Jump to content

Schimbare motor


David
 Share

Postare recomandată

Unde as putea sa-mi schimb si eu motorul si cine se baga?

Cu omologarea cum este ? Care e procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu omologarea este simplu.dai spaga frate si se rezolva cel putin eu cand am luat masina i-am schimbat si motorul si am dat fix 400 RON acum aprox 3 ani..simplu nu?

traiasca coruptiaaaa. :(

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si "pe bune" cu omologarea cum e? ca m-ar interesa si pe mine!

O.T. cat fac 4 milioane din 2002 reactualizat? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil s-a mentinut valoarea de 100 de euroi (cat e si la examenu auto)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze silcos!..

m-ar interesa si pe mine un motor, cine ma ajuta? (de preferat carburatie, dar mai vb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agent, pai si daca e asa usurel si ieftinache, de ce n-ai putut sa pui motoru ala cand ai vrut? Si oricum sunt multi care au vrut, cumparau motoare si tot si dup=aia le vindeau ramaneau cu ce aveau sub capota..deci e clar ca nu e chiar asa usor. Bizonu, legislatia s-a schimbat substantial de acum 4 ani, acuma nu mai e chiar asa..In Romania, nu te poti baza nici pe ce era anu trecut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania, nu te poti baza nici pe ce era anu trecut

Pana la urma cum e cu schimbatul motorului? cat se cotizeaza ?

Ma intereseaza si pe mine... sau mai bine tin motorul omologat pt. RAR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa-ti zic sigur, tot cu asta ma confrunt si eu de vreo luna de zile..ce pot sa-ti spun sigur e ca cineva care stiu sigur ca facea si am prieteni carora le-a facut, a spus clar ca din punctul lui de vedere, in situatia de fata nu te poti duce cu o masina de 15 ani cum e a mea sa rezolvi ceva p-acolo, ca nu rezolvi nimic. Pe de alta parte, am vorbit cu cineva, urmeaza zilele urmatoare sa aflu mai multe, dar o chestie inovativa datoerita caruia eu spun ca nu mai merge ca inainte, si fata de care este o amre deosebire fata de acei 4 ani de care zice bizonu, este ca acuma totul se face pe calculator si electronic, ca si asigurarile si tot, intri pe net si te vezi daca esti inregistrat, asta pe langa faptul ca multi baieti de pe la rar au luat dosare penale. pe de alta parte, daca intri pe siteul RAR acolo este un comunicat al lor unde scrie, ca trebuie sa se omogenizeze legislatia noastra cu legislatia europeana, (se stie ca dupa ce intram putem sa aducem orice masina oricat de veche si s-o inmatriculam) si ca aceasta omogenizare sa fie perfecta pana la 1 ianuarie 2007, se va incepe din august, deci probabil ca diferentele de varsta se sterg si masiniile toate indiferent ca sunt cu numere de germania sau de romania sunt ale aceleiasi unice comunitati, deci daca vreau sa-mi schimb motorul, nu are nimeni ce sa faca, pt ca restrictia cu masinile vechi si cu euro 3, este o lege romaneasca, care va fi eliminata in favoarea legilor UE.

Desi motorul este o piesa de schimb, in prezent, politica celor de la rar este eliminarea la greu a masinilor vechi, asta o stiu tot de la un baiat care a lucrat la rar acum 2 anim deci aici e problema cu noi cand vrem sa schimbam motoarele, iar o masina de 15-20 de ani nu poate sa se duca perfecta la rar, am prieten care a picat acum jumate de an rarul, pt ca frana de mana tinea cu nustiu cat mai mult pe dreapta decat pe stanga..Ei vor acum sa elimine masinile vechi, mizand pe faptul ca oricum nu vor mai aparea pt nu vor vrea f multi sa-si ia ceva vechi si sa plateasca taxe si accize de n ori mai mari ca la una noua. sta o pot confirma, cand acum juma de an mi s-a luat talonul pt roti..si omul imi spune zambind "vai de capul tau cat de greu o sa ti-l iei inapoi" si eu l-am intebat de ce, si el a spus ca am o masina f veche. Ma rog, nu a fost chiar asa, l-am luat repede, dar voiam sa subliniez inca o data ca toti sunt porniti pe masinile vechi, politie, rar, itp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pagini intregi si nimic concret

3.170.000 daca schimbi tipul motorului

470.000 daca pastrezi acelasi tip de motor

+.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand mi-am schimbat motorul (acum 2 ani) masina avea 20 de ani si n-a fost nici o problema la omologare.

