Jump to content

Eroare Needle Lift Sensor


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

salut. am un vw passat cu motor 2,5 tdi v6 180 cp. simt o pierdere de putere dar nu in mod constant. cand nu vreau sa o accelerez, adica deabia apas acceleratia, o simt ca fuge de sub mine; cand vreau sa ii dau si eu sa ma simt bine pauza simt ca nu mai trage masina. am fost la service si mi-a gasit needle lift sensor g80 eroare. Ok. eram bucuros ca a gasit ceva. dar dupa ca a sters eroarea si am plecat cu vag com-ul legat pe ea pentru probe nu a mai dat nici o eroare in orice stil de condus. Mi-a spus sa mai merg cu ea vreo saptamana sau cateva zile si sa ma intorc. dupa o saptamana am gasit din nou aceeasi eroare. OK. am mai vb cu cineva care are un a6 allroad si are aceeasi eroare( din intamplare e si mecanic) si mi-a spus ca e un contact imperfect. CE SA FIE OARE? A mai avut cineva o problema asemanatoare? la mecanici e simplu ei ar schimba totul.Trebuie schimbat injectorul care e 1630 ron sau doar o problema de mufa sau alte chestii care mi-ar putea da eroare si dupa ce il schimb? :D mentionez faptul ca e tiptronic daca voi credeti ca poate influenta la ceva

P.S. dupa 180km/h nu mai trage fffffff greu

Modificat de moby007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
carceacristian

Salutare baieti.

Vin si eu cu aceiasi problema la motorasul mu 1.9 SDI(masina din semantura).Precizez ca inainte sa fac motorul nu aveam eroarea respectiva(si nici o eroare la grupul Engine)acum,dupa ce au refacut motorul ce-i de la service mi-a aparut eroarea cu "17655 - Needle Lift Sensor (G80): Open or Short to Plus" :D .Am dat cu spray de contacte,peste tot si nimic,iarasi a aparut eroarea.Ce sa fac?...multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbi injectoru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Solutia asta o stiu si eu :P ,dar totusi ma gandesc ca na....umbland mecanicii pe acolo cine stie...poate au rupt firu pe dinauntru....si numai face contact.Am sa il desfac poate il magaresc eu,totusi pentru un senzor sa schimb tot injectoru,parca nici chiar asa.Aveti idee daca desfac holenderele(parca asa le zice)piulitele cu conducta de motorina de la injectoru nr 3 exista vreo sansa sa stric injectoru?(as vrea sa ma uit umpic la senzor).Mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare baieti,

Vin si io cu alta intrebare.Am auzit ca senzoru(G80) de la injectoru numaru 3,are legatura cu debitmetru si senzoru temperatura radiator.Voi ce ziceti?Chiar au vreo legatura?Culmea e ca aveam 0 erori,cand am bagat masina in service,dupa ce am scosu am astea 3 erori:

17655 - Needle Lift Sensor (G80): Open or Short to Plus

P1247 - 35-00 - -

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-00 - -

Si mai e o chestie:la eroarea "17655 - Needle Lift Sensor (G80): Open or Short to Plus",uitati ce imi zice sa verific(este luat de pe wiki-pedia)

Possible Solutions

Check Fuse(s) ("Fuse" eu stiu ca inseamna siguranta pe romaneste,voi aveti vreo idee de vreo siguranta anume ce face legatura cu senzoru asta, arsa?sa trag si eu cu ochiu pe undeva?

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Needle Lift Sensor (G80)

Check/Replace Needle Lift Sensor (G80)

Mersi frumos baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare baieti,

Am rezolvat problema.Am curatat ultima oara,pinii de la mufa senzorului G80,cu o surubelnita si apoi am dat cu spray de contacte.Brusc au disparut cele 3 erori(acum am 0 erori la motor :rolleyes: ).Deci senzoru G80,cu senzoru de la debitmetru si senzoru g62 AU legatura intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut baieti, pana acum am activat pe acest forum pe partea de benzinare, in special AZD, de care mi s-a urat si m-am scapat de motor :)

Intre timp am achizitionat un diesel, nu e din gama VW, insa pruncipiul motorului e precum cel al ALH/ASV/AHF, adica o pompa de injectie de inalta presiune, 3 injectoare mecanice si un al 4lea injector cu un senzor piezo care comunica cu ECU respectiv cu pompa de injectie.

Chestia e ca din cate am citit despre acest senzor din injectorul cu fir, trebuie sa aiba intre 80-120 ohmi, la mine masurat are 120 ohmi, deci pare ca e bun atat electric cat si mecanic, nu as vrea sa-l schimb si sa nu fie de-acolo.

