Jump to content

Ce v-a facut sa va indragostiti de MK1/MK2 ?


iZOTOPE
 Share

Postare recomandată

voi raspunde eu primul :D

prin clasa a 3-a sau a 4-a, mergand pe la scoala am dat de un coleg care se juca cu o macheta de golf 2 ;) si nu stiam ce sa-i dau colegului la schimb pe macheta.

cu cateva zile mai tarziu, fiind ziua mea de nastere, am primit o busola super calumea. cand am dat pe la scoala i-am propus schimbul ;), colegul a acceptat si asa m-am facut cu o macheta de golf 2. de atunci mi-a ramas in minte forma inconfundabila ;), parca si acum imi aduc aminte culoarea neagra a vopselei si interiorul crem.pacat ca mamamea a aruncat masinutza pt ca ma jucam foarte mult cu ea si nu-mi mai faceam temele :P

asa ca dupa catziva ani buni, am reusit sa am "masinutza" in parcare in fatza blocului, atat ca la culoare difera putin dar ... tot golf e :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi placeau golfurile asa cum aratau, dar nu cine stie ce, eram mai atras de bmw sau io stiu ce alta masina. Nu stiam nimic despre ele, ce pot, dar l-am cunoscut pe ZIM , m-a dat odata cu GOLF-ul lui, si mi-a pus capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie pur si simplu mi s-a pus pata. lucrand ocazional la reprezentanta VW din oras, ai mei avand tot VW, chiar mergeam pe ideea unui golf. initial am vrut un golf 4 second hand, dar... ai mei nu prea m-au ajutat cu fonduri... bine.. visul meu indepartat era un GTI... chiar mk5.... dar de unde.. asa ca am zis sa nu stric blazonul, si sa raman tot pe ideea de GTI.

m-am gandit bine ce as putea sa cumpar de suma de care dispuneam, m-am documentat pe net... complicat, gti-uri nu prea gaseam. culmea... dar asa a fost in acea perioada... oricum aveam atractie spre modelele mai vechi... oricum capul imi statea doar la ursuleti... normal... bmw urs - boala tineretului :-P oricum, vroiam ceva destul de puternic si de efect. ma saturasem sa vad strazile pline de masini luate in leasing... toate la fel. vroiam ceva vechi, sa-l readuc la tinerete, sa fac lumea sa intoarca pe strada capul dupa masina. daca va zic prin cate am trecut... vaii... am inceput sa caut ursuleti... toti varza pt suma care o aveam eu. apoi gasisem un ford sierra (avuse un prieten de familie, o restaurase, fiind masina lui din tinerete, eram incantat de idee...). totusi mi se parea lame sierra. altceva... mi-a propus tata golf 2. eu ma gandeam de multa vreme la asa ceva, dar majoritatea, din constanta, erau diesel si foarte foarte urate si simple. vroiam GTI. in constanta, cucu... am luat orasul la picior, am dat de cateva dragute, dar se cereau sume enorme. am dat si de unele mai ieftine, dar erau zob. am gasit si scirocco 2... n-a fost sa fie. unul varza la 800euro si unul neinmatriculat. m-am gandit sa nu fie nasol cu politia.

anywaaayy... am inceput sa caut pe net, un prieten fiind dispus sa mi-o aduca din tara (ai mei nu ma lasau... :). am gasit bijuteria asta... care e mai mult decat mi-as fi dorit.. gti... '90... aer conditionat... full electric... bord electronic... pret bun (normal, masina era aproape cotet... :P)

in sfarsit, dupa ce v-am plictisit bine... aceasta este masina pe care o am, si imi place foarte foarte mult. am postat cred un link spre alt forum... unde sunt trecute toate etapele parcurse de masinuta de cand este pe mana mea...

sper ca nu v-am plictisit prea tare. :P

ps> super tare povestea cu macheta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot mk1, doar Scirocco.

Am ajuns la mk1 prin ... Scirocco MK2 16V care de fapt tot A1 este :)

Nu prea stiam mare lucru despre masini dar la un moment dat mi s-a pus pata dand pe net de un Scirocco 2 cu kit SEIDL care si acum apara in prima pagina la cautarea de pe images.google.com ( http://www.vw.fm.interia.pl/vw/scirocco/g7.jpg ) . Mi-am luat tot unul negru, si era si 16v... iubirea-i gata :P

In doi ani am ajuns ca orice om normal la concluzia ca forma lui Scirocco MK1 este mult superioara si iata-ma-s cu un Scirocco MK1 galben, carui linii le admir de fiecare data cand intru in garaj sau vad vreo poza pe net :P

