Jump to content

Eroare Needle Lift Sensor


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

La un Audi A4 2.5 V6 TDI quattro am gasit pe Engine o eroare de genul "Needle Lift Sensor - Short to ceva". Eroarea nu este intermitenta, ea reaparand imediat dupa ce dai "Clear codes".

Dupa parerea mea, este defect injectorul ce contine acest senzor si ar trebui inlocuit, mai ales ca posesorul reclama o oarecare pierdere de putere (desi m-a depasit cu 240 vs 220 pe autostrada :( ) - suspectez deci functionarea motorului in regim de avarie, afectand avansul si cantitatea injectata:

If the needle lift sender fails, an emergency running program is started. In this program, the commencement of fuel injection is controlled according to fixed setpoints as defined in a map. The injection quantity reduced in addition.

Va cer insa si parerile voastre, pentru a nu pune omul la cheltuieli ce ar putea fi evitate. De asemenea, deoarece am inteles de la Ender ca este o problema destul de frecventa la acest motor, m-am gandit ca ar fi utila discutia si pentru alti posesori ai acestui tip de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cureti intai bine mufa.... si evident verificat pe langa de intreruperi de cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca din mufa aia se ajunge in mufa ECU. Poate ar fi util sa masori rezistentele de pe traseu eventual mai si miscand de fire pentru a detecta eventuale intreruperi in interiorul firelor. Daca nu e deloc o problema de contacte sau de fire atunci e mai nasol....

Daca e atat de simplu atunci -> ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cauti bine am mai scris eu pe undeva exact despre asta - injectorul de comanda ete buba, are incastrata in corpul lui o bobina (sau o rezistenta, nu mai stiu, a trecut aproape un an), care se defecteaza. Este destul de greu sa o repari, am zis eu ca incerc dar am uitat - oricum eu am preferat sa am alt injector la schimb atunci cand desfac masina.... ca nu e putin de lucru.

Incastrat in corpul injectorului - adica urechile care tin bobina sunt turnare acolo, si nu stiu daca nu se vor rupe cand o sa incerc sa le indoi ca sa scot bobina afara.... injectorul (meu cel putin) in rest nu are nici pe dreq, dar, bobina aia se defecteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ..eu sunt cel cu problema ..a postat alex pt mine pt ca el e cel care a facut scanarea si avea log-ul

maxule ..si a mea tot 2.5 tdi quattro este 180 cp tot din 2003

alex mi-a zis ca datorita problemei asteia ...s-ar putea sa am ceva pierdere de putere

ei ..in mers.in forja .. nu simt nimic ..urca super bine pana in 200 ..iar apoi destul de ok pana in 225 ...si un max de 240 i-am dat pe a2..dar de la 225 la 240 parca sta un pic

oricum ....in treapta 1 parca simt eu ca nu reactioneaza cum ar trebui ...am pus chestia asta pe seama faptului ca n-am mai avut masina pe motorina pana acum .dar orice benzinara pe care am avut-o in jur de 150 de cai ..tragea mult mai bine in treapta 1 decat audi ..nu ma refer efectiv la 0-100 ..sau acceleratie ...ci pur si simplu am impresia la audi ca se tureaza dar nu pleaca conform cu turatia .....

anyway ....la tine cum e in treapta 1 ??

si inca o chestie. . nu stiu daca e vreo problema ..sau pur si simplu e de la tractiunea integrala ..parca se aud niste sunete ..cand plec de pe loc .. DAR NUMAI IN VIRAJ nu in linie dreapta.. ( sunete de la ..nu stiu ...TRACTIUNE ..:( ) chiar nu sunt articulatii sau motor..nu stiu ce sa zic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ci pur si simplu am impresia la audi ca se tureaza dar nu pleaca conform cu turatia .....

Asta ar insemna probleme la ambreiaj si nu cred ca e cazul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da m-am gandit si eu ..dar nu cred..cupleaza bine .. nu patineaza deloc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep cu un f**k Internet explorer - cand sa dau add reply mi-a crapat, si aveam o pagina scrisa :) .

