Jump to content

Motor ASZ cu caderi de putere


chid
 Share

Postare recomandată

se pare ca si eu am ceva probleme cu MAF-ul..:-((

dar eu simt kiar la turatie mica, in jur de 2000-2500, stau cu acceleratia la blana si masina nu mai tzasneste cum obisnuia, ci se duce linistit..!?!

o alta kestie, cateodata trage, cateodata nu.... dar niciodata cum mergea inainte.....

asta s-a intamplat dintr-o data;

poate avea legatura cumva cu faptul ca am ramas aproape fara matorina (s-a aprins becul) dar am mers si am pus motorina imediat de la OMV... si a 2-a zi au inceput problemele.....

filtrul de benzina este schimbat cam de 5000 km.....

maine ii fac un test sa vaz care estem problemus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimele noutati:

fost-am dimineatza la Tess si facut niste teste cu VAG-COM-ul lor, plus un MAF nou de test.....masina se misca la fel de incet...

intra in limp mode, pe la 3500 ture... dupa restart, se misca ceva mai bine, dar puterea nu e livrata constant....

concluzia: ceva probleme la turbina.... o curatam zilele astea si mai vedem apoi.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode egal DTC-uri storate. Care sunt acestea ??

Daca nu exista DTC-uri nu este vorba de "limp mode" si atunci nu are sens sa cureti turbina (sunt o multime de garnituri si suruburi cu autostrangere care trebuie inlocuite si care sigur nu sunt pe "stoc") si mai ales daca nu este de turbina motivul problemei nu risca operatiuni ne-necesare.

Identifica exact cauza si apoi repara defectiunea, nu te apuca sa repari si sa schimbi diverse piese in speranta ca "nimeresti" veriga defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode egal DTC-uri storate. Care sunt acestea ??

Daca nu exista DTC-uri nu este vorba de "limp mode" si atunci nu are sens sa cureti turbina (sunt o multime de garnituri si suruburi cu autostrangere care trebuie inlocuite si care sigur nu sunt pe "stoc") si mai ales daca nu este de turbina motivul problemei nu risca operatiuni ne-necesare.

Identifica exact cauza si apoi repara defectiunea, nu te apuca sa repari si sa schimbi diverse piese in speranta ca "nimeresti" veriga defecta.

thx de info!

era ceva legat de turbina.... nu stiu esact, o sa vaz la fatza locului.

poate sa fie de la vreun furtun sau o garnitura care nu mai etanseaza bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba despre o presiune de supraalimentare mica (in functie de ce DTC ai storat) cauza poate fi cea mentionata de tine.

Greu de crezut ca o turbina sa se ancraseze brusc de la o zi la alta. Furtune (de supraalimentare si/sau vacuum) desfacute, fisurate, intercooler neetans sunt cauze mult mai plauzibile.

Si un filtru/injectoare infundate pot genera o presiune de supraalimentare scazuta (turbina este antrenata de gazele de evacuare - nu combustibil - nu energie a gazelor de evacuare).

Fa un test pe grupul 013 si 018 (ralanti la un minut dupa ce motorul a fost pornit). Asa poti eventual EVENTUAL sa identifici daca problema apare datorita sistemului de alimentare/injectoare infundate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu votez pentru probleme la furtune sau injectoare.

Dupa parerea mea este posibil ca o particula ramasa pe fundul rezervorului sa fi fost aspirata, blocand un injector.

Uita-te la DTC-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kestia ciudata e ca are cateodata putere, cateodata nu.... ( kiar si la blana, parca nu am piciorul pe acceleratie)

oricum, puterea actuala nu se simte de la 2000 rpm cum se simtea inainte, ci dupa 2500 rpm !?!?!

cand mi-a pus VAG-COM-ul s-a uitat si la presiunea de la pompe si a zis ca e ok, kiar putin peste limita !?!

cum poate fi un injector infundat, motorul toarce rotund, nu pare sa mearga fara un cilindru.

cum aflu daca a prins vreun gunoi si nu are debit suficient?

cred ca are totusi ceva cu motorina, prea e mare coincidenta si prea brusc a aparut problema... pana acum nu am avut genul asta de problema, nici macar o tentativa.... :)

mai astept sfaturi si pareri !! sper ca maine dupa masa sa reusesc sa o bag in service si poate dau de buba.... sper sa am si camera la mine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator patesc si eu :12:

Cind descoperi cauza, sa ne spui si noua .

La mine nu face tot timpul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai pus azi VAG-ul pe ea, si am facut o poza cu foaia; e in germana si eu nu stiu o boaba de germana.... ;-)

o atasez:

maine merg cu ea in service, am programare....astept inca sfaturi.... :?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum e facuta chestia aia in mers??? cu WOT?

atat presiunea pe turbina cat si cantitatea de aer adminse sunt mici....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum e facuta chestia aia in mers??? cu WOT?

atat presiunea pe turbina cat si cantitatea de aer adminse sunt mici....

WOT in a 3-a... si masina abia pleca...:-((

nu cred ca e MAF-ul, ca am pus unul nou si facea la fel....!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur problema este la turbo. MAF-ul nu are nimic.

