Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

Inainte de a scrie pe forum, iti sugerez sa folosesti functia search. Daca nu gasesti un raspuns la intrebare, abia atunci poti scrie pe forum. De asemenea, te rog sa citesti si regulamentul forumului.

In alta ordine de idei, bine ai venit pe forum! :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca scriu in topicul correct, insa daca e aiurea postat, rog un moderator sa mute post-ul meu.

 

Problema mea este ca becul de faza scurta stanga (bixenon adaptiv) merge cateva minute, apoi face ca un stroboscop (palpairi multe si rapide ca la discoteca), isi mai revine, apoi se stinge. Cand se stinge imi apare si mesaj in maxidot ca nu functioneaza "low left beam". Daca mut pozitia comutatorului de lumini pe pozitie, il las cam un minut, apoi pornesc iar faza scurta, iar functioneaza, si se reia povestea de mai sus. Asta se intampla cam de vreo luna. Am facut o scanare cu Vag-Com-ul si am urmatoarea eroare:

 

 

1 Fault Found:
00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)
            010 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101010
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 44
                    Reset counter: 212
                    Mileage: 146161 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 13.80 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

 

Am cautat eroarea pe site-ul official http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00978 insa nu prea inteleg ce as putea sa verific si cum ?

 

Becul nu este ars, caci isi revine si mai functioneaza, insa face ca la discoteca si se stinge din nou. 

Ce recomandari aveti ? De unde sa incep ? A mai avut cineva o problema asemanatoare ?

Este vreo mufa la care sa am acces fara a demonta farul, sa incerc sa o misc/curat ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba becurile intre ele, asa stii sigur daca este becul sau droselul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa intreb si eu pe cei cu bixenon daca la voi faza lunga bate sus prin copaci??

mentionez ca am schimbat acum 2 luni becurile cu unele philips, pe faza scurta acum vad si eu pe sosea, reglajul l-am facut la skoda unde au folosit calculatorul, numai ca problema este ca faza lunga bate prea sus si nu bate pe sosea.

este posibil ca becurile sa aiva o pozitie anume in far si baietii care l-au pus(de la tinichigerie) sa fii gresit??

pana acum doua luni nu am observat nimic ca nu mai aveau intensitate becurile si ziceai ca merg cu doua lumanari:)))) :10[1]:

si cand se schimba becurile este indicat sa se schimbe si balastul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati despre problema cu "stroboscopul". Problema era becul, era spart/crapat in varf si facea niste descarcari aiurea, din aceasta cauza palpaia. Si daca tot a fost demontata bara l-am schimbat si pe celalalt caci tremura lumina si acolo, doar ca nu intrerupea, dar daca te uitai mai atent vedeai cum palpaie lumina. Cand am scos si acel bec afara, era crapat la varf si nu mai avea prea mult pana sa ajunga ca primul. Deci becurile au fost problema la mine. Am pus Osram cu 304ron bucata. Sper sa tina la fel de mult ca primele, adica peste 200 mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vrea nimeni sa imi dea si mie un sfat ce sa fac cu faza lunga??

ar trebuii sa mai merg inca o data sa reglez farurile???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa intreb si eu pe cei cu bixenon daca la voi faza lunga bate sus prin copaci??

mentionez ca am schimbat acum 2 luni becurile cu unele philips, pe faza scurta acum vad si eu pe sosea, reglajul l-am facut la skoda unde au folosit calculatorul, numai ca problema este ca faza lunga bate prea sus si nu bate pe sosea.

este posibil ca becurile sa aiva o pozitie anume in far si baietii care l-au pus(de la tinichigerie) sa fii gresit??

pana acum doua luni nu am observat nimic ca nu mai aveau intensitate becurile si ziceai ca merg cu doua lumanari:)))) :10[1]:

si cand se schimba becurile este indicat sa se schimbe si balastul??

 

 

nu au cum sa puna becurile gresit. Poti verifica in alta parte, daca sunt treglate bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar faza lunga se regleaza separat fata de faza scurta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se regleaza separat, caci e vorba de acelasi bec. Da, si la mine bate faza lunga in copaci, doar faza scurta o vezi definit pe sosea, faza lunga nu se vede clar definit unde se opreste. Cat despre balast, se schimba doar becul daca doar el e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu merge nimic sa faci la faza lunga?? eu nici macar nu o folosesc noaptea ca nu ma ajuta cu nimic sau o folosesc daca vreau sa vad ce bufnita se afla prin copaci :lol:  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bibi,

Este oarecum normal ca FL sa bata (si) in sus, pentru ca asa e geometria farului, din designul aerodinamic rezulta reflectorul (oglinda) mai lunga jos decat sus, ceea ce "arunca" lumina in sus.

Mie mi s-a intamplat acelasi lucru la un Passat B5, cu ani in urma. Lumina prin copaci era puternic accentuata si de faptul ca farul era matuit destul rau.

S-ar putea ca si la tine sa fie matuite farurile ? - atunci de-aia e accentuata treaba.

