Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema acum, dupa ce am schimbat lampile/becurile xenon.

Farul din stanga "se ia prea repede" dupa volan, face miscari S-D mult mai ample decat cel din dreapta. Si mai lasa o pata intunecata, o umbra la 5-6 metri in fata masinii.

Cu becurile originale fasciculele se miscau dupa volan, insa amandoua la fel si parca mai putin sensibil. Doar ca unul era mai galbui si palpaia (daca te uitai din fata).

Acum, cu becurile astea noi nu mai am nici lumina uniforma, apar ceva-ceva dare/raze si pete.

Becurile noi sunt Osram 64144 CBI, dar asta n-ar trebui sa aiba legatura cu semnalele din compu, cele originale erau OSram 64142.

Am facut asa cum am citit in topic. Am dat bara la o parte si am scos farurile (la un service privat, cunostinta).

Singura greseala pe care o suspectez (desi as zice ca am corectat-o) este ca mesterul a pus mana, pana sa fiu eu atent, pe motorasul din colt crezand ca este becul care trebuie scos. I-a scos cupla electrica alba, si l-a rasucit (parca la dreapta). Cand l-am vazut ... aproape ca il scotea. L-am rugat sa-l puna la loc si l-am verificat, l-am rasucit la loc pana a facut un click, si am pus cupla electrica.

Restul a continuat normal ... dar multe suruburi si cam multe ore, nici nu mai vroia sa intre bara la loc.

La proba de mers, surpriza!

Cum ziceam, stangul pare "prea sensibil" dupa volan, pe dreptul nici nu-l vad daca se misca S-D pentru ca domina fasciculul cu dare/pete ale celui din stanga, care la viteze de 30-40 Km/h se "balangane" parca prea tare dupa volan ...

Oare se poate reseta chestia asta cu un tester ceva ? - exista ceva "restore to factory setings" ?

Sau se pot seta farurile la viteza / unghiul dorit cu VAG-com sau cu VCSD?

Daca stiti cum, va rog spuneti-mi ce sa-i cer omului sa (re)-seteze, pentru ca este totusi obositor sau cel putin asa pare.

Multumesc f. mult !

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de resetare nu este vorba,asta se face daca schimbi calculatorul de far,se numeste initializare.La tine este posibil sa nu-ti fi pus bine becul,nu a intrat in suport cum trebuie,sau chiar motorasul daca zici ca a tras de el,a facut click la prindere dar capatul lui poate nu s-a cuplat bine pe lupa.Posibil sa-ti dea vreo eroare pe tester daca nu-si face cursa cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este becul prost pus in suport. Le-am verificat cu mana mea si le-am pus pe amandoua la fel.

In seara asta am verificat din nou. Ambele faruri se misca la fel, relativ "amplu" dupa volan. Poate ca asa trebuie.

Ce ma oftica este pata neagra, inclusiv darele ...

Oare sa le faca Osram "din topor" ?? ... chiar pe Cool Blue Intense ?

Daca am ocazia sa mai dau bara jos, o sa le mai verific o data prinderea. Poate o fi un arc prost prins ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot osram 64144 am pus la masina mea,din alea la 70 lei bucata,se comporta exact ca cele originale.Trebuia sa le verifici cum lumina inainte sa le pui in far,posibil ca acea pata sa fie provocata de bec.Eu zic sa desfaci din nou sa verifici,nu poti fi sigur pe meseriasul care a facut lucrarea atata timp cat a confundat motorasul cu becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog o intrebare: pentru cine a inlocut D1S cu altele noi, de firma (Philips sau Osram):

Aveti lumina uniforma, toti ?!

 

A mai pus cineva OSRAM CBI (Cool Blue Intense) ?

Daca da, aveti lumina uniforma sau aveti si ceva pete si dare ?

Chiar sunt curios cum este la voi. - daca a mai incercat cineva vestitele Coll Blue Intense.

La mine un bec e cu dare, cu pete, si nu este din montare. L-as da inapoi, ca rebut, daca s-o putea.

 

Nu stiu daca exista Osram 64144 la 70 de lei ... ma mir. Incep sa cred ca (si) la mine sunt copie dupa original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva.

Proiectate pe un perete alb, la 5-6 metri, se vede sub linia orizontala cateva dare mov orizontale ( "purple" sa zic ) care nu tin de 5000 K. La 5000 K zice Osram ca este lumina alba, usor albastruie.

