Jump to content

Schimbare motor


David
 Share

Postare recomandată

foarte multi useri de pe acest forum ma cunosc

oricine m-a intrebat ceva i-am raspuns si l-am ajutat pe pm, aici sau telefonic

dar sint lucruri care se pot spune in public si care nu,

si sper ca odata cu trecerea anilor sa se inteleaga si acest lucru,

toti am fost si sintem tineri

CU RESPECT

Ai dreptate CORNELE ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu mai stiu taxele, dar chestia cu declaratia pe proprie raspundere e valabila. Eu asa am facut, fiindca n-am avut nici un fel de factura pe motor. Lucru valabil si cand (daca) vrei sa-ti schimbi talonul sa fie conform cu noul motor (la omologare se trece doar in cartea de identitate noul motor nu si in talon).

In rest nu vad care e marea problema a vietii si ce-i cu nemultumirile astea? Oamenii v-au dat sfaturi cum au stiut ei mai bine, daca va enerveaza nu le mai cititi. Totusi, VOI ar trebui sa dati un nenorocit de telefon sau sa faceti un drum pana la RAR sa intrebati, nu sa asteptati zile in sir raspunsuri pe forum si apoi sa comentati ca nu-s ce ati vrut voi. Pfft!

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte multi useri de pe acest forum ma cunosc

oricine m-a intrebat ceva i-am raspuns si l-am ajutat pe pm, aici sau telefonic

dar sint lucruri care se pot spune in public si care nu,

si sper ca odata cu trecerea anilor sa se inteleaga si acest lucru,

toti am fost si sintem tineri

CU RESPECT

AHA. Asteptam anii ce vor veni, si iluminarea de rigoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tinere scrii numai prostii, 16v KR este alt motor nu se potriveste nimic de la carburator sau alt tip de motor,chiulasa are alte gauri , difera garnitura

pacat, stai numai pe net , vezi ca in Resita sint niste mecanici extraordinari de buni fac tot felul de modificari, ar trebui sa-i cauti si sa le ceri citeva pareri, sint mecanici de curse...ce vezi tu la TV

in primul rand nu am carburator, am injectie KE-Jetronic si catalizator, in al doilea rand stiu mecanicii care fac tot felul de modificari pt golfuri si le baga la raliu, service-ul a fost chiar langa blocul meu si cam toata ziua misunam pe acolo :D, iar unul din mecanici m-a intrebat daca al meu e GTi (cand am fost sa schimb filtrul de benzina si unul din pivotzi) si i-am raspuns ca nu, s-a uitat la el l-a inspectat si a zis ca se pot face multe modificari la el inclusiv aceasta conversie, numai trebuie alezat si io stiu ce a mai bombanit el, in al treilea rand am intrebat si pe un alt forum strain unde se fac tot felul de conversii care mai de care, si multi au confirmat faptul ca se poate face chestia cu chiulasa si setul motor plus multe alte piese necesare, si spre uimirea multora se poate pune turbo de GTD pe injectie K/KE-Jetronic, doar ca trebuie modificata cutia cu filtru de aer si multe particele pe la motor.

si nu stau numai pe net, incerc sa ajut oamenii cum pot, postez multe idei pe care le si pun in practica sau le voi pune in practica, si ma documentez foarte mult inainte sa scriu ceva pe aici :D

later edit :

si multi maniaci de golfuri fac arhicunoscuta inlocuire a actualului bloc cu unu de 2.0 ABA (de golf 3) si pun chiulasa de 1.8 16 valve de la golf 2 gti ;) deci ........ totusi se poate

sanatate

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de schimbat unde se poate schimba motorul? Are cineva un elevator sau o rampa si un scripete si da o mana de ajutor? Contra cost...

Si o alta intrebare: daca eu am cumparat un motor cu acelasi cod, JH, si il pun pe masina, de ce trebuie omologat acum? Adica am actele de la el (DVI, Factura etc.) Ma opreste politia si ii arat talonul : acelasi cod.

De omologat il omologheaza noul proprietar cand ii face identificarea si se duce cu actele motorului la el. E corect ce zic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am fost eu la rar acu vreo 2 ani treburile erau in felul urmator: omologare simpla daca se schimba motorul cu unul care figura in productzia de serie (pe mk1 maxim 1.6 gti). pentru motoare care nu au figurat in productzie (1.8 8v/16v etc.) se face omologare artizanala care costa 3 mil si ceva. asta din ce am citit eu. am mai auzit folclor cum ca la omologarea artizanala ar trebui sa se faca si ceva teste dinamice sa vada daca sistemul de franare face fatza noului motor, si ca astea ar cam costa cam mult. aici ar trebui sa zica cineva care a trecut prin asha ceva. n-ar strica sa mearga cineva sa intrebe la sursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testele alea se fac numai daca motorul nou depaseste ca putere pe cel vechi cu mai mult de 40%. Si cica ar fi vreo 30 de milioane :) (asa zicea unu care le-a facut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va speriati!!Am citit tot topicul si... va zic eu cum faceti(daca vreti),eu am fost anul asta la rar cu batrana din '75 pentru ca expirase itp-ul.Am montat pe masina motor de cilindree mai mare.Eu am avut cartea masinii de pe care am luat motorul(daca aveti)sau cum sa mai zis la notar o declaratie ca nu e furat.Este peste 3 mil taxa de omologare artizanala si se mai adauga si alti bani voi sa aveti la voi.Nu mi-a trebuit programare.Daca puneti acelasi tip de motor este 4-500 de mii nu stiu exact,oricum ff putin.Acolo va verifica tot tot in special franele si directia care trebuie sa fie perfecte,practic se face itp-ul din nou chiar daca-l ai deja.Eu m-am dus la rar fara sa am pile si bineinteles ca nu mi-a dat din prima din mai multe motive;lipsa rame faruri,lipsa ornamente stalpi spate,volan neomologat,cauciucuri alte dimensiuni,noxe.

