Jump to content

Ce Va Deranjeaza La Noul Passat B6 ?


GRooVe
 Share

Postare recomandată

:D Aaaaaa pe mine ma enerveaza la culme emblema din bord aia mare cu PASSAT de parca cine conduce e atat de idiot ca sa nu stie in ce masina sa urcat sau ce masina are.

:frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Riddler

    9

  • alxrro

    7

  • Andrei2000

    5

  • CT 10 VWP

    5

Emblema din bord si mie mi se pare de prost gust...ar fi putut fi pusa altfel si in alta parte...in fine e o chestie de gust, ori iti place ori nu. Ceea ce ma deranjeaza mai mult sunt cele 4 butoane negre de langa cadran(de unde regelzi ora, pt service...). La mine consola este din aluminiu si butoanele alea pur si simplu sunt prinse aiurea acolo...cand le apesi parca raman apasate...au un joc suspect...si fac nota discordanta cu interiorul care are finisaje f bune de altfel. In rest numai de bine pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma enerveaza la culme ca dvd-ul cu navigatie nu vede mp3, desi cei de la volkswagen spun ca este compatibil, iar cand il folosesti nu poti asculta decat radioul...naspa. si e o gramada de bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine ma enerva ca nu iese mereu CD-ul din MFD2 si pe urma s-au ars ceva injectoare

si acum nu ma mai enervez la fleacuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am observat ceva la ceasurile de bord : se zgarie ffff repede. :D Am sters praful sapt asta cu un servetel si am ditamai zgarieturile, mai ales pe displayul central al BC. Azi cum a fost soare am observat o multime de zgarieturi, totusi nu adanci, fine dar multe. La 35 de mii cat am dat pe ea ar fi trebuit sa aiba totusi materiale de calitate acolo...Data viitoare voi folosi un servetel umed si multa grija :D In rest toate bune...deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sngurele lucruri care ma enerveaza pana acum sunt: suportul de pahare pe care l-am deschis de maxim 10 ori in 2 ani si nu se mai inchide,ornamentele cromate din jurul ceasurilor din bord care s-au zgariat destul de rau si scartiitul de pe fata care consider ca nu ar trebui sa existe din moment ce masina are 20.000 in 2 ani si s-a mers foarte ingrijit cu ea.Si era sa mai uit ceva amortizoarele de portbagaj care deja sunt cam duse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma enerveaza ca s-au zgariat lampile spate (un plastic fff prost), la fel si vopseaua nu e cine stie ce, plus ca mi-a disparut meniul confort din BC. Oricum vorba unui dealer de la VW: sa nu te astepti la cine stie ce de la noul Passat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma deranjeaza asa:

1.Suspensile si tot ce tine de ele...se simte si cea mai mica denivelare si crepatura de carosabil, desi am roti numai pe 17, sa nu mai zic ca de pe la 120km/h in sus nu te mai poti intelege in masina de la zgomotul cel fac cauciucurile la rulaj, e drept ca sunt cele de iarna...abia astept sa vina VARA sa pun rotile de vara, cu care sper sa nu se mai auda asa de tare.

2.Preturile produselor "originale" VW mi se par exagerate...s-a mai scris asta 2000ron pt un dvd cu europa 2007-2008 ... e ceva ...n-am cuvinte...un adaptor cu bluetooth pt telefon la PBV 620 ron in Ger de la reprez VW e 104 euro???? si diferenta sa fie adaus comercial? Nu inteleg ...atunci de ce mai e reprez VW... preturile nar trebui as fie le fel? Doar e acelasi produs vandut de aceeasi marca de masina......ma rog :blink: poate noi avem mai multi bani :)

3.Faptul ca am AFS si sunt cam sus xenoanele...mie imi convine, dar la altii nu... de tre sa stau tot pregetit sa le dau un blik cu faza lunga sa le arat ca defapt sunt pe cea scurta...nu de alta dar cred ca" mi-au unplut frigiderul cu deale gurii"

Dar, per ansamblu multumit de masina( tot merg cu gindul sa verific presiunea in roti dar cand o vad, parca nu mai conteaza si abia astept sa o conduc) :Driver:

:offtopic: Super multumit de caldura in scaune...face toti banii :offtopic: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma deranjeaza ca desi este o masina nu foarte ieftina, se comporat ca si una FOARTE IEFTINA...

