Jump to content

Ce Va Deranjeaza La Noul Passat B6 ?


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Scuza-ma dar unde ai dumneata turbina: ca 2.0 e un motor aspirat normal cu 150 de cai foarte normali (nu dau firme dar altii au 1.8 aspirat de 140 cai si cam aia e la cilindreea asta).

inafara de turbina , injectoare ,pompa(cu care, multumesc lui Dumnezeu nu am avut probleme) totul se regaseste pe masina mea,si chiar am uitat sa mai scriu ca sa nu o fac chiar asa de ras, de radiator spart din senin, fara lovituri , pietre,sau alte interventii, un oring la un teu de apa exact unde este termostatul, huruiala de rulmenti,catalizator,pompa vacuum si releu tensiune. RUSINOS. Este adevarat si eu m-am grabit si am luat masina cand abia aparuse, trebuia sa o mai las cativa ani sa se mai coaca,sa vada ce probleme au la ea cei de la vag, si sa le remedieze ei, nu eu,dar asta e partea neplacuta si a mea .M-am lecuit insa de vag. o zi buna.

Modificat de pletero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Riddler

    9

  • alxrro

    7

  • Andrei2000

    5

  • CT 10 VWP

    5

Daca tu te plangi, dar eu care am schimbat 4 injectoare, rampa injectoare, pompa alimentare carburant, arcuri+amortizoare, discuri frana, rulmenti, calxoane, etc, ce sa mai zic ? Pacat ca este o masina frumoasa, atat la exterior cat si la interior, dar asa cum spune si vorba din popor - unde este multa frumusete este si multa prostie - Passat-ului ii se potriveste ca o manusa. La fel de scarbit, ca multi altii, sunt si eu de aceasta masina, iar cand te frigi cu ciorba suflii si-n iaurt...nu vreau sa mai aud de firma asta niciodata in viata mea, mi-a ajuns pana peste cap. In fiecare luna trebuie sa ai bani pusi la ciorap pentru masina, luna asta schimbi ceva, luna viitoare te lasa altceva....si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Intradevar confirm si eu majoritatea afirmatiilor legate de nemultumirile colegilor. Mai conteaza si norocul dar si tratamentul pe care il aplici masinii(rodaj chiar daca multe guri spun ca nu conteaza-ca motorul ar fi rodat din fabrica etc.) si sa nu uitam de drumurile patriei noastre. De ce spun asta? Sunt foarte multe probleme la B6 mai ales la motoarele diesel intradevar. Asta este boala lor(turbina-injectoare)! Din aceasta cauza sunt adeptul motoarelor pe benzina. Nimic nu este perfect(mai ales cand investesti foarte mult si ai asteptari pe masura) si este normal ca fiecare dintre noi sa scoatem in evidenta numai punctele slabe.

Numai bine!

Cu stima,

Razvan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Start OT:

... Chestia cu plasticul de proasta calitate al butoanelor si al manerelor de la usi este la tot grupul VAG nu doar la VW.

Colegul, te rog nu generaliza! Daca vrei te poftesc in octavia din dotare si te las sa tragi de toate manerele si sa apesi pe toate butoanele ca sa-mi demonstrezi afirmatia!

End OT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu Skoda O2 si manerul de la usa soferului incepuse sa se exfolieze - avea numai 30.000 km. Vorbesc din propriile mele experiente. Acelasi plastic de slaba calitate al butoanelor si manerelor de la usi este folosit de grupul VAG la toate marcile pe care le fabrica. Daca se intampla la Audi care este varful de gama al grupului VAG (si aici vorbesc de masini ca A8,Q7, A6) se intampla si la VW, Seat, Skoda pentru ca nu cred ca sunt furnizori diferiti pe fiecare marca in parte. Aceleasi probleme cu slaba calitate a plasticului folosit la manerele usilor si la butoane le-am avut si la Audi A3 si la Golf4 si la Octavia2 si la Allroad, acum si la Passat. Nu inteleg de ce grupul VAG nu-si schimba furnizorul, aceasta problema o au din 1995, de cand a iesit pe piata primul model de Audi A4. Oare in 15 ani nu si-au pus problema de a schimba ceva din punctul asta de vedere?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu vreau sa fac nota discordanta cu cei din acest topic dar am 51000 in 2 ani si nu am avut absolut nicio problema cu Passat 1.9 105 CP.Drept lucruri deranjante as enumera vasul pentru spalat parbrizul extraordinar de mic si scaunele fata la care partea de sus(cea care sustine umerii) sunt prea inguste,sunt sigur ca vw puteau face niste scaune mai comfortabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ziceau si ceilalti. calitate proasta la vopseaua de pe manere si butoane. la mine s-a luat vopseaua chiar si pe la colutrile plasticului de la comenzile pe volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte multe nu am de reprosat, in general masina ma multumeste.

