Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

la farul dreapta - desfacut si verificate bine toate conexiunile - nu cumva sa gasesti apa prin conectori.

 

calc de xenon - este accesat, se vede din poza ta... farul de pe dreapta - acolo faci ce ti-am recomandat.

 

totusi, toate erorile au aparut in aceelasi timp ?..... se poate incerca si cu alt calculator de xenon - modulul de comanda - sa nu fie chiar de la el....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate incerca schimbarea intre ele a celor 2 module de far si sa vedem unde se muta eroarea de necomunicare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri.

Banuiala mea, dupa ce m-am documentat un pic pe net (+raspunsul lui Florin - multumesc) ar fi pe

G475 - Right swivel module position sensor

habar n-am unde este acest modul, cum se acceseaza/verifica/ ce scule trebuie. E clar ca VCDS nu-l vede de nicio culoare.

Eroarea AFS Inoperative + clipirea beculetului galben din cadran dr au aparut "din senin" in timp ce mergeam cu masina, nici macar in vreo groapa n-am dat sa banuiesc vreo legatura. Au aparut erorile si asa au ramas.

Banuiesc ca daca se strica un modul dinala de "swivel", cel mai probabil Dreapta - cel de Stanga refuza sa functioneze.

Atasez un document gasit de mine pe net cu module si alte chestii legate de faruri....

 


Salut Al Bundy, multumesc de raspuns.

eu nu am am VCDS sau "tester" sa pot face probe... trebuie sa ma duc in service pt treaba asta (vreau sa spun ca nu am optiunea de a schimba intre ele modulele + verificare ce se modifica in erori).

Service-urile au zis ca-i depaseste problema si nu stiu ce sa repare / recomande. Sigur ca nu era vorba de reprezentanta autorizata ci doar de baieti cu laptopuri conectate la masina .... VCDS, chestii dinastea

am postat mai devreme un .pdf despre faruri din care trag concluzia (sigur, aici pot sa gresesc) ca nici nu se poate face schimb intre ele ca au coduri diferite.

g475.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vorbesti despre un senzor legat in calc de far dreapta, calc de far ce nu e vazut de tester, deci teoria ta cade.

 

Si in aria de prestari servicii ai cautat sa vezi daca gasesti pe cineva sa te ajute? Daca in service au zis ca ii depaseste....

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru Vasiliu

Buna seara!

 

Am o problema la Passatul meu B6 din oct 2005, cu functionarea farurilor bi-Xenon adaptive.

Cand am cumparat masina(in august anul acesta, primul proprietar in Romania) farul din stanga nu lumina, dar la punerea contactului isi faceau autoreglajul pe verticala si orizontala.

I-am cerut celui care mi-a vandut masina sa rezolve aceasta problema. A cumparat o ”chinezaraie” de 90 lei si a montat-o la un service unde a dat bara jos pentru schimbarea lampii arse(desi am oarece habar de mecanica si electrica auto, nu am vazut pana acum cum se schimba o lampa xenon la aceasta masina si mi se pare cam nefiresc pentru o masina fabricata de nemti, sa fii nevoit sa demontezi bara pentru inlocuirea unui bec ars!).

Dupa ce a schimbat becul, s-au aprins ambele faruri, dar functia de autoreglare verticala/orizontala nu a mai functionat, ramanand blocate in pozitia cea mai de jos. (Am mai corectat putin situatia din reglajul mecanic). 

Acum vreo 3 zile, seara, m-am pomenit din senin, ca inceput sa functioneze reglajul orizontal(stanga-dreapta), dupa care a doua zi am descoperit ca s-a ars din nou lampa xenon pe partea stanga(aproximativ 3 luni de functionare), si, surpriza!... a inceput sa functioneze si reglajul pe verticala.

Oare sa fie de vina doar lampa de proasta calitate, pentru durata foarte scurta de functionare si pentru blocarea calculatorului, ori este o cauza mai serioasa?

