Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

Ai senzor de lumina instalat? Daca da, iti functioneaza pe senzor. Daca nu ai, merge doar cu flash-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

screenshot20130120at312.png

asta este centrala

am senor

Am senzor , functia este instalata din fabrica si farurile bi-xenon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca ai bifat Byte 00 Bit 6 Rain/Light Sensor installed - asta daca ai senzorul respectiv. Pentru codarea centralei electrice ai aici tot ce te intereseaza - inclusiv cum se decodeaza valoarea existenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bifat Rain/Light sensor installed.

In centrala aia electrica eu nu gasesc cum sa pun comig home pe auto.

La alte centrale este la byte 12 cum am scris mai sus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cu ce interfata scanezi sau folosesti, dar asta ai la Byte 12: Extra Function: Rear Parking Light left/right (Standard: 0%). Te intreb din nou: ai sau nu instalat respectivul senzor? Daca nu-l ai nu poti pune pe auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Coming Home mode via = ( o=personalization/1=light senzor ) si daca pun pe 1 imi dispare din mfd si nu functioneaza coming/leaving home

Modificat de redemmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu citesti ce-ti scriu sau postezi in continuu si ignori intrebarile? E normal sa-ti dispara daca nu ai senzorul. PUNCT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am senzorul si am la 12 ce spui tu.La xenomn cam vin cu senzor , am si functia auto la faruri.

Nu stiu cum sa te conving ca am senzor RLS(ploaie si lumina).Si am si bifata chestia cu rain/light senzor installed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era mult mai usor daca spuneai de la inceput toate datele. Acum am inteles. Ai xenon OEM, ai RLS si nu iti merge CH pe auto. Intra pe centrala si unde iti scrie 3 C8.... Bordnetz dai pe el si selectezi RLS sau wischer. De acolo vei putea sa vezi daca ai bifat sau nu senzorul pe auto , precum si poti activa rain closing-ul. Daca nu te descurci, vezi aici. Normal iti merge cu ce ti-am scris anterior - vezi sa nu ai setat ceva aiurea. Pentru a vedea modificarile facute intri in VCDS - Debug - si acolo gasesti tot ce ai modificat - asta daca nu mai sti pe unde ai umblat.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am activat mai demult rain closing exact dupa indicatiile din linkul tau.Nu prea am inteles cum vad acolo daca senzorul este pe auto sau nu... ca sunt doar acele coduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La optiunea respectiva ai si acolo long coding - ma gandesc sa nu-l fi dezactivat cumva - altfel nu ar avea de ce sa nu functioneze - daca il ai bifat pe byte 0 bit 6 ar trebui sa mearga fara nici o problema - si sa nu iti dispara din BC. Din BC daca il ai activ nu poti seta CH/LH pe on sau off?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu apare long coding acolo, posibil din cauza ca am o versiune mai veche de vag ... Din bc il am activ si pot seta pe on/off si durata dar la coming home trebuie sa dau flash inainte sa deschid usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit:))

Era un pe centrala la bitu 23 parca o chestie cu "Coming home (0=old 1=new)" si trebuia debifata chestia aia.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut..am si eu o problema ,in mers la curba dreapta 90grade imi apare in bord AFS inoperative si clipeste un simbol bec desi toate functioneaza normal,daca iau si pun din nou contactul nu mai apare nimic...mentionez ca doar in curba dreapta se intimpla, la drum drept sau in viraj stinga nu imi apare nimic.aveti idee care e problema?mersi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu lucreaza calculatorul de AFS de la farul din dreapta sau mufa care intra in el nu face contact cum trebuie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuit de comanda pentru motor de reglare far stânga-V48-

010 - întrerupt sau scurt la plus - MIL aprins

împrejurări cod:

Starea defectului: 11101010

Priorit.defectului: 3

Frecv. defectului: 1

Resetare contor: 248

Indicator de timp: 0

stiti cumva ce e asta..am verificat mufe,tot...sa fie oare motorasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil Daca firele si mufele sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: la B6 cu bi-xenon se pot verifica mufele si cablurile de la far (daca sunt iesite din soclu), fara a da jos bara? De ceva timp am un D1S stins, insa pozitia mergea. Apoi nici pozitia nu a mai mers (farul era stins complet), urmand ca peste 2-3 zile pozitia sa se aprinda din nou...

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu mai de graba ai probleme la mufa exterioara,putin probabil sa pice 2 mufe in acelasi timp...da trebuie sa dai bara jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mufe poti ajunge si cu farurile pe masina. Altfel, de inlocuit becurile xenon - faza scurta - numai cu farurile jos.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e bine, as vrea intai sa verific mufele pentru ca pozitia si-a revenit. E posibil ca becul d1s sa nu fie ars

multumesc mult pt. lamuriri ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la cel din stanga am umblat cum am umblat dupa ce am scos suruburile de prindere,l-am tras intr-o parte si am putut scoate capacul dar nu am putut vedea mare lucru pana nu l-am scos de tot,iar cel din dreapta e imposibil sa poti vedea ceva pana nu il dai de tot afara...poate tu ai alt tip de faruri... eu am bi-xenon adaptive

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarta-mi ignoranta: farul din stanga = farul din dreptul pasagerului? Eu la acela am becul D1S stins sau ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,farul din stanga este farul din partea volanului...eu tocmai trec printr-o serie de probleme cu farurile si de aceea iti spun ca nu poti face nimic pana nu slabesti bara...farurile au un suport de prindere in partea de jos si nu le poti desface pana nu tragi bara mai in fata...nu e mare lucru,iti ia 2 ore demontat-montat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare,joi am programare la reprezentanta pentru schimbarea injectoarelor,am inteles ca daca este un injector cu urme,pe acela nu il schimba sau mufa sparta,acelas lucru.Eu am o mufa de pe cablaj sparta,sus chiar langa fire,dar si acel injector imi da eroarea=Supapa pompa -injector cilindru 1.-N240- limita superioara Depasita

P1261 - 006 - - intermitent ---credeti ca o sa-mi schimbe acel injector? am si o poza cu aceasta mufa sparta ,am incercat copy-paste dar nu merge

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!