Jump to content

Imi scartaie Leonul


crazyidane
 Share

Postare recomandată

Cam de o luna - doua incoace am observat ca la pornirea de pe loc se aude un scartait din partea din fata a masinii. Si in plus imi scartaie si cand schimb a 2-a, iar in ultimul timp chiar si in a 3-a. E un zgomot simiar cu scartaitul rotilor la plecarea in forja, dar chiar nu are nici o treaba cu rotile. Apare la absolut orice pornire si indiferent de intensitatea plecarii. Ca sa fiu mai clar apare atunci cand accelerez si las ambreiajul, iar cu cat las mai repede ambreiajul cu atat este mai puternic zgomotul.

Are cineva idee ce ar putea sa fie si eventual cat m-ar costa sa o repar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cureaua de accesorii. O curea netensionata face zgomote incredibile. de asemenea rulmentii de la pompa de apa pot face zgomote infernale, probabil ai auzit masini vechi care miauna rau de tot la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie a inceput sa-mi miaune asa la plecare de pe loc. E foarte enervant.

Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nimic la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema, a aparut pe la 10000 km rulati. Suspectez ambreiaj, dar neobservand nici un alt efect secundar nu ma stresez prea tare. Ba chiar uneori e fun sunetul... avertisment pentru toate celelalte masini care raman in urma la semafor :Driver:

Modificat de torro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care este aceea problema!?

Scartait la pornire de pe loc si la schimbare in treapta a 2-a. Se intampla cand vreau sa plec "tare" - adica las ambreiajul si apas acceleratia mai mult ca de obicei. La plecari normale nu se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel este si la mine!Ma gandeam si eu ca ar fi vreo problema dar cum nu prea plec eu cu scart de la semafor...si nici nu ma afecteaza altfel..l-am lasat asa!

Daca afli ca ar fi vreo problema zi-mi si mie!

Modificat de Havoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hmmm...interesant...se pare ca este o problema generala. Nici mie nu mi se pare ca este una mare, insa este cu siguranta una enervanta (cel putin pt mine). Iar in ultimul timp a inceput si in a 4-a. Ori conduc eu prea agresiv (nu cred ca este cazul), ori nu fac ceva bine (ca de ex: nu apas ambreiajul pana la capat), ori este pur si simplu o problema de fabrica. In orice caz o sa merg sa-o verific, insa nu stiu exact cand. Cand o sa stiu o sa revin cu un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei scartaitul de aceasta natura apare de la curele/distributie (curea, role, intinzatoare - si cele de la motor, apa toatae verifica-le)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Și iată că după 7 ani, redeschid topicul :D

 

Acum aproximativ 6 ani a început să fluiere (fluierat-scârțâit) mașinuța mea atunci când debraiez. La început se întâmpla ocazional, de 2-3 ori pe iarnă. În prezent, cum e mai rece afară, începe să se manifeste. După ce se încălzește vremea sau motorul, nu se mai aude nimic.

Cel mai tare se aude iarna, când cobor poduri cu motorul relativ rece, debraiez în frână de motor și face o simfonie de sună a claxon.

 

De asemenea, posibil legat de fluieratul menționat mai devreme, tot când e mai rece afară, ambreiajul este variabil, adică „ține” mai sus sau mai jos, după cum bate vântul, în uneori în același timp cu fluieratul. La fel ca și sunetul respectiv, comportamentul încetează după ce se încălzește motorul (sau vremea).

 

Menționez că am schimbat distribuția de 2 ori de atunci, iar cureaua de accesorii acum 2 luni, și am doar 2 coduri de eroare, 00849 legat de contact și 19561 legat de clapeta de admisie, deci nu cred că au legătură.

 

Trebuie schimbat tot ambreiajul, cu tot cu volantă? Sau e posibil să scap mai ieftin? Și încă o întrebare, pot să merg cu ea așa liniștit, sau risc să o duc pe platformă în curând?

 

Later edit, am văzut întrebarea de jos: are 260.000km mașina, iar ambreiajul nu a fost niciodată schimbat.

Modificat de randunel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pare sa fie de la ambreiaj,este posibil sa fie rulmentul de presiune obosit,Cati km are chitul de ambreiaj ?Daca are peste 150k trebuie schimbat tot chitul ca nu renteaza pe bucati , ai scapat de grija multi km. si platesti manopera numai odata si ai garantie la piese 1 an.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!