Asa ca scriu mai repede si mai scurt :) .

Am avut si eu aceeasi problema, pe care am descoperit-o cand am vrut sa-mi remapez motoru - si mergea de rupea. Dar fiind injectorul de comanda, care "scuipa" primul, iar celelalte se iau dupa el, nu stii cand iti va crapa, si vei ramane cu ea in drum.

Sistemul quattro intra in actiune si cand virezi, rezultand o raza de bracaj mai mica. A fost catalogat de unii ziaristi din domeniu putin cam zgomotos pt clasa din care fac parte masinile Audi, dar ata ete. Sa verifici neaparat nivelul uleiului in diferential, ca e bai de nu ai.

Toate treptele sunt f scurte, eu chiar am crezut ca e stricata cutia ;) . I- 30, II-60, III-95, IV-140, rest nu mai tin minte. Banui ca plecarea de pe loc e "bruiata" de quattro, cateodata si la mine plec de rupe, cateodata numa nu trag "magarii", trebuie sa te inveti sa o dozezi bine.

P.S. Fa-ti un tuning de proba..... o sa ramai cu el...

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vom face niste mici clarificari... :)

Dar fiind injectorul de comanda, care "scuipa" primul, iar celelalte se iau dupa el, nu stii cand iti va crapa,

El nu este de comanda ci are un sistem (arhaic) de masura a cantitatii injectate. Cu el se masoara nu se "comanda".

si vei ramane cu ea in drum.

Dupa cum scria in primul post AlexRosiu, daca se defecteaza ECU ignora citirea de la el si pune o valoare implicita + limitare cantitate injectata (deci putere ceva mai slaba).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ..

am cam priceput

recomandati-mi si mie un service in bucuresti unde sa ma duc cu incredere

sa verifice problema ( poate e de la mufe ...cum spuneati voi mai sus ) sau daca e de schimbat injectorul respectiv.sa fiu 100% sigur ca aia e buba ..sa nu dau banii de pomana

dupa ce rezolv asta o sa fac o remapare evident..vreau si eu 210 - 215 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce o sa remediezi problema o sa ti se para ca ai facut remapare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-nu andREI, scuza-mi lipsa de utilizare a de termenilor tehnici, dar nu toti de aici suntem in domeniu, dar, toti trebuia sa intelegem macar in mare modul de functionare. Din cate am cautat la vremea respectiva, injectorul de comanda (peste tot l-am gasit asa, acuma sa ma scuzi ca il denumesc in continuare asa :Driver: ) porneste ciclul injectiei, de aia am zis ca "scuipa" primul, si celelalte se iau dupa el. O sa te rog sa-mi zici ordinea injectorelor in cadrul injectiei, si sa vedem ce se intampla daca injectorul de comanda sau injectorul care declanseaza injectia, sau cum vrei sa-i zici nu mere. Daca trebuie, o sa ma apuc iar sa caut unde am gasit chestiile astea.

Cat despre defectarea injectorului, intrarea intr-un safe mod, eu cel putin nu as mai misca masina pe rotile ei, ca sa nu ii fac mai mult rau. Altii, n-au decat sa faca si liniute in trei pistoane, pe mine nu ma deranjeaza.

alexrosiu: la mine era dupa ce am schimbat injectorul nu am observat o diferenta notabila; parca mai bine s-a simtit dupa ce am curatat injectoarele cu solutie. Depinde de nr de km ai masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-nu Maxu, nu trebuie sa fim 'experti' nici unul dintre noi insa daca eu stiu (prin documentare) niste chestii si tu spui chestii contradictorii trebuie sa le las asa? Tu spui ca ti se opreste motorul eu spun ca nu se opreste motorul. Cum doar unul poate avea dreptate in privinta asta e clar ca celalalt greseste. Forumul fiind tehnic si avand ca idee informarea corecta a membrilor vom sublinia varianta corecta.

