Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

:)) ala e cornering.

Cel mai simplu fa poze.

Poza la far stins, aprins, si te lamurim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc frumos . o sa fac poze si revin . o zi usoara sa aveti !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sincer nu stiu exact ce am . poate ma ajutati sa aflu . stiu decat ca atunci cand rotesc se mai aprinde ceva pe partea virajului . ...sincer nu ma pricep dar daca ma poate lamuri cineva .. ar fi ok

 

poate sa fie cornering pe proiectoare.... bine, era simplu sa raspunzi daca farul e ca cel din video sau nu....  daca ai becurile de pozitie spre masca masinii, sau spre aripa... etc...

 

a) bixenoane

b) farurile nu fac auto-test la pornire

c) nici o eroare la scanare vag-com

 

Una dintre aceste 3 variante e incorecta, de acord?

 

corect... le putem intalnii si pe toate 3.... depinde de cine scaneaza masina.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia-i clar..   :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac poze la far . dar seamana leit cu cel din poze ( si am vazut ca pe blocul de xenon are si un fel de gradatie ). dar asa cum am spus o sa pun cateva poze poate va dati seama ...multumesc mult !!



cu cel din video ...nu din poze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar hai sa-l ajutam noi pe colegul cu poze..

Acesta e bi-xenon OEM: post-118120-0-25973600-1369395133_thumb.

Acesta e normal OEM: post-118120-0-48892800-1369395201_thumb.

 

Care e al tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul sigur nu mai fac poze



este cel OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm.. atunci e o situatie cam dubioasa..

Secventa de auto-test cum ai verificat-o? Ea se face imediat dupa ce pornesti motorul, cu farurile aprinse si masina oprita pe loc. La lumina zilei nu prea poti vedea fascicului de lumina ca sa-ti dai seama. Te-a ajutat cineva care a pornit motorul in timp ce tu te uitai la far? Ca nu apuci sa pornesti si sa te dai jos din masina ca e gata.

Esti sigur ca ai folosit un cablu original si soft original? (sau intre noi fie vorba cel putin o clona recenta)

Nu clipeste pe bord indicatorul de bec ars?

 

Ideea e ca daca nu isi face secventa de auto-test ar trebui sa iti clipeasca indicatorul de bec ars si sa afiseze un mesaj pe MFD, sau daca astea nu se intampla cel putin o eroare ar trebui sa apara la scanarea cu vag-com.

 

Ar mai fi o chestie.. daca sunt niste faruri aftermarket care arata la fel ca si bi-xenon oem si partea electrica e ca la alea normale oem.. dar mira-m-as sa fie cazul asta..

 

Inca o intrebare: In dreapta comutatorului de lumini de pe bord, ai:

a) o singura rotita de reglaj care e pentru intensitatea luminilor din bord, sau,

b) doua rotite de reglaj, una pentru intensitatea luminilor din bord, si alta pt reglajul pe inaltime al farurilor

Care dintre aceste 2 variante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM FACUT TESTUL SEARA .MASINA E PARCATA LA CIRCA 1 M DE CASA SI SINCER NU CRED CA FACE DAR .... O SA PORNEASCA ALTCINEVA MASINA SI MA UIT MAI BINE . MASINA A FOST ADUSE DE LA O FIRMA DIN GERMANIA , NU STIU DACA STAU NEMTII SA PUNA COPIE FIDELA SAU CINE STIE ...... REFERITOR LA CHESTIA CU COMUTATORUL O SA MA UIT SI REVIN . MULTUMESC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay.. pai atunci incearca sa mai testezi, sa faci si niste poze la faruri si la comutatorul de lumini, si eventual o scanare vag-com ca sa avem cat mai multe informatii, si incercam sa te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa arata farul meu si in interiorul masinii  langa butonul de intensitate lumini bord nu mai am nimic de reglat pozitia farului .

post-76151-0-04122200-1369402550_thumb.j

post-76151-0-38451700-1369402558_thumb.j

Modificat de badescucs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt faruri bi-xenon oem cu senzori pentru reglaj automat si ar trebui sa-si faca secventa de auto-test exact la fel cum apare in filmuletele postate de Florin atunci cand pornesti motorul cu farurile pornite.

Daca comutatorul farurilor e e pozitia 0, la pornirea motorului isi face doar testul pt auto-level, deci se misca doar sus-jos. Incearca si asta si zi-ne ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut testul  pe loc si  face testul de auto-lavel .deci e ok . va multumesc frumos la toti care au intervenit !! cel care mi-a dat masina a spus ca are acest lucru si .... macar sa-l sun ....sa-i spun . o zi usoara !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De ieri am trecut la Passat.., mai imi lipseste un lucru de pe el.., Xenon..

