Jump to content

Airbag light


b5mircea
 Share

Postare recomandată

100%.

Sa inteleg ca nici acum nu ti-ai rezolvat problema? Cu acceasi eroare s-a luptat un vecin de-al meu la A4 timp de 1 an. Dupa ce a umblat la toti marii "meseriasi" din zona, a ramas in continuare cu eroarea. I-am demontat scaunul, mufa de la airbag, strans papucii si montat la loc. De atunci e liniste si pace...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cosmin cum ai strans tu mufele, ai demontat mufa in doua adica poti sa umbli in interiorul ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal. ;)

Cum crezi ca au ansamblat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua

Vin si eu cu o problema asemanatoare la golful meu 3 din 95.

Nu imi merge claxonul. Am verificat tot inclusiv cabluri.

La un moment dat am sesizat de vreo doua ori cand pun contactul un fir fin de fum de la volan.

Am ajuns la concluzia ca e vorba de un scurt acolo banuiesc tot la aceasi spirala de sub airbag.

Va rog sa ma "luminati" si pe mine cu niste poze(cu volanul desfacut eventual) ale acestei spirale si daca se poate scoate, cositorii si izola cu silicon electronic sau ceo fi.

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut imi zici si mie te rog ce valori trebuie sa aiba rezistentele care inlocuiesc airbagul si cum trebuie puse inmufa? am un passat din 99 si mi-au pocnit ambele aibaguri din fata(volan si pasager) si sincer n u vreau sa pun altele noi. multumesc

salut amsi euun passat din 99 1.8 t si mi-au pocnit aibagurile fata(volan si passager) imi poti spune si mie te rog ce valori trebuie sa aiba rezistentele? sicumtrebuiesc puse in mufa? multumesc. am vazut ca ia scris ceva de 2.2 ohmi dar am vazut pe un forum ca zic de 4.7 ohmi. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Degeaba pui rezistente daca nu schimbi si modulul de airbag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut imi zici si mie te rog ce valori trebuie sa aiba rezistentele care inlocuiesc airbagul si cum trebuie puse inmufa? am un passat din 99 si mi-au pocnit ambele aibaguri din fata(volan si pasager) si sincer n u vreau sa pun altele noi. multumesc

Foarte rau.....ca e vorba de siguranta celor care merg cu masina aia.

In privinta calculatorului de airbag-uri, se poate incerca o rescriere a lui, pt a se sterge data crash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vreo 100 euro..... rescrierea lui e sub jumate din suma asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, ma refeream la airbaguri - nu cred ca sunt o avere. Calculatorul evident ca in mod normal se rescrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tot in jurul la 300-400 lei cel de la volan, poate mai ieftin cel de la sofer. Oricum, nu merita sa-ti risti viata....sau mai rau, sa ai oameni pe constiinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin si eu cu o problema....

Cand am cumparat masina din semnatura avea airbag-ul din scaunul de la sofer sarit(eu nu stiam asta atunci ca nu o mai luam,avea ceva huse pe scaune si nu am observat) ,ulterior am aflat ca pe unul din firele de la mufa de airbag de sub scaun era o rezistenta care imi pacalea controlerul de airbag,adica nu aveam nicio eroare in bord,si acum problema....

acum cateva luni venind de la servici cu masina mi s-a aprins in mers martorul de la airbag in bord si de atunci asa a ramas,

de ceva timp mi-am luat si eu vag com si la o scanare mi-a aparut asta:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-00 - Resistance too High

intrebarea mea este daca aceasta eroare imi vine de la acea spirala din volan sau de la airbag-ul din scaun care e sarit si e pacalit cu aceea rezistenta si ce as putea face ca sa fac sa dispara eroarea ca degeaba o sterg ca, continuua sa-mi apara.

Mentionez ca nu am erori de genul "crash data stored".

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea e de la airbag-ul din volan - sau spira , daca airbag-ul si mufa acestuia sunt ok.

Trebuie verificat conectorul de la airbag-ul volanului, spira si conectorii acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Florin,dupa Craciun ma apuc sa verific,airbag-ul e ok ca l-am vazut,se poate sa fie din acea spira sau mufe,revin cu un post dupa verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si mufa de airbag din partea de jos a stalpului A. traseul firelor de airbag trece pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am desfacut airbag-ul din volan constatand ca era rupta o banda metalica care cred ca are legatura cu claxonul,n-am reusit sa desfac volanu pt a ajunge si la spira ca nu am avut imbusul respectiv si la practiker nu aveau,era deja tarziu si nu am mai avut de unde sa cumpar , dar zilele astea i desfac eu de tot.

O intrebare...:deci eu am airbag-ul din scaunul soferului sarit(asa era cand am cumparat masina,e pacalit calculatorul cu o rezistenta)si intentionez sa-l schimb cu unul luat din dezmembrari dar intreg,neatins,posibil cu scaun cu tot,,,intrebarea e daca trebuie sa rescriu calculatorul de airbag dupa schimbarea lui si daca da,,,,pot face asta cu vcds???

Si inca una,,,la o scanare a modulului de airbag cu VCDS ar trebui sa vad daca am memorate crash data eror stocat sau doar erorile de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ai eroare de crash, atunci trebuie rescris. DAac e rupta spira (posibil sa fie rupta daca nu ai claxon) si daca ai si ESP, e mai complicata problema, dupa inlocuirea senzorului G85 care contine si spira trebuie facuta recodarea modulului de ABS si caibrarea lui G85.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat o intrebare :banghead: cum verific daca spira e ok?

FFFF rapid Al:)

Claxon am.ESP nu am,ca sa verific conectorii tre sa desfac mufele alea mici?

Am ASR da nu cred ca ala are legatura cu spira,,,sau are?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca nu ai nici o problema cu spira. La testare a aparut eroare cu N95 driver side ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-00 - Resistance too High

Asta e eroarea . E postata si mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme pot fi la spira, contactele mufelor de la spira sau airbag sau mufa de pe stalpul A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat o intrebare :banghead: cum verific daca spira e ok?

FFFF rapid Al:)

Claxon am.ESP nu am,ca sa verific conectorii tre sa desfac mufele alea mici?

Am ASR da nu cred ca ala are legatura cu spira,,,sau are? :D

Spira o poti da jos de pe masina si o verifici cu aparatul de masura.

Intareste contactele care intra in spira - de la coloana volan precum si conectorii de la cablajul din volan.

Dupa aia sterge erorile si vezi daca reapar.

P.S. - verifica sa nu fie airbag-ul sarit si sa fie pus doar capac nou.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine si eu m-am gandit la asta,daca e sarit airbag-ul din scaun am mari sanse sa fie si cel din volan sarit,da nush cum sa-mi dau seama ca eu l-am vazut acolo inauntru da nush daca e bun?Capacul de pe el e prin cu niste nituri mari,,,,,oare asa trebuie sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trebuie sa fie. Vezi printre gaurile de pe spate daca panza pare frumos asezata.

In rest, fa verificarile care ti-am zis eu, pe pagina anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panza e asezata frumos,airbag-ul in sine cred ca e panza aia.Am sa fac verificarile de care zici u si am sa revin cu noutati , am sa-mi schimb si airbag-ul din scaun ca e sarit si apoi am sa vad, dar pana atunci o intrebare :

Am scris si ma sus ca in volan este o banda metalica in forma de litera H care e intrupta pe o parte ,pe aceea banda se vede clar ca imi vin contactele de la claxon,eu am apropiat cele doua parti si le-am intarit cu o sarmulita sa stea fixe,intentionez sa le lipesc la loc cu un pistol de lipit...e posibil oare sa provina si de acolo eroarea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!