Mentionez ca in tot acest timp(de cand am luat masina in august si pana in prezent la fiecare pornire imi da mesajul AFS inoperative si semnalizeaza simbolul pentru defect la sistemul de iluminare.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura de schimbare a becului presupune demontarea barii. Schimba becul cu unul de calitate si vezi cum se comporta. Fa o scanare sa vezi exact ce pb ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la multe masini (franceze, japoneze, etc) se da jos bara sa inlocuiesti becuri. NU mai vorbim de becuri xenon, care in general presupun inlocuirea cu farul demontat.

trebuie facuta o diagnoza cu VCDS. Si nu mai pune becuri chinezesti ca o sa strice restul farului.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect  - pune un bec original de la Osram, Philips, etc.... nu mai monta chinezesti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin acum cu problema care am zis-o mai demult in postul http://vwforum.ro/topic/16030-faruri-bixenon-adaptive-oem/page-36#entry2350736.

 

Dupa o vizita la un service m-au lasat complet fara faruri functionale. Am reusit eu sa le pun in functiune dar am vazut ca lampile de cornering mergeau incrucisat.  Am facut o setare de baza cornering la fel . Am mers ceva timp asa pina cand mi s-a stins un bec ( chinezarie) Cu ocazia inlocuirii am schimbat intre ele calculatoarele de cornering si lampile de cornering au inceput sa mearga corect .  Am zis ca totul e ok pina cand a venit ceata .  Asa am remarcat ca reglajul stanga dreapta a farurilor e acum incrucisat.   Virez stanga farurile se duc spre dreapta si invers. Cornering insa functioneaza corect.  E posibil cu o noua setare de baza sa revina la normal ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, recodeaza intreg AFS-ul si apoi setare de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi dai ceva detalii despre recodare. Cu setarea de baza ma descurc dupa Wiki rosstech

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Am si eu o problema asemanatoare pe masina mea, B6 2006 cu bi-xenon din fabrica(Valoe), acum 2 luni am avut un acc cu masina si mi-sa rupt o ureche la farul din dreapta, la casco au zis ca e ok sa schimb farul ca e rupt...ok, dupa  inlocuire, surpriza, AFS inoperativ, cornering lipsa dar lumini de stanga dreaptea la viteza mica merg, dupa care au schimbat inca odata farul si nimic, ce probleme ar putea fi?

 

 

 

Merci anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refacuta setarea de baza pentru xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pronet:

 

Inteleg, procedura asta cred ca au facut-o, ce cred eu ca este problema e compatibilitatea farului nou cu  modul vechi ( e o presupunere, le-am zis celor de la service sa verifice)  revin dupa ca ajung la masina.

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile fac secventa de test la pornire? Daca nu vezi ce erori ai stocate pe 55 Xenon range. Ai aici procedura de basic settings

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !

Am si eu o intrebare !

Am un Passat B6 din 2006 adus din Anglia , ce stiti de faruri ?,ale mele sunt cu lupa , trebuie schimbate sau pot sa fac ceva modificare sa fie de europa , Multumesc !

 

Modificat de Myk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie inlocuite, daca vrei sa faci RAR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BodeCristianEmil

Buna am si eu o problema , uneori nu se aprinde un xenon mai exact cel de pe partea dearapta ma joc putin cu ele le tot pornesc si le opresc de cateva ori iar intrun final merg amandoua perfect xenonul este original din fabrica oare ii balastu pe moarte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru toti care aveti luminile proaste incercati sa curatati lupele, este o diferenta foarte mare intre o lupa batrana si una noua. o sa pun cateva poze de la masina mea(un far este nou, unul este vechi, eu fiind nevoit sa schimb farul avand eroarea cu afs):

post-110380-0-58089600-1418068720_thumb.

post-110380-0-84081600-1418068721_thumb.

post-110380-0-35139300-1418068722_thumb.

post-110380-0-24642900-1418068723_thumb.

post-110380-0-82657400-1418068723_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O lupa folosita 5-6 ani n-o sa mai fie niciodata ca cea noua chiar daca o dai jos si o cureti.O diferenta mica se va observa, insa nu face minuni curatarea(stergerea ei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar e o f. mare diferenta intre una curatata... si una plina de praf/mizerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bibi1411 La farul cel nou ai bec si balast nou sau sunt cele de pe farul vechi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!