Daca e asa, vezi ca au aparut multe polish-uri (pasta) pentru plastic/faruri. Cand aveam nevoie pt B5, prin 2003-2004, nu gaseam polish de plastic...
Mai interesant e ca, de curand, am vazut pe YouTube ca pasta de dinti Colgate da cele mai bune rezultate, cea putin abraziva. Vorbesc serios. Intr-un weekend cand am timp o sa mi le polisez si eu cu Colgate :-) - si la Passat si la un Touran.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleazati-le singur,cu un imbus de 8,in fata unui zid,apoi memorezi noua pozitie cu vag-com.La reprezentanta vw le-am reglat si eu pe ale mele si la fel ca la tine ,,dupa bufnite,, apoi le-am reglat singur

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul alex farurile nu sunt matuite si intradevar este normal sa bata faza lunga un pic in sus dar nu ca la mine, la mine nu este nici o diferenta intre faza scurta si faza lunga referindu-ma la lumina de pe sosea. si in sus nu ma ajuta cu nimic, bate atat de sus incat aproape nu deranjeaza pe ceilalti colegi din trafic

as incerca sa le reglez si eu dar nu am vag-com. o sa mai ma duc la alt service si vedem si acolo ce se mai intampla, ma gandesc ca nu au memorat pozitia, probabil nu stiau sa lucreze cu calculatorul(ca se cam bajbaiau la calculator cand au conectat masina) manual au reglat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, daca s-a folosit reglofarul, trebuia sa bata perfect.

 

In schimb, chiar aseara am facut un test cu 3 masini - a mea, bixenon OEM, un B6 cu xenon AM si o Skoda superb cu bixenon OEM - reglat de curand la Avia - faza lunga batea in copaci.... grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu era bine reglata, l-ai reglat tu Florin??

asa  bate si la mine in copaci de nu ma ajuta cu absolut nimic.

o sa imi fac timp sa ma duc sa le reglez din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am reglat.... l-au reglat la Avia... si asa l-am lasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg. Atunci sunt de acord cu Florin si cu passat3c-bkp. Trebuie sa ti le reglezi tu, mai degraba in fata unui zid daca n-ai acces la reglofar. Si cu reglofarul e o poveste lunga ... putini au rabdare sa faca treaba buna.

Si reglofarul trebuie calibrat ca lumea, pus unde trebuie, aliniat si asa si asa, etc. Se pare ca baietii dau peste ochi la alinierea reglofarului, sau nu se pricep, altfel ar trebui - teoretic, cum zicea Florin - sa fie cel mai bun reglaj.
Si eu mi le-am reglat la perete dupa reglofar si dupa memorare pozitie de "0"! ... Am tot bi-xenon adaptiv ca si tine bibi, tot 4M si tot din 2007.

Pozitia de "0" inseamna in primul rand pe orizontala (cand volanul e la zero sa fie si farurile la "un zero") si in al doilea rand pe verticala, pt. autoleveling (ar trebui farurile sa fie aproape de "cap-de-scala sus", cand e masina goala, ca sa aiba plaja de lucru in jos cand pui bagaj). Farurile oricum vor lucra stg-dreapta si sus-jos, chiar daca la volan "zero" farurile nu sunt reglate perfect.

Eu sunt de parere ca reglajul fin, "reglajul perfect", trebuie facut dup-aia. Adica "customizat" :-)

Ideea de pus farurile la "zero" este de fapt pentru ca sa aiba plaja simetrica de lucru stanga - dreapta si plaja asimetrica sus-jos, adica mai mult jos, pentru ca sa nu dea vre-un far de "cap de scala".

Nu gresesti cu nimic daca ti le reglezi pe inaltime cum iti place. Pe verticala poti sa umbli linistit - parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi le-as regla si singur numai ca nu am vagcom sa memorez pe acolo ce trebuie

cand o sa ma mai duc sa le reglez o sa fiu mai atent ce fac ei acolo, si daca nu mi le regleaza bn cei din oras o sa fac o scurta vizita pana in bucuresti si poate ma ajutati voi (contracost desigur) :icon_thumleft:

multumesc si acum m-am lamurit si eu ca nu este normal sa bata ca la mine. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Calculatoarele astea sunt unu si acelasi lucru? Vad niste cifre diferite pe ele. Codurile principale 89390030 001 si 7L6941330 sunt bune dar mai sunt cateva care sunt diferite. Vreau sa stiu daca se potrivesc. Calculatorul original este cel din poza in care se vede degetul. Este pentru un far dreapta bi-xenon adaptive din 2006. 

 

La al meu codul din dreapta e 0248 la celalalt e 26ZB.

La al meu scrie H 06 / SX 018 la celalalt H 6 / SX 18

Sub Made in Spain la al meu e M, la celalalt -M

 

Daca ma poate ajute cineva, se potrivesc?

post-97368-0-68915100-1380038329_thumb.j

post-97368-0-06964600-1380038330_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAp, sunt ok. Codul de VW trebuie sa fie acelasi , cel cu 7L6.... si la tine este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci! Partea de sus a farului asta e murdara. Cel care il are a zis ca farul nu are nimic doar ca e murdar pe interior. Se poate repara sticla respectiva daca e pe interior, se poate schimba? Am un far mai vechi care are sticla intacta. Sau din cauza ca e etansat nu se schimba?  

 

Totusi e cam suspect ca e murdar pe acolo. Asta inseamna ca e crapat pe undeva si face condens?

post-97368-0-15333400-1380039447_thumb.j

Modificat de WMP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poza postata de tine eu as vedea ca e matuit in partea de sus, adica pe exterior de la UV-uri.

Cel mai sigur e sa le vezi real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa il vad real, cel de la care il iau nu e din Bucuresti...

Modificat de WMP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,la ce pret ai cumparat modulul de far?,am si eu unu R de asta intreb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!