Scirocco are un design love it or hate it... eu am ales love it ... cam asa ar arata un Scirocco ce mi-ar placea sa-l am : In rest, toate bune fratzilor MK1 forever drumuri fara sare si uscate va dorim :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum citiva ani mi-am luat un mk1 1.5d pt economie!

peste ceva timp vroiam si economie si ceva mai sport asa ca i-am pus motor de 1.6d,cutie sport in 4 trepte,arcuri si amortizoare sport-nu oricare-koni pe ulei.avea o stabilitate uimitoare-intram in pasajul carrefour militari cu aprox 70km/h,derapa f putin.

la viteza,intre 100-140 era glont,pt un diesel,avand cutia sport in 4 trepte statea tot timpul in turatie.

asa ca mi-am mai luat inca un mk1 ceva mai nou 1983 dar mai batranesc:in 4 usi,culoare batraneasca,dar e impecabil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sint masini simple, se pot repara usor, piese de schimb ieftine, sint foarte fiabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin `88 am fost la mare cu parintii. si ne-au asteptat la aeroport in constanta niste prieteni de-a lui tata, niscai zmecheri de la discoteca de atunci din olimp...cu un golf 2. m-am uitat lung toata vara la masina asta...si am ramas foarte impresionat de plimbarile cu ea din vara aceea. cum trecea glont pe langa dacii... in lumea gri de atunci intorceau toti capul dupa orice masina straina...

apoi cand am avut carnetul, am avut in vedere exact ce a spus larson in postul de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cautam o masina buna , fiabila si in stare foarte buna de conservare . Acum vreo 4 ani , avusesem sansa sa aleg intre un Escort din 86 RS Turbo de 135 cai si Un GTI din 87 , dar foarte prost intretinut . Am gresit alegerea atunci ...si am zis sa nu o mai repet . Cautam tot un Gti si am dat peste jetta mea intr-un garaj sub 3 paturi , la un pensionar cu handicap . MAsina era si este o bijuterie . Dupa ce m-am invartit o ora si am tot privit-o , am observat ca avea cutie automata. .... Dar a doua zi m-am dus si am luat-o . M-am obisnuit repede cu ea si o am deja de 3 ani si merge foarte bine . E vremea sa o schimb , probabil o sa caut tot un VW , golf 4 . Om trai si om vedea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Mk 2 si mai ales Mk 3 sunt masini simple ce pot da clasa multor generatii de autoturisme mult mai noi.

Trebuie sa recunoastem ca Mk1 este o troaca demodata deja de mult timp, insa stau si ma intreb oare ce masini fabricate in zilele noastre mai pot rezista 25-30 ani ca batranul Mk1?

Mk2 este alegerea perfecta pt tineretul cu bugetul pana in 3000 E care vrea o masina inca frumoasa si foarte rezistenta.

Mk3 este deja dintr-o cu totul alta generatie fata de Mk2 si Mk1 (care sunt cam asemanatoare), fapt ce-i confera un plus de superioritate, confort, siguranta si un design mult mai atractiv.

In fine, ce sa va zic, chiar si un Ferari de-as avea, in "batatura" la mine tot ar sta un Mk2 sau un Mk3, am amici care cand ma vad la volanul Mk2-ului ma opresc si ma intreaba: ce draq umblii cu vechitura asta de acum 20 ani?

Dar nu multa lume stie ca "vechitura aia de acum 20 ani" la capitolul fiabilitate poate bate foarte multe masini mult mai noi si cu mult mai putini Km ca ele!

Unii poate se vor simti jicniti citindu-mi randurile de mai sus, dar asta-i adevarul si uneori trebuie sa recunoastem ca mai si doare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat graiesti sorine :)

si mie multi imi zic ca janghina mea de masina e asa si pe dincolo.

dupa ce ii car o tura cu batranica nu mai scot un cuvant.oare de ce ?? :)

e a mea si imi place :), asa cum e ea, mai veche asta e.

asta a fost pasiunea mea de cand am fost copil mic :), un vis pe atunci, dar acum este realitate.

am o satisfactie enorma cand si ultimul banutz il investesc in maruntzisuri pt ea, si mai ales cand "trec" pe langa LOGANE si le fac cu mana :D.

daca de 17 ani nu i s-a schimbat nici macar filtru de benzina, ce sa mai vorbesc de bucse si alte chestii, si masina inca se comporta bine.

binentzeles ca voi incepe restaurarea completa a bucsaraielor, dar sunt constient ca nu vor tine cat au tinut cele de la tata lor -- neamtzul --

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii poate se vor simti jicniti citindu-mi randurile de mai sus, dar asta-i adevarul si uneori trebuie sa recunoastem ca mai si doare...

