Jump to content

Motor ASZ cu caderi de putere


chid
 Share

Postare recomandată

Bravo domnu' chid, ma bucur ca ai rezolvat problema.

Dar de ce se gripeaza acel actuator? Ca vad ca e problema destul de des intalnita. Se poate preveni in vreun fel gripare lui?

pls fara domnu'...... :-)))))

a ruginit..... si eu am intrebat acelasi lucru..... nu prea se poate face nimic impotriva acestui lucru...!?!?# e ciudat...... mai ales ca e o problema f des intalnita.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeee .... glumeam si eu cu "domnu" :scratch:

Sa aiba de-a face cu felul in care e condusa masina? Tu cum mergeai cu ea? Tare, incet ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pozitia lui de lucru il face sa poata strange apa in el. Tija sta in sus. pe langa ea intra apa (aia putina care ajunge acolo). asa apare rugina si de la rugina se gripeaza. e bine ca se poate totusi debloca (uneori).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeee .... glumeam si eu cu "domnu" :scratch:

Sa aiba de-a face cu felul in care e condusa masina? Tu cum mergeai cu ea? Tare, incet ...?

aaaaaaaaaaaaa adica vrei sa zici acum ca nu sunt domn.....hmmmmmm ;-))

eu merg destul de linistit cu ea, dar o si calc cateodata..... nu e de la stilul de condus, apare problema la aproape toata lumea.... poate solutia ar fi ca din cand in cand sa cureti cumva acolo ( acum stiu pozitia) si sa dai cu spray de degresat....!?! nici nu stiu cum ajunge apa acolo ca e destul de sus, si am scut de metal...... de ce n-ar fi facut-o astia din inox, nu stiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum putin offtopic....

acum ca am vazut cum functioneaza turbina si actuatorul asta.....am si eu niste intrebari?

cum se poate mentine turbina in functiune la capacitate maxima intr-o depasire sa zicem, cand schimb viteza?? in momentul cand schimb iau piciorul putin de pe acceleratie si actuatorul fuge inapoi......

stiu ca pozitia actuatorului nu depinde numai de pozitia pedalei de acceleratie, ci si de cuplu, turatie....!?!

cum e mai bine sa schimbam vitezele?? sa lasam acutuatorul sa revina la pozitia lui sau sa mergem cu turbina tot timpul la max??? ( cand plecam de pe loc si nu e nimic in fata...:-) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu o scot la capat cu tine ... :scratch:

Apa poate ajunge sub forma de vapori, umezeala ....

Cineva spunea la un moment dat pe forum ca cun un TDI trebuie sa mergi ca si cum ar fi furata :P adica forja maxima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salutare,

aveti cumva schema de la turbo pt masina din semnatura, ma calareste un limp mode cand mi-e lumea mai draga....si vreau sa ma documentez un pic inainte sa merg la doctor

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!