Jump to content

Tot ambreiaj O1


idealuri
 Share

Postare recomandată

Salutare,

La sfarsitul acestui week-end cand am ajuns sa parchez masina acasa am auzit in habitaclu un zgomot puternic dar scurt si ascutit ca si cand s-ar fi troznit 2 piese metalice (poate un arc care s-a rupt?). Zgomotul s-a auzit din partea din fata dar habar nu am de la ce a provenit. Am crezut ca a aruncat cineva cu ceva in masina si am verificat sa vad daca nu e lovita. Nu e lovita :-)

In cursul zilei de luni am observat in schimb ca pedala de ambreiaj se comporta ciudat: o apasam pana la jumatate si apoi constatam ca parca are o piedica si ulterior daca o apasam in continuare cobora pana jos (dar parca continua sa mai impinga ceva in plus). Daca o ridicam pana la 1/2 si apoi apasam din nou nu mai aparea aproblema. In schimb daca o ridicam pana

sus si o apasam aveam din nou problema respectiva. In plus langa masina de sub capota se auzea ca un scartait

cand apasam pedala. In aceasta dimineata am constatat ca pedala a revenit la functionare normala :-) (aseara

am debreiat de cateva ori si am schimbat dintr-o viteza in alta ca sa vad cum se manifesta: intra in viteza usor (mai putin viteza I in care uneori trebuie sa bag viteza II si apoi sa trec I)). Scartaitul continua sa se auda la apasarea ambreiajului (chiar si cu motorul oprit)

Cum si luni defectul a aparut din senin (dimineata nu a avut probleme masina) am fost azi la Avia Militari

(locuiesc in zona) pt a-i ruga sa se uite un pic la masina.

Fiindca masina este in garantie mi-au zis ca ei nu se uita la ea si sa merg la Avia Pantelimon unde se fac

garantiile. Ba chiar mi-a zis sa merg linistit pana se strica de tot (pana nu o sa pot baga in viteza) si

apoi sa merg in Pantelimon (adica eventual sa le platesc si tractarea pana la service si sa-mi zica ca s-a stricat din vina mea :-().

Cum as vrea sa evit situatia in care masina nu mai merge de loc as vrea sa va intreb ce imi recomandati sa fac ? Banui ca cel mai normal ar fi sa pun cat mai repede de o programare la service (aveti idee, garantiile se rezolva numai la dealerul care a vandut masina ?) Ce e posibil sa se fi stricat ?

Numai bine si la cat mai putine probleme cu masinile :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai, din ce an e masina. Da si tu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E inca adolescenta :-) Tocmai ce a trecut de revizia de 15000km (sau 1 an).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ia legatura cu Mihail Barbato de la Avia Pantelimon. El se ocupa de garantii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cat mai repede la garantie.

Ca dupa aia o sa aiba ce sa iti zica daca nu te duci la timp (ca e din vina ta si bla bla)

Eu cu masina mea cand era in garantie la orice problema cat de mica era ma duceam sa ii terorizez pe oamenii de acolo.

E serviciul lor si pentru asta sunt platiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa te duci si la Brady daca zici ca stai in zona cu Avia Militari, nu trebuie sa bati drumul pana la Avia Pantelimon. Daca cumva Brady refuza sa te primeasca pentru ca n-ai luat masina de la ei, zi-le sa-ti dea in scris ca refuza sa te primeasca la garantie :tomato:, pentru ca garantia se asigura la orice service Skoda, nu doar la dealer-ul care ti-a vandut masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne daca rezolvi ceva cu problema intrarii in treapta intai. Am si eu aceeasi problema si la revizia de 13600 au spus ca mi-au gresat pargiile si ei nu au vazut nimic suspect si sa mai urmaresc eu sa le spun. Problema a reaparut dupa 1-2 saptamani. Cand am ridicat masina intr-adevar mergea schimbarea mult mai usor...dar a reaparut, poate o fi ceva la amreiaj, sper totusi ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E inca adolescenta :-) Tocmai ce a trecut de revizia de 15000km (sau 1 an).

Nu te supara, dar la 15k tu deja ai probleme cu ambreiajul ?! :blink:

Esti sigur ca ai un stil de conducere bun? Ambreiajul tine muuult mai multi km decat ai facut tu cu ea... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantiile teroretic se rezolva la orice dealer. Nu mai pierde vremea si fa programare. Sau macar o constatare sa stie ce comanda. O sa ai neplacuta surpriza sa vezi ca nu orice piesa e pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut programare. Vineri le dau o vizita :-). Alta data cand am vrut sa merg la alt dealer a obiectat ca trebuie sa verifice la importator ca masina mai este inca in garantie si asta dureaza 2-3 zile si m-a sfatuit sa ma duc la dealeruld e la care am luat masina. Eram mic si am inghitit galusca. Dar o sa tin minte si data viitoare ii pun sa-mi dea in scris ca nu-mi primesc masina la verificare pe garantie :-)

Referitor la postul anterior in care lumea ma intreba de stilul de condus. Eu consider ca e bun (merg cu vitezele maxim legale, schimb viteza cand simt ca trebuie, e drept mai iau gropi ca e cam imposibil sa fac slalom printre ele) dar tinand cont ca in 10000km am avut discurile de frana ovalizate e posibil sa fiu un idiot :-). Lumea imi zice ca m-au lucrat in service, dar imi place sa cred ca acest lucru nu este adevarat si service-urile se respecta.

