Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

setare de baza, etc - ai facut la ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

"afs Inoperative" + "right dipped beam deffective" = bec xenon ( 325 ron )... :D un fleac, l-am comandat, in concediu de vara voi lua devizele de service de pina acum ( strinse in 3 ani de utilizare a carutei ) + voi aduna ce ar mai tre facut la masina si tare mi-e teama ca se vor stringe citeva miutze de euroi...   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

 

stie cineva ce pret are un far adaptiv cu xenon valeo nou?

am gasit unul pe un site la pretul de 350 lei(farul este nou, l-am sunat si din convorbire mi-am dat seama cu nu cunoaste f multe detalii despre acest tip de faruri).

 

 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi numai la far fara bec si balast costa in jur de 1600-1500ron la magazin de piese auto. atat mi s-a zis mie acum 2 luni, eu vrand sa il schimb ca am o eroare  de afs si am inteles de la colegi ca este de la senzorul din far, iar cand am auzit ca este atat am zis ca astept pana la vara cand am mai mult timp liber si il schimb pe casco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul OEM sare de 3000 lei.Si este fara bac si calculatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pozele pe care mi le-a trimis are si balast...nu stiu ce sa zic, e ceva dubios..


Am farul din dreapta fisurat iar cand ploua se abureste si imi arde calculatorul( este cel de sub far), am incercat sa.l lipesc cu silicon dar fara rezultat.

 

Codul de pe cel original este 3C0941752D iar cel de pe valeo este 3C0941753G, se potrivesc?

Modificat de adyshooter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pozele pe care mi le-a trimis are si balast...nu stiu ce sa zic, e ceva dubios..

Am farul din dreapta fisurat iar cand ploua se abureste si imi arde calculatorul( este cel de sub far), am incercat sa.l lipesc cu silicon dar fara rezultat.

 

Codul de pe cel original este 3C0941752D iar cel de pe valeo este 3C0941753G, se potrivesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HorjoagaLucian

Am si eu o nelamurire, am un Passat B6 BMP, 2006, 2.0, 140 cp, cu bixenon adaptiv, de curand mii s-a ars becul de pe partea stanga, ce ma sfatuiti, sa schimb bec-ul eu, sau sa ma duc la un service ?

Modificat de HorjoagaLucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta daca nu isi poate da singur jos bara - mare inginerie nu este.... doar ca e mai usor pe elevator - sa ii dai jos rotile, ca sa ajungi la doua suruburi mai ascunse....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HorjoagaLucian

Am preferat sa vin la service decat sa ma complic si sa mai stric ceva, e mao sigur. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e intotdeauna corect. Mie mi-au ars un balast si mi-au pus pe butuci AFS la service. Le-am aranjat singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HorjoagaLucian

Tocmai ce am plecat de la service, chiar imi pare rau ca am fost, abia astept sa vina noapte, pentru ca am impresia ca farurile nu mai fac controlul sus-jos, stanga-dreapta dupa ce au achimbat becul.

Modificat de HorjoagaLucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile stocate si da-i un basic settings.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HorjoagaLucian

Si isi poate revenii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

setare de baza, etc - ai facut la ele ?

 

Azi  am putut sa mai experimentez . Am facut si setare de baza , cel putin cred ca am facut , vedeti log atasat. Nu s-a schimbat nimic inca se aprin lampile de cornering incrucisat . M-am uitat si pe masuri si totul e ok acolo cind virez stinga se comanda becul de stinga numai ca la mine se aprinde dreapta. Am facut si un csv dar nu ma lasa sa-l atasez. Nu cred ca scap sa desfac farurile sa inlocuiesc modulele intre ele . E insa foarte ciudat ca modulele au acelasi cod scris pe ele dar in scanare apar diferit si corect . Nu mi-am dat seama daca si corneringul dinamic merge tot incrucisat

Log-XENONBS.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate asta e una dintre solutii - cea mai simpla... doar ca trebuie sa iti mai sacrifici o ora sa le dai jos si sa le montezi la loc. Da, calculatoarele sunt identice..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa schimb becurile de la pozitii cu leduri canbus. problema este ca stau aprinse 10 sec dupa care se stig. sa le aprind din nou trebuie sa oprec pozitia si apoi sa o reaprind. dupa 10 sec la fel, se sting. aveti ceva pareri ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INseamna ca nu sunt canbus.