Verifica in ordine N75, mecanismul VNT (alexrosiu te poate ajuta la acest capitol)

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai verifica si daca pompa de vacum e OK.....

poti sa incerci sa mai faci un test cu furtunul de comanda al VNT scos din N75. In locul furtunului in N75 este preferabil sa pui un furtun cu dop.

Este greu de crezut (dar nu imposibil) ca mecanismul VNT sa se blocheze pe inchis.. adica pe presiune minima. mai degraba cred ca furtunul de comanda al VNT-ului are ceva probleme.. fisurat sau infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai rapid test:

Basic settings grupul 11 turbina cicleaza intre max boost si min boost (VNT full inchis/full deschis). La ASZ ralanti-ul se va ridica la 1300-1400 rpm si presiunea va "oscila" intre presiunea atmosferica si presiunea atmosferica plus 150 - 200 mBari.

Singura inadvertenta in valorile masurate este ciclul de lucru al N75-ului care este de 92% (adica comanda de presiune mica). Desi presiunea masurata este mult sub valorile "asteptate" de ECU totusi comanda nu este corespunzatoare.

Urmareste valorile din grupul 11 ultima "casuta". Daca indiferent de restul parametrilor valoarea ramana mare sau fix 92 % atunci in locul tau as face o vizita la dealerul Upsolute din BV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfaturi, le scot la imprim si maine le am la mine.!

sper sa rezolv usor...

Andi, poti sa-mi scoti putin schema de la turbo si ce e in jur? pls......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite schema galeriei de admisie si fixarii turbinei

THX!

pe la 3 ma duc in service!! sper sa fie cu folos!! ;-))

ce furtune ziceai sa verific? care poate fi infundat sau rupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cal care merge de la N75 catre actuatorul turbinei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cal care merge de la N75 catre actuatorul turbinei...

deci 21 in schema trimisa de Andi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

URAAAAAAAAAAAA!!!!! S-a rezolvat!!!! mashinuta merge acum super misto!!!

in primul rand multumiri tutulor celor care m-au ajutat, in special lui Andi ( stie el de ce ;-)) )

problema a fost la capsula ( termenul folosit de ei in service) a carui poza am atasat-o..... ( am schimbat capsula..)

ideea a fost ca actuatorul a ruginit si se misca foarte greu, aproape imposibil de miscat prin creerea vacumului in capsula..... ; din cauza ca acesta ramanea blocat, turbinutza nu mai intra in functiune.....

asa mi-am dat eu seama ce bine e cu turbina, si ce rau e fara!!!!!!!!

de ce avea momente cand totusi intra turbina, : pentru ca totusi cateodata actuatorul se misca si actiona turbina....dar in momentul cand luam piciorul de pe acceleratie revenea la loc si a doua oara nu prea il mai pacaleam...hehe....

am avut noroc pt ca m-au ajutat baietii din service, operatiunea in total nu a durat mai mult de 1si 1/2 ore, si pt faptul ca acea capsula nu e piesa separata ci vine doar impreuna cu turbina ( cost estimat 1800 euro !>@#@$) ... am scapat destul de ieftin cu 50 euro capsula ( noua!!) , o aveau de la un alt golf care a ramas fara turbina dupa vreo 2 km dupa ce i-au pus una noua ( ceva cu ulei pe la turbina ....!?!>!)

cam atat ar fi de spus..... daca imi mai aduc aminte ceva, o sa pun......

capsula o sa incerc sa o fierb in ulei ( indicatie Andi) poate reusesc sa o repun pe picioare....... cine stie cine mai are novoie de ea...;-))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo domnul chid. se pare ca ai avut aceeasi problema ca alexrosiu

bine ca s-a rezolvat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

mai toti mecanicii reusesc sa aiba cate un actuator pe stoc (chiar daca el vine doar cu turbina ... si cand am fost eu cu problema mea (la mine era turbina) exista unul de la un Passat TDI care avusese turbina sparta... e bun domle' mecanicu roman.

Actuatorul meu (care a si ramas pe masina)

download.php?id=954

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta asa e, se pare ca la noi se descurca oamenii..... eu nu inteleg de ce nu vin ca piese separate...!?!>@#@%$ adica pt ca a prins putina rugina actuatorul sa trebuiasca sa cumpar turbina?!?!?! mama lor!!

mi-am mai dat seama de ceva: vreo 2 zile am avut un golf SDI :-)))

e drept ca nu era 100% SDI, dar sigur era fara turbina....hehe..... nu mai vreau!

poate ar trebui editat titlul topicului cumva..... sa fie mai explicit... nu cred ca stiu multi ce tip de motor au..... sau cum e cu caderea de putere.... si e pacat ca desi alex a avut aceeasi problema ca si mine eu nu am stiut ce am..... sa vedem cum facem in asa fel incat urmatorul sa fie mult mai linistit ca mine...;-))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo domnu' chid, ma bucur ca ai rezolvat problema.

Dar de ce se gripeaza acel actuator? Ca vad ca e problema destul de des intalnita. Se poate preveni in vreun fel gripare lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!