A doua oara m-am dus cu toate ''stricaciunile'' reparate si l-am luat.

Apoi trebuie mers la politie si trecut noul cod de motor,noua cilindree si noii cai putere in talon aaa si noua viteza maxima;)

Eu va urez bafta si fara nervi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
paco6(GOLF2 87')
Pagini intregi si nimic concret

3.170.000 daca schimbi tipul motorului

470.000 daca pastrezi acelasi tip de motor

+.....

sal as vrea si eu sa imi schimb motorul am un gunoi de 1.3 carburator (MH mi se pare) sivreau ceva mai ..tare... un 1.8GTI sau ceva diesel cam cat m-ar costa chestia cu omologatul:-/ motorul nu eo problema imi fac rost si modificarea pt a potrivi nu cred ca e o problema dar ma intereseaza omologatul taxele astea:D ma poti ajuta pls sau si alti daca stiti cum e treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista atat de multe versiuni ale acestei povesti incat cel mai bine te duci si intrebi la RAR!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista atat de multe versiuni ale acestei povesti incat cel mai bine te duci si intrebi la RAR!!
Taxa de omologare 500 Ron daca puterea motorului nu depaseste puterea motorului initial (inscris in certificat) cu 40%. Daca depaseste 40% te trimite la teste dinamice sau ce stiu yo ce teste care te costa si 600-700 euro. Anu trecut asa era :icon_thumright: Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va lamuresc eu. Raspunsul de la RAR:

- Referitor la scrisoarea dumneavoastr

Modificat de kevin-ray
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS.

"Varianta 3 va costa aproximativ 4000 RON, reprezentand incercarile la Laboratorul de Incercari pentru Securitate Rutiera si aproximativ 500 RON omologarea vehiculului."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS varianta a 3 nu e garantata :unsure:. Adica daca nu da bine la aparat ramai si fara bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de off-topic,

scuze de off-topic,

ce a spus Golfistul este adevarat, chiulasa de 16v nu merge pe bloc 8V... nici macar de pe GTI 8V.

codurile din ETKA difera atat la bloc motor cat si la garnitura de chiulasa.

asa stiam si eu, ca chiulasa are alte gauri .

am si yo o curiozitate: chiulasa de pe GTI 1.8/16V merge pusa pe GTI 1.8/8V

si daca da, ce diferente ar aparea (demaraj, viteza maxima....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')
PS.

"Varianta 3 va costa aproximativ 4000 RON, reprezentand incercarile la Laboratorul de Incercari pentru Securitate Rutiera si aproximativ 500 RON omologarea vehiculului."

doamne ce preturi:(:)):( pai dacamai dau inka vreo 1300 euro pe omologat si verificat atunci ce am facut ca la baniastia deja imi luam golf3 si tot cu motor mai tare:( aici ar trebui sa se tina cont si de tipul masinii si anul fabricatiei :tomato: :) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am fost eu la rar acu vreo 2 ani treburile erau in felul urmator: omologare simpla daca se schimba motorul cu unul care figura in productzia de serie (pe mk1 maxim 1.6 gti). pentru motoare care nu au figurat in productzie (1.8 8v/16v etc.) se face omologare artizanala care costa 3 mil si ceva. asta din ce am citit eu. am mai auzit folclor cum ca la omologarea artizanala ar trebui sa se faca si ceva teste dinamice sa vada daca sistemul de franare face fatza noului motor, si ca astea ar cam costa cam mult. aici ar trebui sa zica cineva care a trecut prin asha ceva. n-ar strica sa mearga cineva sa intrebe la sursa.

Pasajul cu 1.8 8v in cazul mk1, banuesc ca e o eroare a cui a postat, nu? cu toate ca vad ca postul are un an si ceva si nu a fost corectat de nimeni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oettinger-din 80 in sus. 1,8 8v numai in 83 s-a pus si numai pe GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi da asta vroiam sa insinuez si eu, intrucat textul citat spune ca nu sa montat mai mare de 1.6 GTI si ca 1.8 nu figuraza in productie nici macar cel de 1.8 8 v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de off-topic,

am si yo o curiozitate: chiulasa de pe GTI 1.8/16V merge pusa pe GTI 1.8/8V

si daca da, ce diferente ar aparea (demaraj, viteza maxima....)?

va mai interb odata poate imi raspunde si mie cineva, va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viteza maxima : nu conteaza cat de tare e motorul daca nu duce cutia, viteza maxima care o ai acuma o s-o ai si dupa transplant indiferent de motor si chiulasa

In plus nu te ajuta la nimica pentru ca o sa ai o compresie foarte scazuta

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!