Fiabilitatea specifica germana nu prea se aplica in cazul B6. Trenul de rulare este indoielnic atat dpdpv dinamic cat si al calitatii si al sunetelor pe care le scoate la rulare. Inca de cand era noua, masina suna foarte urat la gropi si denivelari, ca am crezut ca sunt bratele sau bucsele "in vacanta", dar nu erau... Am mai scris de problemele mele cu B6, dar le reamintesc pe scurt:

- faruri bi-xenon adaptive stricate de 2 ori in 46.000 Km;

- pompa motorina arsa tot la 46.000 Km;

- scrumiera usa spate stricata (desi nu a fost folosita niciodata);

- senzor ulei si senzor lichid spalare parbriz defectate la 55.000 Km;

- vopsea de pe manarele usilor exfoliata;

- tapiteria scaunelor (ceva textil) foarte uzata dupa 55.000 Km;

- climatizarea (cu AC) miroase groaznic dupa cateva zile de nefolosinta (este climatronic dual zone);

- calandrul fata cromat patat si nu mai pot sa-l curat...;

- sunet foarte mare in masina la orice viteza (pentru viteza respectiva).

- sunete si batai ale trenului de rulare foarte ciudate si enervante;

- la un nivel de echipare Comfortline, nu are BC... Penibil la clasa ei.

- sistem de prindere a rotilor cu prezon nu cu piulite, fapt ce duce la o montare foarte dificila a rotilor, mai ales daca esti singur...;

- amortizoare "expirate" dupa 55.000 Km de condus grijuliu;

Ar mai fi maruntisuri, dar in mare astea sunt. In rest masina merge binisor... astept sa se duca turbina si injectoarele :rolleyes:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparati revista auto motor si sport de luna aceasta, si veti vedea un test facut intre noul a4, passat,mercedes c,bmw seria 3, si multi alti concurenti, si veti vedea ca in mod surprinzator, la clasamentul final, passatul se afla pe locul 2 dupa noul a4. A devansat si si mercedes c si bmw 3. Chiar daca imi voi lua un warn de off topic, dar nu ma puteam abtine sa vad cum unii tot critica aceasta masina, comparand-o cu altele mult mai ieftine si pretentii mai mici. Nu inteleg de ce mai tin masina asta, daca au atatea probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceiasi problema pe care am vazut-o in paginile anterioare si anume ca portbagajul , se deschidea din telecomanda nu?( ca la reclama :offtopic: ) iar acum dupa ce a trecut iarna catusi de putin, tot nu merge.Ma gandeam ca frigul este de vina,sa nu fi inghetat,dar nici vorba...

Probleme la noul Passat...Ei bine il am de 1 an juma cam asa. Probleme ce au aparut: Portbagajul si manerele de la usi :blink: si sper sa se termine aici lista :))

Numai Bine!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BBK_VW si la mine aceeasi chestie cu portbagajul...dar amu ca o trecut frigul merge bine...imi ziceau astia din service ca s-ar fi schimbat pe la 4000 o balama de la portbagaj ca nu mai mergea,... dar nu sa efectuat feedback-ul (adica nu a zis omul ca e rezolvata problema)...deci doamne da sa vina vara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua

posed un vw passat B6 variant, are in acest moment 90.000 km, intr-un an jumatate. O sa va enumar problemele avute pana in prezent:

- de trei ori senzor de airbag in bord aprins (la aprox 20.000, apoi imediat peste 5.000 si apoi pe la 50.000)

