Jump to content

Ford focus 2001 sau Golf 4?


iuliane
 Share

Postare recomandată

si a mea. focus nu ma incanta cu nimic. decat cu suspenia spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focus TDCI daca vrei masina pentru sofer, si daca acel sofer stie sa faca diferenta intre un sasiu lucrat si unul facut pentru economie. Dar neaparat bine dotata.

Golf IV SH daca esti mai putin pretentios ca si sofer (sau inca nu ai ajuns la nivelul la care sa sesizezi diferentele) dar iti pasa mai mult de impresiile majoritatii.(asta te va ajuta mult la revanzare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

...asta cu soferul e interesanta....:D

...interiorul la Focus comparativ ci G4 este cel putin jenant - eu stiu ca soferul sta in masina..:D

...ca si performante, stabilitatea si manevrabilitatea - sensibil mai buna la Focus.

...motor si cutie, obligatoriu Golf - deci soferul...:D

...exemplele ar putea continua dar deja multe dintre comparatii au fost expuse.

+ si - trebuie contorizate de cine da banii, adica de cumparator/proprietar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un focus, am avut si golf 2002 TDI, focus 2000 TDDI 90CP, focus 2001 TDDI 90CP, focus 2002 TDDI 90CP, focus 2003 TDCI 100CP

Oricare sunt masini bune. Chestiile cu " NET SUPERIOARA " sa le lasam.

Despre focus pot sa-ti spun: daca-l alegi nu lua TDCI decat dupa 2003 inclusiv an de fabricatie. 2001 si 2002 sunt ruleta ruseasca cu motoarele, Motorul de 90CP TDDI e mai zgomotos dar mananca motorina proasta de la noi, e foarte fiabil.

Trapa, si brizbrizuri cum zicea cineva mai sus gasesti si la focus. Tabla nu-i "muuult" mai slaba ca la golf :Driver:

Piesele sunt mai scumpe dar.. le gasesti si la preturi rezonabile.

MAK, 1l ulei nu e 500 000. :Driver: Intra pe clubul ford, nu am dat adresa :D sau pot? si intreva la sectiunea vanzari de preturi.

Ai acolo dealeri la preturi rezonabile.

Despre Golf sunt altii in masura sa spuna mai multe io l-am avut 2 saptamani :o.

Are suspensia mai moale decat focusul.

Un mecanic intrebat ce ar alege tot golf mi-a spus. Pt service.

Bafta oricare o alegi, si km fara numar si fara incidente.

Si sa termin: imi place cum a iesit noul passat :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

da ca sta bine cu rugina,ati auzit? (ford)eu am avut ocazia sa si constat, mai ales breaku`

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ma bag si eu in discutia asta cu un argument poate nu asa de important pt unii dar pt mine si poate pt alti cativa este.

Golful este o legenda in lumea auto. Este masina cu cele mai mari vanzari pe segmentul hatchback (conform topgear).

In plus eu ma leg de designul celor 2. Fordul focus si orice model ford, de la modelele vechi pana la cele mai recente nu au o constanta in design, nu au un stil, nu au o continuitate. Nu poti sa spui ca grila sau farurile pastreaza ceva de la un model la altul sau de la o generatie la alta. Uitati-va pe strada la ele si nu o sa le recunoasteti decat dupa sigla ovala si atat. Orice marca de masina respectabila pastreaza elemente pe care le remodeleaza si redeseneaza la modele viitoare.

Renault are grila aia putin ascutita cu 2 gauri in ea, bmw si mercedes nu mai zic ca le recunosti oriunde. VW are grila din fata cu semnul W asezat central si mare cat o zi de post, forma golfului s-a pastrat de an la an (pana cand au stricat-o cu mkV), a passatului la fel. Seat are sigla trapezoidala care e folosita pe mai toate modelele, si asa mai departe.

In concluzie ford-ul mi se pare ca este in continua cautare a unui stil si a unui element cheie in designul lor. Nu vreau sa-mi aduc aminte de cel mai hidos sedan de pe fata pamantului fordul mondeo generatia 99-2000 parca. Cel cu farurile "papion" si stopurile "ochi de musca". Acum am mai vazut pe strada ford focus tournier parca. O bara mica si ingusta in spate imi aduce aminte de marele de dacie din 70, alea de inox. Iar acum la fordul focus nou am vazut farurile alea cu o galma pe ele care iese in relief din forma farurilor. Horror nu altceva.

Sfatul meu este sa alegi o legenda vie in materie de masini, nu o masina care nu are trecut si nici viitor. (dpdv al designului cel putin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Hai sa ma bag si eu in discutia asta cu un argument poate nu asa de important pt unii dar pt mine si poate pt alti cativa este.

Golful este o legenda in lumea auto. Este masina cu cele mai mari vanzari pe segmentul hatchback (conform topgear).

In plus eu ma leg de designul celor 2. Fordul focus si orice model ford, de la modelele vechi pana la cele mai recente nu au o constanta in design, nu au un stil, nu au o continuitate. Nu poti sa spui ca grila sau farurile pastreaza ceva de la un model la altul sau de la o generatie la alta. Uitati-va pe strada la ele si nu o sa le recunoasteti decat dupa sigla ovala si atat. Orice marca de masina respectabila pastreaza elemente pe care le remodeleaza si redeseneaza la modele viitoare.

Renault are grila aia putin ascutita cu 2 gauri in ea, bmw si mercedes nu mai zic ca le recunosti oriunde. VW are grila din fata cu semnul W asezat central si mare cat o zi de post, forma golfului s-a pastrat de an la an (pana cand au stricat-o cu mkV), a passatului la fel. Seat are sigla trapezoidala care e folosita pe mai toate modelele, si asa mai departe.