adevarul doare, ai gresit total ordinea domnul meu ... MK1 nu este de loc o troaca, este complet superior la capitole gen performanta, manevrabilitate si design lui golf 3. Bineinteles parerile sunt subiective, dar sa vii sa arunci cu noroi intr-un forum VW in MK1 care este _the_best_... mi se pare chiar jenibil. nu m-am simtit jignit, ci mai degraba scarbit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 1 este chiar dragutza masina :), urmaresc de aproape 1 an de zile un proiect pe vwfixx, ce poate sa faca un om din mk1 golf :)

poate sorin se referea la mk1-le care il vede pe strada toata ziua a lui x si y in stare jalnica, foarte putini oameni mai tin la masinile astea mai ales ca au o anumita varsta si le considera ... dar totusi nu se compara cu multe alte masini (ma refer la partea tehnica si la tabla care este uimitor de buna si de rezistenta in timp).

am condus mk1 golf (masina tatalui meu) si se tine mult mai bine pe drum ca masina mea, si scoate un sunet destul de dragutz :)

eu totusi consider ca mk1 golf gti a fost prima masina a poporului care a reusit sa doboare ceva recorduri pe care nici macar porsche si multi altii nu au reusit :) (vezi top gear)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic :pai ash zice la ce sa te ashteptzi ?....... "ferari" si "jicniti".....troaca...man, vezi ca ataci sentimentele unora total gratuit. e ca si cum ash rade eu (de fapt rad) ca tu conduci un golf cabrio....tdi .

mk1/2 se alege de obicei de cei care vor sa faca un poket-rocket, adica o bomba "de jucarie". o caroserie ushoara, un motor puternic cu care potzi "umili" o mashina noua de multe mii de euro. e o mashina de hobby, in care se pune multa pasiune.... iar dupa toate astea vine unu si zice.....ce troaca demodata.....ce mama drak are MODA de-aface cu mk1/2????? ....fantastica gandirea unora.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietzi sa lasam cearta deoparte si sa mai vedem povestile altor pasionatzi de mk1/mk2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
offtopic :pai ash zice la ce sa te ashteptzi ?....... "ferari" si "jicniti".....troaca...man, vezi ca ataci sentimentele unora total gratuit. e ca si cum ash rade eu (de fapt rad) ca tu conduci un golf cabrio....tdi .

mk1/2 se alege de obicei de cei care vor sa faca un poket-rocket, adica o bomba "de jucarie". o caroserie ushoara, un motor puternic cu care potzi "umili" o mashina noua de multe mii de euro. e o mashina de hobby, in care se pune multa pasiune.... iar dupa toate astea vine unu si zice.....ce troaca demodata.....ce mama drak are MODA de-aface cu mk1/2????? ....fantastica gandirea unora.....

Desi sunetm deja :) , domnule AB-33-WOB care-i treaba cu golfu cabrio....tdi? Nu am voie cumva sa-l conduc sau care-i faza ca nu inteleg!?

La faza cu poket-rocket iti dau perfecta dreptate, intr-adevar merita tot efortul desi pe caroseria de Mk1 mi-ar fi frica s-o "alimentez" cu mai mult de 140 c.p. din motive subiective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alo, domnu' sorin daca nu stii , mai citeste ...

VW fabrica a pus 139 cp in productie de masa pe caroseria MK1... este vorba despre Scirocco 2 16v (care are sasiu A1, fara nici o modificare de structura de rezistenta), tot fabrica a facut VW Tornado, Scirocco MK2 cu 180 CP. si apoi la masini modificate ... sunt MK1 cu 2, 3, 400 cai , 10 second cars, etc.

Informeaza-te care este cel mai solid sasiu din seria golf, o sa afli spre a dumitale supriza A1 ! Informeaza-te care sunt timpii de circuit stock ... o sa afli cu surpriza A1!

O sa vii in fatza cu capitolul confort,exista AC si pe vremea MK1, iar cu putina izolatie in plus poate sa fie la fel de confortabila ca si MK3-ul tau "mult superior".

De aceea este acest forum sa ne informam, nu sa aruncam cu noroi in colegi.

Bineinteles fiecare are dreptul la opinia sa, dar de obicei nu si-o expune atat de direct pe un forum ca si dumneata. MK1=troaca.

Eu spun... parere personala ... MK3 Cabrio Diesel... ???? ce motiv din lume poti sa ai sa conduci un cabrio diesel... si vechi... motoarele diesel vechi se stie ca nu-s in cea mai buna forma...

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara discriminari gratis la adresa masinilor Diesel. Va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
alo, domnu' sorin daca nu stii , mai citeste ...

