Jump to content

E normal sa scoata fum?


danuuu
 Share

Postare recomandată

E normal sa scoata fum masina dupa ce o pornesc?asta dupa ce a stat pe dreapta 5-6 ore!masina e o bora 1.9 tdi 90 cp!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

verifica avansul cu un tester (la motorul tau se regleaza mecanic)

Cati KM are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica avansul (cum a zis si voinea) si sa nu ai neetanseitati pe traseul turbo. De asemenea s-ar putea sa fie doar acumulare de funingine pe evacuare. Daca e funingine se curata cu cateva talpi in treapta a-2-a de la 2000 rpm pana dupa 4000 rpm de cateva ori.

De asemenea va rog sa postati problemele de motor la sectiunea motorului vostru. De exemplu TDI-urile au sectiunea "TDi Forum".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci fum scoate numai in momentul pornirii!

masina are in jur de 240 de mii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-as face griji daca nu porneste greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste chiar foarte bine si merge la fel de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce consum de ulei ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi ca am idee ce consum de ulei are?

nu stiu sincer!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor . Golfuletul meu cred ca e bolnavior. Motorul lui TDI de 90 de cai .. a inceput sa scoata MUUULT fum negru la accelerari puternice . Cel mai mult fum il scoate la accelerari in deal , cand motorul trage din greu.Masina are 212.660 KM .. nu consuma ulei,motorul trage EXCELENT .. nu are nici un fel de problema. Motorina este de calitate (PECO) plus ca ii bag aditiv METABOND de fiecare data. Aveti idee ce ar putea fi ? Cativa prieteni mi-au recomandat curatarea injectoarelor cu ultra sunete... ce stiti despre aceasta operatiune eu habar nu am . Recomandati ? Nu recomandati ?

OFF TOPIC scz .. Zilele astea am aflat cu stupoare ca nici una din cele 4 bujii de pe masina NU functioneaza .. si totusi mi-a pornit la prima cheie .. pe geruri de -12 grade Celsius. Va rog ajutati-ma .. , ajutati soferii ce merg in spatele meu .. ca abia mai vad de fumul lasat de mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cata vreme a inceput sa scoata fum?

De cand scoate fum nu ai sesizat vreun zgomot ciudat la motor, cand e in sarcina, ca un fasait, cum ar pierde presiune.

Eu cand am avut odata intercoolerul spart si odata un furtun de la traseul turbo sarit, aveam aceleasi manifestari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima pornire, atunci cand motorul este rece, martorul de bujie iti sta mai mult timp aprins sau se stinge repede? cred ca ar trebui sa schimbi bujiile acelea care nu prea mai merg si dupa aceea mai vezi ce se intampla. anunta-ne aici pe forum eventualele modificari. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune pe careva sa bage vag-comul si uita-te in grupul 13 la corectiile de pe injectoare,vezi ce valori ai.si completeaza locatia sa stim de pe unde esti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fum de vreo 4 zile .. la pornire,martorul sta ceva aprins,apoi se stinge .. uneori mai mult,uneori mai putin ... depinde daca motorul este cald sau nu .. acum ma gandesc.. daca bujiile nu ar functiona,nu ar trebui sa faca asa martorul nu ?Deci nu are un timp anume .Cat despre zgomote ciudate .. nici vorba .. motorul merge .. trage impecabil .. doar ca lasa o perna de fum negru la accelerari bruste . Ce bujii recomandati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu au treaba cu fumul. Daca nu ai probleme pe traseul de aer trebuie sa verifici injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zicea si andREI, incearca sa cureti turbina, fa un drum de 10 - 20 km cu mai mult de 3000 rpm, si vezi daca apoi mai scoate fum.

