Jump to content

Am Lovit Passatul


ovidiuboss
 Share

Postare recomandată

:banghead: am fost implicat intr-un accident in urma caruia nu au rezultat victime, numai masinile indoite si cucuie.

pe scurt< dupa un varf de panta, imi apare un Ford Fiesta care ruleaza foarte incet(el dorea sa se inscrie pt a face la stanga), semnalizez sa il depasesc (este linie continua) el vireaza stanga, claxonez si virez dreapta, intru pe banda mea iar el inexplicabil reduce viteza si il lovesc in partea spate dreapta a masinii, face o intoarcere de 180 grade si ajunge in santul de pe partea stanga a soselei. In masina se gaseaua 6 persoane din care 2 copii. In masina noastra eram eu cu sotia si fetita, fara nici o vantaie macar. Bine ca nu a patit nimeni nimic grav.

M-am inteles cu persoana respectiva , a.i. politia a mentionat ca incheie dosarul saptamana viitoare. La prima vedere sunt rezolvate unele probleme (sper sa nu apara nimic neprevazut).

Va solicit sprijinul pentru rezolvarea problemelor masinii mele,astfel>

1. far spart

2. capota motor infundata

3. aripa stanga infundata

4. bara protectie fata si spoiler stanga, masca grila radiator.

5. am observat o mica pata de ulei in partea din stanga fata a masinii(maine o sa ma uit mai exact sa vad sursa)

6. motorul are momente cand scoate fum si se tureaza dar pierde din putere( la plecare de pe loc si la urcare, dar nu totdeauna).

daca stiti ceva preturi (eventual surse) pt piesele enumerate mai sus si eventuale cauze pentru punctul 6 , va rog....(vreau sa fac masina la un prieten, nu la reprezentanta, motivul> banii).

Va multumesc anticipat.

edit> am dus-o la un garaj si la pornirea de pe loc motorul avea un mers usor neregulat.

Modificat de ovidiuboss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    38

  • ovidiuboss

    15

  • andREI

    8

  • Alex P

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pata de ulei in partea stanga cu simptomele mentionate mai sus inseamna intercooler/furtune admisie aer neetanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. am observat ca in partea stanga e un rezervor cu capac verde cu ulei . La prima vedere e acelasi tip de ulei cu cel de pe sosea. Nu imi explic de ce nu curge in continuu iar in rezervor mai este ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichidul de servodirectie...

Modificat de thheo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

punctul 5 si 6 e rezolvzbil destul de usor.

pentru celelalte puncte , aveti surse pt. piese din dezmembrari sau aduse la mana a doua, eventual din afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ceva. Tu ai urcat o rampa si apoi dupa varful ei ai inceput sa cobori. Soseaua avea doua benzi pe sens si tu probabil te aflai pe banda a 2-a. El la fel. Ai vrut sa il depasesti prin dreapta, ai claxonat (nu inteleg de ce) si el a tras dreapta venindu-ti tie cum in fata. L-ai acrosat in partea dreapta spate a lui cu partea fata stanga a ta rezultand rasucirea lui si avaria ta. Am inteles bine?

Daca da atunci:

1. De ce l-ai claxonat?

2. De ce a tras el dreapta? De sperietura claxonatului tau?

3. Cum tinea 6 persoane in masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soseaua are o singura banda pe sens, iar eu am vrut sa il depasesc initial prin stanga lui, moment in care el a virat stanga (pentru a se incadra pe un drum de tara ), atunci l-am claxonat instinctiv, am revenit pe banda mea, el a oprit sau a incetinit astfel incat nu mai am loc prin dreapta asa ca, recapituland, dupa un slalom de pe banda mea pe cealalta si o revenire, l-am lovit.

stand stramb si gandind drept, daca reduceam viteza de la inceput mai mult, de cand l-am vazut, evitam, dar am crezut ca pot sa il depasesc initial prin stanga, dar vazand manevra lui spre stanga am vrut sa ma incadrez prin dreapta, unde am dat de fundul lui jumatate pe banda mea jumatate pe celalalt sens de mers.

referitor la pct 3, doreau sa se duca la un picnic.

una peste alta cred ca fost cea mai buna dintre cele rele, ca reflex, deoarece l-am lovit in momentul in care am revenit pe banda mea, iar masina mea era oarecum oblica pe sensul de mers; daca optam pentru a-l ocoli asta insemna sa virez masina spre dreapta mai mult, ajungand aproape perpendicular pe axul drumului, ceea ce facea ca imposibila o revenire pe axul soselei sau o oprire in 2 metri (pana la parapet), iar dupa parapet era o vagauna cu o adancime de 2,5 -3 metri, fara sa socotesc copacii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu e nimeni ranit, si sa fi ferit de incidente in viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam. Oricum e o experienta foarte urata, 6 ore la Politie, etilotest, probe de sange, declaratii, etc. Oricum, bine ca nu a patit nimeni nimic grav iar fiarele se indreapta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata lista cu reperele care imi sunt necesare>

: capota fata

: aripa stanga fata

: far stanga

: bara protectie fata

: ornament negru lateral stanga pe bara

: cadru suport plastic fata(drager))

: proiectoare ceata stanga +dreapta

: spoiler fata

: insertie metalica bara fata

: aparatoare plastic roata stanga fata

: suport plastic lateral stanga stanga prindere bara

: radiator intercooler + priza aer

: scut motor

: grila centrala bara

: grila laterala stanga bara

: 3 insertii plastic bara.