Ordinea injectiei la motoarele in 4 cilindrii in general este 1-3-4-2. In cazul motoarelor TDI V6 nu cunosc nici macar numerotarea cilindrilor (nu m-am lovit de asta).

Pentru a consulta niste material iti recomand -> http://en.wikipedia.org/wiki/Firing_order

La pornirea motorului nu exista totdeauna un indice de injector fixat. Altfel spus nu incepe totdeauna cu injectorul 3 sau 4. Cum a ramas oprit motorul (in urma opririi se ramane undeva pe sirul de injectie) de acolo se va relua.

Daca nu mere (sau daca nu pere :Driver: ) injectorul pe care tu continui sa il denumesti "de comanda" atunci motorul va merge. Mai prost dar va merge. Acum sa disecam putin ce inseamna nu merge:

a. injecteaza prea putin (semi obturat)

b. nu injecteaza deloc

c. scapa motorina si in afara ferestrei de injectie

d. injecteaza corect dar cititorul de cursa al acului ori raporteaza o valoare gresita ori nu raporteaza nimic (intrerupere electrica)

In primele (a-c) cazuri motorul va avea un mers neregulat (ca si cum ar merge "in 3 pistoane" - remarcati ghilimelele) cu putere scazuta dar nimic grav - cel putin pe termen scurt si mediu.

In cazul in care e doar cititorul de cursa in neregula ECU va pune o valoare medie (de siguranta) si va reduce un pic cantitatea de injectie. Va rezulta un mod de lucru mai lipsit de putere (nu dezastruos de scazut) si neeficient.

Nu se va strica motorul

Safe mode-ul este gandit ca sa poti misca masina pe rotile ei, cu motorul ei. Daca chiar era o problema asa grava ECU oprea motorul ca sa il protejeze, nu sunt chiar asa prosti constructori cum cred unii. Uite de exemplu daca senzorul de pozitie al volantei se defecteaza ECU opreste motorul, pentru ca atunci chiar ar fi periculos sa continue (cel putin la TDCI-urile de la Ford stiu asta).

---

Ca o paranteza nu inteleg oamenii care se ofuscheaza cand gresesc si sunt corectati. Si eu gresesc si mi se spune in public si nu ma supar. Probabil se uita la celalalt si mai si gandesc ceva de genul "S-a trezit pu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei...imi pare cel mai logic ce-mi spui tu ...si maxu are o parere avizata tinand cont ca s-a lovit de problema mea ..ei ...dupa cum spuneam ....motorul merge REGULAT MERGE BINE chiar nu cred ca merge in 3 sau ma rog in 5 ...merge ok ..singura POTENTIALA mica problema ....dar repet ..nu am mai avut masina pe motorina pana acum deci nu sunt 100% sigur ca e ceva..parca pleaca cam incet in 1-a si a 2-a ..pt o masina de 180 de cai ....mai departe 3-4-5-6 ..e f ok ...vit maxima e iarasi ok ..deci merge motorul bine ...

in alta ordine de idei .....din tot ce-ati spus voi mai sus ..acest SAFE_MODE nu ar fi trebuit sa fie cumva anuntat ? un martor pe bord ceva ? noi am aflat de aceasta problema doar la scanarea cu vag-com-ul .....altfel poate nu stiam nimic si mergeam asa .....

so ....vreau sa imi raspundeti la urmatoarea intrebare .. UNDE SA MA DUC ?!? LA CE SERVICE IN BUCURESTI ?? chiar daca e un 10-15-20% mai scump decat in alta parte dar sa am incredere 100% ca depisteaza problema corect ( exemplu daca e doar de la mufe ..sau ce s-a scris in primele reply-uri .....sa nu ma puna sa schimb injectorul etc) ....

