Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

Am 2 passat-uri b6 cu bi-xenon. La unul din ele lumina este foarte ok usor albastruie si se vede bine pe orice vreme in schimb la celalalt este alb-galbui si pe vreme ploioasa nu se vede bine noaptea pe asfalt. Stie cineva ce temperatura de culoare sunt cele alb-albastru ca sa nu desfac farurile si sa ma uit la codul becurilor?...nu ma bag unde nu ma pricep. Ce marca de becuri recomandati? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am mers azi cu b6-le unui prieten si e clar ca ori nu sunt reglate ori am becuri foarte proaste. Ceva sigur nu e bine.

Deci in concluzie cine imi recomanda unde sa le reglez in Bucuresti? Si cam cat costa?

Cu cat e mai aproape de sectorul 5 cu atat mai bine.

Multumesc mult pentru ajutor.

 

asa cum am banuit....ori una ori alta - incearca intai cu un reglaj facut cum trebuie - mergi la Brady - parca era in jurul la 50 lei - nu sunt straluciti... dar nici rau.

 

Sponsoru - cel OEM este aproape 4300 k.... acum daca e altceva pus pe masina, care nu este OEM... nu avem de unde sa stim de cat sunt - in general albastre sunt cele de 6000k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe istoricul masinilor, la ambele s-au schimbat becurile in reprezentanta din Germania anul trecut. Vreau sa schimb acele becuri alb-galben caci nu vad nimic cu ele. Ce marca de becuri recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei ceva mai spre albastru atunci Philips 85122CM sau Osram CBI, ambele de 5000K. Dar pe ploaie cele de 4300K (alb-galbui) se vad mai bine, de aceea tind sa cred ca ai o problema cu acele becuri.

Mai ales ca pe masura ce imbatranesc, ele tind spre culori mai reci (adica spre albastru). Daca la tine sunt alb-galbui si nu lumineaza bine, ori sunt reglate gresit, ori au alta problema becurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare a incercat cineva sa curete lupele de la faruri??

eu ma gandesc ca la cei care mai avem probleme cu lumina chiar si dupa inlocuirea becurilor cred ca vine si de la lupe care din cate inteleg se "matuiesc" in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil. Oricum, ai grija cu farurile modelul acesta, ca sunt destul de sensibile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, o sa incerc cand il schimb, ca nu mai am ce sa mai stric la el.

si chiar m-am uitat la lupa si am vazut ca e destul de inchisa sau "prafuita, matuita" si m-am uitat si la un passat nou si al lui era mai "incolora"

presupun ca lupa trebuie sa fie mai clara sau ma insel??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie sa fie curata.... in timp se depune praf pe ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema apare la oglinda din spatele lupei. Se duce luciul de pe ea jos si atunci nu mai are cum sa dea lumina. Chiar saptamana trecuta am schimbat la un passat un balast care era dus VALEO LAD5G , si am pus 2 becuri D1S Philips noi. Pe partea unde am pus si balastul nou dadea lumina ca in prima zi , era si farul aproape nou , dar pe celalata parte lumina era foarte slaba , abea se observa pe perete lumina. Omul va face o vizita la casco pentru un far nou...

 

Oarecum este aiurea sa dai o gramada de bani pe aceste faruri cand cumperi masina , si dupa cativa ani sa nu mai vezi mai nimic cu ele , pe cand cu cele normale cu halogen nu am auzit sa aiba asa multe probleme lupele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat becurile, s-a mai imbunatatit lumima dar tot slaba este, urmeaza in vara sa schimb si eu farul si sa vedem daca exista diferenta si daca este schimbam si pe celalalt si poate fac si un sacrificiu pt balast.

Ai idee cat costa un balast?

Ideea este ca multi zic ca au faruri bune, ai mai suntem unii care cheltuiesc bani pe becuri si degeaba si tot cautam raspunsuri si se pare ca ajungem sa schimbam farul cu tot ce se poate schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram...farurile adaptative dau mai multa lumina decat cele cu halogen.....sunt chioare si cele cu halogen...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream stric la faptul ca se distrug foarte repede , ceea ce nu ii normal. Dar din pacate foarte multe masini din ultima generatie au aceasta problema. Am schimbat multe lupe la faruri de masini 2008+....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate calitatea materialelor folosite a scazut...la majoritatea marcilor.

A mea e 2010, faruri adaptative ...dar nu am probleme cu ele. Depinde si de masina cati km are....cat e de intretinuta, faruri lovite, inlocuite, etc. Oricum, un bec nou nu se compara cu unul vechi de cativa ani, lupe-da, se prafuiesc.....oglinzile mai fac probleme....dar aceleasi lucruri se intampla si la halogen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric bec nou = cea mai buna lumina.

