Jump to content

Airbag light


b5mircea
 Share

Postare recomandată

Vezi ca unele module de airbag din 2000 au niste "probleme" cind sint testate cu VAG-COM-ul. Ar putea exploda. De ce crezi ca am fost la reprezentanta? Nimeni cu VAG-COM din cei pe care i-am contactat nu garantau ca NU se va intimpla un accident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost pina la urma la un service autorizat din Adjud , ca tot eram prin zona.

Mi-au facut o scanare completa si surpriza ........ nu am airbag-ul lateral din scaunul pasagerului fata.:P

In schimb am descoperit ca n-am nici eroare in alta parte , iar testele de la motor au iesit super bine, inclusiv testele de la pompe duse.In plus de asta mi-au facut o verificare completa a directiei , suspensiei si a tot ce mai inseamna parte mecanica.

TOTUL A COSTAT 30 RON !!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de constatarea lui soundmaker - nu am airbag-ul lateral din scaunul pasagerului fata - si de faptul ca sistemul nu aprinde becul decat dupa o anumita viteza (alta ciudatenie) credeti ca sistemul de airbag-uri mai este functional?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cind zici ''sistem de airbag-uri" te referi la computerul care controleaza airbag-urile ??

Daca da , atunci eu zic ca trebuie resetat softul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca se refera la celalalte airbag-uri ramase pe masina, adica cele doua frontale si un scaun... ...cred ca sunt bine mersi celalalte 3, daca nu i-a mai dat nici o eroare vag com-ul.

@soundmaker Acuma te poti pune pe ganduri de la cine ai luat masina, si cat de rau a fost lovit sau ce s-o fi putut intampla ca ti-a disparut un airbag (in cel mai fericit caz, doar schimbatul scaunului de vechiul proprietar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatorul pentru controlul airbagurilor este de unica folosintza, daca ai un impact si se declanseaza sistemul, chiar si pentru un singur airbag, atunci cand se inlocuieste airbag-ul sarit se inlocuieste si calculatorul de airbaguri cu el. Stiu ca pare ciudat, dar asta este adevarul. :lol: Undeva pe masina lui "soundmaker" este facuta o "smecherie", altfel ar fi trebuit sa fie tot timpul "airbag fault" aprins.

P.S.

Pentru VW exista o interfata care stie sa reseteze acel calculator de airbag (stinge becul de control), dar nu garanteaza nimeni ca sistemul va fi operational.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune rezistenta de 2,2 ohm

Daca calc de airbag e cu accelerometru merge de mai multe ori

Daca e cu senzor de impact merge de 3 ori,cu "resetarea" de rigoare

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti. E primul meu post pe forum si vreau sa va spun ca sunt fascinat de subiectele care sunt dezbatute si de felul in care sunt tratate. Tocmai de aceea m-am hotarat sa intru si eu in familia voasta. Sunt posesor de vw de 6 luni, la care n-am avut probleme pana acum vreo 10 zile, cand inevitabilul s-a produs. Sa va destainui patania mea. Am fost in tagul Vitan la o firma sa-mi monteze modulul de pornire motor la alarma, operatie ce a necesitat o "ocluzie intestinala" sub bord. In timp ce se faceau probe de reglare a pornirii am observat pe computer mesajul AIRBAG FAULT la punerea contactului, iar dupa pornire ramanea becul martorului aprins. Am pus intrebarea normala de ce se intampla fenomenul asta si mi s-a raspuns ca e normal si ca va disparea dura 24h. Bineinteles ca nu a disparut, iar acum dupa ce am citit cazurile voastre imi dau seama ca e cam grosa. Daca cineva vrea si poate sa ma ajute cu vag com-ul a-si fi recunoscator. Multumesc aticipat pt raspunsuri si ajutor. PS. Imi cer scuze daca am gresit ceva la atasarea acestui post pt ca nu mi-e rusine sa recunosc ca nu prea le am cu pc-ul si net-ul din cauza timpului liber prea mic de care dispun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare...se poate face verificare la fiecare airbag? teoretic am 4, practic .....? la intalnirea saptamanala cu amabilitatea dl. voinea am facut o scanare si aparuse o eroare la sistem, m-a intrebat daca am ramas fara baterie vreodata (una din sutele de cauze am inteles k ar fi asta)...adevarul e k masina a stat fara bateria cam o saptamana.

so ? pe sub scaune am vauzt k sunt fire si mufe, dar sub scaunul soferului atarna o mufa, daca o bag la loc si-mi sare ? ...ar trebui sa fac asemenea operatiuni fara baterie ?

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt "sonyman"

Am vagcom si interfata

Daca vii in DR Taberei rezolvam problema

Succes

Modificat de diagnozaauto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a rezolvat favorabil de catre diagnozaauto (o siguranta scoasa de meseriasul care mi-a montat alarma a cauzat eroarea la airbag). Merci. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

este posibil sa functioneze airbagul daca ledul este aprins?Adica daca e aprins nu merge sigur, sau se poate sa fie stricat vreun senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In urma scanarii cu Vag Com 409.1 mi-a dat urmatoarea eroare :

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 6QO 909 605 A

Component and/or Version: OF AIRBAG VW5 01 0004

Software Coding: 12358

Work Shop Code: WSC 46655

1 Fault Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Stiu sigur ca e de la contactorul rotativ din spatele volanului, dar nu vad cum as putea rezolva, fiindca eroarea reapare uneori, probabil la rotirea volanului. Am observat ca acel contactor se roteste stanga dreapta la infinit, o avea vreo problema ?