Din punct de vedere al fiabilitatii: la 35000 am schimbat caseta de directie(pe garantie) - am mers si merg foarte grijuliu cu masina asta; la 40000 a cedat butonul de la frana de mana, schimbat si el pe garantie; la 65000 mi s-a ars injectorul de la cilindrul numarul 3(credeam ca problema asta s-a remediat la modele dupa 2007)

Masina consuma cam mult ulei. La 8000-10000 dupa ce-l schimb mi se aprinde martorul.

Masina are soft de la 35000, dar turbina nu da semne de oboseala deloc. De auzit se aude ca si inainte, lucru care nu ma deranjeaza, chiar imi place.

Zgomotul motorului este intr-adevar cam pronuntat in habitaclu.

Imi intra destul de greu in treptele 1 si 2, in special in 2, pana se incalzeste.

Consumul de carburant este decent, in Bucuresti am media 9-9.5.

Cand am luat-o, mi se pare extrem de silentioasa si bine antifonata la viteze mari(mai bine decat la A6-le din 2002 2.5). Acum, dupa 3 ani mi se pare ca a icneput sa vajaie pe la geamuri dupa 100 la ora si cam deranjeaza. Greierasi... SCARTAIE COTIERA DE MA INNEBUNESTE IN MERS!!! chair si la cea mai mica si insesizabila imperfectiune a drumului! Am stat intr-o zi sa vad daca o pot remedia dar pe loc nu face NEAM! Tot in mers se aude un scartait din spatele volanului, cred ca de la carcasa aceea. Geamul soferuluis cartaie cand se inchide si mai zangane uneori la gropile mai nasoale. Cand dau muzica tare zangane suportul de ochelari, stopul de la luneta si lateralele barii spate!

Suspensia fata este foarte zgomotoasa. Cand trec peste sinele de tramvai, mai ales cele mai rupte, chair si cu 5 la ora zici ca e facuta bucati! Cand e rece, si trec peste limitatoare de viteza, parca se freaca si se rupe ceva. Dupa ce se incalzeste, inceteaza.

Probleme de exfoliere nu am avut dar tapiteria, stofa neagra - comfortline- se murdareste groaznic pe fetele de usi si nu stiu nici macar de unde,de la ce, ca nu pun mana pe acolo. Plasticul din centrul volanului este intr-adevar cam nasol.

Vopseaua se zgarie extrem de usor.

Nici nu stiu ce sa mai spun...

Intr-un fel imi cam lasa un amar in gura pentru ca stiu ca putea fi o masina mult mai buna la pretul pe care il are. A mea a fost 30000. Motorul putea fi mai silentios/performant/economic..sau eventual unul de 2.7. Masina putea fi mai bine antifonata. Calitatea materialelor putea fi una mai buna si imbinarile mai discrete, mai rezistente. Suspensia putea sa se impace mai bine cu drumurile noastre, modelul vechi o facea.

Un foarte bun preiten si totodata un coleg de pe forum are un b5.5, 1.9 4motion, practic aceeasi masina cu a mea doar ca generatia anterioara. Cred ca daca ar fi o combinatie intre ele, ar iesi ceva bun.

Acum nu vreau sa spun ca e o masina proasta, ca nu este fiabila, ca nu meria si asa mai departe. Incerc doar sa spun ca ar fi putut sa fie mai buna. Poate facelift-ul va face intr-un final un pas inaintea b5.5-ului si nu va mai sta pe loc, ca sa nu spun altfel..