Asa imi facea si mie, dupa o perioada mai lunga de mers exclusiv in oras, iar dupa ce m-am dat putin la ea, n-am mai avut aceasta problema. Oricat de tare as accelera, nu vad fum in oglinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa scoata fum de la cateva chestii: PIERDERE PRESIUNE PRIN INSTALATIE / DEBITMETRU DECALIBTAT/ AVANS PROST

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ... am facut un drum de 40 KM ... in 3000 turatii (ca sa ii curat turbina ) . A inceput sa nu imi mai traga motorul ! Ca si cand turbina nu ar functiona ..accelereaza fffffff greu ... Am oprit motorul , am pornit si-a revenit ... Am ajuns in oras .. si iar a facut dupa 15 minute ... Cineva mi-a zis ca este supapa de la turbina defecta . Ea se reseteaza de fiecare data cand motorul este oprit , tocmai de aia si-a revenit. Cand mi-a facut prima oara , am tras pe dreapta .. am deschis capota .. si se auzea un fasait .. ceva de genul .. furtun spart prin care iese aer.. am oprit motoru ,am pornit si si-a revenit .. aq trage din nou motorul . Cat despre fum .. si-a mai revenit un pic .. dar tot scoate mult si negru. Sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura :) ... am Cutie DSG ! daca merg normal pe la 65 - 70 i da a 5 a ... bun , e in Treapta a 5 a , dar cand i dau Blana sare in Treapta a 3 a si scoate un Fum ... mama mamaaa :) :lol: masina are 11.200 de Km ! oare are ceva ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ... am facut un drum de 40 KM ... in 3000 turatii (ca sa ii curat turbina ) . A inceput sa nu imi mai traga motorul ! Ca si cand turbina nu ar functiona ..accelereaza fffffff greu ... Am oprit motorul , am pornit si-a revenit ... Am ajuns in oras .. si iar a facut dupa 15 minute ... Cineva mi-a zis ca este supapa de la turbina defecta . Ea se reseteaza de fiecare data cand motorul este oprit , tocmai de aia si-a revenit. Cand mi-a facut prima oara , am tras pe dreapta .. am deschis capota .. si se auzea un fasait .. ceva de genul .. furtun spart prin care iese aer.. am oprit motoru ,am pornit si si-a revenit .. aq trage din nou motorul . Cat despre fum .. si-a mai revenit un pic .. dar tot scoate mult si negru. Sfaturi ?

ce ai patit tu se numeste limp mode. poate sa fie din cauza turbinei, sau poate sa fie vre-un furtun spart.

degeaba tot astepti pareri... du-te la un mecanic sa-ti verifice "temeinic" traseul de turbo, iar daca traseul e ok poti merge mai departe sa verifici turbosuflanta.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea!

Am si eu o mica problema la pornire,dimineata cand pornesc sau cand trec mai multe ore de repaus agregatul meu da un puf de fum albastrui,specifc doar cand pornesc si nu exagerat de mult dupa aceea totul ok. Motorul merge bine nu da fum in turatie totul e bine doar fumul albastrui de la pornire care ma enerveaza. Motorul e ASV si are 152 mii km. Cine poate sa ma ajute cu sfaturii va rog sa o faceti !

Cu stima PH 11 CEH !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor . Am fost azi la mecanic .. mi-a verificat traseul turbo .. e ok , nici un furtun fisurat. Am bagat masina pe tester si imi da eroarea ECU : OVERBOOST PRESSURE ADJUST . Aveti idee ce ar putea fi ?Am verificat toate supapele de pe traseul turbo,inclusiv debitmetrul de aer.Toate sunt ok . Fum tot scoate.. iar problema cu motorul (nu mai trage) apare doar la drum lung ( in afara localitatii) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facut un test in grupurile 3/10/11 si vazut ce presiune turbo ai si mai ales cum se modifica. Dupa cum spunea Cipos ai un furtun spart si cred ca mecanicul tau nu a observat care furtun. Vezi ca sunt unele subtiri care ajung la VNT .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu fumul am si eu. Cand pornesc motorul rece imi da un fum albastrui 1-2 minute cred. Oricum, cand se incalzeste motorul dispare si fumul. De curand am facut distributia si am observat niste ulei pe traseul de turbo, in partea de sus (cum te uiti la motor). Nu ma pricep deloc la mecanica, iar din ce am mai citit pe-aici nu am reusit sa trag o concluzie daca e o problema grava. Mentionez ca masina a fost scanata cu VAGCOM si turbina si injectoarele sunt in parametri. Nicio eroare pe nicaieri. Nu am reusit sa ii fac un consm la ulei pentru ca l-am schimbat acum 3-4 sute de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat cu VAG-COM .. si presiunea la turbina se modifica usor . Cand este prea mica,cand este prea mare .. cand este in parametrii . Testarea am facut-o la drum ... cu 3000 rot/min in treapta a 3-a , adica 85 Km/h . Pareri ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!