totusi masina are 128.000 km ....a fost cumparata la 126.000 acum o luna din franta de la REPREZENTANTA AUDI ....distributia schimbata la 107.000 ..nu stiu credeti ca le-ar fi scapat alora de la reprezentanta daca era o problema grava ?!??!??

so ..SERVICE ?!??! unde ...cat ..cum ?!!:Driver:

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-uri Diesel : Express Diesel, Total Diesel Service, Duru Taci Exim (astea le stiu eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service unde poti fi sigur 100% nu cred ca gasesti pe la noi din pacate... cat despre ultima intrebare... ce te face sa crezi ca le-a "scapat"? Dupa cum zici si tu, masina merge bine si problema nu apare decat la scanare... deci se pot face ca ploua ;) :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cel mai probabil doar o impresie cauzata de tractiune fata vs integrala. O masina cu tractiune integrala nu iti da acea senzatie de demaraj violent. Daca pui insa masina ta langa una non-quattro de 150 cp (tot A4 2.5 TDI), sunt convins ca diferenta reala intre demaraje este vizibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..

Tu spui ca ai ai mai avut si alte masini,una avea 150 cai si pleca mult mai tare decit asta de 180 cai.Dupa felul in care pui problema sunt convins ca nu ai mai avut insa nici una quattro pina acum,nu-i asa?

Si eu am mers cu un Passat de 140 de cai care pleaca mult mai tare ca a mea,insa masina era cu tractiune.Quattro insa este altceva,sunt cel putin 150 kg in plus acolo,puterea se mai pierde prin diferentiale,cardan..

Din cauza asta senzatia la masinile cu tractiune sau propulsie este diferita,ele pleaca cu scirtait si ai impresia de putere mai mare.

Nu ai sa reusesti niciodata sa scartai rotile la o integrala(nu vorbim aici de modelele sport sau Wrc)ea pleaca mai greoi..isi ia viteza ca trenul,cum am eu o vorba.

Referitor la zgomotele pe care le auzi in viraj,uita-te pe dedesubt sa nu ai vreun burduf de planetara spart(este boala la Audi) si sa mergi fara vaselina,caz in care ai distrus vreo capatina de planetara,zgomotul de acolo ar putea fi.

De sapte ani stau pe quattro si pot sa-ti spun cu siguranta ca nu trebuie sa se auda nici un zgomot din cauza tractiunii integrale..

Apoi,spui tu ca dupa 220 pina pe la 240 km/ora masina trage mai greu..pai ai vrea sa fie racheta??

Este absolut normala reactia masinii.

Daca te uiti in talon,viteza ei constructiva este pe la 215-220km/ora,deci tu erai oricum peste ea..

Stai linistit,eu sunt convins ca masina iti merge foarte bine.

Sanatate..

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti in talon,viteza ei constructiva este pe la 215-220km/ora,deci tu erai oricum peste ea..

240km/h pe bord => ~215km/h :tuktuk: Nici o masina nu-si depaseste viteza maxima in conditii normale (nemodificata, fara vand din spate, panta si alte d-astea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i lucru stiut ca exista erore pe vitezometru,din cauza asta nici nu am specificat lucrul acesta.. :tuktuk:

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ma amuzati cand va dati cu parerea si incercati sa fiti certareti :))

pai la treaba aia cu 220-240....am sustinut eu ca e racheta sau ca as vrea sa fie ? logic ca urca greu .. nu e nici o problema trebuia sa citesti mai atent ..si intelegeai ca am dat niste exemple ..tocmai ca sa inteleaga lumea ca sunt multumit de cum trage deci nu merge neregulat motorul si trage bine mai putin 1-a si a 2-a .....acum ..poate e doar impresia mea .. normal ca nu am pretentia sa scartzai nici o roata ...nici cand aveam masina cu tractiune fata si peste 150 de cai nu ma interesa scartzaitul ..ba mai mult am pretentia ca sunt sofer bun si daca vreau sa fac pe careva la semafor chiar reuseam sa nu scartzai deloc de cele mai multe ori ....

