Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

Da , exact asta intetionez sa curat mai intai cu spray de contacte . Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 26.04.2016 at 11:29 AM, F l o r i n said:

ta este pe motorasul de swivel - caz in care nu prea ai alte solutii, decat inlocuirea acestuia - farului - daca restul conexiunilor, pinilor, etc - sunt ok.

Salut baieti,

 

Sunt si eu proprietar de Passat B6 cu sistem bi-xenon cu cornenring OEM.Am si eu o problema cu acel cod de eroare la farul stanga:

 

02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left : Defective

...bineinteles,de aici AFS Inoperative,farurile se pun intr-o pozitie de avarie.Luminile de cornering functioneaza insa,dar farurile raman in pozitia aceea de avarie.

Dupa ce masina stationeaza o perioada si o pornesc,eroarea dispare.Daca drumul are denivelari,cand rulez reapare uneori.Oricum,cel putin de doua ori pe saptamana mi se intampla...

Pe Ross-Tech la acest cod de eroare,daca e intermitenta eroarea,se recomanda inlocuirea farului.Nu ma prea dau banii afara din casa.Am inteles ca se poate schimba senzorul,dar trebuie desfacut farul.

Daca e cineva in Timisoara(sau Arad) care poate face,sau a mai facut aceasta operatiune,as fi recunoscator daca m-ar putea ajuta sa elimin acest defect.

Multzam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate repara prin inlocuirea ansamblului - dar e cu daca ... daca ai cu ce si daca reuseste operatiunea.

la cat te va costa ansamblul (nu exista componente separat, de cumparat), demontat far de pe masina, desfacut/lipit far, montat.... iti cumperi un far SH - functional

inainte de asta, verifica ce am scris mai sus.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin,multumesc pentur sugestie.Insa problema e ca nu pot sti daca farul SH pe care il achizitionez nu are aceeasi problema(care e comuna la versiunea asta de far).Si nici nu e foarte ieftin unul,cca 1300 lei.

Mai caut,poate e cineva in TM care poate desface farul si apoi senzorul de pe modulul de comanda.

 

E posibil sa fie senzori pozitionati pe sub masina care masoara distanta fata de sol?Am inteles ca si acei senzori,daca sunt murdari,nu dau comanda normala pe sistemul de leveling/cornering al farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, să îți pună semne la el, nu e bun, returnezi. Un far SH modelul tau...în jurul la 100 euro.

În rest, astept feedback cu rezolvarea. Nu este de la senzorii de leveling

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,merci Florin.Daca stii pe cineva care vinde un far stanga xenon pentru B6 la un pret decent(100-150 EUR,da-mi si mie de veste.Ce am gasit eu...de la 200 EUR in sus.

O zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii am primit o oferta spun eu buna sa dau farurile mele cu lupa la schimb pe unele adaptive omul a schimbat xenon si ii se pare foarte scump sa dea 200 300 lei pe un bec.Merita sa ma bag sau nu ca tot vad si pe aici probleme cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie : bixenon nu inseamna doar farurile ,e o intreaga instalatie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca trebuie luate cu toata instalatia lor nu doar farurile.Eu va intreb merita sau nu el saracu o schimbat 2 sau 3 becuri intr-un an.Poate a avut ghinion sau a pus ceva slab calitativ si nu mai vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Trebuie înlocuite si mufele la faruri, de pe cablajul mașinii, la ambele mașini.

2. La tine trebuie făcut tot sistemul de leveling - senzori roti, modul, cablaje....la el...făcut pt reglare manuala.

3. A schimbat 2-3 becuri, deoarece a cumpărat ieftine....dacă își cumpără becuri bune,originale - osram, philips, etc....nu era așa

 De meritat, da, merita sa treci la sistemul bixenon oem, dacă îți permiți acest Retrofit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flo un cost pentru acest sistem bixenon duce mai mult de 500€? Sunt interesat sa fac acest retrofit. Stiu ca tu faci si ai mao facut asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si pe mine ma intereseaza sa iau farurile bixenon-oem.

conteaza anul de fabricatie? e indicat sa iau unele dupa un anumit an de fabricatie,sau ce trebuie urmarit in mod sepcial)?

nu poate ramane vehicul sistem de leveling din rotita?-probabil ca in cazul asta nu o sa mai functioneze lumina pe viraje.

se poate descrie exact ce piese sunt necesare pentru acest retrofit,pe langa faruri complet echipate(calculatoare si becuri)?