E normal sa apara dungi purpurii pe fond alb ?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca exista Osram 64144 la 70 de lei ... ma mir. Incep sa cred ca (si) la mine sunt copie dupa original.

 

Eu ma foarte indoiesc ca este original la banii astia... cand un halogen bun se aproprie de pretul asta.

 

Cred ca e un fake, mai ales ca se vede asa cum zici.... un bec bun D1S incepe de la 200 lei in sus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Osram-ul de 70 de lei nu e al meu - zicea passat3c-bkp despre asa ceva.

Eu am dat o caruta de bani pe Cool Blue Intense si ma asteptam la rezultate pe masura.

 

Ca sa fiu mai clar, rugamintea / intrebarea mea este ... :

 

Aveti probleme cu pete, umbre, dare/dire, raze ... la becuri D1S noi ??

 

Multumesc f. mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am astfel de probleme si nici nu am auzit,daca vrei sa vezi daca sunt originale,exact ca acelea cu care vin masinile din fabrica,dai capacul din aluminiu jos si vezi daca scrie TOP nu este original,dar e bun.Este normal sa arate identic cu cel original,altfel nu s-ar mai vinde,dat ti-am zis,dupa ce dai capacul jos stii sigur daca e sau nu.Inca ceva,cand ai cumparat becurile,au fost ambalate in cutie sau in punga,de obicei facaturile vin in pungi,bineanteles ca pot veni si in cutie

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam passat3c-bkp ! (nu stiu cum te cheama) !

O sa ma uit, o sa desfac un bec. Trebuie sa dau bara jos sa fac ceva cu becul stang pentru ca este enervanta lumina cu pete.

Ma tem ca l-am cumparat ... "la punga". Mi-au venit prin posta, fara cutie, de la un bosniac de pe eBay ... nu recomand.

Am invatat de aici ca trebuie dat capacul jos si verificat sa nu scrie TOP. Dar ce trebuie sa scrie la originale ?

Pot sa spun ca pe dinafara arata perfect ca originalele, am comparat, inclusiv culoarea albastra a izolatiei electrodului extern ...

Sa fim cu ochii in patru ce cumparam si de unde cumparam.

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ale mele sunt din alea TOP,sunt foarte bune,dar mai sunt unele pe care nu scrie nimic.Cele cu TOP trebuie sa mai aiba si o holograma (sub carcasa de alumuniu),celelalte nu prea au.Cel original nu are holograma pe capac ci sub,pe capac doar ,,osram xenarc+d1s si inca un cod,daca ai putin ochiul format iti dai seama si dupa materialul din care este facuta carcasa,are un finisaj foarte bun si capacul se scoate foarte usor.

trebuia sa-ti dai seama ca e teapa,in reclama apar in cutie,tu le-ai primit fara.Daca le trimitea in cutie insemna sa aiba si tipografie sa falsifice si cutiile

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca este imposibil sa-ti dai seama daca un bec xenon D1S e original sau nu. Eu am vrut sa cumpar un set de Philips D1S de la un coleg de forum (la pretul de 250 lei perechea), insa m-am uitat juma de ora la becuri (avand la indemana ghidul de aici: http://www.hidbulbzrus.com/vs.pdf) si, ce sa vezi, o parte din elementele de "siguranta" se verificau, o parte nu. Vanzatorul nu a putut sa confirme daca sunt sau nu originale. Cutia era alba si avea un sticker "D1S 4300K" si cam atat.

M-am razgandit si nu le-am mai luat.

 

In final am luat o pereche de-asta (cele mai ieftine chinezarii):

http://www.focalprice.com/ERY15S/2pcs_Car_4300K_D1S_White_Light_HID_Xenon_Lamp_Bulb_Silver.html

care costa 37 USD cu transport gratis in Ro, dar macar sunt de 4300K (identic cu OEM).

 

In concluzie, chinezii copiaza foarte bine originalul, ba chiar se pun la curent si cu "ghidurile" de identificare a originalului de pe net.

Asa ca, daca vreti bec original, luati-l de la reprezentanta Philips sau Osram (daca exista asa ceva), sau OEM (la binecunoscutul pret de >800 lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic: pai si le-ai comandat ? Daca da,cat ai platit vama pt ele ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am comandat vineri; vor ajunge la oficiul postal din sectorul 5 care are birou vamal (undeva prin Ghencea).