Offtopic: anul trecut am trecut RAR-ul cu parbrizul spart, fara nici o spaga :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai zii tu concret unde ma duc si la cine platesc acesti 3 milioane 100 de mii ca sa pun KR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ma, si cui o dau, la casierie si gata pot sa-mi pun motoru nu? S-o crezi tu ca e asa simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe ce criterii se face omologarea asta, exista niste reguli bine stabilite sau daca vrea muschii lor iti da, daca nu, dai 3 mil aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice caz, sper sa fie asa cum spui tu, ca asta vreau si eu sa fac, am intels ca ma duc cu motoru montat, motoru vechi in spate, si cam asta e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a putea schimba motorul unei masini iti trebuie in primul rand acte (ptr acel motor.....factura, un talon al masinii de pe care a fost luat, etc). In cazul in care nu ai se poate da o declaratie la notariat pe propria raspundere cum ca acel motor nu a fost furat. Apoi se face o programare la RAR pentru omologare. Daca motorul este de acelasi tip e simplu. Daca nu trebuie sa se faca omologarea. In ambele cazuri stiu ca se face inspectia tehnica periodica la ei. Nu stiu cat trebuie sa platesti ptr toata povestea, dar nu e chiar asa de rau. Masina trebuie sa fie in stare perfecta si sa fie dotata cu triunghi, stingator, etc......iar motorul sa fie ok dpdv tehnic. Si nu trebuie sa te duci cu motorul vechi in spate.....ptr ce????? :lol:

Trebuie doar multa rabdare.

Bafta

Modificat de fchitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok e cam clar cu schimbatul, dar acum ce se intampla daca punem alt motor, de aceeasi cilindree, dar cu mai multi cai sa zicem * un 16v * . eu stiu ca daca motorul nu a fost omologat pe masina de fabrica tb. "omologare artizanala" ce o mai fi si aia pt. ca probabil a mai fost facuta de cineva deci nu trebuie de fiecare data :lol:

Deci, care sunt criteriile ? Putere/cilindree ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lol, pai daca eu, sa zicem, pastrez blocul motor, si pun doar chiluoasa si setul motor de la kr, si in fine micile modificari care ii mai sunt aduse, ce poate sa faca ala de la rar ?? nimic, deoarece am acelasi tip de motor, doar chiulasa schimbata, pt chiluoasa schimbata nu trebuie omologare, iar pe golf doi s-au mai pus motoare kr din fabrica, deci caroseria tzine, avand in vedere ca in ETKA caroseria are acelasi cod, numai ca toata treaba asta costa mai mult decat un kr complet + omologare (cred :blink: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lol, pai daca eu, sa zicem, pastrez blocul motor, si pun doar chiluoasa si setul motor de la kr, si in fine micile modificari care ii mai sunt aduse, ce poate sa faca ala de la rar ?? nimic, deoarece am acelasi tip de motor, doar chiulasa schimbata, pt chiluoasa schimbata nu trebuie omologare, iar pe golf doi s-au mai pus motoare kr din fabrica, deci caroseria tzine, avand in vedere ca in ETKA caroseria are acelasi cod, numai ca toata treaba asta costa mai mult decat un kr complet + omologare (cred :blink: )

tinere scrii numai prostii, 16v KR este alt motor nu se potriveste nimic de la carburator sau alt tip de motor,chiulasa are alte gauri , difera garnitura

pacat, stai numai pe net , vezi ca in Resita sint niste mecanici extraordinari de buni fac tot felul de modificari, ar trebui sa-i cauti si sa le ceri citeva pareri, sint mecanici de curse...ce vezi tu la TV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ma dispera unii de vor numa sa para ca stiu, da mai departe nu zic nimic concret ceva de genu "lasa ba ca le stiu eu pe toate ce sa va mai zic si voua...dupaia prea stim toti multe..." bai nene daca stii ceva zii frumos cu detalii, asa bag si eu nijte sume +..., ce mai trebuie, unde trebuie mers,... ... asa ma dispera la forumu asta ca pui o intrebare, si din cei care raspund multi zic numa ceva asa sa para ca ei stiu, da nimic concret...