Este posibil sa gasesc o masina donatoare si sa iau absolut tot ce este nevoie de pe ea pentru transplant.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mrn sint super ok.. dar tine cont zic eu pe linga costurile achizitiei si modificarilor si de pretul becurilor.. si de multiplele probleme care vin odata cu complexitatea bixenonului, eu am doar probleme cu bixenon adaptiv, schimb cel putin un bec pe an si ma costa 400-450 cu tot cu manopera doar un bec...

bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valeriu - ai avut masina dotata cu bixenon sau ai facut retrofit?

stiu ca este foarte complex sistemul,si ca pentru schimbul becului trebuie demontata bara:),nu ar fi un cost exagerat pretul becului fata de beneficiile aduse.

vroiam sa stiu exact ce sa cer omului de pe masina donatoare,in materie de piese(montajul sigur il face face un profesionist care a mai facut retrofitul asta,nu vreau sa bajbai si sa mai stric si altceva sa ajung la costuri mai mari decat daca se face treaba ca la carte).

totodata trebuie sa stiu la ce trebuie sa fiu atent cand le cumpar...ce trebuie vazut?

Ms.

Modificat de mrn_smn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bixenon si mi se pare ca nu merita retrofitul nici pe departe. Se vede ceva mai bine e adevarat, dar diferenta nu este chiar fulminanta. E interesanta functia de cornering dar nu e ceva indispensabil. Costurile insa sunt de pe alta planeta, e complicat daca dai de belele. Mai eficient este daca nu ai asa ceva sa cureti farurile, polishezi geamul pui un bec de calitate si mergi sa ti le regleze un atelier cu aparatul dedicat. Nu iesi foarte departe de neoanele denumite generic xenon. Un far costa cat un smart tv - e ceva gresit aici. Cred  ca oricum vor evolua becurile led si nu o sa mai merite xenoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tehnologia Led este deja in practica pe noul Passat(nu mai exista xenon).

Am avut montat un kit xenon A.M. ,de care am fost foarte multumit,halogenul e pistol cu apa,insa era sa dau de belea cu xenonul AM(itp / politie) si am hotarat sa trec la Xenon de fabrica cu tot ce trebuie pt a nu avea probleme si sa nu stau cu frica ca daca ma opreste se leaga de becuri,asta in cazul in care gasesc o masina donatoare pentru tot sistemul(sh bineinteles) si nu la preturi astronomice,sa dau un sfert din valoarea masinii.

Am pus becuri Philips / Osram...nu imi place cum se vede,este destul de departe si de xenon Am.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum crezi. Eu nu as da nici 100 de euro in plus pe xenoane. Si am mers noaptea cu ambele variante. 

Ma refeream la becuri cu led in farurile cu halogen, cred ca o sa apara curand si cele AM care sa merite cu adevarat - fara ventilatoare penibile si alte prostii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,nu stiu exact daca e ok prezentarea problemei mele in acest topic....

Am un passat b6 cu bixenon oem,brusc am ramas fara lumini pe partea stanga ,iar in bord am martor de bec ars. Tot ce mai functioneaza pe partea stanga este pozitia si semnalizarea de pe oglinda. 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat? 

La scanare cu Vcds am  eroarea prezentata mai jos...

01328-Convenience System Data Bus

        013 - Check DTC Memory -MIL ON

           FREEZE FRAME :

             Fault Status : 11101101

             Fault Priority : 4

             Fault Frequency :1

             Reset Counter: 227

             Time Indication :0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce erori ai pe centrala electrica ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. in urma cu doua luni am schimbat farul pe partea stanga si de doua zile in urma unei ploi ma confrunt cu o problema. mi s-a aburit farul(a  facut condens pe interior ) si m-am trezit cu eroarea de afs inoperative front left dipped beam defective!. faza scurta nu mai merge deloc pe partea stanga.becul de pozitie pe stanga se aprinde fara probleme.