Daca aveti surse de piese noi sau s.h., va rog sa imi dati un reply. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am comandat piesele iar cand termin cu toata tarasenia o sa va tin la curent cu costurile totale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

etse un accident la prima vedere banal/minor, dar din ghinion ma gandesc ca se poate intampla oricui, oricat de bun sofer ar fi, mai ales daca viteza era mare.

Ce viteza aveai cand ai intentionat sa il depasesti? si la ce viteza crezi ca a avut loc impactul (ma gandesc ca ai franat f. tare cand ai vazut ca el se baga la loc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam in jur de 100km/h, iar la impact cred aveam in jur de 50-60km/h.

Mentionez ca l-am lovit pe banda mea de mers iar de franat nu am franat prea tare(nu a "lucrat" nici macar ABS-ul), deoarece am considerat ca :) intra pe drumul forestier pt care a facut manevra ( unde este si linie continua dubla). El nu a intrat, probabil l-am dezorientat cu manevra mea depasire-revenire ci s-a oprit jumate pe banda cealalta, jumate pe banda mea si a lui rezultand tamponarea. De aici incepe calvarul> persoane usor ranite din care un copil de 3 ani (cea mai urata faza posibila), etilotest, declaratii, masuratori, probe de sange, declaratii, 6 ore care au trecut ca nimic. Tamponare banala sa zic asa. Ma gandesc cu groaza la un accident mai puternic......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da intr-adevar..nici macar nu ai avut viteza foarte mare 100km/h la cat poate masina :)

trebuie sa ma invat si eu sa nu mai merg cu viteza...ca uite se poate intampla oricand si oricui.....dar te tenteaza pt. ca masina cere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si sper sa nu supar pe nimeni

si eu am un pasat 2003 cel mai bine echipat de motor 130 cp...

ce zici tu ca masina cere e prostie curata, in ziua de azi toate masinile cer, si trebuie sa conduci cit de cit responsabil, ca era linie continua , vina conductorului de passat e mai mare, nici cind e permisa depasirea nu poti depasi un vehicul ce semnalizeaza stinga decum cind e linie continua dubla cum spunea prietenul nostru mai sus.Si trebuie sa te si uiti , sa si gindesti din cind in cind de ce oare semnalizeaza , o fi posibil ca vireaza la stinga pe line continua , ori asta putem face doar noi care avem multi cai sub capota.

nu vreau sa dezamagesc dar si noi suntem mici fata de ce masini sint azi in sosele de la 250 cp in sus o gramada , unde un biet pasat ca al nostru plinge.

apropo nu am specificat ca nu traiesc in rominia, dar lucrul e general valabil cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..............

pt. ca masina cere....

Masina nu cere ci masina poate. Soferul cere deci el e responsabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce zici tu ca masina cere e prostie curata, in ziua de azi toate masinile cer, si trebuie sa conduci cit de cit responsabil,

<{POST_SNAPBACK}>

in primul rand iti multumesc pt. compliment......

In al doilea rand si eu am incercat sa spun ca masina poate si ca ar trebui sa fim mai temperati.

adevarul este ca eu merg cu broasca si cu IMSul lejer cu 90-100 km/h (este adevarat ca doar pe unde drumul imi permite si nu pun in pericul pe altcineva)...dar cu passatul am mers si 220 (este adevarat ca pe autostrazi pe afara).

Si exact asta vroiam sa subliniez, ca este bine sa o las mai moale (si nu numai pt. mine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa va spun ca acelasi principiu il am , aveam (mai analizez) si anume> atat timp cat drumul e liber si bun, da-i viteza; dar uite ca uneori intervin mai multe constante, practic nu poti sa intuiesti reactiile celuilat participant la trafic, exemplu> nu am redus viteza decat foarte putin deoarece am crezut ca :) intra pe drumul forestier, nu a intrat , mai mult de atat s-a oprit in mijlocul drumului si lovindu-l din spate, sunt vinovat. Deoarece nu am vrut sa ajungem la tribunal, culpa este numai a mea (din declaratii). Cred ca nu a fost cea mai buna solutie, dar despre acest subcapitol o sa va tin la curent cu informatii dupa ce am mai multe date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ma invat si eu sa nu mai merg cu viteza...ca uite se poate intampla oricand si oricui.....dar te tenteaza pt. ca masina cere....