 

vad ca toata lumea a intrebat ce ti mai trebuie in afara de faruri.., a scris Al Bundy..

 

- comp. de xenon
-cantarele de pe bascula fata si spate stanga (pentru autoleveling)
- cablajul de la ele la comp. de xenon
- adaptoarele de la mufa masinii la far
 

Eu am alta intrebare, ce mi trebuie sa pun si sistemul de splatoare..

- alt rezervor..

- .. duzele..

 

Bara se poate taia pt stropitoare?

 

modulele de AFS ul sunt sub/langa far?

 

maine merg sa vad un far, celalat s a vandut..

 

e vreo problema daca iau unul de la o masina si altul de la alta?

 

Ce alte cabluri as putea mai lua de pe masina? e la dezmembrari.B6.2007

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca e o lucrare complexa e una, dar mai urat e ca te costa o gramada (in timp si mai ales bani) daca vrei s-o faci ca la masinile cu bi-xenon oem.

 

E o cheltuiala care nu aduce un plus de valoare reala masinii (de considerat atunci cand o sa doresti sa schimbi masina). Daca te uiti la preturile masinilor de aceeasi vechime, cu aceeasi motorizare si apox. aceleasi dotari, diferenta fiind tehnologia de iluminare frontala, o sa constati ca preturile sunt tot cam la fel, cu toate ca, dupa cum stim, atunci cand comanzi masina noua optiunea asta e vreo 1300 de euro.

 

Ca sa iei o decizie mai usor trebuie sa-ti pui cateva intrebari:

- Cat de des o sa conduc pe timp de noapte?

- Cat de lungi o sa fie drumurile de noapte?

- Cum e traficul noaptea pe drumurile parcurse?
- Sunt multe curbe cu vizibilitate redusa pe drumurile parcurse? (sugerez aici daca crezi ca o sa-ti fie deosebit de folositor sistemul AFS)

- Care e probabilitatea sa intalnesc vreme proasta atunci cand circul noaptea? (..cat de mare e nevoia pt sistemul de spalare a geamurilor)

- Cat de mult conteaza pentru mine sa am faruri bi-xenon originale, d.p.d.v. al aspectului masinii?

Si ultima si cea mai importanta intrebare:

- Nu ar fi mai simplu si indeajuns de folositor pentru mine daca montez lampi si instalatie xenon aftermarket pe farurile actuale? (la fel cum au facut multi colegi de pe forum sau detinatori de B6 in general)

 

Mai sunt de considerat si costurile de intretinere: un bec halogen brand name e vreo 20-30 euro, pe cand  unul xenon brand name e de pe la 100 euro in sus, unde mai pui ca se poate strica si balastul si mai stiu eu ce senzori care, la fel, nu sunt ieftini.

 

Si ca sa-ti raspund la intrebarile tale:

- Bara se poate taia, dar e deosebit de riscant pt ca daca n-o faci bine o sa arate urat

- Farurile bi-xenon oem au multe componente, printre care si niste senzori de pozitie integrati in far, care se cam strica si computerul nu mai lasa farurile sa se miste dreapta-stanga dupa curbe, solutia fiind schimbarea farului cu totul (problema asta o am eu, si am decis ca o las asa, ca ma pot lipsi de afs decat sa dau bani pe un alt far)

- Poate fi o problema de aspect daca farurile nu sunt de la aceeasi masina, unul poate fi mai batut de soare decat celalalt si sa para mai vechi

 

Sper ca te-am ajutat sa ai o vedere cat mai larga asupra situatiei si sa iei o decizie potrivita pentru tine. Si sa ne zici si noua care e acea decizie!

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare pentru cei care au bixenon Oem.

eu nu am masina de noua asa ca nu stiu cum functionau la inceput.

farurile acestea bixenon trebuie sa se miste in curbe?? deoarece mie nu mi se par ca se misca.(acum poate nu imi dau seama datorita becurilor lipsite de lumina care trebuie sa le schimb si le-am tot amanat de cand am luat masina avand alte probleme cu masina mai grave)

mentionez ca atunci cand pornesc masina imi face "autoleveling"(miscari stanga dreapta sus jos), iar la viteze mai mici se aprinde becul pentru cornering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se misca in directia in care virezi la viteza de peste 30 sau 40 km/h.

Cel mai usor de vazut e pe un drum intunecat, fara trafic, chiar daca drumul e drept poti face niste viraje in S si o sa observi. Bine, trebuie sa ai becurile bune, daca zici ca ale tale sunt cam lipsite de lumina atunci n-o sa poti observa clar fasciculul luminos.