- probleme la frana de mana (sau de deget) am ramas de nenumarate ori (aprox 10 ori) blocat in diferite parcari; porneam motorul si incercam sa deblochez frana de mana si dadea eroare care era afisata si in bord si se mentiona sa ma prezint de urgenta la un ser5vice pt ca nu functioneaza franda de mana; astfel proneam si opream motorul pana eroarea disparea. prima oara a aparut in dimineata cand trebuia sa plec din brasov catre otopeni. deci nu imi permiteam sa ma duc cu trenul la bucuresti. ulterior cand m-am intors in tara am fost la service tess brasov si mi s-a spus pt ca eroare nu mai apare ei nu au ce sa-mi faca(m-au pus totusi sa platesc constatarea aprox 50 ron). urmatoarea data a fost cand eram prin miercurea ciuc. Am oprit masina sa cumpar ceva marfa de la o fabrica si cand am plecat.... nu mai pleca masina.... pana la urma dupa o jumate de ora de porniri si opriri am reusit sa o misc. m-am prezentat la cel mai apropiat service unde mi-au desfacut ceva cabluri la rotile din spate si au dat cu ceva spraype contacte. urmatoarea data in brasov in parcarea unui mall pana la urma am miscat masina si am mers direct in tess brasov unde tot asa nu mi-au facut nimic dar mi-au promis ca dau comanda de buton de frana de mana si intr-o saptamana sa revin cand vine piese(desi aveau pe stoc piesa dar nu pe garantie, doar daca o plateam puteam sa o inlocuiesc pe loc, undeva pe la 70 ron); intr-un final a fost shimbat butonul

- inscriptia de la motorizare din spate s-a desprins. mentionez ca niciodata nu am spalat-o la perii

- s-au decojit la cele toate patru usi butoanele de deschis geamul

- acum sunt in asteptare sa imi vina noua pompa de motorina care face zgomot puternic, sper sa nu imi pice pana imi vine piesa (tot pe garantie)

- de vreo 5-6 ori am pornit motorul si nu s-a stins din bord beculetul pt ESP si imi spunea ca ESP nu functioneaza, si de asemnea volanul era mult mai tare, eroare care disparea dupa 5 minute de mers cu masina.

- ambele becuri pentru faza scurta arse primul pe la 80000 km si al doilea la 90000 km. mentionez ca intotdeauna cat timp masina ruleaza faza scurta este aprinsa

- suspensile pe fata fac zgomote foarte urata undeva de la 30.000 km, pana acum am 90000 nu le-am schimbat

- de pe la 60000 km in momentul in care virez maxim de volan, indiferent daca este stanga sau dreapta, si incep sa plec de pe loc se aude un vajait care dispare cand zgomotul motorului este mai mare decat acel zgomot sau cand volanul revine drept.

- la 50000 km am schimbat un rulment pe stanga fata

- placute de frana fata schimbate la 65.000 km la service vw in madrid(asta intra in schimburi normale, dar sa vedeti ce am patit cand le-am schimbat cele pe spate)

- placute spate schimbate la 80000 km, cand au fost schimbate a reaparut problema cu frana de mana. aparea in bord ca nu merge frana de mana, si in momentul in care aveam peste 20 30 km pe ora incepea un bipait care nu se oprea decat atunci cand masina statea pe loc, apoi repornea cand masina incepea sa ruleze. tot acest zgomot l-am suportata de la brasov la bucuresti. cand am oprit motorul in bucuresti si am repornit mai tarziu a disparut orice zgomot. la tess brasov aceeasi poveste: nu se poate schimba nimic daca eroarea sau defectiunea nu apare.

- mi s-a recomandata de pe la 65000 de km sa schimb bucsele ambele

- locul de depozitare de deasupra sistemului audio, din dreapta nu se mai deschide

cam atat pana acum

CONCLUZIE: Cred ca modelele anterioare au fost mult mai reusite decat cel actual.

dar chiar daca este mai slab decat modelele anterioare consider ca masinile vw sunt net superioare fata de alte marci (vorbesc de marci ca Dacia, Chevrolet, Opel, peugeot, fiat etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu', hai sa nu fim carcotasi intr-un mod exagerat:

posed un vw passat B6 variant, are in acest moment 90.000 km, intr-un an jumatate. O sa va enumar problemele avute pana in prezent:

- ambele becuri pentru faza scurta arse primul pe la 80000 km si al doilea la 90000 km. mentionez ca intotdeauna cat timp masina ruleaza faza scurta este aprinsa

Mi se pare OK. Eu am cam 50.000 si deja le-am schimbat pe amandoua. Tu ai schimbat unul la 80.000 si altul la 90.000. Si eu nu merg permanent cu faza scurta aprinsa. Pana la urma sunt niste becuri, se mai ard. Mie mi se pare ca te-au tinut destul de bine.