<{POST_SNAPBACK}>

al doilea motiv pt care am deschis acest topic a fost "constientizarea " faptului ca se poate intampla oricui si oricand si multi nu stiu ca (cum nu am stiut si eu in detaliu)> una e tamponare, alta e un accident in urma caruia daca un pasager sau soferul au un singur cucui, pot face plangere pentru vatamare ceea ce inseamna dosar penal,

> aveti grija ce scrieti in declaratii

>uitati-va la actele masinii celuilalt daca are ITP, asigurare

> daca e 0.00 la etilotest

>cate persoane erau in masina si pe ce locuri (copii in fata in brate le mamelor)

nu vreau sa par si vinovat si cautandu-i nod in papura soferului care nu are nici o vina, dar in cazul in care pretentiile lui seamana a santaj, sa fiti pregatiti cu argumente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg intotdeauna cu o camera foto la mine si daca sunt implicat in vreo tamponare nu misc masina de pe loc. Pot sa blochez tot traficul, ma ... .. .. doare in guler, fac poze din diverse unghiuri si apoi plec la politie. Am fost lovit din spate la semafor de un chestor sef de la politia economica si am iesit eu vinovat. De la asta mi se trage detectivismul. Ma bucur totusi ca el a avut daune de peste 1000EUR si eu doar de vreo 100EUR. Eu ii doream si mai mult rau dar sa nu deviem si mai mult..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce circumstante ai iesit tu vinovat?

Lovindu-te din spate, trebuia sa fie invers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce circumstante ai iesit tu vinovat?
Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Scuze pentru intarziere.

Pt cei interesati, o sa va prezint un calcul complet al costurilor reparatiilor si al cheltuielilor adiacente.

Deci>

capota -5773109,

aripa -2957983

far -2327731

bara fata -4852941

bara fata -1260504

suport bara stanga fata -210084

absorbant -512605

aparatoare noroi stanga fata-974790

grila bara stanga -226891

scut motor -4369748

priza aer -705882

radiator intercooler -5386555

proiector -2470588

proiector -2470588

grile -10672227

-773109

-5512605

spoiler negru inf bara fata -1537815 + TVA REZULTA

TOTAL > 51.635.000 lei

+ 10.000.000 lei despagubiri pt. copilul lovit

+ 12.000.000 lei manopera pieselor

+ 9.000.000 lei vopsitul si retusuri mici pe unde mai aveam ciupituri, inclusiv polish

TOTAL> 83.270.000 lei

nu este incheiata problema cu masina lui, deoarece in prima faza a inteles de la firma de asigurari ca primeste 1200 de euro si al naibii mecanic a scos factura exact la aceasta valoare.

cand era vorba de incasat banii, asiguratorii i-au comunicat ca nu ii dau decat 780 de euro , ca a inteles el gresit de 1200 de euro iar acum are pretentii sa ii platesc eu diferenta

oricum era la mintea cocosului ca nu poti sa primesti pt un Fiesta din 86 care valoreaza maxim 1000 de euro suma respectiva pt o tamponare dreapta spate.

acum ma gandesc ca daca nu il loveam, avea masina intrega, dar sa accept sa ma pacaleasca, nu stiu ce sa zic

in rest, am avut o surpriza placuta cu politia care a fost corecta, mi-au dat dovada si prelungire la dovada pentru a putea circula, fara aluzii la spaga, etc.

va doresc drum usor si fara bll.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic, am citit tot subiectul si e interesant ca orice alt accident buclucash. Imi pare rau si cred ca toti au acelasi sentiment oricata vina ai avea in acest accident. Numai un om rau se poate bucura de necazul altui om.

Poze si poze... e bine sa ai foto la telefon , nu ?!??!

Daca pe el asigurarea ta nu il despagubeste complet, aia nu e treaba ta. Nu are decat sa te dea in judecata. Cine poate sa-l despagubeasca altfel decat legea. Isi pierde timpul degeaba.

Daca legea zice ca atata primeste dupa valoarea masinii atata primeste. Un alt rol al politei casco este si de ati acoperi eventuala diferenta in cazul unui accident ca al lui. Oricum nu asigurarea ta e de vina. Asigurarea ta acopera daune si de 1miliard daca e cazul dar in limitele legii.

Asa orice om cu masina de 1000 euro se baga intentionat in fata, si a doua zi o face super masina pe banii asigurarilor sau pe spatele tau. O face boboc si o vinde cu 2000 euro si uite asa prospera oamenii. Legea e lege si e facuta sa nu poti pacali pe nimeni cu astfel de manevre.

In rest tu sa fi sanatos, bine ca nu au patit ei nimic si de acum incolo nu te mai baza numai pe experienta ta. Calculele si intuitziile nu prea merg in romania. Unii circula prea tare, altii prea incet si toti pe aceleasi sosele.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt urari.

Oricum cheltuielile reaparatiilor le-am suportat din bugetul familiei ca sa zic asa.

CASCO NU AM MAI PLATIT DIN IANUARIE.

Gandeam ca nu mi se poate intampla tocmai mie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!