VA ROG MUUULT. DACA ATI AVUT SI VOI RPOBLEME CU COTIERA SPUNETI-MI SI MIE CE SA FAC :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea mult plastic, vopseaua sau acea pozghitza de pe butoane, care se i-a foarte bine si oricum, e prea rigida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vopseaua este foarte slaba.Se zgarie imediat.Am avut si b5 fl si era mult mai buna vopseaua.E cam slab antifonata, destul de zgomotoasa la viteze mari.In rest nu am avut nicio problema cu ea.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vopsele lucioase se zgarie imediat fata de cele metalizate....a mea parca am spalat-o cu peria de sarma asa arata! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vopseau de la interior, cea de pe butoane, manere cotiere. Parca special facute sa le cumperi iar si iar. Am cumparat de pe ebay, manere de pe masina din 2006, arata ca noi, probabil avem noi ceva pe maini.....

volant si ambreaij proaste si scumpe, complet neadaptate unui cuplu de 320nm, costa aprox 3500RON!!!

Vopsea execrabila, se matuieste imediat

Tabla tratata destul de prost, rugina aparuta in locul unde pietriciele au sarutat capota si plafonul

Parbriz mizerabil, parca l am sters cu hartie abraziva

Pielea de pe volan infecta: luceste si s a scorojit, in doar 4 ani,

Bord care scartaie, plastice tari, slaba calitate

Cutie de viteze(6 trepte) f proasta: mi au cazut PE JOS, iN MERS, bilele dintr un rulment, cazuri destule semnalate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea mult plastic, acea vopsea cauciucata care lasa de dorit si oricum, nu stiu daca a observat cineva, dar cand iei curba la stanga, adica stanga ta si incerci sa te uiti, uneori, ai unghi mort din cauza acelui stalp, desi la alte masini, nu se intampla asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 2008 motorul de 2.0TDI common rail nu mai are probleme,pana in 2008 este bun cel de 1,9tdi 105cp,chiar daca este mai slabut nu sunt probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja a devenit laitmotiv: motorul CR de dupa 2008 e foarte bun, nu mai are probleme, e cel mai stralucit etc... nu ar fi bine sa mai asteptam putin cu laudele? Nici motoarele din 2005-6 nu au puscat in primii 2 ani. Deabia dupa 4-5 ani s-a constatat ca nu sunt cele mai reusite motoare scoase de VW, asa ca putina rabdare... eu bat in lemn, ca am CR, dar nu imi vine sa il laud pana nu vad ce ii poate pielea pe termen lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de codul de motor si de cum mergi cu el, cum il intretii ... Al meu e din 2006, 1,9 TDI, trecut pe la Voinea si uite ca am 134.000 km si nu am avut niciodata vreo problema cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o vreme cand ma deranja faptul ca in mers la viteze normale (chiar si mai mici de 100 de ex.) cand stropeam parbrizul ca sa dau jos jegul, o cantitate apreciabila de "ceata" ajungea pe parbrizul masinii din spate (aerodinamica masinii o fi de vina, pentru ca stropitoarele sunt bine reglate). De multe ori am mers cu amici in coloana si ma cam apostrofau ca trebuie sa isi curete si ei parbrizul deodata cu mine. Ei bine, acum am gasit o utilizare decenta. Cand sta careva mult prea aproape de mine la viteze mari si nu vrea (sau nu exista conditii) sa ma depaseasca, simt o nevoie imperioasa sa imi spal parbrizul. In mod ciudat dup-aia, masina din spate sta la o distanta decenta si sigura pana in momentul cand poate sa ma depaseasca :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi tu clau_75, unele lucruri sunt facute cu cap :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu parbrizul e greseala ta. In toate manualele se recomanda ca spalarea lui sa se faca la viteze < 50km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa fac, imi place sa mai "gresesc". Tu pe autostrada te tragi pe banda de urgenta sau intr-o parcare ca sa iti speli parbrizul doar ca asa scrie la manual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu spalatul parbrizului la viteza cand e unu calare pe tine e si mai misto daca ai spalatoare de faruri!!! :) Asta e, inginerul din spate se cam lasa de calarit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cel mai tare ma deranjeaza nesiguranta acestei masini, in ciuda asa zisei fiabilitati germane nu esti sigur ca mai ajungi unde ti-ai propus, nu mi se pare normal sa ramai ca un fraier in mijlocul drumului, sau si mai grav sa se opreasca motorul in mijlocul unei depasiri, mai mult se pare ca viata ta sta undeva pe muchie de cutit. Cum e ca la fiecare depasire sa dai cu banul? Moare sau nu motorul? La ce mai folosesc atatea teste de siguranta? De restul ce sa mai zic, butoane cojite, vopseaua praf, lacul se zgarie si daca sufli pe el, parbrizul e ciobit de fire de praf, computerul de confort care a hotarat ca trebuie sa scot 40 mil ca sa il schimb ca de s-a plictisit sa mai functioneze, mai nou se aude si un zgomot cand intra in treapta 3-a. In conditiile in care pun cea mai scumpa motorina de pe piata romaneasca, cel mai scump ulei si consumabile, toate reviziile sunt facute la timp, masina are 100 mii km. Parerea mea sincera e ca nu merita investitia. Si cand ma gandesc ca am cumparat acesta masina in special pentru fiabilitatea ei (din pacate nu citisem acest forum). Acum inteleg de ce nemtii fac coada la masinile noastre autohtone...