In concluzie ford-ul mi se pare ca este in continua cautare a unui stil si a unui element cheie in designul lor. Nu vreau sa-mi aduc aminte de cel mai hidos sedan de pe fata pamantului fordul mondeo generatia 99-2000 parca. Cel cu farurile "papion" si stopurile "ochi de musca". Acum am mai vazut pe strada ford focus tournier parca. O bara mica si ingusta in spate imi aduce aminte de marele de dacie din 70, alea de inox. Iar acum la fordul focus nou am vazut farurile alea cu o galma pe ele care iese in relief din forma farurilor. Horror nu altceva.

Sfatul meu este sa alegi o legenda vie in materie de masini, nu o masina care nu are trecut si nici viitor. (dpdv al designului cel putin)

gabyte00 esti cam agresiv cu fordul.sa incepem cu sfarsitul tau:"fordul nu are trecut si nici viitor"-fordul a inceput sa faca masini pe vremea cand vw nici nu exista,incepand cu modelul T care si acum este tot cea mai vanduta masina din toate timpurile . Pentru europenii economi si lumea a 3 saraca golful este o "legenda", dar pentru lumea buna si cunoscatori tot mustangul si thunderbirdul raman masinile de referinta.Istoria vw a inceput cu Hitler cand avea nevoie de o masina de familie in care sa incapa 2 adulti si 3 copii,dar care sa poata fi modificata ptr. 2 soldati cu mitraliere.Asa a ajuns la F.Porsche care proiectat "broasca".Pentru a construi fabrica a apelat la muncitori carora le-a promis achitarea salariilor in masini ,bineinteles ca la sfarsitul razboiului nimeni nu a primit absolut nimic.Istoria vw a inceput de la o TEAPA. Probabil fanilor "VAG" nu prea le va placea dar asta este realitatea.Si totusi unde ai vazut tu ford focus cu bara spate de inox mica si ingusta ca la daciile din 70?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mare plus pt focus e puntea independenta spate care inseamna 2 lucruri primordiale pt o masina: tinuta de drum impecabila si stabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicu asta e cam vechi si se pare ca omul si-a luat masina intre timp. Dupa cum rezulta din avatarul lui, intre Ford Focus si Golf 4 a ales... Audi A8... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca un fost posesor de ford focus break 1.8 tddi 90 cp si actual posesor de vw golf 4 1.9 tdi 100 cp pot sa va spun ca diferenta intre astea doua masini este ca de la trotineta la elicopter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca un fost posesor de ford focus break 1.8 tddi 90 cp si actual posesor de vw golf 4 1.9 tdi 100 cp pot sa va spun ca diferenta intre astea doua masini este ca de la trotineta la elicopter.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9313&st=20 fata de ce am scris aici nu mai pot adauga nimic.Doar ca mi-e extrem de greu sa te cred ca le-ai avut pe amandoua si ca faci analogia aceea scrisa parca la nervi.He heee, iar referitor la ce spunea si cel citat in quote despre ce vorbea amicul sau pe club Ford...iarasi....iarasi un mare dubiu sau o fi maaaaaare exceptie.Eu m-am bagat cam peste tot pe forumurile Ford si pot spune cu o siguranta de 99% ca pur si simplu acolo nu se prea discuta de alte masini.Pur si simplu oamenii pe acolo isi povestesc bunele, multumirile si bineinteles si nemultumirile, se sfatuiesc unii cu altii etc.Nu prea au treaba cu alte masini, nu intalnesti comparatii, nu blameaza vw sau citroen sau renault sau mai stiu eu ce marca.Pur si simplu ii intereseaza masina lor, or parca mi-e tare greu sa cred ca sunt toti la prima masina sau marca de masina :Driver:.Nici nu sunt neaparat in concurenta cu nimeni, pentru a cauta sa convinga ca " a mea e mai mare, mai lunga si se invarte dupa soare" si...in orice caz, nici un cuvant de blame referitor la alte masini.Poate foarte sporadic palide analogii, comparatii la modul "mi se pare mai pe placul meu asta decat acelasi lucru la cealalta" (lucru oarecum firesc, de-aia si-a ales-o in final), nicidecum "asta e mustar, iar ailalta praf".

Modificat de George_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abtine-te de la astfel de posturi gen "da, si eu" si citeste regulamentul te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vroiam neaparat sa pun un punctul pe I, cat sa corectez niste inexactitati.Am si omis primul post al paginii (oricum era vechi) in care omul compara versiunea sport de la golf4 ( GTI) cu modele standard de focus si arunca in ochi ca fordurile nu aveau 6 trepte.Nu mai spun ca ar fi fost mai corect sa-l fi comparat cu fordul focus rs, care conform testelor Top Gear nu are rival (la cei 212cp ai lui in versiune standard..si prezent pe piata din 2000) pina la 240cp indiferent de transmisie (fie si integrala), si nu in sensul ca pina spre 240cp ar fi relativ egale, ci pina acolo nu ii fac fata (nici macar Impreza de 225cp...fata de care a fost mai rapid cu...peste 6s pe turul de circuit respectiv).E vorba bineinteles de testele pe circuit, dupa cum am spus, ptr ca liniutele ma lasa complect rece, nu-mi spun nimic (oricum si acolo rs face ravagii....6s demaraj, 235km/h, 6 trepte).In fine, fiind 2 masini relativ egale (golf si focus) si ambele fiind referinte in clasa lor, pur si simplu e gresit sa lauzi una si sa blamezi pe cealalta.

Modificat de George_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!