Jump to content

Intrebare! Care este cel mai puternic motor diesel stock?


Xeo
 Share

Postare recomandată

Cum spune si intrebarea, vreau sa aflu care este cel mai puternic motor diesel de pana in 2000 cmc si daca se poate si cateva date despre el si pe ce masina se gaseste. Si cum nu prea am timp sa caut acum, apelez la vastele cunostinte a colegilor de forum :salut: . Am ramas uimit de motorul de 1.9L TDi si 200CP de pe Seat Leon CupraR :lol: :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca nu e cel mai puternic, dar e destul de potent. Renault Laguna GT 2.0dci 175 cp (360 nm).

Modificat de lau090
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas uimit de motorul de 1.9L TDi si 200CP de pe Seat Leon CupraR :D :D .

hmmm...

nu cred k exista asa ceva!?

Eu stiam ceva de genu` ARL 1.9TDI 150CP. te referi la primul model de LEON nu?

Modificat de CT-87-ADY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la ce te referi.

Ca si serie stiu ca pe Golf IV este si 1,9 TDI de 150 CP...care cu chip tuning ajunge pe la min 180 CP.

Motoare mai mari pe Golf (ma refer la serie, diesel) eu nu stiu sa existe.

Poate gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai puternic la cilindreea de 2 litri este M9R de la Renault, 175cp.

Apoi urmeaza 2.0 TDI de la VAG cu 170cp , BMW 320 cu 165cp si Alfa(Opel,Fiat) 1.9 JTD 150cp.

Asta este in momentul de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

corect cum zice Radu (r&d) . In scurt timp 1.9 CDTi-ul de la OPEL va fi dopat din fabrica la 170CP (egaland VWul).

Leon Cupra TDI are ARLul de 150CP standard. Interesant tot la VAG exista 1.9TDI 160CP pe Ibiza Cupra (cel putin asa apare in softul Techdoc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm...

nu cred k exista asa ceva!?

Eu stiam ceva de genu` ARL 1.9TDI 150CP. te referi la primul model de LEON nu?

Nu am reusit sa conduc pana acum nici un diesel cu mai multi cai decat 131CP (masina personala), cu toate ca mi-asi dori ;). Iar referitor la Leonul respectiv, era o CupraR penultimul model si cumparat de cineva care a venit din Spania (ca e sesonul :( ) si sustinea ca ar avea 195CP si ca el asa a cumparat-o second-hand si ca nu stie sa-i fi facut fostul proprietar Chiptuning. Dar intre timp am dat si eu un search pe net si intradevar nu am gasit asemenea motor stock pe Leon.

Mai astept pareri si alte modele de motoare de care stiti ca se incadreaza in cele ce am intrebat mai sus. Iar si cate un link ar fi perfect :D si pentru cei care citesc topicul ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca avea 195 si fara modificari hard, era 100% 1.9TDI ARL 150CP + chip... un chip cam agresiv as zice eu, stiam ca urca pe la 185 cel normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam care ar fi dezavantajele unui chip facut la ARL? nu de alta, da' motor d-ala am eu....as fi curios de minusuri...de la consum la durata de viata a componentelor etc. apoi nu e cam mult pt un motor diesel de 1.9 sa ai 180CP? ma intreb ca daca tot iti trebuie o asa herghelie, mai bine iei benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot iti trebuie o asa herghelie, mai bine iei benzina...

Crezi ca alea nu crapa nu? ;) ;)

In primul rand ca un benzinar aspirat de 1.8 - 2.0 nu sare de 150CP si unul turbo e mai stresat intern, similar cu TDI-ul si poate avea aceleasi soarte nu e neaparat mai rezistent..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. dezavantaje sunt la fel ca la orice alt motor.

2. daca ai asa herghelie + cuplul aferent +consumul de dieselar,..sigur nu iti iei benzina. decat daca chiar ai de bagat bani in benzina. ia vezi ca zGb a ajuns muult mai sus cu un diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... corect si n-a pornit de la 150CP ci de la 130CP. Pana si ambreiajul stock zice ca-l tine fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca alea nu crapa nu? ;) ;)

In primul rand ca un benzinar aspirat de 1.8 - 2.0 nu sare de 150CP si unul turbo e mai stresat intern, similar cu TDI-ul si poate avea aceleasi soarte nu e neaparat mai rezistent..

sa ne lamurim. nu-s nici pe departe un avizat al motoarelor.

n-am spus ca ar crapa sau nu unul mai repede decat celalalt. ma gandesc ca daca vrei 180 de cai, n-are rost sa dopezi atat un diesel de 1.9, ori iei unu' mai mare, ori iei un benzinar, macar ala suporta mai bine turatiile ridicate. eu am pus intrebarea pt ca am un astfel de motor care are si el o varsta si as dori sa stiu ce inseamna 180CP pt el. cum va creste cuplul? actualmente e 320

spre exemplu: faci overclocking la un procesor - e safe de cele mai multe ori, insa iti poate crapa peste o saptamana, dar oricum inseamna o caldura suplimentara care trebuie disipata.

Modificat de DeathRipple
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai asemanati chiptuning-ul cu overclocking-ul ca nu se compara una cu alta. Poate din exterior seamana dar intern nu au legatura una cu alta. Prima diferenta este ca un procesor overclock-at va lucra mai solicitat tot timpul pe cand un motor cipuit va lucra mai solicitat doar in regimurile de lucru peste cele in care lucra necipuit. Altfel ar crapa motoarele cipuite in draci... unul dupa altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e corect ce zici. ma bucur ca te-a enervat o astfel de comparatie. tocmai d-aia intreb care sunt dezavantajele. e a treia oara cand intreb :lol: trebuie sa fie, altfel toata lumea si-ar face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: pai ia vezi cati au pe forum. sau cati nu fac ca nu stiu ce inseamna.

andREI..cica dif mare nu ar fi intre 130 si 150 diesel. adica tot acolo ar fi ajuns, ca stiu ca asta l-am intrebat si eu pe topicul lui :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul o sa-ti scada putin daca mergi ca pana acum. Uzura motorului nu va creste decat daca vei merge non-stop in talpa. Cuplul zic eu ca o sa ajunga undeva pe la ~400Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Helooooo ... echooooo ... echoooo .... off-topicuuuuu

@DeathRipple: sunt multe topic-uri pe tema propusa de tine, te rog sa le parcurgi intai pe acolo, in acest topic se intreba altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se asteapta un biturbo de la opel, 1.9 si 212 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Helooooo ... echooooo ... echoooo .... off-topicuuuuu

@DeathRipple: sunt multe topic-uri pe tema propusa de tine, te rog sa le parcurgi intai pe acolo, in acest topic se intreba altceva.

am fost indrumat pe privat in sensul asta, multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!