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 G    HW: 3C0 937 049 G
   Component: Bordnetz-SG     H37 1002  
   Revision: 00H37000    Serial number: 00000001793479
   Coding: E78A8F0700041A000000000012000000000F5D435C
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 2D5B176DB40A1F1

   Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 119   Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer VW461  012  0503  
   Coding: 00065493
   Shop #: WSC 00028  

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 R  Labels: 1K0-955-559-AF.CLB
   Component: RegenLichtSens 010  1010  
   Coding: 00208933
   Shop #: WSC 00028  

1 Fault Found:
00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29) 
            010 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111010
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 207
                    Mileage: 201891 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        ON 
                    Voltage: 14.15 V
                        ON 
                        ON 
                        OFF 
                        OFF 
                        OFF 

Address 55: Xenon Range        Labels: 5M0-907-357-V1.lbl
   Part No SW: 5M0 907 357     HW: 5M0 907 357 
   Component: AFS-Steuergeraet    X016  
   Revision:   H09       Serial number:               
   Coding: 0000001
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: F1E34B1DE8B2BB1

   Subsystem 1 - Part No: 7L6 941 329 
   Component: AFS-Lst.-Modul l    X018  
   Coding: 00000035

   Subsystem 2 - Part No: 7L6 941 330 
   Component: AFS-Lst.-Modul r    X017  
   Coding: 00000035

1 Fault Found:
01328 - Convenience System Data Bus  
            013 - Check DTC Memory - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11101101
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 207
                    Mileage: 202119 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:04:09

am scos protectia din spatele becului de pozitie si condensul a disparut dar in urma ploii din seara asta(poza de mai jos) am observat ca procesul se repeta.

Ce as putea sa fac ca sa nu se mai abureasca pe interior? sa il returnez la magazin pe garantie si sa imi dea altul?

daca maine schimb becul risc sa il ard si pe celalalt(daca erorile alea rovin de la bec si nu de la altceva)?

IMG_3841.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum cateva zile mi- a aparut becul galben pe bord cu indicatia Front right parking light . Initial am crezut ca se refera la lampa de cornering dreapta . Pana sa verific eu a disparut indicatia.  Se poate sa fi fost in contact imperfect la bec si as vrea sa verific . E vorba de capacul oval tinut de doua cleme metalice ?  E lampa de cornering sau lampa de pozitie ?

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna urmeaza sa schimb becul  xenon la la un far bixenon oem si am citit ca e indicata si curatirea lupelor .daca ma poate ajuta cineva cum se curata sau ce soluti de curatat se folosesc va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o cunostiinta cu o problema la bixenon (oem).

Intr-o zi, i s-a stins xenonul din senin, bec in bord, eroarea cu AFS. A mers la mecanic, a zis ca i-a iesit mufa din bec, a bagat-o inapoi, a mers. Peste cateva zile, la fel, doar ca de data asta, mecanicul a zis ca e ars becul si l-a schimbat. Peste cateva zile iar nu mai mergea, a zis sa schimbe ballastul. A luat un balast din dezemembrari, a mers 2 zile apoi iar aceeasi problema. A fost si la electricieni, i-au tot ferecat farul si maxim 1-2 zile a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la farurile xenon. Am avut masina in service pentru o problema la motor, a stat un timp acolo si dupa ce am luat-o farurile au inceput din senin, in mers, sa devieze de la nivelul normal si sa se duca in jos, apoi isi revin la loc la nivel, apoi iar lumineaza in jos etc Se intampla si pe faza scruta si pe cea lunga. De la ce poate fi?

Masina nu avea inainte de intrarea in service nici o problema la faruri. In service (teoretic) nu s-a umblat la faruri, cel mult masina a ramas fara baterie cam 7-10 zile.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!