Si mai trebuie sa stii ca o sa fi nevoit sa dai bara si farurile jos ca sa poti schimba lampile, modelul lor e D1S. Instructiuni si alte informatii gasesti in paginile anterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos @nyrol. am incercat acum o luna sa vad daca se misca dar sincer nu mi-am dat seama, intradevar noaptea nu prea vad nimic cu ele(le ajunge si la becuri de 6 ani si 190000km, stiu sigur ca nu au fost schimbate anterior ca am luat masina de la o cunostinta care a avut-o de noua)

de montat stiu ce trebuie facut ce tip de bec trebuie am vrut sa le schimb cam acum 2 sau 3 luni dar a trebuit sa dau banii pe turbina si pompa de ulei. :grrrrrr:

si ca becuri ce recomandati osram sau philips??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricare  :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

am facut testul  pe loc si  face testul de auto-lavel .deci e ok . va multumesc frumos la toti care au intervenit !! cel care mi-a dat masina a spus ca are acest lucru si .... macar sa-l sun ....sa-i spun . o zi usoara !!

 

hai ca ne-am lisitit... hahahah

 

 

Mark, de decupat bara si sa nu se vada - sa para OEM - destul de greu... deci, solutia ideala este inlocuirea acesteia cu alta cu spalatoare.

 

in plus, trebuie facuta instalatia electrica pt asta, spalatoarele de faruri, vas pt spalator cu pompa dedicata, furtunele catre spalatoare.

 

In alta ordine de idei - ce trebuie pt xenon OEM  - in afara de componentele enuntate de tine, e foarte important de verificat codurile la faruri..... pana in 2007 avem coduri de componente care nu merg pe cele dupa.... adica pe a ta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dragi colegi de forum,

 

Am o problema care ma oftica rau:

Mesajul din bord este "System AFS defekt" si clipeste martorul galben cu simbolul bec.

Asta de sambata 8.iunie incoace, dupa ce am schimbat lampile Xenon a doua oara (dupa prima schimbare, acum vreo doua luni, n-au fost probleme deloc).

 

Efectele sunt asa:

- nu mai face secventa de auto-test la pornire - evident.

- lipsa lumina cornering-light - cea cu becuri halogen, la viteze mici ("Static Adaptive ..." cum mai zic ei)

- Cred ca nu mai merge nici Dynamic Adaptive Light ... cea cu xenonul adaptiv, la viteze mai mari ... n-am mers inca pe intuneric, dar mai mult ca sigur ca nu mai merge.

- farul stang nu mai comuta pe faza lunga

- farul drept comuta pe faza lunga doar vreo 3-4 secunde, dupa care revine pe scurta.

 

Anterior, acum vreo 2 luni, am mai schimbat becurie-xenon cu altele care mi s-au parut ca nu dau lumina buna. M-am inselat ... abia acum realizez ca erau bune si celelalte, sunt la fel de bune si astea ... insa am dat de belea cu AFS defekt ... :-(

 

Cum ziceam, m-a mancat ... sa schimb a doua oara "becurile", la acelasi mecanic care le-a mai schimbat. Ar fi trebuit sa reuseasca la fel de bine si acum.

 

O fi de la conectori, trebuiau cumva pusi la loc intr-o anumita ordine ?

Sau sa fi uitat oare un conector ... sau sa fi deranjat vre-un senzor care vine de la vreo roata ?? (daca exista asa ceva) - s-a lucrat mult pe langa roti, ca sa demonteze bara, se stie.

Sau poate am uitat cheia in contact cand s-au demontat/re-montat farurile ? - nu mai tin minte 100% dar parca am lasat-o in contact - insa oricum "scoasa"/trasa afara.

 

Credeti ca e vreo sansa sa se rezolve cu un reset din calculator ?

Sau trebuie facuta vreo manevra speciala ceva (ex. volan dreapta-stanga maxim + inca ceva ...) ca sa-si revina, sa se reseteze sistemul AFS singur si sa se deblocheze ??

E ca si cum ar zice AFS-ul: "Eu nu recunosc becurile astea, cablarea asta ... pauza" :-)

 

Multumesc foarte mult pentru ponturi.

Sper sa fie rezolvabila cu un tool SW ... altminteri sunt cam trist dupa chestia asta.

 

Bafta tuturor,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile si vezi cum se comporta. Faza cu secventa de test am mai intalnit-o la demontarea barii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa setarea de baza la faruri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, te rog lamureste-ma cum se face setarea de baza la faruri ?

Presupun ca e o procedura cu VAG-COM, intr-o anumita ordine ...

 

Rectific, am verificat dimineata, mesajul din bord este:

"AFS ohne Funktion" (AFS fara functionalitate)

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este o procedura cu vcds-ul insa nu ne-ai spus nici daca ai sters eroarea! Am inteles msg din bord insa ... ai facut ce ti s-a recomandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!