Va tin la curent dupa ce voi avea rezultatul analizei vineri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o in service. Din pacate mi-au zis ca nu si-au putut da seama ce are si ca o retin pentru investigatii suplimentare :-( Revin dupa ce primesc un raspuns de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahahaha cine zice ca SKoda nu are probleme cu ambreajul?

Un prieten de-al meu si-a luat masina NOU noutza si cand a plecat pe poarta dealeru-lui la 5 km nu ii mai tragea masina cauza.. Volnata+ambreiaj

S-a intors cu ea si i-au zis sa o lase in service ca acum intra la garantii si dupa ce o fac il anunta...

Toate aste se pot intampla numai in RO si numai in CT unde sunt cele mai proaste firme (CARDINAL, AUTOGRUP, ETC...)

Aviz turistilor sa va rugati sa nu va pice masina in CT :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cred ca am avut noroc de o masina prost facuta. Mi-au dat azi masina din service. Au schimbat setul de ambreiaj (3700ron) si rulmentul de presiune (190ron).

Au spus ca a fost un defect de fabricatie si lucrarea s-a facut in garantie asa ca nu a trebuit sa platesc nimic. Am apreciat ca au reusit sa imi returneze masina in scurt timp. Am fost doar dezamagit ca nu mi-au spus ce anume s-a stricat si din ce cauza (alta decat defect de fabricatie)

Va multumesc tuturor pentru toate sfaturile pe care mi le-ati dat.

Catalin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat. Stiu ca s-a mai discutat si pe alt topic dedicat acestei probleme si de aceea sunt un pic offtopic: despre faptul ca agata la intrarea in treapta 1, dar am scris aici pt. ca si tu ai amintit de faptul ca iti agata la intrarea in treapta 1. Se pare ca mai multe modele Tour 1.9 tdi au aceasta problema. Ce ma framanta pe mine e daca aceste doua probleme or fi legate intre ele? Daca da, probabil trebuie sa me asteptam sa ne cada ambreiajul mai repede sau mai tarziu - cum ne e norocul si la ce pret ai spus tu 3700 RON, nu e o suma mica. Cei care va pricepeti mai mult decat mine ar putea fi aceste probleme cauzate de un defect de fabricatie/proiectare(din moment ce mai multe masini au problema asta), sa ma duc sa-i mai bat la cap la service cat mai e in garantie? Data trecuta numai mi-au gresat parghiile spun ei cum am mai scris intr-un post anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3700 ron e pret de dealer. Gasiti si la 20 mil tot kitul disc, placa +volant+ rulment....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de precizare, mi-a mai venit inima la loc, dar totusi e un pret mare, si daca ar fi ceva ce e din vina constructorului la urma urmei, ar fi bine sa o rezolvam inainte, ca doar am platit o masina noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti ramane decat sa mergi in asa fel incat sa se strice daca vrei sa stai cu inima la locul ei. Si daca nu se strica atunci cand e in garantie. Parerea mea este sa mergi normal, nu te gandi la astfel de probleme daca ele nu sunt. E normal probabil ca din 100 tour-uri 5 sa aiba probleme dar sa nu generalizam.

Mentionam insa si faptul ca modelul este la final de cariera si la un super pret, ceea ce ma duce cu gandul si la piesele cu o calitate mai slaba decat cele folosite sa spunem acum 3-4 ani pe modelele Ambiente si Elegance.... Drept dovada, in 5 ani de utilizare a Octaviei 1 Elegance pe care o posed, nu am schimbat nimic la motor. Bujiile le-am schimbat la 100000 km pt ca am vrut eu, in rest mi s-a busit releul de semnalizare si senzorul de temperatura motor. Dar astea-s fleacuri..... De asta ma mira cand aud la modelele de final de "cariera" discuri ovalizate la 20000 km, turbine cazute etc.......

Probabil explicatia e cea de sus. Piesele mai ieftine folosite.

Asta imi aduce aminte de ziua de ieri cand era unu` fericit ca-si luase o octavia 1 tour si o ridica. I-am zis ca a ales o masina buna diesel (90 cai). I-am zis ca am una de 5 ani si ca n-am avut probleme. A inceput sa rada si-mi zice ironic: N-ai dat-o la remat? :lol: :lol: . Am inceput sa rad, stiind ceva din problemele tour-urilor bineinteles, dar nu i-am zis si motivul : Cred ca o duci tu inainte la remat......... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot Tour am si 25k km intr-un an....nici o problema pana acum si nici nu o menajez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da probabil pentru ca ai nimerit una buna. Vezi si tu ca multe Tour-uri au probleme. Probleme neaparute pe modelele mai vechi de octavia 1 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ma mira mult si pe mine. Eu nu am avut nici cea mai mica problema cu ea. Nu o menajez deloc....dar am si grija de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!