membrana care daca nu sta intinsa bine, nu creeaza presiunea necesara. Nu stiu ce sa zic. Astept totusi si alte idei din partea voastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decupleaza si sonda lambda de la conectori daca nu mai functioneaza. Nu stiu de ce ai schimbat atatea la masina, care a fost motivatia? Senzorul hall, pompa de benzina, de ce? Bujiile arata ok?

Verifica integritatea flansei de sub carburator daca este veche crapa si trage aer pe acolo.

Imi este greu sa-ti urmaresc posturile ptr ca te contrazici destul de des sau asa inteleg eu. Ba spui ca ai schimbat filtrele apoi ca ala de benzina nu l-ai schimbat, ba ca masina nu se accelereaza iar apoi spui ca de fapt da sa moara.

"da sa moara" sunt infranari sau e mers constant dar nu se mai accelereaza motorul?

Multumesc.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Scuze pentru "inconsistenta" in posturi.

Deci, acum vreo doua saptamani, masina m-a lasat. In sensul ca brusc, nu mai pornea. Am facut o scanare si imi aparea ca senzorul Hall era mort. L-am schimbat si apoi din nou nu pornea. Am verificat pompa de benzina si ba functiona cu intreruperi, ba nu mai functiona deloc. Am schimbat-o si pe aia. Apoi, simptomele sunt: daca bag piciorul in ea, se tureaza pana la 3000-4000 de ture maxim, si apoi pur si simplu incepe sa scada turatia. Implicit nu mai accelereaza, ba, din contra, incetineste masina. Sonda lambda, din cate am inteles de la colegul de forum care mi-a facut diagnoza, e in parametri la limita, nefiind moarta de tot, rezultand doar un mers usor neregulat al motorului din cauza ei si un consum mai mare.

La faza cu filtrele, a fost asa: ma refeream ca am schimbat filtrul de ulei, de polen, de aer. Si uitasem la momentul respectiv sa schimb filtrul de benzina. Chestie pe care am rezolvat-o ieri.

Sper ca m-am facut inteles de data asta, dar altfel nu prea stiu eu cu sa explic ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, scoate sonda definitiv din locasul ei si fa niste teste poate ai catalizatorul plin de mizerie si nu mai ai evacuare buna. Daca poti schimba si sonda cu una buna cat mai repede ca distrugi catalizatorul iar apoi verifica returul la alimentare sa nu fie infundat. Poti sa te gandesti si la injector. Cam asta este ce imi vine in minte acum. Probleme de alimentare sau probleme la evacuare. Poti eventual sa mergi la intalniri si sa iei de la cineva corpul injectorului sa-l inlocuiesti si sa faci niste teste. Din ce ai facut cam asta a ramas pentru ca nu sunt pb la aprindere dupa parerea mea.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfat, o sa incerc sa scot sonda lambda sa vedem cum face. Din pacate, abia in weekend o sa am timpul necesar sa ma ocup. Si pana atunci incerc sa caut o sonda sau un corp de injector sa il inlocuiesc. Voi reveni cu rezolvarea problemei, cat mai curand, sper.

Multumesc din nou.

Modificat de Alex.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Abia dupa atata vreme am reusit sa bag masina in service. Au fost probleme legate de timp si bani. Am mers cu masina asa, dar doar cand am avut nevoie neaparat.

Inca nu am luat-o, maine dimineata o bag in probe, dar baietii spun ca merge ceas. Problema a fost una simpla, si anume catalizatorul infundat. Se infundase asa tare incat abia mai pornea (asta duminica ce-a trecut). Si baietii au spus ca e ok, doar l-au curatat, nefiind nevoie sa il inlocuiasca (aici chiar nu stiu, ar fi trebuit inlocuit sau nu...). Voi posta si maine dupa ce pun mana pe masina sa vedem cum se comporta...

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Deci asta a fost problema, masina functioneaza impecabil. Ca si concluzie, daca aveti simptomele enumerate de mine, si catalizatorul este de luat in seama. Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!