Jump to content

Candy White LocoMotion


Shtrumf2k

Postare recomandată

Strumf, tu stai acolo unde e facut ultima poza? Ca mereu iti vad masina fix in locul ala. Stai exact langa mine.

Link către comentariu
  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Shtrumf2k

    105

  • Bogdan_wrc

    19

  • nadir@boosted.ro

    16

  • bbm

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

lucrez la la una din cladirile de pe Dorobanti si stau in zona, si eu te mai vad cand nu gasesc loc de parcare in zona si mai trec pe strada ta

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

thanks man pt poze

si mai trebuie sa ii multumesc si lui homeboy pt pedale

Link către comentariu

frumos.. din ce in ce mai .:R. hai pune-ti si restul de piese sa ii vedem noua fata. bafta.

Link către comentariu

frumoasa masina si interesant experimentul

totusi am o nedumerire: dupa toate aventurile si piesele cumparate si investite in masina (inclusiv turbine cazute etc etc), va fi muult mai scumpa decit un R32 stock plus compresor de la ABT (cel putin asa imi dau mie calculele) .... si atunci... la ce bun ?.... pentru murdarirea pe miini de fiecare data la pompa de motorina ?

Link către comentariu

Nu am ajuns nici la banii de un r32 nou, pana la compresor mai e mult

si mai e ceva....nu imi e rusine sa ma murdaresc de motorina la pompa

Link către comentariu

cei care se intreaba de ce, ar trebui sa inteleaga ce inseamna pasiunea pt o masina sau pasiunea in general, unii dau un golf pe un amplificator de 20W.

am tot respectul pt cei care-si modifica masinile. sunt niste oameni deosebiti.

Link către comentariu
frumoasa masina si interesant experimentul

totusi am o nedumerire: dupa toate aventurile si piesele cumparate si investite in masina (inclusiv turbine cazute etc etc), va fi muult mai scumpa decit un R32 stock plus compresor de la ABT (cel putin asa imi dau mie calculele) .... si atunci... la ce bun ?.... pentru murdarirea pe miini de fiecare data la pompa de motorina ?

Stai cam nasol cu matematica ! nici turbinele picate nu stii sa le numeri ( sunt- adica e - decat 1 hibrid ) si nici adunarea la bani nu stii sa o faci ..... sa stii ca si proprietarii de renault fac tuning, iar de logan nu mai zic ...........

Respecte maxime Alex ! i am right behind you whenever you need me !

Link către comentariu

millo, de ce te iei de om , a pus o intrebare si i s-a raspuns.

Oricum cand ai o boala din asta "incurabila", se pare ca nu mai conteza asa de mult socoteala banilor, atat timp cat esti fericit.Am vazut si eu masina de cateva ori prin zona respectiva si imi place ce a iesit.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

pt cei interesati de cum merge masina lui alex, pot sa spun ca , cu vechea turbina hibrid (care a fost schimbata acum din ce stiu de la alex) , la o "joaca" in paralel cu alex - din mers - imi pleca in fata datorita cuplului "de jos" pe care il avea + 4*4 si abia la capat de a 3 a reuseam sa trec de el - la vremea aia si masina mea era mai putin pusa la punct decit este acum dar tot IHI era "inima" ; sint destul de sigur ca a facut o alegere buna si in ceea ce priveste alegerea masinii cu motor diesel + 4*4 si alegerea de a investi bani in ea, schimbat turbo, etc.

cit despre pretul unui r32 + compresor, cred ca aici aflam raspunsul urmarind topicul lui dragos voinea

despre bani "investiti" in tuning, stim toti ca sint doar pt pasiunea si placerea proprie, cind vinzi masina nu cred ca recuperezi mare lucru din investitie; sint sigur ca majoritatea stim asta si totusi lumea nu se lasa, "investeste" in continuare

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

ambreiajul inca nu a dat semne de oboseala

oricum la ce cuplu are masina chiar daca o sa pice tot stock as pune

multumesc de aprecieri

Link către comentariu
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Frumos proiect dar am doua intrebari:Ti-a facut pana acum vreo problema de la filtrul de aer BMC si este pentru DIESEL sau este universal?si nu poti urca cu presiunea in turbo mai sus daca nu ai boost controler sau afecteaza pe la turbina daca nu ai boost controler.

Link către comentariu
  • 2 months later...

nu am mai scris demult asa ca o sa fac un mic update:

- bara fata zender

- bara spate r32

- evacuare fara catalizator si toba fina - aici cred totusi ca o sa renunt este f zgomotoasa

- headunit RCD 510

- presuri GTI

- schimbator ED30

- turbo kit putere finala 211 cai 425 nm

mai am in garaj volanul de ed30 si pleoapele JeDesign

si cateva poze

enjoy

post-3160-1214066640_thumb.jpg

post-3160-1214069578_thumb.jpg

post-3160-1214069660_thumb.jpg

post-3160-1214069671_thumb.jpg

Link către comentariu

Unul din cele mai reusite Golfuri V de pe forum! Felicitari inca o data! Asa trebuie sa fie un tuning de calitate... Bafta in continuare!

Am si o sugestie... desi nu e nevoie la tine, ca ai niste gusturi foarte bune, dar... imi spun parerea... Niste stopuri ar trebuie... cele OEM, cum are si Voinea, sau modelul de la Hella.

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu

intr-adevar, foarte frumoasa, cum ziceau si baietii mai sus, da-i jos scrisul de pe spate !

Link către comentariu

...superba jucaria :icon_thumright: .....Felicitari,se vede ca ai "gust"......cat mai multiiiiii km fara incidente :Driver:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!