scuze de :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de off-topic,

ce a spus Golfistul este adevarat, chiulasa de 16v nu merge pe bloc 8V... nici macar de pe GTI 8V.

codurile din ETKA difera atat la bloc motor cat si la garnitura de chiulasa.

asa stiam si eu, ca chiulasa are alte gauri .

eu spun sa asteptam pana in 2007 cand nu vom mai avea aceasta nenorocita de problema falsa , motorul este o piesa de schimb si nu inteleg care e faza cu schimbatul ei ?

De ce ii e frica RAR-ului ? Sa furi un motor probabil e cel mai greu lucru de furat de la o masina... in afara de sasiu :blink:

Mare tampenie. In USA au doar probleme cu gazele, astea ar trebui sa le avem si noi, nu niste serii nenoricite... la noi in schimb gazele se rezolva cu o bere... pe de alta parte, avem norme mai ceva ca neamtu', EURO3 ONLY ... ce sa-i faci... RAR=stat in stat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare tampenie. In USA au doar probleme cu gazele, astea ar trebui sa le avem si noi, nu niste serii nenoricite... la noi in schimb gazele se rezolva cu o bere... pe de alta parte, avem norme mai ceva ca neamtu', EURO3 ONLY ... ce sa-i faci... RAR=stat in stat.

e una din muuuuuuuultele legi tampita date fara sa fie gandite sau ca sa acopere niste interese de la noi din tara. si taxele de inmatriculare sunt exagerat de mari. adica sa inmatriculezi un golf2 cu motor de 1,6 te costa la peste 4000 euro :blink: da na tre sa iasa si dacia din kkt.....

Modificat de horry_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa furi un motor probabil e cel mai greu lucru de furat de la o masina... in afara

mie mi se pare cel mai usor de procurat un motor.cei care ti-l vand sa fii convins ca au "ridicat" masina cu intentia de a o dezasambla foarte repede si la bani putini..si pentru a avea o idee despre pretzurile care se invart atunci cand gasesti o astfel de oferta, motorul actual a costat fostul proprietar 50 RON.ai citit bine si asta acum 3 ani.de unde si de la cine, nu l-am intrebat nici in ziua de astazi pentru ca nu m-a interesat..

asa cum spunea si fchitu iti trebuie o dovada, el nu avea absolut nici un act la el, facturi etc..

problema lui era ca circula fara omologare si nu prea avea greturi cu politia sau poate a avut noroc ca nu l-au controlat.eu am vrut sa fie totul OK si am toate actele la el acum

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut omologarea in febroarie si nu au cerut acte de provenienta la motor.am facut un simplu raport

ajutat de un "prieten" contra cost evident,si in 2 zile am avut actele

norocul meu a fost ca si masina a fost ok(si mai este :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ma dispera unii de vor numa sa para ca stiu, da mai departe nu zic nimic concret ceva de genu "lasa ba ca le stiu eu pe toate ce sa va mai zic si voua...dupaia prea stim toti multe..." bai nene daca stii ceva zii frumos cu detalii, asa bag si eu nijte sume +..., ce mai trebuie, unde trebuie mers,... ... asa ma dispera la forumu asta ca pui o intrebare, si din cei care raspund multi zic numa ceva asa sa para ca ei stiu, da nimic concret...

scuze de :D

foarte multi useri de pe acest forum ma cunosc

oricine m-a intrebat ceva i-am raspuns si l-am ajutat pe pm, aici sau telefonic

dar sint lucruri care se pot spune in public si care nu,

si sper ca odata cu trecerea anilor sa se inteleaga si acest lucru,

toti am fost si sintem tineri

CU RESPECT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!