Jump to content

treapta a 5-a


danmoise
 Share

Postare recomandată

Salut!

Acum cateva zile am inlocuit timoneria schimbatorului de viteze. Reparatia a fost facuta cu un kit nou de la Volksparts ( traiasca Volksman ) si cu niste piese sh de la Golfistul ( traiasca si el ).

Problema: dupa schimbarea articulatiilor, garniturilor, elementelor de plastic care flencaneau...nu mai am treapta a 5-a. Golfistul mi-a spus de un reglaj care trebuie facut, numai ca in nestiinta mea, am cautat locul despre care mi-a zis si nu reusesc sa imi dau seama cum se face reglajul acelei tije luni care vine de la schimbator pana aproape de cutie.

A mai intalnit careva problema asta? Ma poate ajuta cineva cu niste detalii concrete legate de modalitatea acestui reglaj?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija are in cap o nuca reglabila, trebuie sa pui un om in masina sa-ti tina schimbatorul intre treptele 3 si 4, iar tu de desubtul masinii lasi cam 5 mm de la capatul tijei pana la nuca, dupa aceea il pui pe om sa testeze toate treptele, daca tot nu intra in viteza, atunci mai reglezi de acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija are in cap o nuca reglabila, trebuie sa pui un om in masina sa-ti tina schimbatorul intre treptele 3 si 4, iar tu de desubtul masinii lasi cam 5 mm de la capatul tijei pana la nuca, dupa aceea il pui pe om sa testeze toate treptele, daca tot nu intra in viteza, atunci mai reglezi de acolo :Driver:

IN PRIMUL RAND VERIFICA DACA AI PUS PIESA CARE ACTIONEAZA TREAPTA 5 SCRIE PE IA 5 GANG

e una mica alba sau mai poate fi rupta.

Daca ar fi din reglajul timoneriei ar trebuii sa o ai pe a 3-a in locul la a5 a si 1-a in locul la a 3 a si marsarier in locul la 1-a :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit kitul de reparatie, am pus toate piesele la loc, nu mi-a ramas nimic.

Ar mai fi o chestie, e o piesa din plastic care are la ambele capete articulatii sferice, e de 2 dimensiuni, de unde am dedus ca e pt 4 sau 5 trepte.

Pe masina o aveam pe cea scurta inainte, si am pus-o tot pe cea scurta si acum, dar masina avea o tija care se vede ca fusese strambata pt a intra treapta 5, piesa cu care am inlocuit-o e mult mai dreapta.

Cand am vazut ca nu am treapta 5 am inlocuit chestia aia cu articulatii sferice cu cea care era mai lunga, si nu intra in nici o treapta.

Am dedus ca cea scurta e pt masina mea, dar....

In momentul de fata in pozitie libera schimbatorul meu sta mult in dreapta, a 1-a si a 3-a le ia fara probleme, mai mult....nu.

@izotope: in care din cele 2 capete? cel dinspre motor, sau cel dinspre schimbator?

multumesc

Modificat de danmoise
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capatul dinspre motor, e nuca, care tine cupa aceea (sau cum ii zice) unde intra bila de la restul timoneriei.

ceva de genul :

__|_|__________________

^ aici trebuie sa fie nuca , repet, partea spre motor.

mai ai nevoie de un om ca sa reusesti sa-i faci reglajul.

poti pune masina cu rotile din fatza pe butuci, astfel ca rotile sa fie in aer, si pornesti motorul dupa ce ai facut reglajul si verifici turatia rotilor in functie de treapta.

bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: exista golf gtd cu motor 1.6D, nu TD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, numa daca i s-a facut transplant.

gtd-ul are undeva la 80-85 de cai putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treci maine pe la mine si o reglam impreuna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: a fost gtd, la al 2-lea motor a ramas doar D.

@izotope: ala de care zici tu e 1.6TDI, are 79cp.

multumesc de ajutor baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod motor RA si SB au 80 de cai, GTD cu turbo !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un amic, XANu aici pe forum: 1.6TD cu intercooler, 79cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off: Eu am avut un GTD 1.6 TD (fara intercooler) , JR, 70 CP. Motorul era din fabrica pe masina.

Modificat de litza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) cel cu intercooler are 80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut baieti! eu am un GTD de 80 de cai intercooler si pot sa spun ca Golf IV 1.9 TDI de 90 de cai e pisica blanda. Are nerv nu gluma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile am inlocuit timoneria schimbatorului de viteze. Reparatia a fost facuta cu un kit nou de la Volksparts ( traiasca Volksman ) si cu niste piese sh de la Golfistul ( traiasca si el ).

:) Cat te-a costat toata operatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

115 ron kitul de INTRETINERE la volksparts. a nu se confunda cu kitul de reparatie, care e alta mancare de peste, si costa mult mai mult.

timoneria de la gofistul nu mai stiu cat a fost, nu cine stie ce, oricum isi merita banii.

intr-un final am reusit sa reglez si a 5-a, avea dreptate golfistul in legatura cu metoda de reglaj.

mentionez ca nu toate modelele de mk2 au acest sistem de timonerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!