- placute de frana fata schimbate la 65.000 km

- placute spate schimbate la 80000 km

Iarasi mi se pare super bine. Tu cat vrei sa mergi cu o pereche de placute de frana? Doar nu aveai pretentia sa le schimbi de la 150.000 km in sus?! :vaidecapulmeu: Iar ce ti s-a intamplat la schimbarea placutelor pe spate este din vina celui care ti le-a schimbat, nu a masinii.

- mi s-a recomandata de pe la 65000 de km sa schimb bucsele ambele

Pai, pe drumurile patriei, pana la urma nu mi se pare prea rau sa schimbi niste bucse, destul de ieftine, de altfel, la 65.000 km. Adica nu poti sa iei asta ca pe o problema a masinii.

Parerea mea. Hai sa nu dam cu pietre doar asa ... si sa incercam sa ramanem obiectivi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ma deranjeaza ca la varianta confort am primit doar boxe fata.

nu am nici macar fader in bord... asa ca trebuie sa ma chinui cu fire prin praguri.

parca si la dacie iti dau patru boxe, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Foarte deranjant este zgomotul pe care il face frana de mana (deget) in momentul activarii/dezactivarii ei.

Nu mi se pare normal ca acest zgomot (ca un tarshit de cabluri de fier pe beton) este atat de puternic incat sa se auda in habitaclu!

Initial m-am speriat de zgomot, crezand ca e ceva in neregula si a trecut ceva timp pana m-am obisnuit cu el, chiar daca prietenii INCA ma intreaba CE DRACU' FACE ASA, cand "pun" sau "iau" frana de mana. :somnmare:

Aiurea...masina de 26.000euro!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de frana de mana(deget). De vreo 2 luni folosesc auto holdul mai ales in oras. Trag pe dreapta, nu opresc motorul, autoholdul activat si astept pe cineva cu care trebuia sa ma intalnesc. Dupa cateva minute se activeaza automat frana de mana si face acel zgomot. In prima faza n`am stiut ce se intampla :blink:, dar apoi mi`am dat seama . Si am observat asta de mai multe ori. Frana de mana e setata sa se actioneze dupa cateva minute, 5 cred, chiar daca ai autoholdul pus. Deci sa nu va speriati daca se activeaza singura in contextul asta :). Atentie mare si la centura, daca va scoateti centura se dezactiveaza auto holdul si se armeaza frana de mana. ;)

O alta chestie: am decor aluminiu si am observat ca suprafata capacului de la scrumiera se zgarie cam usor, am cateva zgarieturi fine si nu stiu de unde si cum...exista vreo solutie ca sa se scoata? Numai bine si drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu imi place ca haleste mult ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu-mi incap ochelarii de soare in suportul ala jmecher.

Frana de "deget" e chiar cool. Face zgomot ca in Star Trek ^_^

Nu inteleg de ce pe unii ii deranjeaza, frana clasica era mult mai zgomotoasa si mai incomoda. Sunt masini mai scumpe de 26K EUR care au inca frana de mana clasica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pot zice ca pana acum 2 lucruri ma deranjeaza ( in materie de design interior )

1. suportul de pahare/sticle pus prea aproape de schimbator ( ca de 2 ori era schimb viteza cu o sticla de cola :8: pana te obijnuiesti sau nu-mi mai iau cola la 0.5 si imi iau cola la doza... ca-s mai mici :icon_redface: )

2. suportul de ochelari e prea micutz ( fostul propietar avea ochelari mai ingusti si ii incapeau acolo, dar ai mei sunt mai largi si nu incap si trebuie sa-i tin in torpedoul de sub butonul de frana de mana(deget) )

LE: a o chestie am uitat sa subscriu... si anume, azi cand ma dus la masina dimineatza sa o scot din garaja pentru a-mi duce prietena la gara.... ce observ dupa o pornire scurta ....lampa de la sistemul de aribag nu se mai stinge cand masina e in mers ( adica cand bag cheia se aprinde, sta 1 - 2 secunde si se stinge, dar dupa ce pronesc motorul ramane permantent aprinsa )...