Modificat de Sandu V.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mai mult ca sigur la tine este o problema cu conectarea airbag ului, trebuie verificata cu atentie toate conexiunile de la modulul de pe volan pana la modulul de comanda, defectele de conectare sau cabluri intrerupte se intalnesc frecvent mai ales la componentele in miscare.

ATENTIE insa dupa cum stii airbag-urile sunt foarte periculoase si iti recomand sa faci asta intr un service autorizat - daca totusi vrei sa faci verificarea singur iti recomand sa o faci cu borna de la baterie deconectata iar de fiecare data cand conectezi/deconectezi airbag urile sau la manipularea lor daca nu detii o bratara antistatica inainte sa atingi orice fir sau componenta sa te descarci electrostatic (poi mana pe caroseria masinii)

Dupa ce ai indentificat problema si ai remediat-o va trebui probabil sa mergi sa iti resetezi cu VAG-com ul modulul de comanda in caz contrar airbag-uirle vor fi dezactivate

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
este posibil sa functioneze airbagul daca ledul este aprins?Adica daca e aprins nu merge sigur, sau se poate sa fie stricat vreun senzor?

Interesanta intrebare! As vrea sa aflu si eu raspunsul, ne lumineaza careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare

in primul rand scuze daca a mai deschis cineva un topic de genul...nu am gasit

Ieri mi-am reglat scaunul si mi s-a aprins martorul pentru airbag asa din senin,

problema e ca nu se mai stinge, cand pun contact se aprinde se stinge si dupa

se aprinde din nou si asa ramane :) e cam enervant si in plus de asta

am inteles ca atunci cand airbagul e aprins nu functioneaza nici unul din ele.

Stie cineva din ce cauza s-a intamplat sau sa ma ajutati cu o rezolvare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

Uite aici o discutie despre acest subiect, chiar daca nu este pentru Passat.

Beculet AIRBAG aprins

LE: Discutia va fi mutata in topicul Airbag light

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

am si eu problema asta:

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 909 605 B

Component: 0A AIRBAG VW5 04 0006

Coding: 12353

Shop #: WSC 00028

1 Faults Found:

00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)

33-00 - Resistance too Low

poate sa imi zica si mie cineva de ce e?

fondul este urmatorul:

am lovit masina, au sarit 3 airbaguri din 4, le-am schimba in service, dar mi-au pus second hand.

pe masina era muntat volan cu 4 spite. acum cei din service au gasit volan cu airbag cu 3 spite si l-au montat.

in spatele volanului(l-am dat jos sa ma uit) contactul acela rotativ in care se introduce mufa de la airbag are 2 randuri de pini. unul cu 2 pini si celalalt cu 4. in randul cu 4 intra 1 mufa cu 4 fire:

2 se duc in airbag, unul se prinde cu un surub cu cap T20 in greutatea aceea de metal si unul are un papuc cred ca pe contactul claxonului(alta utilizare nu am gasit la el)

as vrea sa stiu si eu daca poate sa imi zica si mie cineva ce e cu ceilalti doi pini in care nu intra nici o mufa...

exista vreo diferenta intre airbagurile de pe volanele cu 3 spite si cele de pe volanele cu 4 spite?

cu celelalte airbaguri nu am probleme...

cineva la care am scanat prima data cu VAGCOMUL(nu il cumparasem pe al meu) mi-a spus ca ar fi de la contactul spirala care cica ar avea legaturi si cu esp ul. cei din service mi-au spus ca au schimbat si contactul acela. contacte oxidate nu cred ca sunt pentru ca imi dadea RESISTANCE TOO HIGH..

Daca puteti sa ma ajutati ... va multumesc :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai Resistance too Low, ceea ce inseamna ca ai un scurt intre firele de la airbag. Si banuiesc ca au umblat la spirala de sub volan, au rupt-o si au inadit cumva firele.

Banuiala mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si nu poate sa imi arda interfata cu airbagul sofer din modulul de comanda?

poate sa fie scurt si pe cablul dintre spirala si modulul de comanda?

Nu mai da QUOTE la mesajul anterior.

Foloseste AddReply sau fastReply.

Multumesc.

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata ti-o arde doar in caz de impact. Doar atunci vine tensiunea de comanda pentru airbaguri.

Se cam prajeste tot pe-acolo prin computer.

Pe cablul dintre spirala si modul nu prea are cum sa faca scurt. Chiar acolo nu cred ca s-au bagat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ma chinui sa dau plasticul ala de pe coloana de directie care mascheaza spirala si nu reusesc. am dat jos cele doua suruburi de sub volan si partea superioara dar se tine in ceva in zona contactului. in contact nu se tine.. se tine undeva cu vreo 2 cm mai in fata.. mai e vreun surub pe acolo sau vreo clema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

airbagul l-am scos.. nu a fost nici o problema.

problema e cu plasticul ala de sub volan...

si am mai intrebat si mai sus dar nu cred ca a fost observat. langa mufa pentru cablul intre spirala si airbag mai sunt 2 pini nefolositi.. de la ce sunt? sau mai bine zis ce sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la capacul de sub volan, ala nu iese decat daca scoti volanul. Nu e greu, si e marcat, ca sa stii cum il pui inapoi. Apoi iese usor si spirala aia de la ESP. Eu l-am scos cu usurinta.

Cei 2 pini pe care i-ai vazut, sant folositi la claxon, sau la comenzile de pe volan, nu mai stiu exact. Daca iti merge claxonul, sant de la comenzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!