Toata stima

Modificat de taipan_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taipan_ro, incearca bmw, o sa ramai si mai dezamagit. Eu am facut-o si am renuntat definitiv la marca si mentionez ca l-am luat de nou. Am avut inainte un B6 si acum am comandat un B7. Asta cred ca spune multe. Ce tin minte la B6 ca nu mi-a placut a fost faptul ca nu am avut DSG, nu am mai facut greseala asta la B7. Am mai avut mici neplaceri si la B6 pe care le-am postat aici la timpul lor. Totusi, nimic comparabil cu ce neplaceri am avut de la bmw. Intentionat scriu bmw cu litere mici. :)

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sunt deja la al doilea Passat B6, ambele luate noi. Primul a fost un 2.0 TDI 2006 Highline 170cp, iar al doilea este 2.0 TDI 2010 Comfortline 140cp. La primul nu am avut ce sa-i reprosez in 4 ani. La cel actual in schimb, ma deranjeaza farurile pe faza scurta (nu mai am xenon), butonul pentru reglaj oglinzi cand dau pe incalzire (nu mai sunt rabatabile), stergatoarele de parbriz care la viteze mai mari nu sterg urmele lasate de insecte. Desi folosesc acelasi lichid de parbriz ca la cel vechi, cred ca noile stergatoare sunt facute dintr-un cauciuc mai prost calitativ, altfel nu-mi explic.

In schimb nu am avut niciun fel de probleme pe care le-am citit pe acest topic. Ma refer in principal acum la cel din 2006 . Nu am avut nicio problema tehnica, doar revizii si consumabile (plus doua interventii de tinichigerie dupa ce mi-a fost zgariata masina), nu am avut greierasi, nu mi s-a exfoliat nimic la interior si nici la exterior nu am avut probleme cu partile cromate. Nici cu privire la zgomotele suspensiei nu stiu ce sa zic. Dintre toate masinile pe care le-am avut pana acum, Passat-ul mi se pare cel mai bine inchegat. Este foarte adevarat ca am iubit si ingrijit fiecare masina de pana acum, chiar si Daciile din trecut. De exemplu am folosit numai motorina de cea mai buna calitate de la OMV si nu am fost nevoit niciodata sa curat filtrul de particule. De altfel nu mi-a consumat ulei, in 4 ani nefiind niciodata nevoie de completare. Consider ca este foarte important rodajul motoarelor si eu le-am facut perfect la toate masinile pe care le-am avut de noi.

Cu cel actual, dupa 10 luni si 17000km nu am avut nicio problema si ma astept asa sa fie si in continuare. Prima revizie facuta acum doua saptamani la 15000. Eu am incredere in fiabilitatea Passat-ului. Dupa atatia ani si zeci de mii de kilometri, cunosc destul de bine Passat-ul B6, cel putin asa consider.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!