anyway .... sunt multe pareri ....unele difera .....dati-mi va rog ( DIN EXPERIENTA PERSONALA POZITIVA) un sfat referitor la SERVICE_ul la care sa ma duc .. in BUCURESTI pt problema cu injectorul

multumesc

si ca sa corectez o alta informatie . nu e repros ..dar poate e cineva interesat .si sa stie adevarul .. in talon la masina mea e 226km/h vit maxima constructiva.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andREI - stai linistit, trebuie sa faci mai mult ca sa ma ofuschezi :D , si dupa cum bine ai subliniat, la V6 TDI nu ai conostinte, deci mersi de lectiile pt 4 cilindri, cand aveam asa ceva chiar nu am stiut, dar face bine la bagajul de cunostinte. Fiind proaspat ajuns din concediu nu prea am timp sa caut, dar voi cauta si voi posta info despre V6 - le-am mai cautat odata avand aceeasi problema.

Cat despre mersul in 3 cilindri, ti-am spus, nu ma pasioneaza, cand e vorba de o masina de 20 mii euro nici pe tine nu cred ca te-ar mai pasiona, si ai chema pe careva sa o ridice :) .

vladenkoA4 - nici mie nu mi-a placut cand m-am dat prima data cu a mea, am zis ca nu trage masina. Dar, ca sa faci o comparatie, si sa vezi de ce nu iti place, gandeste-te la asta:

Viteze maxime atinse (de mine) in km/h in fiecare treapta de viteza, versiuni stock:

Audi A4 2.5 TDI quattro - 180 cp Peugeot 302 2.0 HDI FAP - 136 cp

I - 30 I - 55

II - 55 II - 90

III - 95 III - 130

de la a IV nu mai stiu exact...

IV - 135 - 140 IV - nu mai stiu

Banui ca dupa aceste tabele poti sa iti dai seama de ce nu iti place cum pleaca quattro.

Dar hai sa-ti mai dau niste cifre:

Audi A4 2.5 TDI quattro - 180 cp 0 - 100 km/h 8,6 sec (parca, nu am chef sa caut exact)

Peugeot 302 2.0 HDI FAP - 136 cp 0 - 100 km/h 9,7 sec.

Ce pot sa spun, alte motoare diesel urca mai mult in ture, cutiile sunt etajate ceva mai lung, deci si acceleratia in fiecare treapta e mai mare. La TDI in schimb, forta bruta (+ sunet = denumirea de tractoras)

te vor ajuta sa faci depasirile mult mult mai din scurt, trebuie doar un pic de antrenament. De ce la noi e f cautat TDI - tocmai din cauza aglomeratiei si a nevoii de a depasi din scurt. De ce dincolo se cauta alte motoare - ???? or fi mai silentioase, mai comode la drum, dreq stie, eu sunt fan tractoras, cu toate ca pe autostrada (dincolo) nu te ajuta sa faci depasiri din scurt :)) .

P.S. Ca incurajare Vladenko - eu am luat-o la 135.000 km - am schimbat injectorul ala, si in rest doar ulei si filtre, si acum spre 170.000 parca. So, sa ai noroc de ea si cat mai multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci maxule ..pai da ..m-am lamurit si eu ..tocmai de aia intreb de un service !!! IN BUCURESTI !!!!

btw ..cat a costat tot ? ( treaba cu injectorul ) ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu exact, dar din cate imi aduc aminte:

La reprezentanta era vreo 38 - 40 milioane - si vine injector bosch in cutiuta vw-audi

La magazin de piese auto - vreo 24 mil (pt mine) - si vine injector bosch in cutiuta bosch :)) .

Platesti marca.

Eu mi l-am schimbat la un mecanic in bn, si nu am mai avut probleme.

Oups .... era PGT 307 nu 302 cum mi-a iesit.... eh, graba asta.

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI TOTUSI ..la ce service in BUC imi recomandati sa merg !?!?!?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!