MAi ai solutia cu rezistenta aditionala pusa in paralel cu becul de pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am shimbat masina iar noul passat are faruri cu bi-xenon. In seara asta, a fost prima data cand am folosit farurile pe intuneric si am avut doua surprize:

 

1. Pata de lumina mi se pare foarte scurta. Am masurat 15 pasi de la botul masinii pana la terminarea petei, dupa care este bezna totala. Cei care stiti ca aveti reglate farurile bine, imi puteti spune daca este ok distanta? Ca sa nu dau bani aiurea pe reglaj mai ales ca faza lunga mi se pare perfecta. Adica nu bate prin copaci cum se plangeau alti colegi.

 

2. Pe ploaie (banuiesc ca si din cauza distantei scurte de iluminare a drumului) faza de drum era si mai putin folositoare. Am observat ca, culoarea este usor spre albastru iar lupa se vede alb intens. Este posibil ca fostul proprietar sa fi schimbat becurile si a pus noile Osram-uri CBI de 4800K? Asta e o intrebare pentru cei care au acest tip de bec si pot confirma ca au o lumina usor albastruie.

 

Precizez ca farurile isi fac toate reglajele si functioneaza foarte bine, doar ca tot timpul le regleaza la aceasta distanta, care mie mi se pare cam scurta.

 

Va multumesc si astept sfaturi pentru a nu da bani aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ca sa verifici distanta la care bat - recomand sa mergi undeva unde au un reglofar - acolo o sa vezi daca bat bine farurile si daca necesita reglaj - daca da, se regleaza, se memoreaza pozitia de 0 si gata.

 

daa sunt becurile originale, din 2008, e posibil sa lumineze deja mai slab.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa merg sa vad cum stau lucrurile. Mașină este din 05.2010, nu reușesc sa modific informațiile din profil. Acum stau sa sap dupa informații legate de AFS, deoarece am senzor pe spatele oglinzii retrovizoare și vreau sa aflu cum funcționează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin R.

Nefiind deloc multumit de lumina, daca sunt becurile din 2006 (90.000km acum), este clar ca trebuie schimbate?

Este posibil chiar daca isi face auto-levelingul sa se deregleza farurile pe inaltime?

Imi pot da seama daca lupele sunt murdare daca nu desfac farul?

E cineva in zona piata progresu (sector 4) care stie ca are bixenon si este multumit de lumina, este sigur ca are luminile bune si este dispus sa ne vedem intr-o seara sa facem o comparatie?

 

PS: Ce becuri imi recomndati ptr Passat B6 -2006 bixenon (K si marca)? daca nu ma insel D1S am eu

 

Multumesc mult! Numai bine!

Modificat de Valentin R.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu cauta Osram sau Phillips intre 4300K si 4800K. Da ai D1S. 

 

Eu nu sunt multumit de distanta, nu de intensitate. Dar cred ca e din cauza sistemului AFS, care inca nu sunt complet lamurit cum functioneaza. Am gasit un filmulet in care masina lumineaza exact ca a mea: http://www.youtube.com/watch?v=VBdOgyBLNJ.

 

Mai sus am confundat utilitatea senzorului de lumina de pe spatele oglinzii, cu light assistant.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Dupa 40 de minute de lecturare tot nu gasesc raspunsul la intrebarea: "cum se regleaza bataia fazei lungi ? ".Precizez ca faza scurta bate bine, insa faza lunga bate "in pomi:". Am inteles principiul de functionare al bixenonului, insa am o nedumerire: reglajul se face mecanic sau electronic? Daca ati facut treaba asta v-as fi recunoscator sa-mi dati ceva indicatii! Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!