Pe tester am eroarea

"Needle motion/lift sensor" si un mesaj legat de acesta - Plausibility with speed-sensor pulses.

Are cineva idee ce legatura poa' sa fie cu speed-sensor? Am vazut ca la fiecare roata este cate un senzor de viteza, insa nu am reusit sa-l scot afara si sa-l curat deocamdata.

Masina simt ca nu trage cum trebuie si consuma putin cam mult(~11% pt un 2.0 diesel cam mult). Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare sa vedem ce erori apar. Posteaza-le exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

05 Needle-motion sensor

-- 

Signal, open circ. or short circ. to positive

Plausibility with speed-sensor pulses

Current not present

Sporadic fault

at engine speed 1175 rpm

at coolant temperature 32 degrees C

 

Aceasta e eroarea. O sters cu contactul pus, ramane stearsa. Pornesc masina 5 secunde, opresc, read memory, e iar aparuta..deci e cam spontana si-mi zice pe tester: Consecinte : Limitarea injectiei la 25mg/stroke.

Din cate am studiat problema, daca aparea neinsotita de alte mesaje care sa-mi dea de gandit, era clar injectorul cu fir, iar la masurare rezistenta masura sigur 1 sau infinit insa la mine pe mufa masoara 120 ohmi, in parametri. Mufa injectorului cu fir vine din injector apoi intra intr-o cutiuta mica sub admisie, cu mai multe cabluri, si de-acolo pleaca spre ECU. Azi o sa masor rezistenta direct pe pinii mufei din ECU sa vad daca ajunge pana acolo semnalul.

De altfel nu inteleg legatura cu speed-sensor pulses...Din cate stiu exista senzorul de volant care poate raspunde de o gramada de chestii precum timpii de injectie, idle, mai multe chestii, precum si un sensor de viteza in pompa de injectie, aceasta fiind o pompa rotativa. In general ea trebuie sa aiba jumate din viteza motorului..si cam asa e la mine ..la idle 830 rpm are cam 420 430 rpm, iar gradele injectiei masurate la idle si in turatie, corespund. 

Legat de pierderea de putere uneori(nu da fum deloc doar ca nu prea urca dealul pt 136 cp), am schimbat si furtunele de vacuum, actuatorul turbo isi face treaba, MAF si MAP masoara aerul in parametri, am exclus partea cu sistemul de aer.

Deci ceva mi spune ca nu prea are legatura direct cu injectia, iar aparand eroarea ECU limiteaza cantitatea injectata la 25mg/stroke.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate ca are...Acum 4 zile avea valoarea 300 ohmi, ieri 120 ohmi(Cea corecta), azi 800 ohmi dimineata iar dupa o pornire de 1 minut, vreo 650 ohmi. Ori s-a montat un termistor care oscileaza la temperatura, ori de undeva provin aceste diferente..bobina oxidata ? Sau sa aiba ceva firele ? Deocamdata nu m-am incumetat sa dau jos injectorul si sa-l inspectez, oricum banuiesc  ca nu as putea fara ceva extractor special..mda.. ca se cam intepenesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca de la bobina senzorului este. Monteaza in locul ei o resistenta de valoare adecvata si vezi daca mai apare eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar urma sa verific, sa pun o rezistenta pe acel fir si sa vad daca mai apare eroarea. Masina ar putea functiona si asa corect? Insa cu siguranta o rezistenta nu poate returna valori precum un senzor in miscare ca si cel din injector, e o solutie temporara. 

Am vreo sansa sa scot singur injectorul afara? Am dat jos admisia insa nu m-am bagat prea tare sa la injectoare. 

Urata chestie ca injectorul e perfect sanatos, iar senzorul acela e 'turnat' in injector si nu poate fi schimbat separat..cel putin asa stiu, dar ar fi o solutie buna :) Ca altfel..am de scos ~150e pt unul second, care nu-mi ofera mare siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu functioneaza corect,, dar asa testezi daca intr-adevar este senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, am pus o rezistenta de 100 ohmi, a disparut eroarea, motorul merge rotund, toate bune si frumoase. Deocamdata nu am dat o tura sa vad ce si cum, insa cred ca am scapat de "limp mode" oarecum :)

Deci e o solutie buna verificarea cu o rezistenta, si chiar o solutie temporara, masina chiar merge OK, consum normal, toate bune, insa in timp cred ca dauneaza.

Mersi mult pt sfaturi si pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stie cineva care din injectoare la 2.5 v6 Aym este cu fir pentru ca nu vad nici un fir...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectorul cu fir - cel de referinta pt ECU - este cel de pe cilindrul nr.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Si este pe chiulasa de pe partea cu filtrul de aer, injectorul din mijlocul, cu mufa prinsa pe panou, in dreapta filtrului de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!