Jump to content

Intarziere in acceleratie


chiciuc
 Share

Postare recomandată

pai... la noi cuplul maxim e de la 2200.. deci de acolo ar trebui sa trag bine... dar am intalnit acelasi caz si din cauza geometriei variabile care agata si cand dadea drumul la vane.. deodat pleca masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, nu o turez foarte tare la schimbarile de viteze....schimb vitezele la 2000-2000 si ceva de turatii (asa cum am citit in cartea masinii).

Abia in viteza a 6-a (economica) o turez pana la 3000 si peste (fara sa depasesc, pana acum, viteza de 150 km/h :Driver: ).

Dar lucrurile se intampla asa cum spune si Cipos : astept putin si "....deodata pleaca masina".

O sa incerc, insa, si varianta cu turatul mai puternic inainte de schimbarea in viteza superioara... desi cred ca va fi putin mai dificil dat fiind ca, in general la o depasire, stai "in fundul" masinii pe care vrei sa o depasesti (pana la momentul optim) ... si parca nu as vrea sa exagerez cu turatul intr-o viteza inferioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... daca treptele nu se schimba la o turatie de cel putin 2500 rpm se fac niste depuneri in turbina(la geometria variabila) care pot duce la o blocare partiala , cel mai bine faceti un log in mers cu vag-comul si vedeti cum sta treaba cu turbina.... dac nu aveti unde sa-l faceti sunatima si va ajut eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este intr-adevar o problema sau... este specific motoarelor pe motorina care zice-se sunt mai "lenese" ?

Motoarele diesel de fel sunt lenese... insa turbo diesel (cum ai tu) sunt lenese doar pana cand motorul poate fi supra alimentat. Nu incerca sa "calci" toata pedala daca nu ai macar 1800-2000rpm.. pt ca motorul are destul de putin cuplu/CP cand nu e supra alimentat (putin relativ la cat are dupa 2200rpm). Parerea mea sa schimbi la 2800-3000rpm (incepand cu tr a 3-a ) si nu o sa mai simti acel "lag" al turbinei.

PS cred ca in carte scrie sa schimbi prima tr pana la 2000-2200rpm..nu si restul de trepte. In mod normal numai tr 1 trebuie "schimbata" repede..Recomandarea asta e din cauze ecologice. Poti sa schimbi si la 3000rpm si nu se intampla nimic.

Parerea mea ca poti merge cu orice turatie, chiar si 1500rpm daca nu simti ca e subturat motorul.. insa nu incerca sa ii dai toata talpa decat dupa 2000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele diesel de fel sunt lenese... insa turbo diesel (cum ai tu) sunt lenese doar pana cand motorul poate fi supra alimentat. Nu incerca sa "calci" toata pedala daca nu ai macar 1800-2000rpm.. pt ca motorul are destul de putin cuplu/CP cand nu e supra alimentat (putin relativ la cat are dupa 2200rpm).

TDI-ul (ca orice motor cu turbo de altfel - inclusiv benzinare) sunt supra alimentate de pe la 1000 si un pic de turatii pe minut. Ca se simt efectele mai puternic pe la 2000-2200 rpm asta e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce zici tu cu supra-alimentarea de la 1000 si un pic, probabil ai dreptate, insa pe orice dyno se vede ca e aproape egala cu 0. Motoarele supra-alimentate cu turbina incep sa traga, sa aibe cuplu, de pe la 1800-2000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce simti tu este (dupa parerea mea) 100% turbo-lag... specific motoarelor turbo, nu neaparat motoarelor diesel :blink: Este perioada necesara pentru cresterea presiunii in turbina... daca tii masina in ceva mai multe ture (de pe la 2500 incolo) scapi de problema asta... si nu schimba la 2000-2200rpm ca d-abia acolo incepe distractia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat... unm debitmetru defect se comporta la fel..... premiumfaraplumb a patit ceva de genul asta si dupa test a reiesit ce maful e defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce simti tu este (dupa parerea mea) 100% turbo-lag... specific motoarelor turbo, nu neaparat motoarelor diesel :mop: Este perioada necesara pentru cresterea presiunii in turbina... daca tii masina in ceva mai multe ture (de pe la 2500 incolo) scapi de problema asta... si nu schimba la 2000-2200rpm ca d-abia acolo incepe distractia :)

Sunt de acord cu spusele lui Ice_2k! La mine se intampla la fel si testele cu vag com au iesit bune.E cineva cu TDI care accelereaza brusc si masina nu are o mica intarziere?mai ales la o turatie mica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe, noi ne vaietam de o secunda, dar am citit pe un forum, ca, la Alfa 159 ( motor diesel ) ajunge si la 5 secunde.

Si la mine se simte, cind merg constant in spatele cuiva, si vreau sa-l depasesc. De obicei stau un pic mai departe si accelerez un pic mai devreme, si pina trece masina din fata si am liber sa depasesc, tocmai bine, masina capata forta, sau retrogradez si turez si se duce ca din pusca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 12 years later...

VA SALUT. AM SI EU UN PASSAT B6 DIN 2006 MOTOR 2.0 136 CP SI AM URMATOAREA PROBLEMA:

MASINA NU TRAGE CUM AR TREBUI SI SE ACCELEREAZA MAI GREU CHIAR SI PE LIBER PANA IN 3000 DE ROTATII, MENTIONEZ CA NU SCOATE FUM SI MOTORUL SE AUDE NORMAL PORNESTE BINE SI UNEORI PORNESTE PUTIN MAI GREU LA CALD DE ASEMENEA CONSUMUL MI A CRESCUT CAM CU 3 LA SUTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!