VW fabrica a pus 139 cp in productie de masa pe caroseria MK1... este vorba despre Scirocco 2 16v (care are sasiu A1, fara nici o modificare de structura de rezistenta), tot fabrica a facut VW Tornado, Scirocco MK2 cu 180 CP. si apoi la masini modificate ... sunt MK1 cu 2, 3, 400 cai , 10 second cars, etc.

Informeaza-te care este cel mai solid sasiu din seria golf, o sa afli spre a dumitale supriza A1 ! Informeaza-te care sunt timpii de circuit stock ... o sa afli cu surpriza A1!

O sa vii in fatza cu capitolul confort,exista AC si pe vremea MK1, iar cu putina izolatie in plus poate sa fie la fel de confortabila ca si MK3-ul tau "mult superior".

De aceea este acest forum sa ne informam, nu sa aruncam cu noroi in colegi.

Bineinteles fiecare are dreptul la opinia sa, dar de obicei nu si-o expune atat de direct pe un forum ca si dumneata. MK1=troaca.

Eu spun... parere personala ... MK3 Cabrio Diesel... ABERATIE! Cum miroase la ralanti motorina ?

Deja deviem mult de la subiect, ce legatira are Scirocco cu Golf? Caroseria de Scirocco intr-adevar este facuta pe platforma de Golf insa este mult imbunatatita si ramfortata, ca si cea de Corrado care nu se compara cu cea de Golf 2 desi-s facute pe aceleasi platforme.

La faza cu Mk3 Cabrio TDI, oare de ce neamtul cand a pus acel motor pe acea caroserie nu i-a mirosit la relanti motorina :) ? Poate o fi motorul meu nou si de cu totul alta generatie decat cel de MK1 sau MK2 de nu-i simt mirosul de motorina sau cine stie...

Si inca o intrebare: ai idee cate autoturisme cabrio folosesc ca sursa de energie motorina?

Modificat de Sorin Golf 3 cabrio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la vreo 15 ani .. am pus mana pe primele reviste auto (adse din germania de un unki sofer pe tir)

singua masina care m-a uimit a fost golf mk1 ...

cu timpul indrumat de alt unky (posesor al unui mk1 diesel) am inceput sa cunosc modelul mai bine , motorizarile , performantele ..

am inceput sa studiez internetul , si mi-am dat seama ca masina ideala pt mine ca si ''copil'' pasionat de auto, de viteza ,si de VW este un GTI...

si uite asa .. la 19 ani , in urma unei decizii total spontane mi-am luat GTi-ul :) care a suferit f multe modificari pana in prezent!

dar cum ziceau niste colegi mai sus

orice masina voi avea .. voi tine MK1le ''in curte'' !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nemtii nu sunt asa bashinosi (la figurat) ca noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja deviem mult de la subiect, ce legatira are Scirocco cu Golf? Caroseria de Scirocco intr-adevar este facuta pe platforma de Golf insa este mult imbunatatita si ramfortata, ca si cea de Corrado care nu se compara cu cea de Golf 2 desi-s facute pe aceleasi platforme.

1). sasiul de scirocco = identic cu sasiul de golf, fara nici o alta ranforsare.

2). Corrado = mix de MK2 si MK3 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25.000 EUR... :) Whoaaa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorin. tu n-ai pune mai mult de 130, eu am pus 160 si ma simt F. bine cu ei sub capota.

care-i faza cu cabrio diesel? pai am raspuns in aceeash maniera ca si tine, o jignire gratuita pe care n-ash fi facut-o fara a citi remarcile tale savante la adresa troacelor noastre. de ce? dupa parerea mea cabrio e o mashina de fitze, menita sa ii potenteze pe unii cu mai putzine atuuri in viatza asta, o mashina pe care o potzi conduce in a2-a cu ochelarii la ochi (de pe care se poate citi de la 50m DG pe lateral :) pe langa terasele pline de tinere dornice de tipi cu substantza....Golful nu este asha ceva. e o mashina populara ce n-are d'aface nimic cu clasa burgheza. d'aia sunt mashini precum z3 sau clk. si pentru clasa de care vorbesc consumul si pretzul benzinei nu reprezinta o problema iar motorizarile daca se poate sa fie cat mai performante si nu economice. chiar sper sa terminam odata capitolul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce treaba are pretul aberant la cabrioletul ala cu subiectul topicului acestuia ? :)

un pret corect la masina aia e undeva pe la jumatate ;)

cauta pe autoscout sau mobile.de si o sa gasesti MK1 la 10.000 eur daca asta era ideea ...

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!