Jump to content

Panou cu relee Fabia


saboteur
 Share

Postare recomandată

Am facut o scanare cu vag-com, si am primit urmatoarea eroare pe modulul instalatiei electrice:

01054 Power Supply Relay (Terminal 30) - J317 short to B+

Tind sa cred cad ca are de a face cu fenomenul de descarcare a bateriei cu care ma tot confrunt din cand in cand. Releul j317 stiu ca are functia de alimentare a ECU ca motoarele diesel VAG si e inscriptionat cu 109 pe panou. La fabia 1,4 mpi nu stiu daca e tot 109 si unde e amplasat. Am desfacut partea stanga a bordului cea de sub volan, sa ma uit in spatele panoului de sugurante, unde am presupus ca se afla releele. Am gasit ceva relee acolo, dar nici unul cu 109. Are cineva idee pe unde mai sunt relee si cum il gasesc pe J317?

Sau vreo idee in cazul erorii, ce ar mai putea fi? Dau o bere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, releul asta este cel care alimenteaza plafoniera, lampa de iluminare portbagaj..., si, de obicei, unii montatori de alarme scurtcircuiteaza terminalele 30 si 87 ale releului.Posibil asta sa fie sursa erorii citite da vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu ai cumva idee unde e plasat releul? si ce numar e pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca releul se afla in modulul de confort de sub bord (langa pedala de ambreiaj) iar firele sunt intr-o mufa bej de pe randul din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific: J317 nu este un releu ci calculatorul de retea.Sursa codului de defect poate fi asa cum am spus, strapul facut intre cele doua fire(rosu/negru si rosu/verde) din mufa bej (cea mica, a doua de pe randul din dreapta) din acest calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io stiam ca compu de electric e J519, ala de sub bord pe partea shoferului in cutia neagra de plastic, iar eroarea zice ceva de releu: 01054 Power Supply Relay (Terminal 30) - J317 short to B+ ;) . O sa ma uit unde ai zis, pe acolo suspectam si eu ca ar fi beleaua, dar nu stiam exact ce e j317 ala. Mi'a mai zis un englez meshter in skode ca ar fi un releu in cutia cu pricina: The main power relay is part of the central electrics ECU that lives under the drivers undertray. Deci toate indicatiile duc la cutie, tre sa vedem ce-i pe acolo. Merci ;)

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, calculatorul este J519. In rest, imi sustin parerea despre sursa defectului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s'a rezolvat, eroarea nu a mai aparut, dar in schimb am ramas iar fara baterie duminica dimineazta, imediat am facut un test vag com, dar in afara de voltage too low, nimica. Presupun totusi ca faz cu releul a fost o intamplare, si ca am o dioda pleznita pe alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o intrebare, unde ai facut test cu vag-com-ul duminica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai saboteur rautacios mic :( .. omul se minuna ptr ca nu isi daduse seama cum ai reusit aceasta performanta (cine ti-a prestat serviciul?) de ce nu ii spui frumos ca ai tu laptop + softul + cablul respectiv ?! :)

pana la urma .. tot n`ai rezolvat problema ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am io cablu, laptopu e al unui prieten, softu e al posesorului copyrightului :blink: . N'am rezolvat problema, se intampla rar, si tre sa dau alternatoru jos si mi'e scarba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Pentru toti ce au eruarea de mai sus,vine de la legatura alarmeicare I

care ,In timp buleste acest releu {J317).Remedierea consta ,In schimbarea releului,aflat sub plansa de bord,pe partea volanului,scrie pe el numarul J317.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare. Va cer sfatul si in legatura cu un releu. Stie cineva daca la claxonul de la Fabia este implicat un releu? De cand am cumparat masina, nu am avut claxon. Am cumparat o goarna noua si am montat-o dar cand apas pe volan se aude doar o tentativa de claxonat. Mai bine zis un clantanit scurt doar atunci cand face contact (nu face cat tin eu apasat volanul). Siguranta este ok. Goarna testata pe direct la borna este ok. Am masurat si tensiune am pe fire. Am inteles de la un electrician de la Renault/Dacia ca astea care au 2 fire la goarna nu ar avea releu. Totusi vreau pararea unui specialist Skoda. Daca are releu, va rog sa-mi spuneti si mie unde este ca il caut de 2 zile. Daca nu are, nu-mi ramane decat sa desfac capacul de la volan sa vad daca ma prind care e problema. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are releu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionescu, releul este pe placa din centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo e, si nu ai cum sa ajungi la el. Cu VCDS pe masina, ce erori sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. S-a rezolvat fara batai de cap. Nu cred ca i-am facut nimic eu (doar l-am injurat de cateva ori si m-am uitat mai incruntat spre el). Am avut cateva tentative de a da capacaul jos de la volan dar sincer nu am reusit. Nedumerit si nervos, am intrat din nou pe internet sa citesc cum se scoate (ma gandeam ca am inteles eu gresit sau nu am retinut ce trebuie). Apoi am pus bornele din nou la beterie si "papuceii" la claxon si cand am apasat pe volan, functiona. Va doresc la toti sa va rezolvati problemele cum am rezolvat-o eu. Multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Apropo de relee, Fabia 1 1.9TDI-pd Elegance are relee ptr faruri? Tot umblu pe la faruri ca nu imi place lumina de cand am dat xenoanele jos  :tuktuk: , am identificat + la becuri si cu lumina aprinsa , cu un fir tot cu + dar luat direct de pe baterie am pus la bec si creste intensitatea putin. Concluzia este ca  probabil ca nu are releu si ca va trebui pus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are releu si nu trebuie pus nimic, curentul trece direct prin comutatorul de lumini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe un topic ca are releu la proiectoare, sub bord, are nr 18. Pe faza lunga cand ii dau + suplimentar direct pe bec creste seziabil de mult lumina si ma streseaza. Asa ca nu pot sta asa, eventual pana se topeste blocul de lumini sau cel de sigurante. E clar ca am rezistenta la contact undeva. Am mai patit asta la un Fiat Ritmo. Si apoi aveam o lumina de pica cioara din pom. Problema este spatiul de amplasare. La mine e plin! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,am  o intrebare pt posesorii de fabia.Un vecin si-a luat de curand o fabia 1.2 din 2004 la care stergatorul de pe luneta nu functioneaza,am investigat un pic problema si am gasit siguranta scoasa iar in momentul cand o pun functioneaza  stergatorul continu dar cu pauza intre curse ca si cum ar fi dat pe temporizare.Intrebarea mea este daca stergatorul spate are releu si daca da unde este amplasat?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e comandat de centrala electrica, nu are releu separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!