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am avut inainte un B5 si a fost exceptional si la motor,cutie ,sisteme de siguranta.Cel nou B6 am impresia de fapt sunt sigur ca sistemele intra mai tarziu in functiune.ABS intra destul de taziu si simt ca masina patineaza iar ESP-ul asemeni.In rest merge bine fara probleme.Ar mai fi placutele care scartie cateodata de imi crapa urechea ,probabil cand o sa le schimb scap de fenomen.Motorul este galagios la 3500 rot/min.Consumul de ulei la 1,9 tdi este normal dupa fiecare 13-14.000 km mai completez cu 1/2 litri.Am 30000 km in 6 luni si sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si uite asha mai adaug o chestie ( tot in materie de design interior ) care ma seaca "la suflet" si anume CALITATEA pielii de pe volan si schimbator :lol: ... cand am cumparator nu se observa pre tare, avea un aspect un pic lucios dar am zis "hei, ce masa doar omu' nu merge numa drept cu masina :P" .....dar acum deja incepe sa se observe anumite punctuletze albe de dimensiunea varfurilor de ace pe aceea parte lucioasa... la fel si pe schimbator-ul de viteze ( pe "maciuca" sau cum s-o numi ) si luciu respectiv a inceput sa se decoloreze :P ...din negru lucios a prins o culoare de gri inchis... :unsure:

nasola chestie e ca nu am $$$ pt a cumpara un volan nou, si pt moment am decis sa-l "imbrac" cu o husa luata din comertz cu 15 Lei ( stiu ca o sa ziceti ca pare badaranesc, sau tzaranesc ) dar macar pot sa folosesc volanu' calumea fara sa-l simt ca aluneca de pe mana pana il schimb :)

Regards,

Riddler

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece am masina de 1 luna si ceva singurul lucru care ma deranjeaza (inca nu ma enerveaza dar mai e timp :blink:!) este ergonomia scaunului soferului. Eu am 1,97m, scaune sport si cutie DSG. Daca vreau sa-mi sprijin piciorul stang (care sta degeaba toata ziua :) ) pe suportul special trebuie sa-mi mut piciorul cu totul mai in stanga si din cauza asta stau cu coapsa peste sprijinul scaunului (destul de tare :( ), care este pronuntat bine fiind sport. Este total aiurea, parca au aruncat suportul ala acolo in stanga fara sa puna pe cineva pe scaun inainte sa vada daca poti sa-l folosesti normal (am avut o Honda Accord tot automata si am stat cu totul altfel pe scaun cu piciorul pe suport)! Prin oras la deplasari scurte sub 2h nu e extrem de deranjant dar ma gandesc cu groaza la viitoare calatorii prin tara. Nu mi-am inchipuit ca o sa fie atit de deranjant acest lucru ca mi-as fi luat echiparea Confort fara piele. Din pacate nici nu mai am ce face acum, masina fiind de serviciu si o sa fiu "maritat" cu ea pentru 4 ani :(... Pot doar sa sper ca in timp se vor mai inmuia scaunele astea sport (care in rest sunt excelente).

In rest toate merg ca in manual :) si cutia DSG este o minunatie, in special in modul Sport ma unge pe suflet. Macar am si eu o multumire ! :)

Modificat de MihaiMihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se vorbeste de scaune si ca sunt deranjante/enervante din anumite puncte de vedere, pot sa adauga faptul ca eu am 1.81 si 100kg si ceea ce ma enerveaza ingrozitor este ca INCAP FOARTE GREU PE SCAUN DIN CAUZA VOLANULUI PUS PREA JOS sau A SEZUTULUI SCAUNULUI, al carui nivel minim (la care il tin) este tot mult prea sus, mult prea aproape de volan. :icon_thumright:

Ps: am scaune confortline.

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intra ABS-ul prea repede. Cum franez mai tare sau e putin nisip, pietris intra ABS. Masina e destul de grea si are inertie mare. Mi se pare foarte confortabila asa cum e, dar sigur nu are caracteristici sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!