Vama este 24% (adica TVA-ul din Ro) si se plateste la facturi mai mari de 10 euro. Tb. sa te prezinti la posta cu un print dupa factura de la PayPal.

 

Site-ul este din gama dealextreme.com, priceangels.com etc. Am comandat tone de rahaturi de pe astea 2, insa e prima data cand comand pe focalprice. Toate comenzile au ajuns, fara exceptie. Doar ca dureaza 2-3 saptamani cu totul.

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pe unde se schimba becul de pozitie de la acest tip de far ? Trebuie dat farul jos? pt ca prin spate nu imi incape mana ca sa ajung la el. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AFS Inoperative! See owner's manual!

Ati patit careva sa va dea aceasta eroare!?

La mine s-a intamplat in timpul mersului,mi-a dat aceasta eroare insotita de acel bec galben care clipeste.

Am oprit si am observat ca xenonul din partea pasagerului nu mai ardea,am zis ca gata s-a ars,dar cand am pornit a doua zi totul a fost normal...

Ce sa fie oare!?

Multumesc anticipat!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Modificat de flocosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare nu era bine si corect sa intrebi in topicul de xenon decat sa deschizi un nou topic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau sa citesti acolo, ca deja e discutata problema.

 

fa o scanare sa vedem ce eroare ai stocata pe xenon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am avut masina in service am o  problema cu farurile imi da afs failure si imi merge doar faza scurta, nu imi mai merge corneringul, nici autoleveling si nici faza lunga, iar la scanare cu vag com imi da erorile:

 

02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667) 
            004 - No Signal/Communication - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 171
                    Mileage: 131187 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2107.14.24
                    Time: 10:13:49
 
             Freeze Frame:
                    Voltage: 12.35 V
                    Speed: 0.0 km/h
                        ABS 1 
 
02234 - Right Headlight Power Output Stage (J668) 
            004 - No Signal/Communication - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 171
                    Mileage: 131187 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2107.14.24
                    Time: 10:13:49
 
             Freeze Frame:
                    Voltage: 12.35 V
                    Speed: 0.0 km/h
                        ABS 1 
 
01042 - Control Module; Not Coded 
            000 -  -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 171
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                        Invalid
                        Invalid
                        Invalid
 
02656 - Power Output Stage for Left Headlight (J667); Not Coded 
            000 -  -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 171
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                        Invalid
                        Invalid
                        Invalid
 
02657 - Power Output Stage for Right Headlight (J668); Not Coded 
            000 -  -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 171
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                        Invalid
                        Invalid
                        Invalid
 
01539 - Headlights Not Adjusted 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100101
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 171
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                        Invalid
                        Invalid
                        Invalid
Ma poate ajuta cineva?Am incercat sa le codez dar nu reusesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa nu el poti coda. Vezi intai conectivitatea la ele daca este OK. Ia uite ce zic cei de la rosstech:  Without a properly Communicating Output Stage most Control Modules will neither allow Coding nor Basic Settings.

Pentru codare vezi aici si aici. Spor la treaba.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cumva cineva care este codul la bi-xenon pentru suportul din plastic care tine becul W5W pentru luminile de intalnire (cel din imagine http://i50.tinypic.com/20aqude.jpg )? Asta in cazul in care se poate comanda separat acel "plastic", l-am fortat o data mai tare si am reusit sa ii rup un piciorus de prindere. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat conectivitate la ele este ok posibil sa fie intrerupt un fir sau altceva, oricum mersi pronet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva, care a schimbat lampi xenon cu mana lui, sa-mi spuna daca trebuie rotite putin ca sa intre mai bine in locas ?

La mine, dupa ce am schimbat becurile, am cateva dare (lumina ne uniforma) si suspectez ca este din cauza electrodului exterior, care (cred) ca nu sta unde trebuie ... sau poate ma insel eu.

Eu le-am pus cu conectorul fix in jos, la "ora 6", si le-am inrodus cat am putut de bine. Dar poate mai trebuia sa fortez putin ?!

Daca trebuie introduse mai bine sau rotite pana intra mai bine, as mai da bara jos o data ... desi e multa munca.

Multam fain pentru ponturi.

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat conectivitate la ele este ok posibil sa fie intrerupt un fir sau altceva, oricum mersi pronet.

Dar ele mai exista fizic sub far? Ma gandesc sa nu fi plecat de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!