 

Chiar am comparat zilele trecute urmatoarea treaba

 

D1S Osram cele clasice cu lumina alb cald 4.230k

D1S Osram CBI 5500k

 

Diferenta foarte mare intre lumini, CBI`ul are intensitate mult mai mare , dar si pretul unui CBI te cam atinge la sentiment :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema cu farurile Bixenon OEM de pe Passatul meu B6 din 2006. Am avut contactii de la senzorul de autoleveling fata oxidati si acesta nu-si mai facea treaba. A fost curatata mufa si si-a revenit, acuma masina la pornire isi face verificarea faruruilor si pe orizontala stanga-dreapta si pe verticala sus-jos. Dupa reactivarea senzorului noaptea am observat ca acuma farurile bat aiurea deoarece ele au fost reglate probabil inainte manual sa bata bine fara senzor care era defect. Am fost la reprezentanta VW din localitate si am cerut un reglaj de faruri explicandu-le exact problema. Acestea au dus masina in hala de service au facut reglajul din suruburi cu ajutorul aparatului si au zis ca asta e tot. Toate bune am plecat de acolo apoi zilele urmatoare cand m-a prins noaptea pe drum am observat ca desi bat relativ bine farurile pe faza scurta deci nu mai bat prin copaci cand pun faza lunga aceata bate foarte prost adica pot zice ca si distanta ca faza scurta bate aproximativ cat cea lunga. Am mers inapoi la reprezentanta si le-am zis sa verifice din nou reglajul pentru ca faza lunga bate foarte prost. Au pus masina iar la aparatul de reglat si mi-au zis ca sunt reglate perfect m-au chemat inauntru sa vad cum apare si pe aparat si au spus ca alt reglaj nu au cum sa faca. Intrebarea mea este daca asa este intradevar sau mai trebuie sa se faca si alte adaptari cu VAG-COM-ul si nu stiau ei care e procedura in cazul acestor faruri? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa reglarea mecanica trebuie sa le faca invatarea cu testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum e posibil sa nu stie tehinicienii de acolo asa ceva ca doar lucreaza la reprezentanta marcii VW. Eu le-am zis ca am auzit ca aceste faruri trebuie adaptate si din tester dar ei au zis ca nu stiu de asa ceva si ca lor le indica ca bat bine pe aparatul standard de reglat faruri. Ce pot sa fac acuma ca e chiar deranjant noaptea cand pun faza lunga deoarece nu bate in profunzime ci bate is sus si spre dreapta si se face ca o mica ceata in fata. Pot sa le reglez eu cumva cu interfata VAG-Com pe care o detin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu o experienta asemanatoare cu reglatul farurilor si tin sa mentionez ca la fel ca si tine am facut vro 2-3 vizite la service(skoda,vw ) si  nu au stiut sa le regleze(nu au stiut sa umble cu calculatorul)

eu unu le-am reglat cand am avut un drum in germania.

poti sa incerci la colegi care se pricep si au habar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa reglarea mecanica trebuie sa le faca invatarea cu testerul.

Cum se face invatarea din tester imi poti spune cam care sunt pasii. Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In setari de baza pe adresa 55 canal 1 parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Dupa reglarea mecanica trebuie sa le faca invatarea cu testerul.

Cum se face invatarea din tester imi poti spune cam care sunt pasii. Multumesc!!!

 

 

in 55 - xenon range - pe 04-Basic settings, canal 001 - Go - sus ai butonul on/off/next.

 

in camp o sa iti apara mesajul - wait - si se schimba in - adjust headlight - dureaza cateva secunde procedura - on/off/next - si au fost invatate

 

dupa care stergi erorile stocate anterior - daca ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am pus in practica procedura de mai sus. Ideea e ca in reprezentanta au facut reglajul dupa aparat, eu am pus testerul si am urmat procedura de mai sus doar ca dupa ce am apasat butonul on/off/next farurile si-au schimbat radical pozitia coborand mai in jos decat trebuie. Apoi fiind noapte m-am apucat eu manual din suruburi sa le ridic in pozitia dorita. Acum le-am reglat eu manual practic si se vede mai bine decat inainte si pe faza scurta si pe cea lunga. Intrebarea mea este daca trebuie facute si reglaje stanga-dreapta deoarece am vazut ca mai sunt doua suruburi de reglaj pe faruri putin mai jos decat astea care fac reglajul sus-jos si ce face de fapt adaptarea asta din tester deoarece daca eu reglez din suruburi si apoi intru cu testerul si rulez acea procedura imi strica iar reglajul manual !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cine ma poate ajuta intro problema legata de xenoane,si anume cind si cind cel de pe partea stinga se stinge singur,dupa care ivirt de buton spre oprit le repornesc si functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!